08
Νοέ.
10

Let me introduce myself…

Περίεργος τίτλος αυτός για  post, δεν βρίσκετε? Κυρίως, αν αναλογιστεί κανείς, πως βρίσκομαι στην blogογειτονιά πάνω από δυο χρόνια.  Άρα δεν μπορώ να χαρακτηριστώ καινούρια στο χώρο, αλλά ούτε είναι και μια προσπάθεια συγκέντρωσης  νέου αναγνωστικού κοινού.

Είναι όμως η απάντησή μου στην παρακίνηση ενός άλλου φίλου blogger.»Τολμάς να αποκαλύψεις τις ιδιοτροπίες σου?»

Ιδιοτροπίες εγώ? Μα είναι δυνατόν μια Αστροφεγγιά να έχει ιδιοτροπίες? 😛 Και τι σημαίνει ο όρος ιδιοτροπία? Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που αφορά μόνο εσένα και κανέναν άλλο (και είναι κακό αυτό?)… μια παραξενιά που ίσως είναι ενοχλητική στους άλλους? (έλα βρε μικροπράγματα!) 😀 Προσωπικά πιστεύω πως είμαι το πιο καλόβολο και ανεκτικό πλασματάκι στον κόσμο…!

Τελοσπάντων έστιψα το μυαλό μου για να βρω ορισμένες ιδιοτροπίες, ώστε να σας τις παρουσιάσω…Ας αρχίσω λοιπόν:


  1. Θέμα φαγητό: Πραγματικά είναι το μόνο που αναγνωρίζω σαν ιδιοτροπία επάνω μου. Είμαι ο εφιάλτης των top και master chef όλου του κόσμου. Ο θανάσιμος εχθρός των gourmet πιάτων αλλά κι όχι μόνο. Οι παραξενιές μου στο φαγητό είναι τόσες πολλές, που κάλλιστα θα μπορούσαν να φτιάξουν ένα ξεχωριστό τόμο βιβλίου (αν ποτέ γράψω την αυτοβιογραφία μου). Σαν μότο έχω «όσο πιο απλό και λιτό, τόσο το καλύτερο» αλλά ακόμα και εκεί δεν ικανοποιούμαι εύκολα. Φυσικά δυσκολεύω και τους άλλους γύρω μου, αφού δεν μπορούν να πετύχουν τις ορέξεις μου. 😆
  2. Δεν μου αρέσει να μετακινούν τα πράγματά μου εκεί που τα τοποθετώ. Με μια ματιά είμαι σε θέση να αντιληφθώ αν κάποιος τα πείραξε ή τα άγγιξε και με ενοχλεί πολύ όταν τα βλέπω να μην είναι ακριβώς στη θέση τους…Γενικά δεν μου αρέσει να αγγίζουν τα αντικείμενά μου! 👿
  3. Remote control: Σαν γνήσια τηλεορασάκιας το τηλεκοντρόλ αποτελεί προέκταση του χεριού μου. Άπαξ ανοίξω την τηλεόραση, αρπάζω το τηλεκοντρόλ και φυσικά δεν αφήνω κανέναν να το ακουμπήσει και αναμενόμενα δεξιάγεται μάχη για το ποιο πρόγραμμα θα παρακολουθήσουμε. Άμα μάλιστα θέλω να δούμε αθλητικά? [Oops I did it again! Ανέφερα αθλητικά? Απαγορευμένη λέξη 😛 ] Λυπάμαι τον καημενούλη εκείνον που κάθεται δίπλα μου.
  4. Παιχνίδια: Εκεί μεταμορφώνομαι σε τερατάκι. Δεν θέλω με καμιά κυβέρνηση να χάσω. Είμαι αμείλικτη, ανταγωνιστική και δεν χαρίζω κάστανα σε κανέναν. Η νίκη για μένα είναι το παν και σκυλιάζω. Ακόμα και όταν έπαιζα με τον ήλιο μου στο παρελθόν ήθελα να τον κερδίζω. Όμως όταν διαπίστωσα πως κληρονόμησε αυτό το χαρακτηριστικό από μένα, προς αποφυγήν δράματος στο σπίτι κάνω πως δεν παίζω… απλά φιλική συμμετοχή! 😉 
  5. Manual/οδηγίες χρήσεως: Λες και είναι ένα μίασμα… Δεν το ξεφυλλίζω καν. Η απέχθειά μου γι αυτό πατάει κόκκινο. Οπότε σε ό,τι καταπιάνομαι γίνεται στα τυφλά ή με τη ευγενική «χορηγία» άλλων που προσφέρουν την βοήθειά τους να ξεμπερδέψω αυτό το χάος.
  6. Ακρίβεια στα ραντεβού: Ούτε αγγλίδα να ήμουν! Πάντα παρευρίσκομαι σε ραντεβού με ακρίβεια δευτερολέπτου. Το ίδιο επιθυμώ και από τους άλλους, αλλά δυστυχώς δεν πραγματοποιείται. Γενικά με το χρόνο έχω μια καλή σχέση συνεργασίας κι ας έχω πετάξει το ρολόι από το χέρι μου εδώ και καιρό.
  7. Είμαι λεπτολόγος, κοινώς ψείρας! Μέσα από συζητήσεις, κουβέντες και καταστάσεις προσπαθώ να ανακαλύψω κρυφά νοήματα και μυστήρια ακόμα και αν δεν υπάρχουν. Αυτό σημαίνει πως το μυαλό μου βρίσκεται σε εγρήγορση και δεν εφησυχάζει σχεδόν ποτέ…σκέτη ταλαιπωρία αυτό. Αφήστε είμαι «γειά σου«! 🙂
  8. Δεν αντέχω το κρύο. Πάρα πολλοί το γνωρίζουν αυτό. Βέβαια υπάρχουν και πολλοί τρόποι αντιμετώπισής του. Είτε βρίσκεσαι κοντά σε θερμαντικά σώματα, είτε φοράς αρκετά ρούχα. Μόνο που εγώ δεν ανέχομαι τα πολλά ρούχα…Αισθάνομαι πως είμαι σαν κρεμμύδι. Προτιμώ να τουρτουρίζω από το κρύο παρά να φορέσω μια επιπλέον φανέλα ή μπλούζα. Η μια και μοναδική είναι αρκετή! 😉
  9. Η προσωπικότητά μου. Από μόνη της αποτελεί μια μεγάλη ιδιοτροπία. Άνθρωπος των άκρων και των αντιθέσεων. Όλα μαζί συνδυασμένα σε ένα άτομο. Δύσκολα μπορεί να βγάλει κανείς άκρη με μένα. Ούτε καν η ίδια μπορώ να με διαχειριστώ. Απλά έχω συμβιβαστεί μαζί μου και όσο μπορώ κάνω μερικές διορθωτικές κινήσεις!

