22
Νοέ.
10

Όταν έχεις φθείρες…

Πριν κανά δυο εβδομάδες πρόσεξα πως ο μικρός μου ήλιος έξυνε μανιωδώς το κεφαλάκι του…Τον ελέγχω και ύστερα από πολλά, διαπίστωσα πως φιλοξενούσε μικροσκοπικούς επισκέπτες στο τριχωτό της κεφαλής του…Ψείρες! Τέλεια σκέφτηκα. Την ταλαιπωρία, έστω και την ελάχιστη δεν την γλιτώνουμε…

Το ευχάριστο στην όλη υπόθεση είναι πως πέρασαν οι «δικές μας» εποχές, που τα προϊόντα καταπολέμισής τους ήταν επιεικώς απαράδεκτα. Τώρα με ένα απλό σαμπουάν εξαφανίζονται τα ζωύφια. Ενώ τότε η λοσιόν είχε μια έντονη, δυσάρεστη μυρωδιά… άσε που σαν κοριτσάκι εγώ, καθώς είχα μακρύ και πολύ μαλλί φορούσα ολονυχτίς ένα τουρμπάνι, σαν ινδός σαντού! 😆

Βέβαια ύστερα από κάποιες μέρες το φαινόμενο υποχωρούσε και συνεχίζαμε τους κανονικούς μας ρυθμούς. Μέχρι να συμβεί όμως υπήρχε μια φοβία, μια συστολή έστω, μην μαθευτεί στον έξω κόσμο πως το παιδί έχει ψείρες, που τις κόλλησε μάλιστα στο σχολείο…Αν είναι δυνατόν να επικρατεί ντροπή για κάτι τόσο απλό και φυσιολογικό!!! Εξάλλου όλοι ξέρουμε πως οι ψείρες πάνε σε «καθαρά» κεφάλια! Εδώ ολόκληρη Madonna το παραδέχθηκε ( στην αρχή μιας συνέντευξής της)…θα μου πεις αυτό συνέβη τώρα…αλλά τότε?

Το θέμα είναι πως τότε όπως και τώρα αρκετοί είναι εκείνοι που ακολουθούν την ίδια τακτική. Και δεν αναφέρομαι φυσικά μόνο στις ψείρες.  Πολλοί είναι αυτοί που διστάζουν να αποκαλύψουν μερικές «αλήθειες» και να μην υποστηρίζουν με τόλμη κάποια πιστεύω και επιλογές τους.

Τα παραδείγματα είναι πολλά. Καθημερινά βλέπουμε στην τηλεόραση δημοσιογράφους να κυνηγάνε την εγχώρια showbiz για να αλιεύσουν αν η τάδε celebrity είτε  η δείνα έκανε πλαστική ή botox. Ενώ οι ερωτηθέντες κρύβονται πίσω από αοριστολογίες και υπεκφυγές. Θα μου πεις ενδιαφέρει στην τελική κανέναν αυτό? Ας πούμε είναι το τίμημα που καλείται να πληρώσει κάποιος που θεωρείται «διάσημος». Βέβαια στο εξωτερικό δεν υπάρχουν αυτά, επειδή οι περισσότεροι είναι τελείως απενοχοποιημένοι.

Αλλά δεν είναι μόνο οι celebrities που έχουν αυτή τη νοοτροπία. Και στην καθημερινή μας ζωή, στις διαπροσωπικές μας σχέσεις δεν έχουμε το θάρρος να δείξουμε ποιοι αληθινά είμαστε και να υπερασπίσουμε τις πεποιθήσεις μας. Άραγε υπάρχει ο φόβος μήπως δεν είμαστε αρεστοί και αποδεκτοί? Επικρατεί το δήθεν και η επιφανειακή καθωσπρέπεια. Η εικόνα και το φαίνεσθαι υπερισχύει της ουσίας.

Από την άλλη όσοι αποφασίζουν να προβούν σε αποκαλύψεις το κάνουν με προκλητικό τρόπο ή αρκετά θρασύ για να προλάβουν τις αρνητικές κριτικές και να βγουν από πάνω. Προσπαθούν να κόψουν εν τη γεννέσει τις όποιες αντιδράσεις, που και αυτές συνήθως είναι υποκριτικές.

