26
Οκτ.
10

Feelings…

Νοιώθεις να βολοδέρνεις σε ταξίδι

χωρίς προορισμό και επιστροφή.

Έρμαιο καράβι που αφήνεται να πλέει  σ΄αφρισμένα κύματα

χωρίς τιμονιέρη.

Μια καταιγίδα μέσα σου.

Και στην άβυσσο της ψυχής σου,

εκεί που σε πνίγουν τα συναισθήματα,

στέλνεις μια ύστατη προσευχή

στον ουρανό…!



12 Responses to “Feelings…”


  1. 27 Οκτώβριος, 2010 στο 11:53 πμ

    Κι’ εμένα με πνίγουν τα συναισθήματα αυτή τη στιγμή αφού μ’ έστειλες εντελώς με το Give it to me!!! Πόσο τον αγαπήσαμε αυτόν τον άνθρωπο, Θεέ μου!!!
    Δεν θα υπάρξει όμοιός του! Ποτέ!
    Το βίντεο είναι υπέροχο και ο κιθαρίστας καταπληκτικός!
    Άσε που φοράει και ένα υπέροχο πουκάμισο! :mrgreen:

    Να’ σαι καλά βρε Αστεράκι μου!
    Οι μουσικές επιλογές σου είναι πάντα ξεχωριστές!

    Φιλιά πολλά πολλά!

  2. 27 Οκτώβριος, 2010 στο 12:24 μμ

    Lilith μου, χθες το πρωί ξύπνησα έχοντας αυτό το τραγούδι στο μυαλό μου…έτσι χωρίς λόγο, εμφανίστηκε από το πουθενά (βέβαια μετά άκουσα το song of the wolf του Osiri και έπαθα μεγάλη πλάκα, λέμε!). Παρόλα αυτά είπα πως οπωσδήποτε θα το βάλω στο blog μου. Γύρευα κάτι να το συνδυάσω μέχρι αργά ώσπου βρήκα αυτή τη φωτό και έγραψα δυο-τρεις λέξεις του «ποδαριού» και να το!!!
    Από μόνο του το τραγούδι λέει πολλά, τα λόγια μου είναι φτωχά…ανύρπακτα!
    Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν οι μουσικές επιλογές μου. Για μένα η εύρεση καλού, αγαπημένου τραγουδιού είναι ολόκληρη ιεροτελεστία! 😉
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, νεράϊδα μου!

    P.s: Τι να πω κορίτσι μου… η ταύτισή μας ώρες ώρες με αφήνει άφωνη…Αν και δεν ενδιαφέρομαι για τη μόδα, είναι αδύνατο να μην προσέξω τον καταιγισμό των καρώ ρούχων γύρω μου 😆 Βλέποντας τον κιθαρίστα του Μάϊκλ, ύστερα από τόσα χρόνια σκέφτηκα να που το clip αυτό είναι in fashion. Βέβαια εμένα με μάγεψε το παίξιμό του…Ο Michael νομίζω ήταν στα καλύτερά του. He’ll always be in our heart!

    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη! 🙂

  3. 27 Οκτώβριος, 2010 στο 12:39 μμ

    Αυτό το Song of the wolf που έβαλε ο Osiris, είναι πράγματι πολύ φευγάτο τραγούδι!
    Σου καρφώνεται στο μυαλό και θες να τ’ ακούς συνέχεια! Έβαλε κι’ αυτή τη μωβ θάλασσα από πίσω…! Σε πάει σε άλλη διάσταση!
    Ο κιθαρίστας του Michael είναι εξαιρετικός!
    Και είχα ένα ακριβώς ίδιο πουκάμισο (στα νιάτα μου), μόνο που το δικό μου ήταν σ’ αυτά
    τα χρώματα. 🙂

  4. 27 Οκτώβριος, 2010 στο 12:50 μμ

    Ομοιοπαθής Lilith μου…πάω συνέχεια στο blog του πειρατή μας και το ακούω…Δεν το είχα ξανακούσει και πραγματικά ανατρίχιασα με την καλή έννοια!
    Βρε τι πάθατε όλες με την ηλικία… Για ποια νιάτα εννοείς? Έχουν ηλικία οι νεράϊδες? Είσαι πάντα μικρούλα και πανέμορφη! Δεν το βλέπω αυτό, νομίζεις? 😉
    Μμμμ ωραίο το ηλεκτρίκ χρώμα. Είναι το αμέσως αγαπημένο μετά το μπορντοκόκκινο το δικό μου…Και τώρα που το λες είχα και εγώ ένα τέτοιο πουκάμισο, που φορούσα στο λύκειο με μαύρο κολάν…
    Βρε πού το θυμήκα αυτό τώρα? 😆