10.Έσχατη αλλά όχι ασήμαντη είναι η τοποθέτησή μου σε θέματα ερωτικών ζητημάτων. Με μια λέξη στο sex! Αυτό που μπορώ να   αποκαλύψω είναι πως είμαι ανατρεπτική! χαχαχαχαχαχαχαχα

Καλώς ή κακώς αυτή είναι η Αστροφεγγιά…Περίεργη για πολλούς καθ’ όλα φυσιολογική για μένα. Εξάλλου ο καθένας μας δεν έχει τη δική του «φιλοσοφία»? 😉


18 Responses to “Let me introduce myself…”


  1. 8 Νοέμβριος, 2010 στο 11:35 μμ

    Αν θυμάμαι καλά δίδυμος δεν είσαι;;;;
    Τς τς τς τς τ
    Χα χα χα χα
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου
    Ομορφο ποστακι
    Μάθαμε και κάτι! 🙂

  2. 9 Νοέμβριος, 2010 στο 11:49 πμ

    Ναι A.V μου Δίδυμος είμαι. Αλλά πέρα από τον τρελό μου χαρακτήρα (μια στο κρύο και μια στη ζέστη) δεν βλέπω να δικαιολογεί το ζώδιο μου άλλες ιδιοτροπίες μου! 😉
    Πολλά φιλιά! 🙂

  3. 9 Νοέμβριος, 2010 στο 1:39 μμ

    Χαααααααααααααχαααααααααααααααααααχαααααααααααααααχα!ωραίο αστεράκι μου….μιά πολύ όμορφη κατάθεση ψυχής…πολύ ωραίο,μ αρέσει όταν είσαι έτσι,έχω να πώ…και όταν μιλάς έτσι έξω από τα δόντια για τον εαυτό σου…ωραίο πόστ….καλό μεσημέρι καλή μου…

