19
Αυγ.
10

Νέα γνωριμία…

Ήταν απαραίτητο….

Το είχα ανάγκη….

Έπρεπε να μπει μια πνοή φρέσκου αέρα

στο blog.

Έτσι…

Ήρθε η ανανέωση στο

avatar

μου

Η Αστροφεγγιά έπαψε να είναι απλά ένα απόκοσμο φως στον ουρανό…

Έγινε η «Κυρά» των αστεριών…

που ξαποσταίνει στη σελήνη και από εκεί ρίχνει

τη χρυσή αστερόσκονή της

σε όλους σε σας

στα όνειρά σας, στις σκέψεις σας …

στη ζωή σας.

Σας συντροφεύει παντού

από ψηλά και σας

χαμογελά!

🙂

Fairy greetings!


17 Responses to “Νέα γνωριμία…”


  1. 19 Αύγουστος, 2010 στο 5:58 μμ

    Γειάσου κυρά μας λοιπόν,ε,αστεράκι μου..ομολογώ ότι είδα το νέο σου,άβαταρ έπαθα μιά πλάκα..χοααααααααααχαααααααααααχαααααααααααα!ξαφνιάστηκα πάρα πολύ…αλλά μ αρέσει είναι πολύυ ωραίο σου ταιριάζει στο ύφος σου πιστέυω…μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξεις καλή μου κ το ψευδώνυμό σου ή το όνομα,του μπλόγκ σου??ή το στυλάκι στη διακόσμησή του (λέω εγώ τώρα),νομίζω αυτο το-‘κυρά των αστεριών΄σου πάει πολύυυυ!!!(χωρίς πλάκα τώρα,κάθε άλλο μάλιστα)….καλή μου ακόμη κ μιά ανανέωση στο άβατάρ σου δεν κακή ιδέα καθόλου μάλιστα…καμιά φορά ακόμη κ αυτές οι τόοσο μικρές αλλαγές μας βοηθούν να ανανεωθούμε κ σε γενικότερο βαθμό..μετά παίρνουμε φόρα κ κάνουμε αλλαγές κ σε άλλους τομείς της ζωής μας…πολύ μεγαλύτερες κ σημαντικότερες…από τα μικρά αρχίζει κάποιος πάντα γιανά πάει,στα μεγαλύτερα κ τα σημαντικότερα μετά…πολύ ωραίο το άβατάρ σου…τώρα μου βαλες ιδέες να αλλάξω κ γώ το δικό μου!! να βάλω κάτι πιό σχετικό με…τη Μικρή αχτίδα…!!!καλήσπέρες…..

  2. 19 Αύγουστος, 2010 στο 8:10 μμ

    Πολύ όμορφο το νέο άβαταρ!
    Καλορίζικο!
    Ειναι τέλειο!

  3. 19 Αύγουστος, 2010 στο 9:34 μμ

    Καλορίζικο
    Καλοφόρετο
    Καλοτύχερο
    Καλό…(ότι θες), νεράιδα 😉

    Φιλιά

  4. 20 Αύγουστος, 2010 στο 9:38 πμ

    Όμορφο Κυρά μου!

    Να προσέχεις όμως να μην πέσεις ε? 🙂

  5. 21 Αύγουστος, 2010 στο 2:32 πμ

    Λόγω του καινούργιου άβαταρ, πέρνα από την Καινούργια Αρχή να σερβιριστείς κάτι!!!

  6. 21 Αύγουστος, 2010 στο 10:28 πμ

    Αθανασία μου καλημέρα…Καταρχάς να πω και εγώ «μεγειά» στο δικό σου νέο avatar. Όχι δεν προτίθεμαι να κάνω καμιά άλλη αλλαγή. Δεν αλλάζει κανείς κάτι με το οποίο είναι απόλυτα ή έστω πολύ ευχαριστημένος…
    Και εγώ δεν κάνω επιπόλαιες αλλαγές.
    Παραμένω η αστροφεγγιά και το theme μου αρέσει πολύ και η διακόσμηση επίσης, μέχρι νεωτέρας! 😉
    Το avatar (αν και είχα κάποια μικροπροβλήματα με το νέο) ικανοποίησε αυτό που είχα στο νου μου για καιρό…
    Σε ευχαριστώ όμως πάρα πολύ για τις προτάσεις σου και σου εύχομαι να έχεις ένα υπέροχο σ/κ!
    Πολλά φιλιά! 🙂

