04
Δεκ.
10

Good and Evil…

Ακόμα κι αν νομίζεις πως αιωρείσαι σε δυο διαφορετικούς κόσμους,

ανάμεσα σε δαίμονες και αγγέλους,

με τον κάθε κόσμο να σου ασκεί τη δική του ξεχωριστή γοητεία…

Αναλογίσου:

Δεν υπάρχει

καλό ή κακό

απλά είναι

οι δυο όψεις του ίδιου νομίσματος…

είσαι

ΕΣΥ!



21 Responses to “Good and Evil…”


  1. 4 Δεκέμβριος, 2010 στο 12:32 μμ

    Συμφωνώ πως κανείς δεν είναι μόνο δαίμονας ή άγγελος, αλλά πιστεύω πως δεν έχουν όλοι 50% από κάθε ένα συστατικό….υπάρχουν άνθρωποι στους οποίους υπερισχύουν τα αρνητικά χαρακτηριστικά, σκέφτονται με ασέβεια για τον διπλανό τους και όλοι τους αποφεύγουν μόλις το καταλάβουν!
    Υπάρχουν και άλλοι που αγαπούν και υπολογίζουν περισσότερο τον διπλανό τους,ίσως περισσότερο και από το αναμενόμενο.
    Επίσης παίζει και το πώς ταιριάζουν δύο άτομα μεταξύ τους – δύο καλά άτομα ας πούμε- μπορεί για κάποιο λόγο να μην δημιουργήσουν καλή σχέση….
    Νομίζω πως ο μέσος άνθρωπος έχει 85% καλό και 15% κακό (τα ποσοστά υποθετικά βέβαια….)
    Είμαστε κοινωνικά όντα και θέλουμε να προσφέρουμε και να μας προσφέρουν, να μας αποδέχονται και να αποδεχόμαστε τους άλλους.

  2. 2 akrogialia
    4 Δεκέμβριος, 2010 στο 2:20 μμ

    Καλημέρα Αστεράκι μου!

    Δύο πρόσωπα…τόσο μα τόσο αντίθετα…και άντε μετά να δικαιολογήσεις τις πράξεις σου!
    χαχαχαχαχαχαχα

    ΟΜΟΡΦΕΣ οι φωτό που επέλεξες!

    Να έχεις μια όμορφη μέρα!

    Φιλάκια πολλά!

  3. 4 Δεκέμβριος, 2010 στο 4:59 μμ

    Ερατώ μου δέχομαι την πρώτη μισή σου και την τελευταία σου φράση…Δεν θέλω να οριοθετήσω σε τι ποσοστό κρύβουμε έναν άγγελο ή δαίμονα μέσα μας…
    Οι επιλογές και οι πράξεις μας, μας καθορίζουν έτσι κι αλλιώς. Πιστεύω όμως πως εν δυνάμει είμαστε και τα δύο…
    Εξάλλου να θέσω και το εξής ερώτημα…τι είναι στην ουσία καλό ή κακό? Όλα είναι υποκειμενικά…!
    Φιλιά πολλά!

  4. 4 Δεκέμβριος, 2010 στο 5:02 μμ

    Δύο πρόσωπα, δυο προφίλ…όπως τα λες Κοράλλι μου..
    Δύο άκρως αντίθετα που φτιάχνουν ένα ολόκληρο…Σαν Διδυμάκια εμείς οι δύο το ξέρουμε πολύ καλά αυτό, έτσι? 😉
    Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτό μου…
    Να έχεις ένα ξεκούραστο σ/κ σου εύχομαι!
    Φιλιά πολλά! 🙂

  5. 4 Δεκέμβριος, 2010 στο 5:34 μμ

    «τι είναι στην ουσία καλό ή κακό? Όλα είναι υποκειμενικά…!»
    Συχνά είναι πλήρως καθορισμένο!
    Αν πχ αρχίσω κάποιον στο ξύλο , είναι κακό γιατί παραβιάζω τους κοινωνικούς κανόνες…
    Αν δουλέψω ενάντια σε κάποιον για να επωφεληθώ είναι κακό…
    Αν πω ψέματα για να δημιουργήσω κατάσταση είναι κακό…
    Αυτά μου έρχονται πρόχειρα στο μυαλό…θέλω να πω πως όσο κι αν δεν είναι οριοθετημένα κάποια πράγματα , υπάρχουν κάποιοι κανόνες πολύ σαφείς που αν δεν τηρούνται λέμε πως ο άλλος είναι evil….
    Αυτό που λέω δηλαδή είναι πως δεν μπορούμε να τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι….

  6. 4 Δεκέμβριος, 2010 στο 5:41 μμ

    Ερατώ μου θα σου πω το εξής: Αν κάποιος πείραζε τον ήλιο μου θα τον σκότωνα χωρίς τύψεις…και σε ρωτώ μετά…πόσο με κάνει να διαφέρω από τον θύτη?
    Κάθε φορά ο καθένας βλέπει και ερμηνεύει ή δικαιολογεί τα πράγματα όπως θέλει, από την δική του σκοπιά…
    Όλοι είμαστε ικανοί για το καλύτερο και το χειρότερο…φυσικά είναι μια προσωπική μου άποψη αυτή.
    Βέβαια όμως έχουμε θέσει κάποιους κανόνες πολιτικούς ή ηθικούς για να ζούμε πιο αρμονικά σε αυτό που λέμε κοινωνία…!

