05
Σεπτ.
10

Like a rainbow…


Όπως την καταιγίδα την διαδέχεται ο ήλιος,

και τη βροχή να δίνει τη σκυτάλη σε ένα λαμπρό ουράνιο τόξο

για να στολίσει τον ουρανό…

Τα πάντα παίρνουν τη θέση τους σιγά σιγά

σαν κομμάτια ενός παζλ,

που ονομάζεται Ζωή.

Αργά ή γρήγορα όλα τακτοποιούνται

όπως μια ταινία με

happy end!

Η ευτυχία βρίσκεται κοντά σου,

δίπλα σου.

Αρκεί να απλώσεις το χέρι να την

πιάσεις!

Σκέψεις εμπνευσμένες από την ταινία που παρακολούθησα σήμερα…

10 Responses to “Like a rainbow…”


  1. 5 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 5:15 μμ

    Α! Μου έχεις βάλει πολλή δουλειά!
    Θα τις δω σίγουρα και αυτήν και την προηγούμενη!
    Την προηγούμενη για τον Τζακ Νίκολσον και αυτήν εδώ για τη χαριτωμένη ύπαρξη που λέγεται ΜΕγκ Ράιαν!
    Τέλεια!!!!!
    Καλό σου απόγευμα!

  2. 5 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 5:36 μμ

    Μου προκαλεί αίσθηση Ερατώ μου το γεγονός πως δεν έχεις δει το «you’ ve got mail» με την Meg Ryan (την βασίλισσα της ρομαντικής κομεντί) και τον Tom Hanks. 🙄
    Μια ταινία του 1998, που ασχολείται με τη δική μας πραγματικότητα και καθημερινότητα (θα έλεγα), το διαδίκτυο. Τις σχέσεις που αναπτύσσονται μέσω αυτού, αλλά που μπορεί να πάνε και ένα βήμα παρακάτω…ίσως μέχρι «την διπλανή πόρτα». 😉
    Είμαι σίγουρη πως θα την απολαύσεις!

    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη!

  3. 3 Angel
    5 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 6:13 μμ

    Καλησπέρα Αστροφεγγιά μου!
    Θα συμφωνήσω μαζί σου!
    Οσο για την ταινία..
    δεν την έχω δει!
    Βασικά δεν έχω και πολύ
    υπομονή για να παρακολουθήσω
    έργα! Σπάνια συμβαίνει αλλά
    θα το έχω στα υπ όψιν!
    Φιλιά πολλά

  4. 6 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 8:41 πμ

    Όλα είναι μέσα στη ζωή Αστροφεγγιά μου…και όλα έχουν το λόγο τους που συμβαίνουν…βλέπεις πρέπει να υπάρχει ισορροπία…
    Όντως το έργο είναι πολύ όμορφο…
    Σου εύχομαι να έχεις μια πανέμορφη εβδομάδα!

    Φιλιά Πολλά!

  5. 6 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 8:47 πμ

    Καλημέρα Αγγελάκι μου…καλά δεν παθαίνεις και κάτι που δεν παρακολουθείς ταινίες. Χαχαχαχαχαχα ίσως αντίθετα αξιοποιείς το χρόνο σου καλύτερα παρά να σπαταλάς ένα δίωρο ή τρίωρο μάξιμουμ μπροστά σε μια οθόνη (είτε μικρή, είτε μεγάλη). Γούστα είναι αυτά! 😉

    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη! 😉

  6. 6 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 8:50 πμ

    Αυτό ακριβώς που λες, νομίζω πως ισχύει, Νεφέλη μου…»ισορροπία». Αν και στο τέλος πιστεύω πως από κάπου ξεφυτρώνει η χαρά…δεν ξέρω μπορεί να περνώ κρίσεις αισιοδοξίας αυτές τις μέρες! 😆

    Καλή εβδομάδα, γλυκιά μου …

    με πολλά φιλάκια αστερόσκονης! 😉

  7. 6 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 1:06 μμ

    Δεν θεωρώ καθόλου χάσιμο χρόνου το να κάτσεις να παρακολουθήσεις μια καλή ταινία.
    Και πόσο μάλλον αν μιλάμε για Tom Hanks και Meg Ryan σε συνδυασμό!
    Sleepless in Seatle, You’ve got mail… από τις ομορφότερες ταινίες που έχω δει!
    Και το French Kiss βέβαια με τον υπέροχο Kevin Kline!
    I’m a sucker for happy endings! 🙂
    (γιατί όλο αυτό μοιάζει πολύ deja vous; έχουμε ξανασυζητήσει για τις ταινίες της Ryan, έτσι δεν είναι;) 🙂

  8. 6 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 1:25 μμ

    Καλησπέρα (πια) Lilith μου και καλή εβδομάδα…!
    Και φυσικά είναι όχι λίγο, αλλά πολύ deja vous το όλο θέμα αφού ναι, όντως το έχουμε ξανασυζητήσει αν δεν κάνω λάθος στο cinema των αγαπημένων μας φίλων, Ερατούς και Osiri, με αφορμή τότε το » French kiss»…
    Μου αρέσουν πάρα πολύ τέτοιου είδους ταινίες και μέσα σε αυτές που ανέφερες ας μην ξεχάσουμε το «City of Angels», που πρωταγωνιστεί ξανά η Meg Ryan, αλλά με άξιο συμπρωταγωνιστή δίπλα της, τον Nicholas Cage. Μόνο που δυστυχώς το τέλος εκεί είναι λίγο θλιβερό, κατά την προσωπική μου άποψη…!
    Πάντως πραγματικά δεν ήθελα να επικεντρωθώ στην ταινία, που είδα την Κυριακή, γιατί έχει όντως παιχτεί πάμπολες φορές και είναι ευρέως γνωστή… Όσο ήθελα να γράψω κάποιες σκέψεις μου…αισιόδοξες σκέψεις, ότι πάντα…κάπως…κάποτε όλα έχουν «happy ending»!!! 🙂

    Φιλιά πολλά νεράϊδα μου με πολλή αστερόσκονη! 😉

  9. 19 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 5:44 μμ

    να σου κρατώ δροσιά στο χέρι
    να σε φιλώ.

  10. 19 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 5:53 μμ

    Μα βέβαια πειρατή μου μετά τη βροχή και με την εμφάνιση του ουράνιου τόξου πάντα δροσίζει και η ατμόσφαιρα! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Σεπτεμβρίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ.   Οκτ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Blog Stats

  • 316,354 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


