24
Αυγ.
10

Full moon…

Σήμερα όταν δύσει

ο ήλιος

μην αρνηθείς στον εαυτό σου

μια βόλτα.

Μην φοβηθείς

το σκοτάδι.

Έχει πανσέληνo!

Το πιο όμορφο φεγγάρι

του χρόνου.

Απόψε

όλα είναι μαγικά.

Μπορεί να συναντήσεις

πλάσματα του παραμυθιού

ή πλάσματα της

νύχτας

Γίνε και εσύ ένα απ’ αυτά.

Ακολούθα το ρυθμό

της μουσικής.

Αυτό το βράδυ

τα πάντα

επιτρέπονται..!

 

και ένα  τραγούδι:


 


14 Responses to “Full moon…”


  1. 24 Αύγουστος, 2010 στο 2:03 μμ

    Γειάσου καλή μου..ε,εμ το ξέρεις ότι παλιότερα,φοβόντουσαν τη πανσέληνο επειδή όπως έλεγαν ‘επιδείνωνε’ή δημιουργούσε επιληπτικές κρίσεις σε ορισμένους ανθρώπους??’που έπασχαν πιθανόν από επιληψία??…(τους λεγόμενους ΄σεληνιασμένους’)…όπως τους αποκαλούσαν τότε….χααααααχαααααααααααχααααααααααααααααα!βέβαια αυτό είναι μιά τελίως ανόητη,θεωρία ή δοξασία αλλά τι να κάναν,οι φουκαράδες οι άνθρωποι??τόσο έφτανε το μυαλό τους τόσο έλεγαν….ε,δεν ήξεραν πως να εξηγήσουν,αυτή τη περίεργη ‘συμπεριφορά’τους κ γι αυτό..καθώς οι κρίσεις τυχαίνει να ‘έρχονται’βραδυνές ώρες κυρίως νομίζω….παρ’αυτά η πανσέληνος,είναι ένα σπάνιας ομορφιάς φαινόμενο,κ όποιος έχει την τύχη να το έχει,δεί είναι αφάνταστα τυχερός…φιλιά πολλά κ σου έυχομαι να το απολάυσεις όσο περισσότερο γίνεται….

  2. 24 Αύγουστος, 2010 στο 2:55 μμ

    Το πιο όμορφο φεγγάρι όλου του χρόνου!!
    Ας το απολαύσουμε παρέα με αγαπημένα πρόσωπα!!

  3. 24 Αύγουστος, 2010 στο 4:50 μμ

    Εντάξει… θα την πάω την βόλτα μου.
    Να ξέρεις όμως ότι δε θα παραλείψω να πάρω μαζί μου και τα «αναγκαία».
    Δηλαδή, σκόρδα, ασημένιες σφαίρες και κανένα ξύλινο παλούκι, γιατί δεν έχω
    καμία διάθεση ούτε να γίνω… αθάνατη, ούτε να αποκτήσω έντονη… τριχοφοιΐα! 😆
    Όμορφο το ποστ σου!

    Φιλιά Αστεράκι μου!

    ΥΓ: Με γεια το καινούριο header!
    Lovely!

  4. 24 Αύγουστος, 2010 στο 5:14 μμ

    Τώρα φαίνεται πως ήταν η σειρά μου να συγκινηθώ!
    Μιλάμε για πολύ κλάμα με τα λόγια σου, τις εικόνες και κυρίως το τραγούδι!( και δεν υπερβάλλω καθόλου!)
    Έχουν μια ομορφιά και μια δύναμη αυτά εδώ όπως τα συνδύασες!
    Όπως και η αυγουστιάτικη πανσέληνος που θα απολαύσουμε απόψε.
    Εύχομαι σήμερα να έχεις μια από τις πιο όμορφες βραδιές της ζωής σου!
    Το φεγγάρι θα είναι εκεί για να μας δώσει όλη του την ομορφιά.
    Φιλιά πολλά.

