08
Δεκ.
10

Στα χνάρια των Χριστουγέννων…

Διανύουμε μια περίοδο που ο καθένας μας προετοιμάζεται να υποδεχθεί τη μεγάλη, την άγια γιορτή των Χριστουγέννων.

Τα μάτια μας θαμπώνουν από πολύχρωμα λαμπιόνια που στολίζουν τα χριστουγεννιάτικα δέντρα μας. Γύρω μας επικρατούν εικόνες γαρνιρισμένες σε κόκκινο, πράσινο, χρυσό και ασημί περιτύλιγμα. Οι μυρωδιές από κανέλα και βανίλια είναι διάχυτες στην ατμόσφαιρα, σημάδι πως οι παραδοσιακοί, χιονάτοι κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα αρχίζουν ήδη να παίρνουν τις θέσεις τους στους μπουφέδες των σπιτιών…

Όλα δείχνουν (ακόμα και στα δύσκολα που περνάμε) πως η διάθεση αλλάζει. Αφήνουμε έστω και για λίγο τα προβλήματά μας «σε νάρκη»… το χαμόγελο ανθίζει στα χείλη και η προσδοκία για κάτι καλύτερο γεννιέται, ενώ συγχρόνως δίνουμε περισσότερη σημασία σε κάποιες αξίες και αρετές.

Για μένα αυτές οι έννοιες πέρα από τα καθημερινά «μοτίβα» που τις συναντάμε, στις γιορτινές μέρες, υπάρχουν και σε κάποιες αγαπημένες χριστουγεννιάτικες ταινίες, που έρχονται να μου τις θυμίσουν και μου τις υπογραμμίζουν.

Όπως είναι η παλιά ταινία Scrooged (με τον Bill Murray) βασισμένη στο γνωστό μυθιστόρημα του Charles Dickens. Ένα φιλμ που μας μαθαίνει να είμαστε πιο «ανθρώπινοι», φιλεύσπλαχνοι και γενναιόδωροι και πως η αγάπη αποτελεί το μεγαλύτερο αγαθό.

Μια δεύτερη, αλλά επίσης αγαπημένη ταινία είναι The Polar Express (Tom Hanks), που μας διδάσκει να έχουμε πίστη, πως όλα είναι δυνατόν να συμβούν, ακόμα και τα πιο απίθανα… Μια ταινία που διατηρεί τη φλόγα της μαγείας, του ονείρου και της παιδικής αθωότητας.

Και τέλος μια τρίτη (ταινία) που μπορεί να σκορπίζει αστείρευτο γέλιο, υμνεί όμως τους οικογενειακούς δεσμούς και την θαλμπωρή της οικογενειακής εστίας. Δεν είναι άλλη από το National Lampoon’s Christmas Vacation (με τον Chevy Chase).

Η καθεμιά της από τις παραπάνω δεν έρχεται να μας αποκαλύψει κάτι άγνωστο. Αλλά στο γενικότερο εορταστικό κλίμα, συμβάλουν με τον τρόπο τους πέρα από ψυχαγωγία να μας περάσουν και κάποια μηνύματα…

Καλό θα ήταν την αγάπη, την γενναιοδωρία, την πίστη, την παιδικότητα, την οικογένεια και τον ανθρωπισμό μας να τα διατηρούμε μέσα μας όλον τον χρόνο…εφ’ όρου ζωής! 😉

 


10 Responses to “Στα χνάρια των Χριστουγέννων…”


  1. 8 Δεκέμβριος, 2010 στο 3:27 μμ

    Yes!!! Στόλισες το μπλογκ σου!!!
    Love it, love it, love it!!!
    Είναι πολύ όμορφο!
    Όλα τα στολίδια σου μ’ αρέσουν! 🙂
    Πολύ καλή ιδέα το ποστ με τις ταινίες των Χριστουγέννων.
    Τις έχω δει σχεδόν όλες…
    Μόνο το Polar Express δεν έχω δει, αλλά μάλλον θα το δω φέτος.
    Όσο για τον Σκρουτζ… δεν είναι χριστούγεννα χωρίς αυτόν! 🙂

    Φιλιά πολλά, Αστεράκι μου!

  2. 2 Angel
    8 Δεκέμβριος, 2010 στο 7:12 μμ

    Πολύ όμορφες ταινίες και οι 3 Τις έχω δει και μάλλον θα τις ξαναδώ μιας και ποτέ δεν τις βαριέμαι! Να προτείνω κι εγώ δύο παιδικά;;;;
    Δεν ξέρω αν έχετε δει το The Nightmare Before Christmas
    Εντάξει καταλαβαίνω, είναι λίγο dark αλλά μ αρέσει, να μην το πω;;;;;;
    Κι άλλο ένα που είδα κι ενθουσιάστηκα είναι το Christmas with the Simpsons

