01
Δεκ.
10

Οι Χριστουγεννιάτικες κάρτες μου…

Πρώτη του μήνα…πρώτη μέρα του χειμώνα σήμερα!

Αν και σε αρκετές περιοχές έχει παραμείνει άρωμα καλοκαιριού, εδώ στο νησί μου έχουμε ήδη αγκαλιάσει την αλλαγή του καιρού και της εποχής.

Ήρθε ο Δεκέμβρης λοιπόν, που συν τις άλλοις είναι και ο μήνας των εορτών.

Έτσι και εγώ ασπαζόμενη το γενικότερο κλίμα και θέλοντας να μπω σε γιορτινούς ρυθμούς, είπα να κάνω την αρχή, στολίζοντας με χιόνι το blogοσπιτάκι μου! 😉

Μα δεν θα μείνω μόνο σε αυτό…. Σήμερα που βρήκα στο γραμματοκιβώτιό μου τις πανέμορφες γιορτινές κάρτες από τη ΖΩΣΠ (ΖΩγραφική με το Στόμα και το Πόδι), αποφάσισα να στείλω τις ευχές μου στους αγαπημένους μου e-φίλους και bloggers.

Διευθύνσεις των παραληπτών δεν γνωρίζω, αλλά ούτε το κρίνω και απαραίτητο. Επειδή είμαι σίγουρη πως ο καθένας τους ξεχωριστά θα λάβει με «μαγικό» τρόπο την κάρτα του.

Ας ξεκινήσω…

Η πρώτη καρτούλα ανήκει στην «αδελφή» μου Lilith… Στην πανέμορφη νεράϊδα μας και της εύχομαι να μπορεί πάντα με το μαγικό της ραβδάκι να μας χαρίζει τις υπέροχες ιστορίες της!

Ακολουθεί ο αγαπημένος μου πειρατής Osiris και του εύχομαι να μας οδηγεί σε νέα ταξίδια, σε νέες εμπειρίες και να στέκεται πάντα άξιος καπετάνιος του θρυλικού Vishnu!

Η τρίτη ανήκει στο «ταξιδιάρικο» Κοράλλι μας…που μπορεί να έχει χαθεί λίγο μα ποτέ δεν την ξεχνάω και την αγαπάω πολύ!

Στην φιλενάδα Ερατώ ανήκει η τέταρτη καρτούλα μου…Και της εύχομαι να συνεχίσει τις τόσο διδακτικές  αναρτήσεις της και επίσης την ευχαριστώ για τις ενδιαφέρουσες συζητήσεις που μου έχει χαρίσει!

Η επόμενη ανήκει στη θαρραλέα Αθανασία μας και της εύχομαι να είναι πάντα δυνατή και υγιής αυτή και η οικογένειά της!

Δεν θα μπορούσα να παραλείψω το θεότρελο Αγγελάκι μας…Τι να της πρωτοευχηθώ? 🙄 Χαχαχαχα! Δεν τολμώ να το επιχειρήσω. Οπότε αφήνω την ίδια να επιλέξει την ευχή…

Την τελευταία κάρτα αν και δεν απευθύνεται σε ένα πρόσωπο, την αφιερώνω στη ΖΙΟΝ και τους επισκέπτες της! Την γαλάζια πολιτεία που μου έχει χαρίσει απίστευτες μελωδικές στιγμές και εύχομαι να συνεχιστεί αυτό για πάντα!

Αγαπημένοι μου φίλοι και λοιποί επισκέπτες της Αστροφεγγιάς σας εύχομαι ολόψυχα καλές γιορτές…να είστε  εις αεί χαρούμενοι και υγιείς καθώς και να πραγματοποιηθεί κάθε προσωπική ευχή ή στόχος που έχετε θέσει!

Σας φιλώ όλους και σας αφιερώνω κι ένα τραγουδάκι… 🙂

Υ.Γ: Καλό μήνα σε όλους!


12 Responses to “Οι Χριστουγεννιάτικες κάρτες μου…”


  1. 1 Angel
    1 Δεκέμβριος, 2010 στο 8:50 μμ

    Τι να πρωτοευχηθείς ε;;;;;
    Καλάαααααα Χα χα χα χα χα χα χα
    Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω ούτε γω!
    Καλά μυαλά και πάντα χαρά κι ευτυχία νομίζω πως είναι
    ότι καλύτερο! Σ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου
    για την όμορφη καρτούλα και την υπέροχη κίνηση
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα και σ εσένα
    Καλές γιορτές με ευτυχία κ χαρά
    απ το θεότρελο αγγελάκι
    Σμουατςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

  2. 1 Δεκέμβριος, 2010 στο 11:07 μμ

    Είναι τόσο γλυκό και συγκινητικό αυτό που έκανες και είναι τόσο όμορφη η ιδέα που είχες να μας χαρίσεις τις κάρτες από τη ΖΩΣΠ!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για την καρτούλα μου. Είναι πανέμορφη!
    Σου εύχομαι τα καλύτερα για τις φετινές γιορτές!
    Πολλά χαμόγελα και πολλή… σοκολάτα! 😉
    Και επειδή με συγκίνησες με την κίνησή σου σήμερα, θα μεσολαβήσω στον Σάντα να μην ακολουθήσεις τα υπόλοιπα Διδυμάκια στις… Κάτω Χώρες. 😆

    Φιλιά πολλά πολλά και καλό μήνα!