  4. 9 Νοέμβριος, 2010 στο 4:35 μμ

    Κατάθεση ψυχής το βλέπεις αυτό Αθανασία μου,ή ξεμπρόστιασμα? Χαχαχχαχαχαχαχα!
    Χαίρομαι που σε διασκέδασα πάντως. Και εγώ μια από τα ίδια όταν έγραφα το ποστ αυτό! 😛
    Φιλιά πολλά! 😉

  5. 10 Νοέμβριος, 2010 στο 12:47 μμ

    Θα έχεις απάντηση με τον ίδιο τρόπο και εσύ!

    1. Τελικά είναι αρκετοί εκείνοι που έχουν παραξενιές στο φαγητό. Αυτός είναι και ο λόγος που reality του τύπου master/top/φωνακλάδες chef έχουν τόση απήχηση.
    2. Αυτό έχει πλάκα.. Επίτηδες να σου τοποθετούν αλλού μικροπράγματα για να δουν αν το πρόσεξες!!!!
    3. Αυτό είναι κυριαρχικό δικαίωμα των αντρών! Δεν μπορείς να έρχεσαι και να λες ότι είναι δικό σου… δεν γίνεται!
    4. Η ταπείνωση είναι αρετή. Μάθε να συμβιβάζεσαι αλλιώς θα σκυλιάζεις συνέχεια.
    5. Καλά αυτό το προσπερνάμε για να μη σκυλιάσουμε εμείς!!!!
    6. Θες να μας πεις ότι στην εκκλησία έφτασες πρώτη εσύ;;; 🙂
    7. Εγρήγορση είναι αυτό ή σπατάλη; Αν ό,τι κινείται, ό,τι ακούγεται και λέγεται σχολιάζεται, τότε που καιρός για ηρεμία και.. οικονομία σκέψεων και δυνάμεων;
    Η ηρεμία και γαλήνη του νού από ανώφελες (τις περισσότερες φορές) σκέψεις, μας βοηθά να είμαστε περισσότερο χρήσιμοι 😉
    8. Αυτό δεν είναι ιδιοτροπία. Εσείς οι Έλληνες λίγο να κρυώσει ο καιρός αμέσως νομίζετε ότι ζείτε στη Σιβηρία. Βέβαια το ότι δεν φοράς τίποτα για να μην κρυώνεις είναι παραξενιά. Τα ρούχα σε κάνουν να νοιώθεις κρεμμύδι. Το εκκρεμές που φορούσες για ρολόι και ήταν στο μέγεθος σαν κρεμμύδι δεν σε ενοχλούσε;
    9. …
    10. Λίγο ή πολύ, όλοι είμαστε.

  6. 10 Νοέμβριος, 2010 στο 1:59 μμ

    Ιδιοτροπίες;Ποιες ιδιοτροπίες;

    Δεν βλέπω κάτι…!!!
    Αν εξαιρέσουμε τα 4 και 7 που έχουν μια δόση υπερβολής- κατά τη γνώμη μου βέβαια, τα άλλα δεν θα τα έλεγα ιδιοτροπίες!
    Ωραίο ποστάκι, διαβάζεται ευχάριστα!