  5. 27 Οκτώβριος, 2010 στο 1:01 μμ

    Ευχαριστώ, ευχαριστώ, Αστέρι μου! 😳
    Ε, το ξέρω ότι είμαι μικρούλα και πανέμορφη, αλλά πετάω πού και πού κάτι τέτοιες ατάκες του στυλ «στα νιάτα μου» κτλ, για να σας κάνω να μου το υπενθυμίζετε!
    Λίγη επιβεβαίωση δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. :mrgreen:

  6. 27 Οκτώβριος, 2010 στο 1:06 μμ

    Καθόλου, Λίλιθ μου…κάθε γυναίκα θέλει και χρειάζεται επιβεβαίωση…
    Ούτε καν οι πειρατίνες εξαιρούνται! 😉

  7. 27 Οκτώβριος, 2010 στο 9:10 μμ

    Όμορφο το ποστ!
    Βέβαια το καράβι συνήθως συμβολίζει τη φυγή από τα προβλήματα και γενικά κάτι θετικό!

    Αλλά αυτό το ακυβέρνητο καράβι της εικόνας και του κειμένου, πραγματικά είναι αυτό που πρέπει για να συμβολίσει τα αρνητικά συναισθήματα, που κατά τη γνώμη μου πρέπει να τα κυβερνάμε εμείς και να μην τα αφήνουμε να μας κατευθύνουν, όσο μπορούμε βέβαια…

    Το τραγούδι, πολύ καλό!
    Καλό σου βράδυ!

  8. 28 Οκτώβριος, 2010 στο 1:37 μμ

    Ερατώ μου είπες μια φράση κλειδί στο να κυβερνάμε εμείς τα συναισθήματά μας: «Όσο μπορούμε βέβαια». Ναι όσο μπορούμε, μπορούμε όμως? 😉
    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη!

  9. 30 Οκτώβριος, 2010 στο 8:52 μμ

    Εύχομαι οι προσευχές σου να εισακουστούν μιας και τα συναισθήματα δεν είναι σωστό να μένουν έτσι. Όνειρα και συναισθήματα γεννήθηκαν για να γίνονται πράξεις.

    Το Clip… ΥΠΕΡΟΧΟ!
    Πολύ αγαπημένο!

    * * *

  10. 30 Οκτώβριος, 2010 στο 9:03 μμ

    Πειρατή μου τα όνειρα μάλλον προορίζονται να γίνουν πράξεις. Όχι τα συναισθήματα. Για παράδειγμα αν νοιώθεις θυμό, πώς μετουσιώνεται αυτό σε πράξη?
    Τεσπά, αυτές τις σκέψεις μου τις ενέμπνευσε η φωτό, που βλέπω δεν την σχολίασες και είχα την εντύπωση πως θα σου άρεσε! 😉
    Εεεε όσο για το clip, είναι θεϊκό. Μου αρέσει πολύ αυτό το τραγούδι!
    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη! 🙂

  11. 31 Οκτώβριος, 2010 στο 3:21 πμ

    «Για παράδειγμα αν νοιώθεις θυμό, πώς μετουσιώνεται αυτό σε πράξη?»
    …εεε… όλο και κάποια τιμωρία θα βρεθεί… 😉

    …όσο για την φωτό…
    Δεν την σχολίασα επειδή – πίστεψέ με – δεν θα ήθελες να γράψω όσα σκέφτομαι…
    Ειδικά για το… αχιβαδοσουτιέν! 😆

    * * *

  12. 31 Οκτώβριος, 2010 στο 9:54 πμ

    Καλό θα ήταν πειρατή μου τα αρνητικά συναισθήματα να μην γίνονται πράξεις. Επειδή αναμφισβήτητα γυρίζουν σαν μπούμερανγκ εναντίον μας… Ποιος το επιθυμεί αυτό, άλλωστε? 😉
    Πάντα με ενδιέφερε η άποψη ενός πειρατή για ένα αχιβαδοσουτιέν…
    Μήπως νομίζεις επειδή κάθομαι στο φεγγάρι και σκορπάω αστερόσκονη, να μην ρίχνω τις ματιές μου στη θάλασσα? Κρίμα! Υπάρχουν και εκεί πολλές και ενδιαφέρουσες…ψυχούλες! :mrgreen:

    * * * * *


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Οκτώβριος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Νοέ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blog Stats

  • 317,719 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