    ΥΓ: Το βιντεάκι είναι υπέροχο! Φαντάσου να είσαι παιδί και να βρεθείς σε ένα τέτοιο σκηνικό!
    Δεν το ξεχνάς ποτέ!!! 🙂

  3. 3 akrogialia
    2 Δεκέμβριος, 2010 στο 7:44 πμ

    Καλημέρα Αστεράκι μου!
    Τι υπέροχο ποστ είναι αυτό!
    Γιορτινό, γεμάτο αγάπη, αστέρια και ευχές!
    Σε ευχαριστώ πολύ!

    Φυσικά, κάποιες αγαπημένες συνήθειες δεν κόβονται και τόσο εύκολα…χαχαχαχαχα ποτέ δεν ξέρεις που μπορεί να βρεθούν όλες μαζί αυτές οι υπέροχες πραγματικά κάρτες…Πάντως αυτή που έστειλες στη Λίλιθ…την φλερτάρω εδώ και λίγα λεπτά…χαχαχαχαχαχα

    Καλό μήνα Αστεράκι…

    Πολλά φιλιά!

    ΥΓ Χάθηκα για λίγο…αλλά σε διαβεβαιώνω ότι θα εισπράξετε γερή δόση από Κοραλλένια! Χαχαχαχαχαχαχαχα

  4. 2 Δεκέμβριος, 2010 στο 8:34 πμ

    Angel χαίρομαι που συμπλήρωσες την καρτούλα σου με τη δική σου ευχή…το μόνο που απομένει λοιπόν είναι να πραγματοποιηθεί…Από μένα έχει τις ευλογίες μου! 😉
    Φιλιά πολλά, καλή μου και σε ευχαριστώ και εγώ με τη σειρά μου για τις ευχές σου!

  5. 2 Δεκέμβριος, 2010 στο 8:38 πμ

    Αχ Lilith μου πάλι είπες τη μαγική λέξη: σοκολάτα!!! Μιαμ, μιαμ…Σε ευχαριστώ πολύ…!
    Τελικά μήπως να το ξανασκεφτώ αυτό με τις Κάτω Χώρες και να τις προτιμήσω? 😛
    Όσον αφορά το clip, ένα τέτοιο φανταστικό μέρος «υπνωτίζει» όχι μόνο τα παιδιά, αλλά και τους μεγάλους ακόμα… Όμως γλυκιά μου νεράϊδα εμείς δεν έχουμε ανάγκη…έτσι και αλλιώς πάντα παιδιά θα παραμείνουμε!
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη! 🙂

  6. 2 Δεκέμβριος, 2010 στο 8:43 πμ

    Κοράλλι μου καλημέρα…
    Σίγουρα δεν θέλω να αλλάξεις και να παραμείνεις το πονηρό Κοράλλι που όλοι ξέρουμε! Αν θέλεις να κλέψεις την καρτούλα της Liliths…εεεε εγώ τι να πω? Βρείτε τα! Αχού πάλι με βλέπω να καταλήγω μάρτυρας σε κανένα δικαστήριο! 😆

    Πολλά φιλιά και σε σένα και χαίρομαι που θα απολαύσουμε πολλές δόσεις από τον κοραλλένιο βυθό σου! 🙂

  7. 2 Δεκέμβριος, 2010 στο 11:28 πμ

    ωραίες οι κάρτες σου! και οι αφιερώσεις. Καλές γιορτές αστέρι μας! 🙂

  8. 2 Δεκέμβριος, 2010 στο 11:37 πμ

    Να ‘σαι καλά Vasili μου, καλές γιορτές να έχεις και εσύ όπως και ένα όμορφο μήνα!
    Φιλιά πολλά! 🙂

  9. 2 Δεκέμβριος, 2010 στο 12:03 μμ

    Πολύ όμορφη ιδέα,πολύ ευγενική χειρονομία!
    Επίσης σημαντικό ότι οι κάρτες αυτές είναι από τους ανθρώπους της ΖΩΣΠ που είναι αξιέπαινοι γι αυτό που κάνουν!
    Μπράβο Αστέρι!
    Σε ευχαριστώ για το ότι μου έκανες την τιμή να μου προσφέρεις μία από τις κάρτες και για τα καλά σου λόγια!
    Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα αυτές τις γιορτές κοντά στους ανθρώπους που αγαπάς.

  10. 2 Δεκέμβριος, 2010 στο 3:29 μμ

    Οι άνθρωποι της ΖΩΣΠ, Ερατώ μου είναι πολύ αξιοπρεπείς…Μπορούμε πολύ εύκολα να τους βοηθήσουμε με μια απλή κίνηση, αγοράζοντας τα προϊόντα τους, που είναι υπέροχα και όμορφα δώρα κυρίως τώρα τις εορτές!
    Η τιμή είναι δική μου Ερατώ, που σε γνωρίζω!
    Φιλιά πολλά! 🙂

  11. 12 Δεκέμβριος, 2010 στο 4:25 μμ

    ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ!!!

    ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ!!!

    Είναι τόσα μεγάλη η αξία του!
    ΜΑΣ ΣΥΓΚΊΝΗΣΕΣ!

    ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ… από εμένα αλλά και από τη ZION που δεν την ξεχνάς ποτέ και για την μεγάλη αγάπη που της έχεις!

    ΜΙΑ ΜΕΓΆΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ!
    * * * * * * *

  12. 12 Δεκέμβριος, 2010 στο 4:28 μμ

    Σας αγαπάω πάρα πολύ Πειρατή…
    Απλά θέλω μόνο να το ξέρετε αυτό!

    Πολλά πολλά φιλιά!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Δεκέμβριος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Blog Stats

  • 316,484 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