Το ζήτημα σε αυτό που λέμε ΖΩΗ  δεν είναι να μπαίνουμε σε μια διαδικασία εξομολογήσεων, αλλά να είμαστε ο εαυτός μας και να μην κρυβόμαστε πίσω από τις μάσκες…

Αλλά φαίνεται όταν έχεις φθείρες…..! 😉


14 Responses to “Όταν έχεις φθείρες…”


  1. 23 Νοέμβριος, 2010 στο 9:23 πμ

    Χααααααααχααααααααααααααααααααααααααααχααααααααααααααχα!καλημέρα καλό μου αστεράκι!,έ,ωραίο το ποστάκι σου πολύ ωραίο!ε,εγώ να δείς, τι τραβούσα (και τι τραβώ ακόμη)επειδή έχω τύχει να κολλήσω και τώρα,ενήλικη ψείρες πολλές φορές από διάφορα,παιδιά που οι μανάδες τους,δε τα προσέχουν όσο θα έπρεπε,από θέμα καθαριότητας,υγειινής κλπ,κλπ…εγώ έχω σοβαρό πρόβλημα,επειδή όταν κολλάω ψείρες αυτές δε ξέρω,τί στο καλό έχουν και μου δημιουργούν πρόβλημα στο τριχωτό,της κεφαλής (έντονη φαγούρα που δε σταματά,και κοκκινίλες και τσούξιμο)δε ξέρω τί είναι αυτό..και για αυτό προσπαθώ,όσο μπορώ να μη πλησιάζω κάποιον που έχω υποψίες ότι μπορεί να έχει,ψείρες..μεγάααλο πρόβλημα λέμε!είχε τύχει να κολλήσω πρίν από 3-4 χρόνια,ψείρες επανειλλημένα από τα παιδιά,μιάς κυρίας που δεν είναι και τόσο καθαρή,κι αυτή είναι στο χωριό μου και το τι τράβηξα δε λέγεται!!πάντως σε σχέσει με αυτά που λες περί,’υπεκφυγών’και του να κρυβόμαστε πίσω από,το δάκτυλό μας..ε,αυτό το έχουν πολλοί άνθρωποι και μπορώ να πώ,ότι είναι κάτι που με αηδιάζει,αφόρητα και που μισώ ιδιαίτερα στους ανθρώπους…καθώς εγώ έχω,μάθει να λέω την αλήθεια και να μη κρύβομαι,για τον εαυτό μου και γενικά….πά-ντα…έτσι με έμαθαν…και αυτό κάνω…..καλημέρες αστεράκι μου….

  2. 2 Angel
    23 Νοέμβριος, 2010 στο 7:55 μμ

    Καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου
    χα χα χα χα χα χα χα χα
    Ελα μωρέ… Ολοι το είδαμε το έργο!
    Σιγά…Υπάρχουν βέβαια κάτι κομπλεξάρες
    που την έχω δει αλλιώς αλλά ποιός νοιάζεται!!!!
    Φιλιά πολλάααααααααααααααααααααααα

  3. 23 Νοέμβριος, 2010 στο 11:38 μμ

    «Πολλοί είναι αυτοί που διστάζουν να αποκαλύψουν μερικές “αλήθειες” και να μην υποστηρίζουν με τόλμη κάποια πιστεύω και επιλογές τους».

    Σίγουρα!
    Ειδικά στον καλλιτεχνικό χώρο που αναφέρεις, αυτό είναι ο κανόνας!
    «Αποκαλύπτουν» μόνο όσα τους συμφέρει γιατί «πουλάνε» και φυσικά οι περισσότερες πληροφορίες που δίνουν έχουν υποστεί….μπότοξ!
    Σήμερα είναι η εποχή που ενδιαφέρει περισσότερο η εικόνα και λιγότερο η ουσία, όπως σωστά επισημαίνεις κι εσύ….
    Ωραίο ποστ, τροφή για τη σκέψη!
    Φιλιά!

  4. 24 Νοέμβριος, 2010 στο 9:27 μμ

    Κάπως έτσι είναι Αθανασία μου, είναι δύσκολο να αποφύγεις τις ψείρες…Τουλάχιστον τώρα απαλάσσεται κανείς εύκολα από δαύτες…
    Καλά κάνεις Αθανασία μου και λες την αλήθεια, φαίνεται άλλωστε από το υπέροχο blog σου!
    Καλό σου βράδυ! 🙂

  5. 24 Νοέμβριος, 2010 στο 9:28 μμ

    Βέβαια Αγγελάκι μου, υπάρχει και αυτή η άποψη! 😉
    Φιλιά πολλά!

