13
Νοέ.
10

RED…

Κόκκινο το χρώμα του αίματος…

κόκκινο το χρώμα της έντασης…

κόκκινο το χρώμα του πάθους…

και

R.E.D

Όταν συγκεντρώνονται σε μια ταινία ο Bruce Willis, Morgan Freeman, John Malkovich, Helen Mirren, τότε έχεις τους

Retired Extremely Dangerous!

Εναντίον της CIA και του «κακού» Richard Dreyfuss. Πρόκειται για μια ταινία με πολλή δράση, περιπέτεια, ταχύτητα…και γέλιο! 😉

[ ο Malkovich είναι όλα τα λεφτά! 😆 ]

Μια ωραία ταινία για ένα ευχάριστο, διασκεδαστικό και χαλαρό βράδυ!

Υ.Γ: Σας έχω πει πως λατρεύω το κόκκινο χρώμα? :mrgreen:


12 Responses to “RED…”


  1. 14 Νοέμβριος, 2010 στο 12:21 μμ

    Αχαχαχαχαχα!!!
    I just HAVE to watch this movie!!! 😆
    Καλά… πέρα από το καστ που είναι ένας συνδυασμός που σκοτώνει, βρίσκω την ιδέα με τους Retired CIA, τέλεια!
    Πέθανα στα γέλια μόνο από το τρέιλερ.
    Φαντάσου να δω την ταινία!
    Ο Morgan Freeman… «try it a little bit to the left… yeaaah… that’s perfect!»
    Χαχαχαχαχαχαχα!!!
    Ο Malcovich… τι να πω…
    Ξέρεις, την πρώτη φορά που τον είδα σε ταινία (ή τουλάχιστον την πρώτη φορά που τον πρόσεξα) ήταν στο ‘Mices and Men’. Το θυμάσαι;
    Μου καρφώθηκε τόσο πολύ στο μυαλό η ερμηνεία του και ο χαρακτήρας που υποδυόταν, που είχα βάλει το όνομά του πάνω πάνω στο top10 list μου!
    Από τότε, προσπαθώ να μη χάνω ταινία του. 🙂

    Καλημέρα, Αστεράκι μου!!!

    ΥΓ: Ε, ναι… το προσέξαμε ότι λατρεύεις το κόκκινο! 🙄
    Μου άρεσε αυτό το κόλπο που έκανες με τις φωτογραφίες!

  2. 14 Νοέμβριος, 2010 στο 1:49 μμ

    Γειάσου καλή μου και…ααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!απίστευτο χρώμα και φυσικά είναι,ένα από τα αγαπημένα μου και μένα!πανέμορφο και δώ έχεις,βάλει τις πιό όμορφες αποχρώσεις του!!αυτές που μ’αρέσουν ιδιαίτερα…(μα καλά στο μυαλό μου είσαι?)οι αγαπημένες μου είναι,αυτή της πολύυυ ώριμης κόκκινης φράουλας,των ώριμων σπόρων του ροδιού,(αυτή είναι πολύυυ αγαπημένη απόχρωση),του παντζαριού, του σάπιου μήλου,του φραμπουάζ,του τριαντάφυλλου του ρουμπινιού,του κόκκινου κρασιού και πολλέεεεεεεεεεεες ακόμη πολλές άλλες!!μου έφτιαξες τη διάθεση παάαααααααααααρα πολύ με αυτό το πόστ,γέμισες τα μάτια μου χρώμα..ίσως ένα από τα καλύτερά σου καλή μου!!!!!!!…του βάζω 10 με τόνο μπράβοοοοοοοοοοο!καλό μεσημέρι…

  3. 3 Angel
    14 Νοέμβριος, 2010 στο 1:53 μμ

    Πρέπει να ναι σούπερ!
    Εριξα πολύ γέλιο με το βιντεάκι!
    Θα το έχω στα υπόψιν αν και δεν είμαι fun της tv
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή

  4. 14 Νοέμβριος, 2010 στο 2:39 μμ

    Lilith μου καλημέρα!
    Σου συστήνω ανεπιφύλακτα να δεις την ταινία. Μπορεί ο Willis να είναι ο πρωταγωνιστής του film αυτού, αλλά για μένα ο Malkovich κλέβει την παράσταση.
    Δεν παρακολουθώ την καριέρα του συστηματικά, αλλά γνωρίζω πως όταν συμμετέχει σε ένα cast, ανεβάζει κατά πολύ την ταινία. Σαν ηθοποιός μου αρέσει πάρα πολύ!
    Δεν έχω δει αυτή που έγραψες, αλλά πάντα μου κάνει εντύπωση στις εξής ταινίες: Θα ξεκινήσω με το «Dangerous Liaisons» (για μένα εκεί ήταν φανταστικός) και μετά ακολουθούν: Con air, Johnny English, The man in the iron Mask…
    Είναι τόσο καλός στο δράμα όσο και στις κωμωδίες…
    Μου αρέσει πάνω του η «τρέλα» που καθρεπτίζεται στο μάτι του, νομίζεις πως πράγματι είναι «πειραγμένο» το μυαλό του.
    Στους R.E.D υποδύεται ακριβώς αυτό. Ένα συνταξιούχο πράκτορα που τον έχουν ποτίσει LSD, και είναι υποψιασμένος για τα πάντα… Μιλάμε για φοβερό γέλιο!!! 🙂

    Αυτό έλειπε να μην καταλάβετε την αγάπη μου για το κόκκινο! :mrgreen:
    Αλήθεια σου άρεσε το κολπάκι με τις φωτό? Πραγματικά παιδευόμουν αρκετή ώρα για το πως να τις φτιάξω…αλλά νομίζω πως το αποτέλεσμα με δικαιώνει. Άσε που ήθελα να βάλω άλλες ….100 χαχαχαχαχα!