    Καλά ντε μη βαράτε… δεν ξαναλέω τη γνώμη μου!!!
    Χα χα χα χα χα χα
    Φιλιά πολλά και με γεια το στόλισμααααα

  3. 8 Δεκέμβριος, 2010 στο 8:29 μμ

    Από όλα αυτά πιο πολύ μου άρεσαν η μυρωδιά της κανέλας και της βανίλιας! 🙂
    Ε, και το Polar Express το οποίο είδα πέρυσι και μου άρεσε πολύ! Τα άλλα δύο δεν τα έχω δει, βρίσκω ενδιαφέρον το πρώτο πάντως…

    Θα συμφωνήσω επίσης με την πρόταση της Angel για το Nightmare Before Christmas το οποίο είναι βέβαια λίγο περίεργο αλλά νομίζω ότι αξίζει!

    ‘Ομορφο ποστ και ειδικά οι δύο τελευταίες σειρές μου αρέσουν πάρα πολύ!
    Μακάρι να μην χάσουμε ποτέ όση από την παιδικότητα μας επιτρέπεται να έχουμε!!!

  4. 9 Δεκέμβριος, 2010 στο 9:36 πμ

    ΠΟλύ όμορφο και τρυφερό. Και το μπλογκ σου δείχνει πολύ γιορτινό έτσι μερακλίδικα που το στόλισες. Κι εγώ προσπαθώ αυτά τα Χριστούγεννα να δώσω μια πιο ουσαιστική πνοή αλλά βλέπω πως δυσκολεύομαι.

    Πέρνa κι από μένα να γνωριστούμε. Κερνάω ψηφιακό καφέ με φουσκάλες και ηλεκτρονικές δίπλες!

    http://newagemama.com

  5. 9 Δεκέμβριος, 2010 στο 10:22 μμ

    Lilith μου σε ευχαριστώ και χαίρομαι που σου άρεσε ο στολισμός μου…Δεν φθάνει ούτε στο ελάχιστο στο δικό σου βεβαια που μου αρέσει πολύ!
    Σίγουρα δεν πρέπει να παραλείψεις να δεις το Polar Express, νομίζω πως αξίζει τον κόπο και θα την ευχαριστηθείς πολύ!
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη, νεράϊδα μου! 🙂

  6. 9 Δεκέμβριος, 2010 στο 10:24 μμ

    Φυσικά και να λες την γνώμη σου Αγγελάκι μου…κανείς δεν στο απαγορεύει εδώ μέσα. Μάλιστα θέλω να δω το The Nightmare Before Christmas, δεν την έχω δει ποτέ και μάλιστα δεν είσαι η μόνη που μου τη συστήνει…Σίγουρα θα την βάλω στα «προσεχώς».
    Πολλά φιλιά! 🙂

  7. 9 Δεκέμβριος, 2010 στο 10:29 μμ

    Χαχαχαχαχα Ερατώ μου δεν ξέρω αν θα σε απογοητεύσω αλλά δεν έχω καν δοκιμάσει κουραμπιέ ή μελομακάρονο, πόσο μάλλον να φάω ολόκληρα από δαύτα!
    Η πρώτη ταινία είναι όντως καλή, βασίζεται στο μυθιστόρημα του Ντίκενς (Σκρουτζ) άκρως χριστουγεννιάτικη, δεν ξέρω αν το έχεις διαβάσει…και η τρίτη ταινία είναι μια θεότρελη κωμωδία, ιδανική για χαλάρωση! 😉
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Φιλιά πολλά! 🙂

  8. 9 Δεκέμβριος, 2010 στο 10:34 μμ

    Mama καλωσήρθες στο blogοσπιτάκι μου και σε ευχαριστώ πολύ για το κοπλιμέντο! Μπορείς και εσύ να στολίσεις το δικό σου μπαίνοντας στο ίδιο site που μπήκα και εγώ, απλά πατώντας πάνω στα στολίδια…Μπορείς να επιλέξεις όσα σου αρέσουν.
    Πέρασα ήδη από το blog σου, είναι πολύ όμορφο!
    Φιλιά πολλά!

  9. 12 Δεκέμβριος, 2010 στο 4:33 μμ

    …αγάπη, γενναιοδωρία, πίστη, παιδικότητα, οικογένεια, ανθρωπισμός;

    Χμ! Προσθέτεις τον Έρωτα και έχεις Χριστούγεννα! 😉

    Μου αρέσει πολύ να μιλάς για ταινίες.

    Όσο για την Hilary…

    Μπράβο Αστροφεγγιά! Εύγε! 😉

  10. 12 Δεκέμβριος, 2010 στο 4:38 μμ

    Χμμμ για άλλη μια φορά υποκλίνομαι στη σοφία σου… Έρωτας. Ναι πάντα πρέπει να υπάρχει έρωτας.
    Βασικό στοιχείο για τα Πάντα!
    Σε ευχαριστώ πολύ πειρατή!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Δεκέμβριος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Blog Stats

  • 317,286 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


