17
Αυγ.
10

Να μείνεις εδώ..!

Στην ινδιάνικη παράδοση μια ονειροπαγίδα προστάτευε τους ανθρώπους από άσχημα όνειρα. Τα αιχμαλώτιζε και τα κρατούσε μακριά, ενώ άφηνε μόνο τα όμορφα όνειρα να στολίζουν τον ύπνο τους….

Πώς μπορεί να γίνει το ίδιο με τις στιγμές που βιώνουμε στην πραγματικότητα?

Πως μπορεί να απομακρυνθούν οι δυσάρεστες και οι επώδυνες στιγμές και να μείνουν όσες προφέρουν χαρά και ομορφιά?

Στιγμές  ανεπανάληπτες μου εκμηδενίζουν την απόσταση ανάμεσα σε εραστές….

Εκεί που η νύχτα παύει να είναι τόσο σκοτεινή αλλά στολισμένη με το φως των αστεριών…

Εκεί που η σιωπή δεν είναι ενολητική αλλά μια μυστική επικοινωνία…

Δυο ψυχές

Μια αγκαλιά

και η Μουσική

Σε ένα φανταστικό χορό που ενώνει τις δυο ψυχές σε μια

Εκεί…

…που το μόνο που θες να πεις είναι:Να μείνεις εδώ!


12 Responses to “Να μείνεις εδώ..!”


  1. 18 Αύγουστος, 2010 στο 1:49 μμ

    Τι ωραίο αστεράκι μου!…(πολύ ωραία εικόνα)…έχω μία (ονειροπαγίδα) που έχω αγοράσει από ένα κατάστημα με ινδιάνικα, περουβιανά κλπ,κλπ…στην οδό Ιουλιανού,στην Αθήνα δε ξέρω εάν υπάρχει ακόμη εκεί…αν περάσω θα κοιτάξω…μ αρέσουν οι ινδιάνοι,αυτοί,η φιλοσοφία τους,ο τρόπος που έβλεπαν τη φύση,κ τα πράματα γύρω τους κ που τα εξηγούσαν..κρίμα που τους έσφαξαν όλους οι μπάσταρδοι που θέλουν,σήμερα να λέγονται ‘αμερικάνοι’΄που δεν είναι..οι αυθεντικοί αμερικάνοι ήταν οι ινδιάνοι…αλλά τέσπα…κ γώ έχω,μία ονειρόπαγίδα αλλά δυστυχώς τα κακά όνειρα κ οι εφιάλτες έρχονται πάρ’αυτά….δεν με αφήνουν…οι χειρότεροι όμως εφιάλτες είναι, αυτοί που ζείς στον ξύπνιο σου,πιστέυω εγώ παρά αυτοί που ζείς (για λίγο) στον ύπνο σου..αυτοί σε αφήνουν κάποτε ενώ, αυτοί που ζείς στον ξύπνιο σου ΔΕ σε αφήνουν πο-τέ….αστεράκι μου είσαι ερωτευμένο??ή έτσι μου φαίνεται??…μπράαβο,μπράβο καλό μου είναι καλό πράμα,ο έρωτας σε αναζωγωνεί…μπράβο πολύ χαίρομαι για σένα…κ τώρα θα λάμπεις περισσότερο…από ευτυχία ίσως???…καλό μεσημέρι….με πολύυυυ έρωτα έυχομαι….

  2. 18 Αύγουστος, 2010 στο 4:32 μμ

    όλα ωραία μέχρι που έβαλες τον Χατζηγιάννη 😛

  3. 18 Αύγουστος, 2010 στο 8:29 μμ

    «Πως μπορεί να απομακρυνθούν οι δυσάρεστες και οι επώδυνες στιγμές και να μείνουν όσες προφέρουν χαρά και ομορφιά?»
    Mας αρέσει να αναζητούμε το ανέφυκτο και στα όνειρα και στη ζωή…
    Καλησπέρα Αστροφεγγιά μου 🙂

  4. 19 Αύγουστος, 2010 στο 12:23 πμ

    Η πιο όμορφη ονειροπαγίδα που έχω δει!
    Μακάρι να μπορούσαμε να «παγιδεύαμε» τις κακές στιγμές και τα αρνητικά γεγονότα και να κρατούσαμε μόνο όσα μας προκαλουν ευχαρίστηση!
    Μάλλον είναι ανέφικτο, οπότε όταν έχουμε όμορφες ή ουδέτερες στιγμές, ας τις χαιρόμαστε όσο μπορούμε δείχνοντας και την αγάπη μας στους ανθρώπους που έχουμε κοντά μας.Μερικές φορές μπορούμε να φτιάξουμε εμείς τις στιγμές μας ώστε να γίνουν όμορφες!
    Όπως εσύ , που έφτιαξες ένα όμορφο ποστ!

  5. 19 Αύγουστος, 2010 στο 12:29 μμ

    Όμορφη σκέψη.
    Μόνο που στην πραγματικότητα,
    εμείς είμαστε οι «ονειροπαγίδες» του εαυτού μας.
    Και καμιά φορά, είμαστε και σκέτο «παγίδες». 🙂

    Φιλιά πολλά Αστροφεγγιά μου!

  6. 19 Αύγουστος, 2010 στο 1:18 μμ

    Αθανασία μου ποτέ να μην σταματάς να ελπίζεις και να ονειρεύεσαι ακόμα και αν οι ονειροπαγίδες δεν λειτουργούν…
    Πολλά φιλιά καλή μου!

  7. 19 Αύγουστος, 2010 στο 1:21 μμ

    Stitch δεν μπορώ να είμαι αρεστή σε όλους…όπως και ο Χατζηγιάννης…εμένα πάντως μ’ αρέσει! 😉

  8. 19 Αύγουστος, 2010 στο 1:22 μμ

    Lena μου νομίζω πως είμαστε καταδικασμένοι να αναζητούμε το ανέφικτο, είτε στα όνειρα είτε στη ζωή…
    Πολλά φιλιά! 😉

  9. 19 Αύγουστος, 2010 στο 1:26 μμ

    Πολύ σωστά Ερατώ μου , θα συμφωνήσω μαζί σου. Σε ευχαριστώ για τα όμορφά σου λόγια τόσο για τη φωτό όσο και το ποστ.
    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη! 🙂

  10. 19 Αύγουστος, 2010 στο 1:28 μμ

    Ας κάψουμε τότε αυτές τις παγίδες Lilith μου…ας πάνε στα κομμάτια πια! 😉
    Φιλιά πολλά καλή μου! 🙂

  11. 24 Αύγουστος, 2010 στο 6:33 μμ

    Όσο γεμίζουμε τη ζωή μας με όμορφες στιγμές, οι δυσάρεστες, χάνονται σιγά σιγά, από μόνες τους…
    Καλά τα λέει το τραγούδι… 😉

    * * *

  12. 24 Αύγουστος, 2010 στο 6:41 μμ

    Εμ τυχαία μπήκε νομίζεις το τραγούδι, καλέ μου Osiri? 😉

    * * *


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Αύγουστος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιολ.   Σεπτ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 318,965 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