  7. 7 Angel
    4 Δεκέμβριος, 2010 στο 10:57 μμ

    Άγγελοι είμαστε όλοι χαμένοι μες στην πόλη …
    λέει ο Ρόκκος! Εγώ πιστεύω πως δεν έχει σημασία
    τι είμαστε ή πως είμαστε! Ολοι έχουμε τους
    δαίμονες μας, σημασία έχει πόσους απ αυτούς
    θα μεταμορφώσουμε σε αγγέλους!
    Γμτ…. πάλι με στενεύει το δωτοστέφανο!!!!
    χα χα χα
    Καλο σου βράδυ γλυκιά μου
    Φιλιά πολλά

  8. 8 Angel
    4 Δεκέμβριος, 2010 στο 10:58 μμ

    Ουτε τη λέξη δεν μπόρεσα να πω sorry
    φωτοστέφανο ήθελα να γράψω!!! :)))

  9. 5 Δεκέμβριος, 2010 στο 2:11 μμ

    «Britain, i’m YOUR son!»

    And i’m sure Britain is very proud of that, my dear Robbie!

    Άλλο ένα πανέμορφο live του Robbie, Αστεράκι μου.
    Το κοριτσάκι πάντως, άψογο!
    Και το χεράκι… ταξίδεψε.
    Αυτό θα πει Αγγλίδα! Γι’ αυτό τις πάω! 🙂
    Μετά και το φιλί πάντως, δεν ξέρω αν θα καταφέρει να ξαναεπιστρέψει στη Γη! 😆

    Σχετικά με το καλό και το κακό, θα συμφωνήσω με τη δική σου άποψη. Ότι δηλαδή ‘είμαστε όλοι, εν δυνάμει, και τα δύο’ και ότι ‘έχουμε θέσει κάποιους κανόνες πολιτικούς ή ηθικούς για να ζούμε πιο αρμονικά σε αυτό που λέμε κοινωνία’. Καταλαβαίνω βέβαια τι λέει η Ερατώ, γιατί σίγουρα, θεωρητικά, αν κοιτάξεις γύρω σου θα δεις πολλούς «καλούς».
    Να σου πω κάτι όμως;
    Γνωρίζω μια γυναίκα που ενώ είναι πάρα πολύ καλή, αγαπάει τους ανθρώπους, βοηθάει αυτούς που έχουν ανάγκη και αφιερώνει τη ζωή της στα παιδιά της εντελώς ανιδιοτελώς, δεν αγαπάει καθόλου τα ζώα. Δεν τα σκοτώνει βέβαια in cold blood, αλλά βλέπεις ένα απίστευτο μίσος στα μάτια της κάθε φορά που περνάει ζώο από δίπλα της. Ξέρεις ότι από μέσα της εύχεται να ήταν όλα νεκρά!
    Πώς το εξηγείς αυτό;

    Πολύ μου άρεσε το ποστ σου!

    Φιλιά πολλά, Αστεράκι μου!

  10. 5 Δεκέμβριος, 2010 στο 2:29 μμ

    Αγγελάκι μου πολύ μου αρέσει αυτό το τραγούδι του Ρόκκου που ανέφερες…Επίσης θα ήθελα να συμπληρώσω στα λεγόμενά σου είναι πως πόσοι άγγελοι από μας θα μεταμορφωθούν σε δαίμονες….Το αντίθετο δλδ!
    Μα και συ βρε Angel τι χολοσκάς για το φωτοστέφανο? Θα σου πάρουμε ένα σε μεγαλύτερο μέγεθος, θα το πλύνουμε για να «μπει» και θα σου ταιριάζει μια χαρά! 😆
    Καλή Κυριακή, γλυκιά μου…φιλιάααααα! 😉

