22
Σεπτ.
10

Όνειρα…

Όνειρα: ένας κόσμος που μοιάζει με εκείνον των παραμυθιών…

Ένας κόσμος εξίσου μαγικός!

Ένας κόσμος που ελεύθερα δημιουργείται, πλάθεται και αναπτύσσεται μέσα στη σφαίρα του υποσυνείδητου μέχρι να παρουσιαστεί οπτικοποιημένος πίσω από τα κλειστά βλέφαρά σου.

Ένας κόσμος που ο χρόνος για εκείνον είναι σχετικός…δεν περιορίζεται. Ένα ταξίδι από το παρελθόν στο μέλλον και σε κάθε στάση του, οι εικόνες που βλέπεις έχουν και μια ιστορία να σου διηγηθούν.

Εκφράζουν τις επιθυμίες σου, τους πόθους σου και τις προσδοκίες σου…κρυφά πάθη και φόβους…ακόμα και προειδοποιήσεις. Ένα κωδικοποιημένο μήνυμα, που καλείσαι να λύσεις…

Άλλοτε τα προσπερνάς και τα αφήνεις να χαθούν στη λήθη θεωρώντας τα παιχνίδια και μόνο της φαντασίας και άλλοτε τα ανασύρεις ξανά και ξανά, κλωθογυρίζεις και περιστρέφεσαι γύρω τους προσπαθώντας να τα ερμηνεύσεις και να ακολουθήσεις τις υποδείξεις τους…

Ωωω ναι αυτά είναι τα όνειρα. Μπορεί ο άνθρωπος να ήταν ένα «τίποτα» χωρίς αυτά!

Κάποιος μου είπε όμως πως αξίζει να  κυνηγήσω τα δικά μου…

Δεν ξέρω …ίσως!


10 Responses to “Όνειρα…”


  1. 22 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 11:58 μμ

    Όνειρα!
    Και εκείνα του ύπνου αλλά και εκείνα που κάνουμε ξύπνιοι, είναι μια άλλη διάσταση της πραγματικότητας και έχουν πολλά να μας πουν , πραγματικά , για το ποιοι είμαστε και τι θέλουμε.
    Και βέβαια να κυνηγήσεις τα δικά σου , αρκεί να βεβαιωθείς για το τι πραγματικά θέλεις και για το αν είναι εφικτά!
    Εύχομαι τα όνειρά σου αυτά να γίνουν πραγματικότητα!
    Φιλάκια πολλά!

  2. 23 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 1:50 μμ

    «Εξίσου μαγικός»… χμ… εγώ θα έλεγα ΠΟΛΥ πιο μαγικός!
    Γιατί, η πραγματοποίηση μιας επιθυμίας, ενός πόθου, ενός πάθους, δεν μπορεί να είναι «εξίσου μαγική» με τη μη πραγματοποίηση που βιώνεται (τις περισσότερες φορές) στον πραγματικό (or whatever that is) κόσμο.
    Η ψυχή μας τα βράδια γίνεται λυκάνθρωπος και ζει ελεύθερη τρώγοντας πολλές φορές τις σάρκες του ίδιου της του εαυτού.
    Το αν αξίζει να κυνηγήσεις τα όνειρά σου, το ξέρεις μόνο εσύ.
    Γιατί, από το κυνήγι, δεν γυρνάνε όλοι με γεμάτα χέρια.
    Εξαρτάται λοιπόν από τον καθένα μας κατά πόσον πιστεύει ότι θα γυρίσει με τη επιθυμητή λεία στα χέρια του.

    Φιλιά Αστεράκι μου!

  3. 3 Angel
    23 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 6:48 μμ

    Καλησπέρα Αστεράκι!
    Ονειρα ε;;;
    Χμ….
    Θα συμφωνήσω με το Λιλιθάκι!
    Μόνο εσύ ξέρεις….
    (Αρκεί το όνειρο να μη γίνει κυνήγι μαγισσών!)
    Φιλιά πολλά και καλό απόγευμα!
    Σμουατς

  4. 24 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 12:03 μμ

    The best way to make your dreams come true, is … to wake up!
    Ζήσε το τώρα και τα όνειρα άστα για τον ύπνο!
    😉 φιλιά

  5. 24 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 4:39 μμ

    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Ερατώ μου…
    Όσο για τα όνειρα τα δικά μου που πιθανόν να έχω…άστα… 😉

  6. 24 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 4:44 μμ

    Lilith μου δίνεις μια άλλη διάσταση του όρου «μαγικός». Δεν ήξερα πως είναι μετρήσιμη έννοια…λίγο ή πολλή! 😉
    Αυτό με το λυκάνθρωπο που είπες πολύ μου άρεσε…έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στα πλάσματα της νύχτας, όπως στο λυκάνθρωπο ή στον βρυκόλακα…
    Τώρα το κυνήγι άλλοτε είναι προσοδοφόρο και άλλοτε όχι…η λεία δεν είναι ποτέ βέβαιη!
    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη νεράϊδα μου! 🙂

  7. 24 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 4:47 μμ

    Πιθανολογώ πως μιλάς για κυνήγι χίμαιρας, Αγγελάκι μου…ναι συμφωνώ…Μάλλον εμείς οι ίδιοι βάζουμε τα όρια μας.
    Πολλά φιλιά και καλό σ/κ! 🙂

  8. 24 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 4:49 μμ

    Χαχαχα κάπου έχω φυλαγμένο το ξυπνητήρι…το είδε κανείς? 😆
    Καλό σ/κ και πολλά φιλιά KaLLinaki μου!

  9. 29 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 1:35 μμ

    «Κάποιος μου είπε όμως πως αξίζει να κυνηγήσω τα δικά μου…
    Δεν ξέρω …ίσως!»

    Αν δεν ξέρεις εσύ, ποιος ξέρει δλδ;
    Τς τς τς! 🙄
    Τες πα… υπέροχο κομμάτι!
    Τι θα γίνει; «Θα φτιάξουμε ψωμί» τελικά; Ή μια ζωή θα «ζημώνουμε»;

    Φιλιά Πειρατικά.
    * * *

  10. 29 Σεπτεμβρίου, 2010 στο 1:58 μμ

    Ξέρεις με τη ζύμη φτιάχνεις διάφορα υπέροχα σκευάσματα… 😆 (αστειεύομαι!)
    Αλλά ναι μάλλον ήρθε η ώρα να φτιάξουμε και καρβέλια! 😉
    Πολλά φιλιά, πειρατή μου, με αστερόσκονη!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Σεπτεμβρίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ.   Οκτ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Blog Stats

  • 317,286 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


