16
Οκτ.
10

Στατς, ανέκδοτον κ.α…

A) Και να που βρέθηκα στο σημείο να αποσύρω την αστερόσκονή μου εδώ και μερικές μέρες…

«Άνθρακας ο θησαυρός»!!!

Δεν είχε την καθαρή χρυσή σκόνη των αστεριών,αλλά περιείχε και ψήγματα τσίγκου. Άκουσον, άκουσον!

Τσίγκος στην Αστροφεγγιά? Αδύνατον… Οπότε μερίμνησα προσωπικά και πήγα στα ειδικά εργαστήρια παρασκευής αστερόσκονης (στο τρίτο άστρο δεξιά της σελήνης) και προμηθεύτηκα προϊόν πρώτης ποιότητας. Αυτή η αλλαγή, όμως διαπίστωσα έπεσε πάνω στην ώρα. Την στιγμή που αρθρογραφώ το εκατο-πεντηκοστό (150) post μου και έχω ξεπεράσει κατά λίγο τα δυο χιλιάδες (2022) σχόλια. Άρα μια καλή ευκαιρία για επιπλέον ανανέωση αλλά και για εορτασμό! 🙂

Β) Αφού λοιπόν ξεπέρασα αυτόν τον σκόπελο, είπα να φιλοσοφήσω το θέμα λίγο με ένα «τύπου» ανέκδοτο…ΟΚ δεν είναι δικό μου. Είναι γνωστό, πως δεν είμαι καλή στο να διηγούμαι ανέκδοτα, οπότε δεν θα σας κουράσω πολύ με αυτή τη δοκιμασία 😆 , αλλά το συγκεκριμένο το άκουσα πρόσφατα και μου άρεσε πολύ…Δεν είναι ακριβώς ανέκδοτο, αλλά και ένα είδος παζλ. Οπότε ακονίστε το μυαλό σας αγαπητοί μου φίλοι:

Ποια σχέση μπορεί να έχει…

ο Ι. Μεταξάς

μια καρέκλα

και ένα μπαλόνι?

( Η απάντηση στο τέλος με τα σχόλια 😉  )

Γ) Αν τα καταφέρετε με το ανέκδοτο είναι πιο εύκολο να κάνετε ένα βήμα παρακάτω και θα αντιληφθείτε πόσο εύκολα είναι ΟΛΑ αν παρατηρήσετε τα παραδείγματα που απλόχερα μας προσφέρει η Φύση… Ιδιαίτερα τώρα αυτήν την εποχή, που οι βροχές περισσεύουν…

Ξέρετε, λοιπόν ύστερα από κάθε βροχή ή καταιγίδα βγαίνουν τα συμπαθή μαλάκια και τα βλέπουμε να έρπουν παντού…

Μπορεί για πολλούς να αποτελούν γευστική λιχουδιά (κυρίως στην Κρήτη) παρόλα αυτά μας δείχνουν πως «δεν το βάζουν κάτω». Ακόμα και αν σπάσει το κέλυφός τους. Το σαλιγκάρι βγάζει μια βλεννώδες ουσία και αναπληρώνει ή αναπλάθει το σπασμένο μέρος του όστρακου.  Για σκεφτείτε μήπως μπορούμε να κάνουμε και εμείς το ίδιο, όταν σπάσει το δικό μας «κέλυφος»? 😉

Λίγη τρέλα χρειάζεται και να μην σταματάμε… ό,τι και να σημαίνει αυτό! 😉

fairy kisses!

ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΣ


15 Responses to “Στατς, ανέκδοτον κ.α…”


  1. 16 Οκτώβριος, 2010 στο 10:13 μμ

    Χμμμμμμμ!!!!
    Το Α) είναι πολύ ευχάριστο και δείχνει ένα ευαισθητοποιημένο Αστέρι που θέλει να παρέχει την πιο αγνή αστερόσκονη στους φίλους του!
    Το Β) είναι δύσκολο , πολύ δύσκολο! Θα το ξανασκεφτώ και θα περιμένω τη βοήθεια των άλλων αναγνωστών.
    Το Γ) πολύ ενδιαφέρον! Ώστε τα σαλιγκαράκια αναπλάθουν το σπιτάκι τους αν χαλάσει! Αυτό είναι! Χωρίς να χρειαστεί να δουλεύουν ή να πάρουν δάνειο! Προνομιούχα πλάσματα!
    Την καλησπέρα μου, να έχεις μια όμορφη βραδιά απόψε και μια πιο όμορφη Κυριακή αύριο!
    Φιλιά!

  2. 18 Οκτώβριος, 2010 στο 11:31 πμ

    Το παζλ… χμ… δεν έχω ιδέα!
    Τα σαλιγκάρια δεν τα τρώω αλλά έχουν τον σεβασμό και την εκτίμησή μου για τον τρόπο ζωής τους.
    Τώρα, για την αστερόσκονη… πάλι καλά που την απέσυρες! Ας ελπίσουμε ότι τώρα προμηθεύτηκες the real thing! 😆

    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

  3. 3 akrogialia
    19 Οκτώβριος, 2010 στο 8:09 πμ

    Καλημέρα Αστεράκι!
    «ΟΧΙ, ΘΑ ΚΑΤΣΩ, ΝΑ ΣΚΑΣΩ!»
    Αυτή είναι η απάντηση του γρίφου σου!

