11
Σεπτ.
10

Διάττων αστήρ…

Στην απεραντοσύνη του χρόνου…

στη δίνη του γνωστού κόσμου,

σκέφτηκες ποτέ τον εαυτό σου

σαν διάττοντα αστέρα?

Ένα φωτεινό σημάδι

σε αμφιλεγόμενη τροχιά,

αλλά με καθορισμένο

προορισμό.

Το ταξίδι φαντάζει μεγάλο

για αυτό πολλά

σέρνεις στην «ουρά» σου!

Εμπειρίες, γνώσεις,

συναντήσεις με άλλα αστέρια…

Ό,τι προσπεράσεις στον δρόμο σου

παίρνεις και από ένα κομμάτι του.

Όμως με ή χωρίς αυτά,

πάντα να φυλάς στην άκρη του μυαλού

πως εμφανίζεσαι και φεύγεις ξαφνικά

μόνος…!



10 Responses to “Διάττων αστήρ…”


  1. 11 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 2:16 μμ

    Βρήκες ωραίο live των U2!
    Where the streets have no name…
    Από τα ωραιότερα κομμάτια τους!

    Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου.
    Μας περιγράφεις πολύ σωστά…
    Διάττοντες αστέρες…
    That’s exactly what we are!
    Και αυτό το τελευταίο… να είσαι σίγουρη
    ότι το φυλάω πάντα στην άκρη του μυαλού μου.

    Φιλιά!

  2. 11 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 5:13 μμ

    «πάντα να φυλάς στην άκρη του μυαλού

    πως εμφανίζεσαι και φεύγεις ξαφνικά

    μόνος…!»

    Πες το , για να μην το ξεχνάμε ποτέ!

  3. 11 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 5:34 μμ

    Έτσι αστεράκι μου…έχεις δίκιο…όλοι διάτοντες αστέρες είμαστε…περνάμε κ αφήνουμε,για λίγο το φώς μας,να φωτίσει τον ουρανό αυτού του πλανήτη κ μετά, χανόμαστε για πάντα….καλησπέρες…

  4. 4 Angel
    11 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 9:17 μμ

    Tην καλησπέρα μου αστεράκι!
    Πολύ όμορφο ποστ αλλά αν αρχίσω να το σκεφτομαι
    σοβαρά, θα πρέπει να ξαναπάρω τη βαλίτσα μου επ ώμου
    και να φύγω πάλι! Χα χα χα χα χα
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

  5. 13 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 7:41 μμ

    Lilith μου χαίρομαι που σου άρεσε το τραγουδάκι! Ήμουν σίγουρη πως σαν έξυπνη Υδροχόος που είσαι δεν θα σου ξέφευγε η «λεπτομέρεια» που ανέφερα και θα την έχεις πάντα στην άκρη του μυαλού σου.
    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη!

  6. 13 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 7:42 μμ

    Ερατώ μου μάλλον πρέπει να το φωνάζουμε ξανά και ξανά όλοι μας αυτό! 😉
    Πολλά φιλιά! 🙂

  7. 13 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 7:45 μμ

    Χανόμαστε και ξεχνιόμαστε, Αθανασία μου? 🙄

  8. 13 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 7:46 μμ

    Μου αρέσει που έχεις αυτές τις τάσεις φυγής Αγγελάκι μου…χαχαχαχαχαχα μακάρι και εγώ! 😉
    Φιλιά πολλά!

  9. 19 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 5:45 μμ

    θα μείνει μόνο έν’ αστέρι
    να το κοιτώ.

  10. 19 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 5:56 μμ

    Από αστέρια άλλο τίποτα σε αυτό το blog πειρατή μου…Διάλεξε ένα και κοίτα το όσο θες, ελεύθερα!!! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Σεπτεμβρίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ.   Οκτ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Blog Stats

  • 314,718 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


