06
Οκτ.
10

In rock mood…

Ένα βαρύ μολυβένιο στρώμα κάλυπτε τον ουρανό το πρωί,

που γρήγορα όμως εξελίχθηκε σε νεροποντή.

Ατέλειωτη, απολαυστική καταιγίδα!

Δεν είχα διάθεση για τίποτα…

πέρα από το να την βλέπω, να την οσμίζομαι,

ενίοτε να βρέχομαι

και να ακούω παλιά ροκ αγαπημένα τραγούδια.

Τίποτα πρωτότυπο!

Χωρίς λόγια…

Χωρίς σκέψεις…

Μόνο οι αισθήσεις.

Τίποτα δεν διατάραξε την ισορροπία…

Η βροχή,

εγώ

και η μουσική!


14 Responses to “In rock mood…”


  1. 6 Οκτώβριος, 2010 στο 9:42 μμ

    Αγαπώ τη βροχή.
    Και αγαπώ κι’ εσένα.
    Για κάτι τέτοιες αναρτήσεις!
    Το ένα τραγούδι καλύτερο από το άλλο,
    το ένα βίντεο καλύτερο από το άλλο,
    με highlight τη στιγμή με τον Bono και το κοριτσάκι
    στο With or without you!

    Thank you. 🙂

  2. 2 vad
    7 Οκτώβριος, 2010 στο 3:57 πμ

    Μς έχει μουχλιάσει,βρε!Πού ειναι η…απόλαυση:((
    Ευτυχώς εβαλες τις ωραίες μουσικούλες:))

  3. 7 Οκτώβριος, 2010 στο 10:05 πμ

    Η βροχή και ειδικά η φθινοπωρινή είναι κάτι που μου αρέσει πολύ και μένα!
    Και όταν συνοδεύεται και από τα κομμάτια που έβαλες…ε!
    Γίνεται μια απολαυστική εμπειρία.

    «Τίποτα πρωτότυπο», αλλά απλά υπέροχο!

    Πολύ όμορφη η δεύτερη φωτογραφία!
    Με πηγαίνει πολύ πίσω!
    Ίσως όλοι μας έχουμε κάνει αυτό που δείχνει, τότε που είχαμε όλες μας τις αισθήσεις ανοιχτές…

  4. 7 Οκτώβριος, 2010 στο 4:18 μμ

    Βρέχει εκεί ε;;;
    Εδώ τίποτα!
    Ομορφες οι εικόνες σου
    και οι μουσικές επιλογές!
    Την καλησπέρα μου
    και τα φιλιά μου Αστεράκι

  5. 7 Οκτώβριος, 2010 στο 6:10 μμ

    Και εγώ σ’ αγαπώ Lilithάκι μου…και εγώ σε ευχαριστώ πολύ!
    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη! 🙂

  6. 7 Οκτώβριος, 2010 στο 6:11 μμ

    Έλα βρε παραπονιάρη μου…Μια χαρά είναι η βροχή βρε VaD!
    Αλλά αφού δεν ευχαριστιέσαι, τουλάχιστον άκου μουσική! 😉

  7. 7 Οκτώβριος, 2010 στο 6:13 μμ

    Ερατώ και μένα μου αρέσει αυτή η φωτογραφία και πάντα όποτε βρω την ευκαιρία και το επιτρέπουν οι συνθήκες κάθομαι και εγώ έτσι στην βροχή…
    Φιλιά πολλά! 🙂

  8. 7 Οκτώβριος, 2010 στο 6:15 μμ

    Σήμερα ο καιρός μας εκδικήθηκε με ένα ζεστό ήλιο, αγαπημένη A.V. Θύμιζε έντονα Αύγουστο!
    «Άγνωσται αι βουλαί του Κυρίου!»
    Χαίρομαι που σου άρεσαν οι επιλογές μου, φιλιά πολλά!

  9. 8 Οκτώβριος, 2010 στο 7:48 πμ

    Πολύ ωραίο αίσθημα το να απολαμβάνει κανείς ανέμελος τη βροχή… Η αίσθηση του χειμώνα που έρχεται.. Καλή σου μέρα και καλό σαββατοκύριακο καλή μου αστροφεγγιά.

  10. 8 Οκτώβριος, 2010 στο 12:35 μμ

    Το «ανέμελο» δεν ήταν ακριβώς το συναίσθημα που κυριαρχούσε εκείνη τη στιγμή, αγαπητέ αντιανεμικέ! Ήταν μαγεία και μια επιβλητικότητα. Η βροχή πρωταγωνιστούσε και η μουσική…χαχαχαχαχα η μουσική έκανε όλα τα υπόλοιπα! 😉

  11. 8 Οκτώβριος, 2010 στο 3:18 μμ

    Γειάσου αστεράκι μου..πολύυ ωραίο…κ τα κλιπάκια πολύ ωραία..κ μένα μ’αρέσουν!..ωραίο ποστάκι….

  12. 8 Οκτώβριος, 2010 στο 4:23 μμ

    Χαίρομαι πολύ Αθανασία μου που αρέσουν και σε σένα! Σε ευχαριστώ! 🙂
    Φιλιά πολλά!

  13. 14 Οκτώβριος, 2010 στο 7:24 μμ

    Ταξίδι μεγάλο όλα τα clipάκια.
    Ξεχωρίζω εκείνα των U2, γιατί είχα καιρό να τα ακούσω!
    Ατακτούλης ο Bono, ε; 😉

    Σου εύχομαι να απολαμβάνεις τις βόλτες στην βροχή.
    Ειδικά την Φθινοπωρινή!

    * * *

  14. 14 Οκτώβριος, 2010 στο 9:24 μμ

    Όντως ήταν όμορφες στιγμές που έζησα τότε πειρατή μου και ευκαιρίας δοθείσης, αφού η βροχή συνεχίζεται, προσπαθώ να το επαναλαμβάνω.
    Ο Bono νομίζω πως κινήθηκε μέσα στα όρια της ευπρέπειας…κατάλαβες εσύ τίποτα άλλο? 😉

    Φιλιά πολλά!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Οκτώβριος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Νοέ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blog Stats

  • 317,715 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