    Λίλιθ, εγώ το βρήκα! Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Εσύ δεν μπόρεσες! Χαχαχαχαχα

  4. 19 Οκτώβριος, 2010 στο 11:41 πμ

    Σιγά μην το βρήκες μόνη σου, Κοράλλι!
    Αφού σε ξέρω…
    Είμαι σίγουρη ότι το «σκονάκι» πήγε σύννεφο! 🙄

  5. 5 akrogialia
    19 Οκτώβριος, 2010 στο 1:54 μμ

    Λίλιθ, με σκονάκι ή χωρίς…το αποτέλεσμα μετράει! Το βρήκα!
    Πρασίνισες εεε! Να, πάρε μια πινελιά από το δικό μου κοραλλί χρώμα, δεν μπορώ να σε βλέπω έτσι…είμαι και ευαίσθητη βλέπεις!

  6. 19 Οκτώβριος, 2010 στο 4:44 μμ

    Ερατώ μου ήταν αναγκαία η αντικατάσταση της αστερόσκονης…Πάντα το καλύτερο για τους φίλους!
    Τη λύση του ανέκδοτου φυσικά την βρήκες….θα αποκαταστήσω την αλήθεια στη συνέχεια θα δεις…
    Εύχομαι και σε σένα ένα όμορφο απόγευμα! 🙂

  7. 19 Οκτώβριος, 2010 στο 4:45 μμ

    Χα χα χα τουλάχιστον εδώ Lilith μου δεν θα μαλώσουμε στο αν τρώμε τα σαλιγκάρια ή όχι. Εδώ βλέπω συμφωνούμε απόλυτα…! 😉

  8. 19 Οκτώβριος, 2010 στο 4:47 μμ

    Μπράβο Κοράλλι μου, όντως αυτή είναι η απάντηση και επειδή τουλάχιστον την έγραψες πρώτη, έχεις ένα μέρος της άτυπης νίκης σε αυτό το παζλ!
    Φιλιά πολλά! 🙂

  9. 19 Οκτώβριος, 2010 στο 4:49 μμ

    Lilith μου δεν έχουμε στοιχεία αν το Κοράλλι είχε σκονάκι, εξάλλου δεν υπήρχε κανένας περιορισμός στη λύση! 😉

  10. 19 Οκτώβριος, 2010 στο 4:51 μμ

    Κοράλλι μου τουλάχιστον χαίρομαι που έδωσες μέρος από το κοραλλί σου χρώμα στη Λίλιθ. Νομίζω πως ταιριάζει στη μελαχρινή ομορφιά της…! 🙂

  11. 19 Οκτώβριος, 2010 στο 4:59 μμ

    Παρόλα αυτά κυρίες μου σας ευχαριστώ για την όμορφη άμιλλα στο κουίζ μου αν και το ποστ, επιτρέψτε μου να το αφιερώνω στην Ερατώ, η οποία με βοήθησε και διόρθωσε το λάθος μου!
    Φιλιά σε όλες με χρυσή αστερόσκονη! 🙂

  12. 19 Οκτώβριος, 2010 στο 8:52 μμ

    Αστροφεγγιά , ήταν τυχαίο!
    Βασικά για να αποκατασταθεί η πλήρης αλήθεια , κι εγώ σκονάκι πήγα να κάνω!
    Αλλά δεν ήξερα αν είχα το σωστό στα χέρια μου!
    Έτσι, είπα να ρωτήσω αυτήν που έβαλε το θέμα!
    Όλοι συνεισφέραμε, σε όλους μας αξίζει το βραβείο και πιο πολύ σε σένα!
    Φιλιά πολλά!
    Παίρνω λίγη χρυση αστερόσκονη για να βάλω στην Καινούργια Αρχή και ….
    ………………………….γεια!!!
    Τα λέμε!

  13. 20 Οκτώβριος, 2010 στο 10:17 πμ

    Ερατώ μου καλήμέρα…δεν υπάρχει βραβείο, ούτε καν διαγωνισμός. Απλά μια συμβουλή που δίνω και θέλω να μοιραστούμε όλοι:
    «ΟΧΙ ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΣΚΑΣΩ»!!!
    Η ζωή είναι πολύ μικρή για να την αναλώνουμε σε ασήμαντα πράγματα…Το τι είναι ασήμαντο, το ξέρουμε όλοι μας καλά!
    Φιλιά πολλά με μυριάδες κόκκους αστερόσκονης! 😉

  14. 23 Οκτώβριος, 2010 στο 7:38 μμ

    Το αίνιγμα το ξέρω οπότε προτίμησα να μην πάρω μέρος.
    Το τραγούδι, ε… καλό είναι…
    Όμως, αυτό με τον σαλίγκαρο, το βρίσκω τρομακτικό!
    Μα να φτιάχνει ολόκληρο σπίτι!
    ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΠΙΤΙ!!!

    Καταπληκτική είδηση! 😆

  15. 23 Οκτώβριος, 2010 στο 8:05 μμ

    Εεεεε πειρατή μου μια μονοκατοικία στο ισόγειο φτιάχνει. Δηλαδή τι θα έλεγες αν έφτιαχνε ολόκληρη πολυκατοικία? 😆
    Ένα όμορφο βράδυ σου εύχομαι καπετάνιε μου, με πολλή αστερόσκονη στον ουρανό σου! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Οκτώβριος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Νοέ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blog Stats

  • 318,525 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