  7. 10 Νοέμβριος, 2010 στο 2:41 μμ

    Adonie
    1. Και το παράξενο ποιο είναι? Πως παρακολουθώ αυτές τις εκπομπές με περισσό ενδιαφέρον. Βέβαια δεν έχω καμιά περιέργεια να δοκιμάσω αυτές τις συνταγές και τις νέες γεύσεις! 😉
    2. Χμμ γίνεται χαμός λέμε…Εκνευρίζομαι πολύ, γι αυτό κάνω σαφές σε όλους να μην μου τα πειράζουν.
    3. Βρε τι μας λες? Από πότε το τηλεκοντρόλ είναι αποκλειστικό δικαίωμα των ανδρών? Εκεί να δεις μάχη που γίνεται. Μόνο μια δεύτερη τηλεόραση μας σώζει! 😛 Πού να με δεις να αλλάζω τα κανάλια πάνω στο ζάπινγκ με απίστευτη ταχύτητα…Εκεί οι άλλοι σηκώνουν τα χέρια ψηλά! 😆
    4. Αναγνωρίζω την ανωτερότητα του άλλου όταν χάνω, αυτό όμως δεν με εμποδίζει να σκυλιάζω να κερδίζω ή να πάρω τη ρεβάνς!
    5. Άχου τα καημενούλια! 🙂
    6. Εκεί τήρησα το έθιμο, αλλά η τελετή άρχισε μόνο με 5 λεπτά καθυστέρηση από εκείνη την ώρα που έγραφε η πρόσκληση, οπότε δεν μπορείς να πεις πως άργησα πολύ. Και να το συνδέσω μιας και ανέφερες την εκκλησία με την πρώτη ιδιοτροπία…θα αποκαλύψω το εξής: Κρασί δεν πίνω, οπότε ούτε αυτό που μας πρόσφερε ο παπάς το ήπια…το «έφτυσα» μέσα ξανά! (αηδιαστικό εεεε?)
    7. Το να σκέφτομαι δεν με κουράζει…με κουράζει καμιά φορά η πορεία που ακολουθούν οι σκέψεις μου.
    8. Είμαι ευαίσθητη στο κρύο…ακόμα και στο πιο ασθενές. Αλλά η παραξενιά υπάρχει. Το «εκκρεμές» που αναφέρεις ήταν η μόνη εξαίρεση επάνω μου. Γενικά μου αρέσουν τα μικρά και τα διακριτικά (στολίδια). Αλλά πλέον το ρολόι μου το παράτησα. Δεν φορώ…
    9. …
    10. Δεν είπα ποτέ πως μόνο εγώ είμαι! 😉

  8. 10 Νοέμβριος, 2010 στο 2:45 μμ

    Μπράβο Ερατώ μου, ποιες ιδιοτροπίες? Δεν υπάρχουν…καλά είπα πως είμαι το πιο καλόβολο και ανεκτικό πλασματάκι στον κόσμο. 😆
    Στο 4 και 7 που αναφέρεις δεν υπάρχει καμιά υπερβολή. Είναι καθ’ όλα ειλικρινή και στη σωστή τους διάσταση!
    Πολλά φιλιά! 🙂

  9. 10 Νοέμβριος, 2010 στο 4:34 μμ

    Και εγώ έχω πολλά ελαττώματα!
    Εμπιστεύομαι εύκολα το προσωπικό του νοσοκομείου με αποτέλεσμα να πέφτω πάντα θύμα εκμετάλευσης, δίνομαι, αγαπάω και κάνω συχνά δώρα τα οποία πληρώνω μια περιουσία, αλλά σχίζονται εύκολα. Μου αρέσουν τα κεράσια, αλλά δεν προσέχω όταν τα τρώω με αποτέλεσμα να καταστρέφω αγαπημένα μου ρούχα.
    Μου αρέσει πολύ το χαβιάρι και τρώω τόσο πολύ, με αποτέλεσμα να ξεχνάω να φάω κανονικό φαγητό και γι’αυτό χάνω κιλά και είμαι αδύνατος. Έχω μανία να μου φυσάει ο αέρας τα μαλλιά όταν οδηγάω, γι’αυτό μόνο cabriot, μπορώ να οδηγήσω με αποτέλεσμα να πληρώνω ακριβά αυτή μου την ανάγκη.
    Έχω όμως και πολλά προτερήματα ευτυχώς και έτσι μπορώ να κρατάω μια ισορροπία στη ζωή μου.
    Σε καταλαβαίνω.
    Κουράγιο!

    http://sonofablog.files.wordpress.com/2009/05/mclaren-mercedes-slr-stirling-moss.jpg?w=420&h=256

  10. 10 Νοέμβριος, 2010 στο 6:07 μμ

    Πειρατή και εγώ σε καταλαβαίνω…μάλιστα δεν τις βρίσκω καν ιδιοτροπίες τις δικές σου αλλά καθαρά μαρτύριο και βασανιστήριο!
    Σε συμπονώ αφάνταντα…. Ένα δάκρυ κυλάει από του ματιού την άκρη! 😛

