15
Σεπτ.
10

Συμπτώσεις?… Δεν νομίζω!

Έχω πάψει από πολύ καιρό να πιστεύω στις συμπτώσεις… Μάλλον διατυπώνοντάς το καλύτερα  θα πω, πως ποτέ δεν πίστεψα στις συμπτώσεις. Για να φθάσω σε αυτή την απόφαση δεν χρειαζόταν καν να ισχύει το γνωστό: «επαναλαμβανόμενη σύμπτωση, παύει να είναι σύμπτωση».

Ανέκαθεν είχα την πεποίθηση πως η σύμπωση ή αλλιώς τύχη («in» σλόγκαν των καιρών) δεν υφίσταται. Αντίθετα πιστεύω στο πεπρωμένο, μοίρα…γραφτό, κάρμα, κρισμέτ …όπως θέλετε μπορείτε να το αποκαλέσετε! 😉

Όσα συμβαίνουν γίνονται για κάποιο λόγο…για κάποιο σκοπό και μαλιστα στο σωστό timing. Ίσως μερικές φορές ο λόγος να μην είναι εμφανής, αλλά ύστερα από κάποιο χρονικό διάστημα όλα μπαίνουν στη θέση τους και ξεκαθαρίζει το τοπίο, σαν ένας πίνακας παζλ που έχουν συμπληρωθεί όλα τα κομμάτια του…


Θα μπορούσα να σας δώσω πολλά παραδείγματα για να σας αποδείξω τα λεγόμενά μου ή έστω να σας βάλω να αναρωτιέστε για την ορθότητά τους, αλλά θα περιοριστώ όμως στο πιο πρόσφατο γεγονός.

Είναι λίγος καιρός τώρα που καταπιάστηκα ξανά με το διάβασμα. Το είχα παραμελήσει κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, αλλά μια αγάπη δεν ξεχνιέται ολότελα! 😉

Ξεκίνησα λοιπόν να διαβάζω πάλι το secret, όμως γρήγορα το άφησα στην άκρη (εξάλλου αυτή την περίοδο δεν το χρείαζομαι γιατί είμαι σε ανεξήγητη τρελή χαρά!) και τώρα διαβάζω » το ψηφιακό οχυρό « ενός αγαπημένου μου συγγραφέα του Dan Brown. Παρόλο που βρίσκομαι ακόμα στην αρχή ακολουθώντας νωχελικούς ρυθμούς ανάγνωσης, μπορώ να πω, ότι είναι ένα ενδιαφέρον βιβλίο που περιέχει συνομωσίες, κατάσκοπους, κινδύνους και μυστικές υπηρεσίες, άρα ακριβώς στα γούστα μου! 🙂

Έτσι λοιπόν μέσα στις σελίδες έκανα και την «γνωριμία» μου με μια μυστική υπηρεσία των ΗΠΑ την NSA που ασχολείται με κρυπτογραφία, κώδικες κλπ…Ποιος θα μπορούσε να ξέρει άλλωστε την ύπαρξή της? Ελάχιστοι, φαντάζομαι…Σίγουρα πάντως όχι εγώ…!

Όλα καλά μέχρι εδώ…Οσότου σε ένα σερφάρισμά μου στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα σε ένα ενημερωτικό blog, πέφτω πάνω σε αυτό το άρθρο. Να λοιπόν που ένα άρθρο στην σωστή χρονική στιγμή έρχεται και μου επιβεβαιώνει την ύπαρξη της μυστικής αυτής υπηρεσίας, καθώς και πώς η τέχνη αντιγράφει τη ζωή ή το αντίθετο!

Τώρα εσείς θα μου πείτε…Σύμπτωση?

……Δεν νομίζω! 😆


10 Responses to “Συμπτώσεις?… Δεν νομίζω!”


  1. 16 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 9:29 πμ

    Καλημέρα καλή μου..ε,κοίτα δε ξέρω εάν έχεις δίκιο,σε αυτά που λες…ίσως κ να έχεις δεν είμαι σίγουρη…αλλά με βάση τα λεγόμενά,σου εγώ θα πρέπει να υποθέσω (λέμε τώρα) ότι όολα αυτά που μου έχουν συμβεί,(από το 2007 κ μετά),τα στραβά,ανάποδα,κακοτυχίες,γκαντεμιές κλπ,κλπ..κ που συνεχίζουν να μου συμβαίνουν,ακόμη τώρα κ που έχουν χειροτερέψει ειδικά το τελευταίο καιρό ότι γίνονται για κάποιο λόγο?…ε, μου φαίνεται κάπως γελοίο (στη περίπτωση τη δική μου εννοώ) κ τί λόγο μπορεί,να έχει αυτή η σκύλλα η μοίρα,η ζωή ή ότι άλλο τέσπα γιανά παίζει έτσι με τα νέυρα μου?? τί λόγος μπορεί να υπάρχει σε όλα αυτά που έχω πάθει έως τώρα κ συνεχίζω να παθαίνω ακόμη…(δεν έχουν τελιωμό οι πίκρες) οκ??με χειρότερο από όλα τη πλήρη αδιαφορία του πατέρα μου για τα προβλήματα της υγείας μου κ την άρνησή του να τα παραδεχτεί κ να με βοηθήσει να τα ξεπεράσω όσο γίνεται???….κ την εντελώς παράλογη κ ανισσόροπη συμπεριφορά του??…τι λόγος μπορεί να υπάρχει σε αυτό??εγώ δε βρίσκω κα νέ ναν απολύτως λόγο γιανά συμβαίνουν όολα αυτά καλή μου,κ γιανά περνάω αυτή την εντελώς ανώμαλη φάση που περνάω τώρα…το βρίσκω απλώς ά δι κο..να συμβαίνουν αυτά σε μένα…δε ξέρω τι ζόρι τραβά η μοίρα,η τύχη,ο Θεός ή δε ξέρω ποιός άλλος μαζί μου..αλλά έυχομαι να κόψει γρήγορα τα εντελώς..κρύα αστειάκια της/του γιατί δε ξέρω κ γώ τι θα κάνω στο τέλος….κ λες ότι τα πράματα έρχονται κάποτε στη θέση τους κ καθαρίζει το τοπίο…κ συμπληρώνονται τα κομμάτια του πάζλ κ βλέπεις καθαρά την εικόνα του.. άστο καλύτερα να μη σκέφτομαι τι μπορεί να δείχνει αυτή η..εικόνα για μένα γιατί θα φρικάρω.. καλημέρες καλή μου…