  11. 5 Δεκέμβριος, 2010 στο 2:44 μμ

    Lilith μου δεν έπαψα να γελάω με το σχόλιό σου…Όντως είναι εκπληκτικός ο Robbie και έτσι όπως πάει θα βάλω όλα τα live του εδώ στο blog μου. Τον λατρεύω!
    Επίσης, I’ m SO jealous που έχει την κοπελιά αγκαλιά και την φιλάει…να μην αναφέρω που έβαλε κι αυτός το χεράκι του σε μια στιγμή! 😆 Αλλά και αυτή δεν έχασε την ευκαιρία να τον «αρπάξει»…
    Δεν ξέρω για τις υπόλοιπες αγγλίδες, όμως παραδέχομαι πως αυτή είναι πανέμορφη με όμορφο προσωπάκι και μάτια…Βέβαια δεν μου ξέφυγε η κουφάλα που είδα στο στόμα της! Χαχαχαχαχαχα I’m so 👿 !!!
    Χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου…ήμουν σχεδόν σίγουρη που θα το έκανες. Αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό της Ερατώς..και ίσως πιστεύει πως ένα πολιτικό δικαστήριο θα αθώωνε μια φόνισσα σαν εμένα…
    Όμως το γεγονός παραμένει: αφαίρεσα μια ανθρώπινη ζωή (όλα θεωρητικά αυτά) οπότε τα αγγελικά μου φτερά σίγουρα καψαλίστηκαν…
    Εκείνα που ονομάζουμε ως καλό και κακό και το πως τα ερμηνεύουμε υπάρχουν μέσα μας…Οι συνθήκες, τα βιώματα, ο χαρακτήρας μας, καθορίζουν τι θα προβάλουμε κάθε φορά προς τα έξω. Το ίδιο ισχύει και για την κυρία που αναφέρεις… Σε άλλους θα είναι η προσωποποίηση μιας αγίας ενώ για άλλους η χειρίστη των ανθρώπων…
    Έχω μάθει να πιστεύω πως τα πάντα είναι σχετικά και ρευστά…
    Με συγχωρείς αν κατάντησα σεντόνι την απάντησή μου…
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη, νεράϊδα μου! 😉

  12. 5 Δεκέμβριος, 2010 στο 3:18 μμ

    Yeah, but she grabbed him first. 😉
    I’m sure you’re SOOOOO jealous…
    Aren’t we all!
    But that’s no reason to be mean with the little lady…
    Να φανταστείς εγώ δεν είχα προσέξει καν την… κουφάλα και τώρα με έκανες και την είδα!
    Bad Αστεράκι, bad! :mrgreen:

  13. 5 Δεκέμβριος, 2010 στο 3:26 μμ

    Lilith μου έχει σημασία ποιος άπλωσε πρώτος χέρι? Πάνω χέρι, κάτω χέρι! 😆
    Από την άλλη εγώ φταίω που έπεσε το μάτι μου σε αυτή τη λεπτομέρεια? Χαχαχαχαχαχα
    I’m a little girl too!
    On the other hand, I know I’m bad (κάνε κλικ) too! :mrgreen:

  14. 5 Δεκέμβριος, 2010 στο 3:35 μμ

    Φυσικά και έχει σημασία ποιος άπλωσε πρώτος χέρι!
    Ο δεύτερος είναι πάντα δεύτερος. 😉
    Όσο για τη… λεπτομέρεια που πρόσεξες, μην ανησυχείς.
    Σε δικαιολογώ…
    Δεδομένου ότι θα περίμενα να της είχες βγάλει τα μάτια,
    μια τόση δα μικρή κακιούλα, δεν είναι τίποτα!
    Χαχαχααχααα!!! 😆

  15. 5 Δεκέμβριος, 2010 στο 3:40 μμ

    Την επιλογή την έκανε εκείνος πρώτος…Οπότε φιλί θα υπήρχε σίγουρα…Απλά η κοπελιά είχε περισσότερο τσαγανό και τον γράπωσε…
    Να σου πω, και εγώ το ίδιο θα έκανα! 😉
    Αλλά όχι και να της βγάλω τα μάτια βρε συ…δεν φθάνω σε τέτοιες ωμότητες…Ο Robbie δεν είναι για αποκλειστικότητες, άρα θα τσιμπολογούσαμε όλες από λίγο! 😀
    Αλλά εγώ κουφάλα δεν έχω! 😛

  16. 5 Δεκέμβριος, 2010 στο 3:44 μμ

    «Ο Robbie δεν είναι για αποκλειστικότητες, άρα θα τσιμπολογούσαμε όλες από λίγο!»

    Μπράβο Αστεράκι μου!
    Σε βρίσκω πολύ ώριμη και πολύ συνειδητοποιημένη!
    Όσο για το αν θα έκανες κι’ εσύ το ίδιο…
    I have NO doubt!!! 😆

  17. 5 Δεκέμβριος, 2010 στο 3:49 μμ

    Lilith μου δεν παύω να μαθαίνω μέρα με τη μέρα που περνάει…και χαίρομαι για αυτό! 😉
    You got me…ίσως να έκανα και χειρότερα! χαχαχαχαχαχαχα

  18. 7 Δεκέμβριος, 2010 στο 9:36 πμ

    βγάζουμε τον κάθε ευατό μας,ανάλογα με ποιον έχουμε απέναντί μας,νομίζω δηλαδή!

  19. 8 Δεκέμβριος, 2010 στο 1:26 πμ

    Ακόμα και αυτό είναι μέσα στο σενάριο Glayki μου! 😉

  20. 12 Δεκέμβριος, 2010 στο 4:27 μμ

    ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΚΑΚΟ;

    ΜΙΑ ΛΈΞΗ μου ήρθε στο μυαλό:

    ΘΕΟΣ!

    …όσο για τις κουφάλες… αλλού βρίσκονται και όχι στο στόμα της κοπέλας! 😆

  21. 12 Δεκέμβριος, 2010 στο 4:30 μμ

    Έχεις δίκιο πειρατή…. Θεός!

    Εγώ σχολίασα τις κουφάλες που είδα…εσύ σε ποιες αναφέρεσαι? 😆


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Δεκέμβριος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Blog Stats

  • 317,732 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