  7. 21 Αύγουστος, 2010 στο 10:29 πμ

    Ερατώ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Χαίρομαι που σου αρέσει…
    Περίμενε επίσκεψη!
    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη!:)

  8. 21 Αύγουστος, 2010 στο 10:30 πμ

    Lena είσαι πολύ καλή…Με τόσες ευχές τι να πρωτοκάνω? 😆
    Φιλιά πολλά!!

  9. 21 Αύγουστος, 2010 στο 10:33 πμ

    Marconi να σου πω, αυτός είναι και ένας δικός μου φόβος και ήδη τραμπάλισα επικίνδυνα στο φεγγάρι…Αλλά πλέον όλα καλά. Και αν τυχόν γλιστρήσω στο μέλλον..εεε ελπίζω να με αντέξουν τα φτερά μου! χαχαχαχα

    Υ.Γ: Σε χάσαμε βρε! 😉

  10. 21 Αύγουστος, 2010 στο 12:53 μμ

    Μ’ αρέσει πολύ!
    Και τα χρώματά του είναι τα ίδια με του μπλογκ σου.
    Ταιριάζει και σ’ αυτό και σε σένα. 🙂
    Με γεια!!!

    Φιλιά πολλά!!!

  11. 21 Αύγουστος, 2010 στο 1:15 μμ

    Lilith μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια…ελπίζω μόνο να μην σε ενοχλεί που μπήκα στον δικό σου νεραϊδόσκοσμο επειδή απέκτησα και μορφή…
    Φιλιά πολλά καλή μου…πάντα με αστερόσκονη!

  12. 21 Αύγουστος, 2010 στο 2:18 μμ

    Fairies have a saying:

    The more, the merrier! 😉

  13. 21 Αύγουστος, 2010 στο 2:25 μμ

    Oh, that fairies say?
    So I’ve got a lot to learn, then! 😉

  14. 14 akrogialia
    22 Αύγουστος, 2010 στο 9:16 πμ

    Καλημέρα Αστροφεγγιά! Πολύ όμορφο το νέο σου avatar!
    Για δες τι βρήκα εδώ?
    Ένα υπέροχο κάστρο για σένα!

    http://www.layoutsparks.com/1/194111/castle-sky-moon-face.html

    Πολλά Φιλιά!

  15. 23 Αύγουστος, 2010 στο 11:50 πμ

    Καλημέρα Κοραλλένια μου και καλή εβδομάδα σου εύχομαι…
    Υπέροχο το δώρο σου, σε ευχαριστώ…ήδη ψάχνω τρόπους για να το αξιοποιήσω!
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη! 🙂

  16. 24 Αύγουστος, 2010 στο 6:37 μμ

    Διακρίνω έναν αέρα αλλαγής και αυτό, φέρνει πάντα ευχάριστα αποτελέσματα.
    Όμορφο… πολύ το καινούριο σου avatar!
    Όσο για το τραγούδι… δυναμική εμφάνιση έκανες, ε; Χμ! 😉
    Πολύ όμορφο!
    Καλό ξεκίνημα λοιπόν.
    Φιλιά πειρατικά
    * * *

  17. 24 Αύγουστος, 2010 στο 6:49 μμ

    Πειρατή μου για ευνόητους λόγους, θα πω πως χαίρομαι που ασχολήθηκες με το clip και το σχολίασες
    Ωραίο κομμάτι δεν νομίζεις? 🙂
    Όσο για τα άλλα…θα πω ένα τεράστιο Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω !!!
    Ξέρεις εσύ! 😉

    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Αύγουστος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιολ.   Σεπτ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 317,265 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


