15
Οκτ.
10

Υπάρχω…

Ακόμα και αν μια μάχη χάθηκε

και τα φτερά είναι μισοκατεστραμμένα,

τίποτα δεν τελείωσε

απλά ξαποσταίνω…

η ΖΩΗ συνεχίζεται.

ΥΠΑΡΧΩ!

 


8 Responses to “Υπάρχω…”


  1. 15 Οκτώβριος, 2010 στο 4:17 μμ

    But we’ve got ten itchy fingers
    and one thing to declare
    When the monkey is high
    you do not stare, you do not stare
    YOU DO NOT STARE…

    !!!!!!!!!!!

    Devine!!!

    Life always goes on…
    For better or for worse.
    🙂

  2. 2 Angel
    15 Οκτώβριος, 2010 στο 4:53 μμ

    Nα μαστε καλά να δίνουμε
    τις μάχες μας, ακόμα κι αν χάνουμε
    τον πόλεμο! Ο πόλεμος έτσι είναι
    Εχει Νίκες έχει και Ηττες
    Το θέμα είναι το κεφάλι μας
    να κοιτάει τον ουρανό!
    Ακόμα και ηττημένοι να πετάμε ψηλά
    και όχι να σερνόμαστε!
    Φιλιά πολλά

  3. 15 Οκτώβριος, 2010 στο 4:58 μμ

    Και βέβαια υπάρχεις καλή μου!, κ θα συνεχίσεις να υπάρχεις!και θα συνεχίσεις να δίνεις κιάλες μάχες κιάλες,κιάλες…κ κάποιες από αυτές,να τις κερδίζεις…τις περισσότερες ίσως?..μπορεί… έτσι είναι απλά,υσηχάζεις λίγο κ μέτα…ξανά στον αγώνα!κ πάλι…καλησπέρες…

  4. 16 Οκτώβριος, 2010 στο 6:03 μμ

    Και πολύ καλά έκανες που ξαποσταίνεις!
    Και πολύ καλά έκανες που υπάρχεις!
    Αυτή είναι η καλύτερη στάση… ζωής…
    Τα φτεράκια μη σε νοιάζουν καθόλου.
    Θα ξαναγίνουν σαν καινούρια.
    Όσο για την τραγουδάρα τώρα… είναι όλα τα λεφτά, την έχω λιώσει από την ώρα που την έβαλες και θα συνεχίσω να τη λιώνω!
    Από τα καλύτερα live που έκανε ποτέ ο Robbie!
    …και οι στίχοι του τραγουδιού… μακράν! EVER!

    …Να χαμογελάμε χρειάζεται και να κοιτάμε μπροστά.
    Εκείνο που έχει σημασία, είναι το παρόν.

    Καλά ταξίδια και καλές πτήσεις.

  5. 16 Οκτώβριος, 2010 στο 9:19 μμ

    Lilith μου όπως γράφει ο πειρατής μας πιο κάτω…αυτό το τραγούδι το έχω λιώσει…αν ήταν παπούτσι από καιρό θα είχε εξαφανιστεί η σόλα…
    Το λατρεύω πολύ!
    Επίσης θα συμφωνήσω μαζί σου «Life always goes on»!
    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη! 🙂

  6. 16 Οκτώβριος, 2010 στο 9:20 μμ

    Αγγελάκι μου πόσο δίκιο έχεις….!
    Φιλιά πολλά καλή μου και εύχομαι να έχεις ένα όμορφο βράδυ! 🙂

  7. 16 Οκτώβριος, 2010 στο 9:22 μμ

    Γλυκιά μου Αθανασία, οι μάχες είναι για όλους μας …και είναι τιμή μου που μπροστά μου έχω μια αληθινή αγωνίστρια της Ζωής: ΕΣΕΝΑ!!!
    Φιλάκια πολλά καλή μου! 🙂

  8. 16 Οκτώβριος, 2010 στο 9:24 μμ

    Πειρατή μου αυτό που μπορώ να σου πω είναι ένα τεράστιοοοο ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ για όλα!
    και να σου δώσω ….
    πολλά πολλά πειρατικά φιλιά με αστερόσκονη! (βεβαίως,βεβαίως 😆 )


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Οκτώβριος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Νοέ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blog Stats

  • 316,451 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