    Η mercedes αυτή μου φέρνει λίγο από το batmobil του Batman…τίποτα σε BMW δεν έχεις? Όχι πως παραπονιέμαι για αυτό, απλά να είμαστε ακριβώς μέσα στα γούστα μου! 😉

    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη! 🙂

  11. 10 Νοέμβριος, 2010 στο 6:58 μμ

    …Μπορείς να την πουλήσεις και να αγοράσεις… χμ! Περίπου 12. 😆

  12. 10 Νοέμβριος, 2010 στο 7:05 μμ

    Μια και καλή μου φθάνει…Αλλά όπως και να έχει δώρο δεν χαρίζεται και φυσικά δεν πουλιέται! 😉

    * * *

  13. 10 Νοέμβριος, 2010 στο 8:16 μμ

    Δεν θέλω αμφισβήτηση!!! (κατά το παλιό: δεν θέλω ου!) 😆
    Τιμάω τα δωράκια που μου κάνουν…!
    Δεν το έχεις προσέξει? 😉

    Φιλάαααααακια!

  14. 10 Νοέμβριος, 2010 στο 9:17 μμ

    Ει!!!!
    Δεν είπα πως είναι υπερβολικά ως περιγραφή, αλλά υπερβολικά ως πράξεις!
    Ή για να το πω πιο ωμά, χρειάζεσαι βελτίωση σε αυτά! (κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα….
    🙂

  15. 10 Νοέμβριος, 2010 στο 9:17 μμ

    Να σε δω να έχεις καινούρια τηλεόραση που δεν ξέρεις πώς δουλεύει και να μην ευκαιρεί και κανένας… χορηγός γνώσεων για να σε βοηθήσει… να δούμε αν δεν θα ακουμπήσεις το manual! 😛
    Φαντάσου κιόλας τώρα, να είχαν αργήσει να στην παραδώσουν εκείνη τη μέρα από το μαγαζί που την αγόρασες, ο ήλιος σου να έχει κρύψει το τηλεκοντρόλ και η Lilith να προσπαθεί να σε πείσει να φας μπράουνις!
    Και να’ ναι και Χειμώνας!
    Χαχαχαχαχααα!!!
    Ποιος είδε τον θεό και δεν τον φοβήθηκε!!! 😆

    Φιλιάαα!!!

  16. 10 Νοέμβριος, 2010 στο 9:23 μμ

    Ερατώ μου, στα παιχνίδια όπως είχα αναφέρει και σε παλιότερό μου ποστ, μεταμορφώνομαι σε τέρας…Δεν μου αρκεί η χαρά του παιχνιδιού, αλλά η νίκη. Η αναγνώριση όμως της ανωτερότητας του άλλου όταν με κερδίζει είναι βελτίωση από μόνη της…Απλά ξέρω πως παθιάζομαι με τα παιχνίδια!

    Σκέψεις, σκέψεις, σκέψεις…νομίζω πως αν δεν σκέπτομαι δεν υπάρχω!

    Οισυμβουλές σου γλυκιά μου είναι πολύ καλές και φυσιολογικές…Αλλά ποιος σου είπε πως είμαι τελείως λογική εγώ? 😆

  17. 10 Νοέμβριος, 2010 στο 9:28 μμ

    Lilith μου έχουν γνώση οι φύλακες! 😆 Η τηλεόραση θα είναι προγραμματισμένη έτοιμη από το μαγαζί, ο ήλιος μου έχει εκπαιδευτεί από τη μαμά του (άμα θέλει έχει δική του τηλεόραση έτσι και αλλιώς σε άλλο δωμάτιο) και απ’ ό,τι ξέρω οι τηλεοράσεις είναι ετοιμοπαράδοτες.
    Ευτυχώς όλα αυτά τα γλιτώνω έτσι και αλλιώς γιατί όλα είναι πλέον τακτοποιημένα…
    Στο κρύο θα με βρείτε παγάκι μάλλον και όσο για τα μπράουνις…χμμμ είπες έχουν και σοκολάτα? Εεεε μπορεί να κάνω και μια θυσία!
    Χαχαχαχαχαχαχαχα σιγά μην δεν εύρισκα λύσεις! 😉

    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη, νεράϊδα μου! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Νοέμβριος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Blog Stats

  • 318,965 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