  5. 24 Αύγουστος, 2010 στο 6:56 μμ

    Θα κρατήσω το ότι «όλα επιτρέπονται» και θα περιμένω το φεγγάρι…

    Μα έχει πανσέληνο απόψε… και είναι ωραία… 😉

    Στο φως του φεγγαριού…

    * * *

  6. 24 Αύγουστος, 2010 στο 11:04 μμ

    Χαχαχαχαχα έχεις δίκιο καλή μου Αθανασία, έχω ακούσει και εγώ αυτή τη δοξασία…
    Αλλά ας μην κολλάμε στις προλήψεις και στις λαϊκές δοξασίες και ας εκμεταλλευτούμε όσο γίνεται καλύτερα την ομορφιά που μας δίνεται απόψε το βράδυ…
    Πολλά φιλιά καλή μου! 🙂

  7. 24 Αύγουστος, 2010 στο 11:06 μμ

    Πολύ σωστά Κατερίνα. Τα πάντα απολαμβάνονται καλύτερα άμα υπάρχει καλή παρέα.
    Καλωσήρθες! 🙂

  8. 24 Αύγουστος, 2010 στο 11:08 μμ

    Αχ έλα βρε Lilith μην μου το χαλάς τώρα…για φαντάσου τι ωραίο ζευγάρι θα κάναμε εγώ βρυκόλακας και εσύ λυκάνθρωπος…Μήπως θες να αλλάξουμε ρόλους? χαχαχαχαχαχα 😉

    P.s Χαίρομαι που σου άρεσε το header…δεν είναι υπέροχο? Μου αρέσει πάρα πολύ!

  9. 24 Αύγουστος, 2010 στο 11:10 μμ

    Ερατώ μου είσαι μια πολύ ευαίσθητη ψυχή…!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια…
    Σου εύχομαι να περάσεις ένα πολύ όμορφο βράδυ κάτω από την πανσέληνο!
    Φιλιά πολλά! 🙂

  10. 24 Αύγουστος, 2010 στο 11:12 μμ

    Πειρατή μου καλά κάνεις και κρατάς αυτή τη φράση: Όλα επιτρέπονται…και είναι ωραία! 😉
    Ξέρεις το φεγγάρι έχει ήδη ξεπροβάλει…
    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη! 🙂

  11. 26 Αύγουστος, 2010 στο 11:32 πμ

    Και ήρθα εγώ για να στο χαλάσω ρομαντικούλικο παιδί! Η πανσέληνος δεν με αγγίζει…περνάει απαρατήρητη…ούτε δάκρυα , ούτε συγκινήσεις, ούτε βαχ, ούτε από την άλλη νευρα .
    έχει δεν έχει το ίδιο και το αυτό! Κρυόπλασμα παιδί μου…τι να πεις!
    Φιλάκια

  12. 26 Αύγουστος, 2010 στο 12:11 μμ

    KaLLinaki μου ευτυχώς για μένα δεν ήρθες να μου χαλάσεις τίποτα …καμιά διάθεση. Μια βραδιά σαν την προχθεσινή μοιάζει λίγο ή πολύ με την ξενόφερτη εορτή του Αγ. Βαλεντίνου, που όλοι κάποιες τέτοιες μέρες θυμούνται πως είναι ερωτευμένοι και σπεύδουν να δηλώσουν τα διαπιστευτήρια του έρωτά τους. Ο έρωτας ή η αγάπη δεν είναι σαν τον πυρετό που έχει σκαμπανεβάσματα η θερμοκρασία του. Είτε είσαι ερωτευμένος και αγαπάς είτε όχι…
    Οπότε τι παραπάνω έχουν να προσφέρουν αυτές οι στιγμές?
    Ίσως μόνο ότι μπορείς να απολαύσεις την ομορφιά του φεγγαρόφωτος…
    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη! 😉

  13. 19 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 5:40 μμ

    Μια αγάπη για το καλοκαίρι
    θα ‘μαι κι εγώ…

  14. 19 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 5:43 μμ

    Το καλοκαίρι έφυγε πειρατή μου…επιδίδομαι όμως σε απανωτά «μαθήματα» για να κρατήσω το καλοκαίρι όσο γίνεται περισσότερο μέσα μου! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Αύγουστος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιολ.   Σεπτ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 317,732 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


