16
Δεκ.
10

I wanna wish you a Merry Christmas…!

Από το όμορφο νησί μου…

Ευκαιρίας δοθείσης, που μόλις στόλισα το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μου…

και μια μικρή λεπτομέρεια…

Θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους σας…

Χαρούμενες γιορτές

και

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

🙂

Feliz Navidad!!!

 


18 Responses to “I wanna wish you a Merry Christmas…!”


  1. 1 Αngel
    16 Δεκέμβριος, 2010 στο 8:19 μμ

    Πολύ όμορφο δέντρο στόλισες! Μπράβο…και του χρόνου να σαι
    καλά να ξαναστολίσεις! Και το αγγελάκι υπέροχο! Αγαπάω αγγελάκια λέμε!
    Χα χα χα χα
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ευχομαι!

    Σμουατςςςςςςς

  2. 16 Δεκέμβριος, 2010 στο 8:45 μμ

    Πότε πρόλαβες βρε να δεις το post μου? Χαχαχαχαχα
    Σε ευχαριστώ Αγγελάκι για τις ευχές σου. Ευχόμαι και σε σένα, επίσης, ό,τι καλύτερο!
    Φιλιά πολλά! 🙂

    Υ.Γ: Ξέρεις και εγώ λατρεύω τους άγγελους, νεράϊδες…κάθε «πετούμενο» δλδ! Εξάλλου φαίνεται ολοκάθαρα στο blog μου. Δεν παραλείπω ευκαιρία να βάζω από μια φωτό τους! 😉

  3. 16 Δεκέμβριος, 2010 στο 8:52 μμ

    Μπράβο Αστέρι!
    Πολύ όμορφο το δέντρο σου!
    Ευχαριστούμε για τις ευχές σου!
    Να σου ευχηθώ κι εγώ Χαρούμενα Χριστούγεννα! Επιτέλους οι γιορτινές μέρες πλησιάζουν!

    Υ.Γ. Ωραίο και χαρούμενο το τραγουδάκι που διάλεξες!

  4. 4 vad
    17 Δεκέμβριος, 2010 στο 5:56 πμ

    Καλές γιορτές ευχομαι!Με υγεια….

  5. 17 Δεκέμβριος, 2010 στο 12:58 μμ

    Όμορφο και γουστόζικο το δέντρο σου, Αστεράκι μου!
    Και ταιριάζει και με την κουρτίνα σου. :mrgreen:
    Μου αρέσουν κι’ εμένα πολύ τα αγγελάκια!

    Σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα!
    Να τα περάσεις όμορφα με τον Ήλιο σου και να πάρετε και οι δύο αυτό που ζητήσατε από τον Σάντα! 🙂

    Φιλιά πολλά!!!

    ΥΓ: Άκουγα χριστουγεννιάτικα τραγούδια από το ραδιόφωνο που έχω στο μπλογκ μου και το έκανα pause για να ακούσω το Feliz Navidad. Όταν τέλειωσε το τραγούδι και ξαναπάτησα το play στον δικό μου player, έπαιζε το ίδιο τραγούδι (σε άλλη εκτέλεση)! 🙂

  6. 17 Δεκέμβριος, 2010 στο 5:31 μμ

    Χρόνια Πολλά. Πάντα να γιορτάζεις τις γιορτές όπως επιθυμείς.
    Και του χρόνου εύχομαι μεγαλύτερο δέντρο!

  7. 17 Δεκέμβριος, 2010 στο 5:59 μμ

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ερατώ μου…ναι οι γιορτές είναι προ των πυλών πια!
    Χαρούμενες γιορτές και σε σένα εύχομαι…όπως επιθυμείς να σου ΄ρθουν! 😉

    Υ.Γ: Το τραγούδι αυτό μου αρέσει πάρα πολύ! Ήθελα οπωσδήποτε να το βάλω στο blog μου. Άσε το ακούω και έχω την διάθεση να χοροπηδάω σαν κατσικάκι! 😆

  8. 17 Δεκέμβριος, 2010 στο 6:00 μμ

    Καλές γιορτές Vad μου. Να είσαι πάντα υγιής και ό,τι ποθείς να πάθεις! 😉

  9. 17 Δεκέμβριος, 2010 στο 6:05 μμ

    Μου αρέσει η αρμονία στα χρώματα Lilith μου. χιχιχιχιχιχι
    Σε ευχαριστώ πολύ!
    Ήμουν σίγουρη πως θα σου άρεσαν επίσης τα αγγελάκια! 😉
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου και ανταποδίδω μέσα από την καρδιά μου!
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη, νεράϊδα μου!

