29
Αυγ.
10

Πτώση και άνοδος…

Τελικά είναι άγραφος κανόνας…ένας νόμος της φύσης ή του σύμπαντος. Δεν ξέρω να προσδιορίσω σε ποιο από τα δυο ανήκει, αλλά το βέβαιο είναι πως ισχύει.

Μετά από κάθε πτώση ακολουθεί η άνοδος.

Φυσικά ισχύει και το αντίθετο. Η μια κατάσταση (αρνητική & θετική) διαδέχεται την άλλη και  μοιάζει όλο αυτό σαν μια καλοκουρδισμένη μηχανή, που τίποτα δεν την βγάζει έξω από το πρόγραμμά της.

Σε μια παρόμοια θέση βρίσκομαι και εγώ τώρα…Πριν δυο μέρες αναφερόμουν στην θλίψη μου, ενώ σήμερα με διακατέχει μια αφάνταστη ευφορία. Κάτι που επιθυμούσα πολύ και το είχα χάσει ξαφνικά χωρίς (ακόμα) δικαιολογία, βρίσκεται πλέον ξανά στη διάθεσή μου. Αναμενόμενο είναι να αλλάξει και η ψυχολογία μου.

Βέβαια αυτό δεν επιτυχάνθηκε από τη μια μέρα στην άλλη. Χρειάστηκε κόπος και κυρίως χρόνος για να δοθεί μια λύση. Μια λύση προσωρινή, αλλά η εμπειρία μου με έχει διδάξει πως δεν υπάρχει τίποτα μονιμότερο από το προσωρινό. Ελπίζω να διαψευστώ, διότι η όλη αρνητική κατάσταση δεν είχε επίδραση μόνο σε μένα. Επηρέασε και εξακολουθεί να επηρεάζει χιλιάδες, θα έλεγα, κόσμο…

Για την ώρα δεν θα ήθελα να είμαι πιο συγκεκριμένη. Ίσως (αν χρειαστεί) να αναφερθώ με λεπτομέρειες σε άλλο ποστ.

Στην περίπτωσή μου όμως ισχύει και μια άλλη γνωστή παραλλαγμένη παροιμία: Μηδέν κακό αμιγές καλού! Στην προσπάθεια να επιλύσω το πρόβλημά μου νόμισα πως βρέθηκα ξανά καθισμένη σε ένα θρανίο…

Έκανα πράγματα που δεν είχα διανοηθεί ποτέ να κάνω και φυσικά έμαθα άλλα τόσα…Το μαθητούδι στρώθηκε στη μελέτη. Καταρχάς έμαθα καινούριες λέξεις:

Όπως το desktop είναι η επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή μου και πως ακόμα ότι το control panel είναι ο πίνακας ελέγχου. Λίγο το έχετε? Η αστροφεγγιά είχε πλήρη μεσάνυχτα σε όλα αυτά! 😆 Αφήστε που όσο ασχολούμαι με pc και internet δεν είχα κάνει ποτέ εκκαθάριση του δίσκου…!

-Πού πας βρε κοπελιά ξυπόλυτη στα αγγούρια και μου θες και ίντερνετ? Άντε πρώτα μάθε την αλφαβήτα (κατα προτίμηση στα αγγλικά) για να μπορείς να συννενοηθείς και μετά μίλα! χαχαχαχαχαχαχα.

Κάπως έτσι πέρασα τις τελευταίες μέρες του Αυγούστου. Με δάκρυα αλλά απαραίτητα και με την παρουσία γέλιου…Με λύπη αλλά από το άλλο άκρο να είναι πιασμένη η χαρά… έτσι χέρι με χέρι. Τώρα που τα αναλογίζομαι, διαπιστώνω πως έχει περισσέψει μόνο η χαρά, καθώς και ένα επακόλουθό της όπως είναι η διασκέδαση…Ναι όντως το ευχαριστήθηκα αυτό το διάστημα, ίσως επειδή ήταν έντονο γεμάτο συναισθήματα…!

Αυτό το post μου όμως δεν θα τελειώσει έτσι…Δεν θα το επέτρεπα καν στον εαυτό μου αυτό. Όσα κατάφερα (αν κατάφερα) δεν θα τα πραγματοποιούσα χωρίς τη βοήθεια του «φύλακα άγγελού» μου. Με αυτόν τον τρόπο δικαιολογώ και τη φωτό στην αρχή. Είναι ο γνωστός μου πειρατής, που αν δεν του αρέσει η φωτογραφία επάνω, θέλω να ξέρει πως τον σκέφτομαι…κάπως έτσι:

Σαν μια πειρατική χαμογελαστή φατσούλα, έναν άνθρωπο με αισιοδοξία και θέληση. Σε σένα Osiri οφείλω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, που πάντα ήσουν δίπλα μου (και όχι μόνο σε μένα) και κατέβαλες τα μέγιστα να βοηθήσεις…!

