24
Νοέ.
10

Θάλασσα…

Σε όποια φάση της και να την δεις,

έχει τον τρόπο της

να σε μαγεύει.

Να σε οδηγήσει σε ταξίδια μακρινά

και να

αιχμαλωτίσει για πάντα

την καρδιά σου.

Αυτή είναι η μόνη

και αιώνια αγαπημένη

Θάλασσα!


10 Responses to “Θάλασσα…”


  1. 25 Νοέμβριος, 2010 στο 10:53 πμ

    Αυτά έχει η θάλασσα.. αιώνια αγαπημένη! 🙂

  2. 25 Νοέμβριος, 2010 στο 1:41 μμ

    Η θάλασσα είναι η παρηγοριά μου.
    When i’m feeling blue, που λέει και το τραγούδι, all i have to do είναι να πάω μια βόλτα στη θάλασσα. Ο ήχος των κυμάτων που σκάνε στην άμμο και στα βράχια, για μένα είναι το καλύτερο αντικαταθλιπτικό!
    Ωραίες οι φωτογραφίες, ωραίος και ο Rieu! 🙂

    Φιλιά πολλά!

  3. 25 Νοέμβριος, 2010 στο 3:04 μμ

    Θα συμφωνήσω απόλυτα με τη Lilith!
    Η θάλασσα έχει αντικαταθλιπτικές ιδιότητες….
    Ο ήχος της, το θαλασσινό αεράκι, οι διάφορες εικόνες που παρουσιάζει (όπως αυτές που έχεις εδώ…)ικανοποιούν τις αισθήσεις στο έπακρο!
    Επίσης η θάλασσα φέρνει στο νου ταξίδι , φυγή, νέες εμπειρίες!
    Μαγική, όπως και να το δει κανείς…

  4. 4 Angel
    25 Νοέμβριος, 2010 στο 7:32 μμ

    Kι εγώ με τη σειρά μου
    θα συμφωνήσω με τους απο πάνω!
    Εεεεε εσείς οι απο πάνω
    συμφωνείτε με τους από κάτω;;;
    Μη δίνεις σημασία αστεράκι μου
    Τελευταία είμαι πολύ γιού χου
    Φιλιάααααααααααααα

  5. 27 Νοέμβριος, 2010 στο 2:38 μμ

    Βασίλη μου όλοι αγαπούν τη θάλασσα, ουδενός εξαιρουμένου!
    Καλό σ/κ να έχεις! 🙂

  6. 27 Νοέμβριος, 2010 στο 2:42 μμ

    Lilith μου χαίρομαι που βρίσκεις στην θάλασσα ένα μέσο να παρηγορηθείς…Μόνο που δεν θα ήθελα να την περιορίσουμε μόνο σε αυτό…!
    Δεν ξέρω…εγώ την έχω σχεδόν στα πόδια μου…το μάτι μου πέφτει συνέχεια πάνω της…Για μένα είναι «σύντροφος»!
    Χαίρομαι επίσης που σου άρεσαν οι φωτό μου και ο Rieu. Ειδικά τον τελευταίο τον θεωρώ καταπληκτικό!
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη! 😉

  7. 27 Νοέμβριος, 2010 στο 2:45 μμ

    Ερατώ μου μέσα σε λίγες φράσεις έδωσες μια καλύτερη εικόνα για τη θάλασσα…Αν και νομίζω πως όποιος μιλάει για εκείνη θα μπορούσε κάλλιστα να το κάνει για ώρες!
    Καλό σ/κ να έχεις! 🙂

  8. 27 Νοέμβριος, 2010 στο 2:46 μμ

    Αγγελάκι μου δεν σε παρεξηγώ μην ανησυχείς…γιατί να σου χαλάσω το χατήρι άλλωστε? 😆
    Καλό σ/κ και σε σένα! 😉

  9. 12 Δεκέμβριος, 2010 στο 4:12 μμ

    Θάλασσα, ε;
    Χμ! Τι να πω εγώ για την Κυρία!

    …υπέροχες εικόνες και ένα ταξιδιάρικο κομμάτι!

    Η θάλασσα να είναι μαζί σου. Συντροφιά στα ταξίδια σου πάντα!

    * * *

  10. 12 Δεκέμβριος, 2010 στο 4:16 μμ

    Νομίζω πως εσύ ειδικά θα μπορούσες να μας πεις πολλά για εκείνη, πειρατή μου!
    Η θάλασσα είναι η συντροφιά όλων μας!
    Σε ευχαριστώ!

    * * *


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Νοέμβριος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Blog Stats

  • 316,484 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