  2. 16 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 10:04 πμ

    Καλημέρα!
    Χμ!!!! Υποψιάζομαι ότι αυτό το βιβλίο θα έχει πολλές σελίδες, όπως τα άλλα του ίδιου συγγραφέα!
    Πραγματικά, μερικές φορές αναρωτιέσαι και για κάτι,και ξαφνικά ένα γεγονός, ή μια εικόνα, ή ένα δημοσίευμα, έρχεται μόνο του και σου δίνει την απάντηση.
    Είναι πως υπάρχει κάρμα, ή η ανάγκη μας να τη βρούμε μας κάνει πιο «ανοιχτούς» στο να την εντοπίσουμε; Δεν ξέρω.
    Α, πέρνα από το Movie Nights γιατί λόγω κάποιου προβλήματος είχε εξαφανίσει την απάντηση που σου ειχα γράψει και κυρίως γιατί το ποστ είναι τώρα ανακαινισμένο απο τον πειρατη, σε πολύ καλύτερη έκδοση!
    Φιλιά!

  3. 3 Angel
    16 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 3:41 μμ

    Καλησπέρα καλησπέρα
    Δεν προλαβαίνω δυστυχώς τρέχω για δουλειά!
    Το διάβασα κ χθες το ποστ σου αυτό
    κι έλεγα ν απαντήσω σήμερα αλλά κ πάλι δεν πρόλαβα γμτ
    Τυχαίο; Δεν νομίζω! Δεν πιστεύω στην τύχη!
    Φιλιά πολλά
    Την καλησπέρα μου

  4. 16 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 4:14 μμ

    Τυχαίο;
    Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα!
    Αυτό που σου συνέβει, μου συμβαίνει συνέχεια.
    Μιλάω για κάτι, αναρωτιέμαι για κάτι και ξαφνικά εμφανίζεται η πληροφορία μπροστά μου!
    Έπαψε να με ξαφνιάζει πια. 🙂

    Φιλιά!!!

  5. 18 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 6:54 μμ

    Αθανασία μου καταλαβαίνω πως περνάς δύσκολα, έχεις ταλαιπωρηθεί και έχεις φτάσει να αγανακτείς πλέον, αλλά ναι πιστεύω πως όλα έχουν το σκοπό τους…
    Ίσως από όλες αυτές τις δοκιμασίες βγαίνεις ώρα με την ώρα, μέρα με την μέρα πιο δυνατή. Και αυτό είναι σπουδαίο!
    Πολλά φιλιά καλή μου!

  6. 18 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 6:56 μμ

    Ερατώ μου απαντώ ναι και στα δύο. Ναι το βιβλίο είναι πολυσέλιδο και ναι συμβαίνει να βρεις την απάντηση που ζητάς αναπάντεχα όπως λέμε…αλλά για μένα όχι τυχαία! 😉
    Πολλά φιλιά!

  7. 18 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 6:57 μμ

    Αγγελάκι μου δεν ξέρω…εσύ θα μου πεις αν προλαβαίνεις ή όχι είναι τυχαίο! 🙂 χαχαχαχαχα

  8. 18 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 6:58 μμ

    Lilith μου και τα παραδείγματα συνεχίζονται…Μόλις σήμερα μου έμαθα κάτι…που υποστηρίζει την άποψή μου!
    Οπότε δεν ξαφνιάζομαι ούτε και εγώ!
    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη! 😉

  9. 19 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 5:51 μμ

    Μην το πάρεις σαν απειλή, αλλά η υπηρεσία μας σε παρακολουθεί 24/24 και γνωρίζει πολύ καλά τον τρόπο που λειτουργείς…
    Μπου!!!
    Χαχαχα 😆
    Σε κατατρόμαξα τώρα, ε;
    Έλα βρε, πλάκα σου κάνω…
    Ο πειρατής είμαι. 😉

    ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑΑΑ!!!

  10. 19 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 6:00 μμ

    Τρόμαξα? Χμμμ δεν νομίζω…μα τι νόμιζες? Σάμπως καρχαρίας είναι? Χαχαχαχαχαχα
    Αλήθεια ποια υπηρεσία είστε εσείς?
    Υ.Γ: Είναι γνωστή η αγάπη μου για τον 007 και φυσικά τα soundtracks του… Το συγκεκριμένο είναι ένα από τα αγαπημένα μου…Εεεε όσο αφορά τη Τina τι να πούμε? Φωνάρα και λίγα είπα! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Σεπτεμβρίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ.   Οκτ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Blog Stats

  • 318,608 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