Σε σένα πειρατή μου είναι αφιερωμένο και το παρακάτω τραγούδι:

 


13 Responses to “Πτώση και άνοδος…”


  1. 29 Αύγουστος, 2010 στο 1:28 μμ

    Ontos iparxi panta mia anodos.. alla mono otan to prospathisume emeis.. So Keep walking.;p xxxxxxxxxxx

  2. 30 Αύγουστος, 2010 στο 4:28 μμ

    Χμ…
    Ένα έχω να πω!
    Εξαιρετική η ωραία η νέα μαθητική στολή σου Αστροφεγγιά μου! Για τις πιο μικρές τάξεις ξέρεις τι χρώμα θα έχει?
    Χαχαχαχαχαχαχα

    ΑΝΟΔΟΣ! ΜΟΝΟ ΨΗΛΑ!

    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

  3. 30 Αύγουστος, 2010 στο 11:16 μμ

    Είναι ωραίο να δίνονται λύσεις σε προβλήματα!
    Είναι ωραίο να έχεις φίλους που σε βοηθούν! 😉
    Και γενικά , δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω σε όλα όσα γράφεις εδώ! 🙂

  4. 1 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 11:38 πμ

    «Μετά από κάθε πτώση ακολουθεί η άνοδος».
    Αυτό είναι από τα καλύτερα και πιο πετυχημένα κόλπα του Boss.
    Σου κόβει την πολλή άνοδο για να μην αρχίσεις να νιώθεις και Θεός και σου κόβει και την πολλή κάθοδο για να μην αρχίσεις να σκέφτεσαι σοβαρά την οικειοθελή σου «αποχώρηση» προς τα Τάρταρα.
    Έτσι, με το κόλπο «σκωτσέζικο ντους», σε κρατάει σε μια μέση κατάσταση και κάνει τη δουλειά του μια χαρά!
    Καλό ήταν που χρειάστηκε να κάτσεις στο θρανίο.
    Πάντα είναι αναζωογονητικό να μαθαίνεις κάτι καινούριο!
    Τι βαθμό πήρες, αλήθεια; 🙂

    Φιλιά πολλά Αστέρι μου!

    ΥΓ: Η «φωτό» του πειρατή, εξαιρετική! 😆

  5. 1 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 11:43 πμ

    Λατρεύω το Angels με τον Robbie!

  6. 1 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 3:09 μμ

    Εεεε ναι Rose, πρέπει πάντα να προσπαθούμε, λες να υπάρχει ανελκυστήρας για αυτό? 😆

  7. 1 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 3:10 μμ

    Nefeli μου καλωσήρθες…χμμ για τις μικρότερες τάξεις, η στολή πάει ανάλογα με το φύλο. Ροζ για τα κοριτσάκια και μπλε για τα αγοράκια! χαχαχαχαχαχαχα
    Φιλιά πολλά! 😉

  8. 1 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 3:11 μμ

    Χαίρομαι που συμφωνούμε τότε Ερατώ μου…!
    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη! 🙂

  9. 1 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 3:16 μμ

    Όντως Lilith μου είναι έτσι όπως τα λες. Όλα γίνονται βάσει σχεδίου εκ Άνωθεν…και Εκείνος εν σοφία εποίησε…!
    Ναι πιστεύω πως η φωτό του πειρατή αποδίδει σωστά το «τούτο του» 😆
    Όσο για το Robbie τι να πω? Είναι «τέλειος» όπως και τέλειο το κομμάτι…
    Άσε χάσαμε τον Robbie, μπήκε στο club των παντρεμένων, το έμαθες? (κλαψ)
    Φιλιά πολλά νεράϊδα μου με αστερόσκονη!

    Υ.Γ Ξέχασα να αναφέρω πως ο «καθηγητής» μου είναι ευχαριστημένος με την επίδοσή μου στα μαθήματα, οπότε ό,τι και να πω περισσεύει! 😉

  10. 2 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 12:21 μμ

    ΧΑΣΑΜΕ ΤΟΝ ROBBIE???
    Καλά… θα φέρω μπύρες και θα κλάψουμε μαζί.
    Εσύ για τον Robbie κι’ εγώ για τον Σώγιερ! :mrgreen:
    Το δώσαμε σε καμμιά καλή τουλάχιστον το παιδί μας ή τα ίδια με τον Σώγιερ; 🙄

  11. 2 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 12:32 μμ

    😆 Καλημέρα Lilith μου….ναι άστα να πάνε, χάσαμε και το Robbie (σνιφ)!
    Τουλάχιστον η δικιά του αν δεν κάνω λάθος είναι ένα μοντέλο…ωραία γυναίκα!
    Όχι σαν τον Σώγιερ σου που μοιάζει να είχε τα μάτια κλειστά όταν έψαξε στο σακί!!!
    χαχαχαχαχαχαχαχα

    Φιλάκια πολλά με αστερόσκονη, γλυκιά μου!

    Υ.Γ όσο για τις μπύρες, πέρνα βρε από το cafe να τις πιούμε παρέα! 😉

  12. 19 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 5:41 μμ

    Θα μ’ αγαπάς σαν καλοκαίρι
    και σαν παιδί,

  13. 19 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 5:48 μμ

    Πειρατή μου παραμένεις πάντα ένα αγαπημένο …παιδί! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Αύγουστος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιολ.   Σεπτ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 317,265 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