    Φιλιά πολλά νεράϊδα μου με κατακόκκινη αστερόσκονη! 😉

  5. 14 Νοέμβριος, 2010 στο 2:43 μμ

    Αθανασία χαίρομαι και σε ευχαριστώ πολύ που σου άρεσε το post μου.
    Ώστε αγαπάς και εσύ το κόκκινο, εεε? Εγώ προτιμώ την απόχρωση του βαθυκόκκινου, σχεδόν μαύρο. Αλλά και οι άλλες δεν με χαλούν! 😉
    Με τα λόγια σου πρόσθεσες με τη σειρά σου και άλλες εικόνες στο ποστ μου!
    Σε ευχαριστώ και πάλι πάρα πολύ!

    Φιλιά πολλά, καλή μου, να έχεις μια όμορφη Κυριακή! 🙂

  6. 14 Νοέμβριος, 2010 στο 2:45 μμ

    Angel, η ταινία αυτή είναι καινούρια. Λογικά ακόμα παίζεται στους κινηματογράφους. Στη συστήνω να πας να την δεις… Όντως θα γελάσεις πολύ περισσότερο!

    Φιλιά πολλά και εύχομαι να έχεις μια όμορφη εβδομάδα! 🙂

  7. 7 vad
    14 Νοέμβριος, 2010 στο 6:45 μμ

    Κάτι παρέλειψες,πώς σου ξέφυγε;Αποθρυλοποιήθηκες;:)Κοκκινο και το χρωμα του θρύλου σου!
    Καλησπέρα από Χαρτούμ…

  8. 14 Νοέμβριος, 2010 στο 6:50 μμ

    Καλέ μου VaD (κατ΄αρχάς να σου πω, άφησες το έβδομο σχόλιο. Τυχαίο? Δεν νομίζω :lol:) δεν χρειαζόταν να το γράψω. Αν πρόσεξες τις φωτογραφίες, ανάμεσα στις αγαπημένες μου, υπάρχει σαφέστατα και ολοφάνερα ο Θρύλος! 😉
    Μα τι νόμιζες? Έτσι θα το άφηνα? 😛

    Στο Χαρτούμ είσαι? Υπέροχα!!! Να είσαι και να περνάς πάντα τέλεια, σου εύχομαι! 🙂

  9. 14 Νοέμβριος, 2010 στο 8:42 μμ

    Υπέροχα κόκκινα παντού…

    Ομορφιά!

    ps: Δεν φτάνει που διαλέγουμε από ένα image και βάζουμε και οι δύο το ίδιο;
    Διάλεξες 10 αυτή τη φορά! Ε.. ένα από τα 10 ήταν και το δικό μου.
    Στο περίπου δλδ.
    Άλλη φορά, να συμβουλεύεσαι την πυθία! 😆

    ps²: H ταινία από εκείνες που μου αρέσουν πολύ!

    * * *

  10. 14 Νοέμβριος, 2010 στο 8:54 μμ

    Πειρατή μου με ξαφνιάζεις! Χρησιμοποίησα εδώ κάποια φωτό σου? Πραγματικά απορώ!!! 🙄
    Είμαι σχεδόν σίγουρη πως δεν έχεις χρησιμοποιήσει καμιά από τις συγκεκριμένες. Λες να είμαι τόσο λάθος?
    Μα ποια εννοείς?
    Βέβαια παραδέχομαι πως έχουμε κάποια «κοινά γούστα», ή και ένα είδος τηλεπάθειας (που το αποδίδουμε στην πειρατική φύση μας) από την άλλη…κακό είναι? 😉
    Μου δημιούργησες πρόβλημα τώρα…Θα πρέπει να ανακαλύψω για ποια φωτό μιλάς! grrrrrr πάει το ήσυχό μου βράδυ με μια καινούρια ταινία! 😆

    Πολλά φιλιά με μπορντοκόκκινη αστερόσκονη! 🙂

  11. 14 Νοέμβριος, 2010 στο 9:59 μμ

    Γι’αυτό σου το είπα. Για να βρεις πια είναι. 😉
    Για να δω αν θα τη βρεις… 😉

    Θα την βάλω σε επόμενο post.
    Δεν είναι η ίδια, αλλά μοιάζουν πολύ.
    Ε… όχι και να χάσουμε την ταινία για έναν τέτοιο λόγο!

    Kisses

  12. 14 Νοέμβριος, 2010 στο 10:06 μμ

    Μισό…επειδή δεν κατάλαβα…
    Θα την βάλεις ή την έχεις βάλει και στο παρελθόν?
    Με βεβαιότητα μπορώ να πω, πως υπάρχουν εδώ αρκετές φωτό, που σίγουρα σου αρέσουν! 😉

    Ελπίζω να μην λες για κάποια φωτογραφία που είχες αναρτήσει σε post κατά της διάρκειας της απουσίας μου…
    Το τριαντάφυλλο ίσως να μοιάζει σε κάποια δικιά σου…αλλά δεν είναι η δική σου…
    Έχω «δανειστεί», βέβαια το τριαντάφυλλο με τον δράκο σε άλλο μου post!
    Αχ! Το μπέρδεμα δεν λέει να φύγει! 🙄

    P.S: Την ταινία την είδα τελικά, ήταν το «eagle eye», εξίσου και αυτή πολύ καλή! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Νοέμβριος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Blog Stats

  • 318,521 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