  6. 24 Νοέμβριος, 2010 στο 9:29 μμ

    Τροφή για σκέψη, έτσι Ερατώ μου? 😉
    Φιλιά πολλά! 🙂

  7. 25 Νοέμβριος, 2010 στο 1:34 μμ

    Πού να δεις τι έκαναν οι μανάδες πριν 30 και 40 χρόνια για τις ψείρες!
    Αροξόλ! Όχι για τα ρούχα και το δωμάτιο καλέ! Για το κεφάλι! 😆
    Τέλος πάντων… ας αλλάξουμε θέμα…
    Η εγχώρια showbiz είναι αληθινή όσο και τα… δόντια της. 🙂
    Πουλάνε χοντρό παραμύθι και αναρωτιέμαι ποιος νομίζουν ότι το τρώει.
    Θα μου πεις όμως… για να υπάρχουν ακόμη, κάποιος πρέπει να το τρώει.

    Το Confide in me, για μένα είναι το καλύτερο τραγούδι που έχει πει ποτέ η Kylie!

    Φιλιά πολλά, Αστεράκι μου!

  8. 25 Νοέμβριος, 2010 στο 2:11 μμ

    Χμμ πολύ πίσω το πήγες βρε Lilith μου…άσε εγώ έχω ακούσει και για πετρέλαιο! χαχαχαχαχαχα!
    Πολύ πετυχημένο αυτό που είπες για την εγχώρια showbiz. Μοιάζουν όλοι σαν να έχουν οδοντοστοιχία αλόγου, ας μην αναφέρουμε και πόσο άσπρα τα κάνουν (π.χ: Αλέξανδρος…) 😆
    Η Kylie μου αρέσει και όχι μόνο στο «confide ine me» …μου αρέσει πολύ το βλέμμα της!
    Φιλιά πολλά νεράϊδα μου με αστερόσκονη! 😉

  9. 25 Νοέμβριος, 2010 στο 11:04 μμ

    «Η εικόνα και το φαίνεσθαι υπερισχύει της ουσίας.»
    Αυτό ακριβώς.
    Αντί να ασχολούμαστε με τα ουσιώδη, η Του Βου και οι πίσω από αυτήν θέλουν να ασχολούμαστε με…τρίχες (κυριολεκτικά ΚΑΙ μεταφορικά)

    ΥΓ «Τώρα με ένα απλό σαμπουάν εξαφανίζονται τα ζωύφια»

    Δεν μας το λες και εμάς που μας έχουν φύγει τα μάτια από το ψάξιμο 😉 (είναι και η πρεσβυωπία βλέπεις…)

  10. 26 Νοέμβριος, 2010 στο 3:15 μμ

    Indi μου το ξέρεις, ιδιαίτερα τώρα στην εποχή των ισχνών αγελάδων όλοι προσπαθούν να γεμίσουν τον τηλεοπτικό χρόνο και χώρο με ό,τι φθηνό υπάρχει….οπότε οι τρίχες περισσεύουν! 😉
    Έχετε και σεις πρόβλημα με τις δίδυμες? Εεεε όσο να ‘ναι τα κοριτσάκια έχουν περισσότερη ταλαιπωρία αν έχουν και μακριά μαλλιά…
    Πάντως στα φαρμακεία θα βρεις πολλά προϊόντα καταπολέμισης των ψείρων και είναι αποτελεσματικά!
    Thanks for coming! 🙂

  11. 27 Νοέμβριος, 2010 στο 2:20 μμ

    Πω-πω, τι μου θύμισες…
    Δεν έφτανε που εκείνα τα παλιά σαμπουάν βρωμοκόπαγαν, υπήρχε κι εκείνη η λεπτή χτένα, προφανώς για να απομακρύνεις τα νεκρά ζωύφια από το κεφάλι σου. Αλλά να που η επιστήμη προχωράει και για καλό…

    Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!!!

  12. 27 Νοέμβριος, 2010 στο 2:36 μμ

    Ακριβώς έτσι Φώτη!
    Αλλά είδες που επιστήμη δεν είναι μόνο για κακό! 😆
    Καλό σ/κ να έχεις! 😉

  13. 12 Δεκέμβριος, 2010 στο 4:09 μμ

    Τι είναι οι φθείρες;
    Από το φθόριο βγαίνει η λέξη ή από την φθορά; 😆

    H Kylie πάντως δεν έχει φθείρες.
    Ακόμη και να το σκεφθούν να εμφανισθούν θα τις… συλλάβει όλες! 😉

    * * *

  14. 12 Δεκέμβριος, 2010 στο 4:13 μμ

    Χαχαχαχαχαχα οι ψείρες πειρατή μου…δεν το ήξερες? 😉
    Πολύ ωραία αστυνομικός είναι η Kylie δεν νομίζεις? 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Νοέμβριος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Blog Stats

  • 317,286 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