    Υ.Γ Άσε έχω πάθει μεγάλο κόλλημα με το feliz navidad…το ακούω συνέχεια! :mrgreen:
    Και όπως έγραψα και στην Ερατώ, όχι απλά το ακούω και το τραγουδάω, αλλά χοροπηδώ και σαν κατσίκι! χαχαχαχαχαχα!

  10. 17 Δεκέμβριος, 2010 στο 6:15 μμ

    Χρόνια πολλά Adonie, ό,τι ποθείς να το ‘βρεις σου εύχομαι και να είσαι πάντα γερός!
    Ναι, εεεε σίγουρα! Του χρόνου θα κατέβω Αθήνα να στολίσω το δέντρο στο Σύνταγμα. Είναι αρκετά μεγάλο αυτό? 😆

  11. 17 Δεκέμβριος, 2010 στο 9:20 μμ

    Γειάσου καλή μου…πολύυ ωραίο το δέντρο σου! μπράβο!….ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ,και ευτιχισμένα!ό,τι επιθυμείς καλή μου…καλησπέρες…

  12. 19 Δεκέμβριος, 2010 στο 2:27 μμ

    Καλή σου μέρα Αθανασία μου, εύχομαι τα Χριστούγεννα να είναι τα καλύτερα για σένα!
    Και το 2011 που είναι προ των πυλών, να σου φέρει ό,τι επιθυμείς!
    Πάντα ευτυχισμένη και πάντα υγιής!!!
    Φιλιά πολλά καλή μου!

  13. 13 akrogialia
    19 Δεκέμβριος, 2010 στο 2:48 μμ

    Δεν είναι λίγο νωρίς να σου ευχηθώ χαρούμενα Χριστούγεννα! Χμ… αν σου ευχηθώ από τώρα, τι θα σου ευχηθώ μετά? χμ…

    χαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Το δέντρο σου είναι όντως πολύ όμορφο…και εύχομαι μέσα σπό την καρδιά μου να γεμίσει με δώρα!

    Καλό απόγευμα Αστεράκι!

    Πολλά φιλιά!

  14. 19 Δεκέμβριος, 2010 στο 6:03 μμ

    Χαχαχαχαχαχα, ναι έτσι Κοράλλι μου κράτα τις ευχές σου για μετά. Έμειναν ακόμα 6 μέρες!
    Σε ευχαριστώ και χαίρομαι που σου άρεσε το δεντράκι μου!
    Φιλιά πολλά καλή μου! 🙂

  15. 20 Δεκέμβριος, 2010 στο 7:58 μμ

    Μου αρέσουν τα στολισμένα δέντρα: Ένα μικρό παραμύθι μέσα σε κάθε σπίτι. Και δίπλα, φαντάζομαι, η πιατέλα με τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες, στην κρεμάστρα ο σκούφος και τα κασκόλ…

    Χρόνια πολλά!!!!

  16. 20 Δεκέμβριος, 2010 στο 8:03 μμ

    Ωραίες εικόνες περιγράφεις φώτη! 🙂 Τώρα κατά πόσο ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα…χαχαχαχαχα ας αφήσω ανέγγικτο το παραμύθι σου! 😉
    Χρόνια πολλά σου εύχομαι και καλά!!!! 🙂

  17. 21 Δεκέμβριος, 2010 στο 1:28 μμ

    Πανέμορφο δέντρο!
    Υπέροχο!
    …Κομματάκι ψηλό μου φαίνεται, αλλά εντάξει.
    Μια φορά είναι Χριστούγεννα… μια φορά σκαρφαλώνει κανείς. 😆
    Πάμε λοιπόν να μαζευτούμε γύρω γύρω, να ανοίξουμε δώρα και να το γλεντήσουμε.
    …Και φυσικά, όπως κάθε χρόνο, θα κρεμμάσω τις κάλτσες μου στο τζάκι σας.
    Μπούχαχαχα 😆

    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!
    …με πολλή αγάπη και ζεστασιά.

    * * *

  18. 21 Δεκέμβριος, 2010 στο 5:39 μμ

    Σε ευχαριστώ πειρατή μου πολύ για τα καλά σου λόγια. Αστεράκι εγώ …λες να με πτοήσει ένα ψηλό δέντρο? 😆
    Οι κάλτσες σου είναι καλοδεχούμενες στο τζάκι μας. Ακόμα και ένας πειρατής αξίζει δωράκι από το Santa!
    Πολλά πολλά φιλιά με γιορτινή αστερόσκονη! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Δεκέμβριος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Blog Stats

  • 316,451 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


