17
Νοέ.
10

Πολύτιμο δώρο…

Οι λίγες αράδες μέχρι την ολοκλήρωση της ανάγνωσης έφθασαν. Το οπισθόφυλλο γύρισε και έκλεισε. Άλλο ένα βιβλίο τελείωσε. Θα πάρει και αυτό τη θέση του στη στοίβα μαζί  με τα άλλα…

Σε μια τέτοια στιγμή, η ώρα που μπαίνει η τελεία στον επίλογο με αφήνει «κάπως». Μια αίσθηση παράξενη με τυλίγει.

Μοιάζει με την πυρηνική έκρηξη, που όταν ξετυλίγεται το γνωστό «μανιτάρι» και φθάνει στο ανώτατο όριο ανόδου αρχίζει σιγά σιγά να απλώνεται παντού και να καταλαγιάζει…

Και εσύ (ο οποιοσδήποτε εσύ)… έρχεσαι αντιμέτωπος με τις συνέπειες…που ανάλογα με το ποιόν της έκρηξης είναι καλές ή κακές. Προσπαθείς να αναλύσεις και να κατανοήσεις μπροστά σε τι ήσουν θεατής και μάρτυρας. Και μετά έρχεται η αφομοίωση ή η απόρριψη…Τι θα δεχθείς και θα γίνουν κτήμα σου κι εσύ κομμάτι αυτών ή απλά θα τα ρίξεις στο καλάθι των αχρήστων!

Παράξενα, μα την αλήθεια τα λόγια ετούτα…! Σε αυτό το βράδυ, υπό τον ήχο των βροντών και τη λάμψη των αστραπών…Το κατάλληλο σκηνικό για τη μεταμόρφωση που συντελείται… Διότι ναι πραγματοποιείται μια μεταμόρφωση μέσα μου. Το διαισθάνομαι και το βλέπω…

Μέσα στο κελί, το δικό μου κελί εγκλεισμού και συνειδητή επιλογή μου, είμαι σαν την χρυσαλίδα. Το ζωύφιο εκείνο που κτίζει ένα κουκούλι γύρω από τον εαυτό του και κλείνεται μέσα σε αυτό μέχρι την ολοκλήρωση της μεταμόρφωσης, της ωρίμανσης.

Κάθε λέξη που διαβάζω σε ένα βιβλίο, κάθε κουβέντα που ανταλλάσσω, κάθε επαφή που κάνω με τον άλλον (οποιονδήποτε άλλο) συντελούν και παίζουν το ρόλο τους στην αλλαγή επάνω μου. Δεν είμαι αυτή που ήμουν πριν μερικά χρόνια…δεν ήμουν καν αυτή που ήμουν όταν ξύπνησα χθες….

Αργά και σταθερά  ο νέος εαυτός μου συμπληρώνεται…Το πλήρωμα του χρόνου πλησιάζει. Εκεί που το κουκούλι θα σπάσει και θα βγω ξανά στο φως.

Κάτι μου λέει πως δεν θα είμαι από εκείνα τα έντομα που έρπουν στη γη… Με κατέχει η αισιοδοξία πως θα είμαι μια πεταλούδα με πλουμιστά φτερά, που θα τα ανοίξει στο ήλιο και θα πετάξει ψηλά!

Και αυτό πραγματικά είναι πολύτιμο δώρο!


8 Responses to “Πολύτιμο δώρο…”


  1. 18 Νοέμβριος, 2010 στο 1:12 μμ

    Καθετί που μας επηρεάζει, αρνητικά ή θετικά, αν δεν είναι αρκετά δυνατό, δεν κρατάει πολύ.
    Η ευφορία ή η δυσφορία που νιώθουμε και που μας σπρώχνει στο να «συμπληρώσουμε» – όπως πολύ καλά είπες – τον εαυτό μας, κρατάνε μόνο για λίγο αν δεν είναι αρκετά δυνατές ή αν εμείς δεν είμαστε αρκετά καλοί ‘δέκτες’.
    Χαίρομαι που έχεις μια αισιόδοξη διάθεση και που νιώθεις φτερά να φυτρώνουν στην πλάτη σου!
    Keep up the good thinking!
    It always does a world of good. 🙂

    Φιλιά πολλά!!!

  2. 18 Νοέμβριος, 2010 στο 4:30 μμ

    «ο πλήρωμα του χρόνου πλησιάζει.
    Εκεί που το κουκούλι θα σπάσει και θα βγω ξανά στο φως»…

    ‘Eτσι είναι.
    Ορισμένα πράγματα θέλουν το χρόνο τους…
    Εύχομαι καλές διαδρομές κάτω από το φως του ήλιου!(και του Ήλιου! 🙂 )

  3. 18 Νοέμβριος, 2010 στο 8:01 μμ

    Τι όμορφο
    Χαίρομαι για σένα!
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου

  4. 19 Νοέμβριος, 2010 στο 7:55 μμ

    Η αλήθεια είναι Λίλιθ μου πως έχω μια φαγούρα στην πλάτη….τώρα είναι εξαιτίας των φτερών που φυτρώνουν ή ξύλο θα φάω, ποιος ξέρει? 😆
    Φιλιά πολλά!

  5. 19 Νοέμβριος, 2010 στο 7:56 μμ

    Χρόνος εεε? Έτσι είναι Ερατώ! θα δούμε πόσο…
    Καλές διαδρομές και σε σένα εύχομαι! 😉

  6. 19 Νοέμβριος, 2010 στο 7:57 μμ

    Σε ευχαριστώ A.V!
    Καλό σ/κ σου εύχομαι! 🙂

  7. 12 Δεκέμβριος, 2010 στο 3:59 μμ

    Κάτι μου λέει πως θα είσαι ένα Αστέρι! 😉
    Σύντομα στο φως ξανά…

    * * *

  8. 12 Δεκέμβριος, 2010 στο 4:02 μμ

    Αστέρι? Μμμμμ σε ευχαριστώ πειρατή μου! 😉
    Αλήθεια ταιριάζει ένα αστέρι στο φως? 🙄


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Νοέμβριος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Blog Stats

  • 317,265 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


