21
Δεκ.
10

Let it snow…!

Αν και  η φύση δεν με προίκισε με λευκή, απαλή γούνα

ή με ζεστά πλουμιστά φτερά,

εφόδια ανθεκτικά στην παγωνιά…

Τα συναισθήματα είναι ανάμικτα

που σε μια μέρα μουντή σαν τη σημερινή,

με βαριά ατμόσφαιρα και άκρως χειμωνιάτικη

δεν στρώθηκε το κάτασπρο πέπλο του χιονιού

στο όμορφο νησί μου.

Οπότε σκέψη μου θα περιοριστεί σε εικόνες

σαν αυτές

Κάνοντας κρυφά μια προσευχή:

Let it snow, let it snow…


6 Responses to “Let it snow…!”


  1. 1 Angel
    21 Δεκέμβριος, 2010 στο 6:37 μμ

    Πολύ όμορφες εικόνες!
    Οσο για τον καιρό
    μια χαρά 20 βαθμούς έχουμε στην Αθήνα!!!
    Φιλιά πολλά Αστεράκι
    Καλές γιορτές να χεις

  2. 21 Δεκέμβριος, 2010 στο 6:54 μμ

    Let it snow…
    για να καταλάβουμε ότι έρχονται τα Χριστούγεννα!

    Πάντως το χιόνι μου αρέσει να το βλέπω μέσα από το σπίτι παρά να είμαι εκτεθειμένη σε αυτό!

    Πολύ όμορφες όλες οι εικόνες και ο Σινάτρα βέβαια, έχω την αίσθηση ότι έχει κάτι γιορταστικό η φωνή του!

  3. 22 Δεκέμβριος, 2010 στο 12:02 μμ

    Και εμείς εδώ έχουμε 17-18 βαθμούς. Όπως βλέπεις δεν πάμε πίσω, Αγγελάκι μου!
    Αλλά παρόλα αυτά θα μου άρεσε να έπεφτε λίγο χιόνι…η ατμόσφαιρα φάνταζε ιδανική γι’ αυτό! Κρίμα! 😦
    Καλές γιορτές να έχουμε! 😉

  4. 22 Δεκέμβριος, 2010 στο 12:17 μμ

    Χαχαχαχαχαχα για αυτό έγραψα Ερατώ μου θα ήθελα να είχα είτε γούνα ή ζεστά φτερά…Αλλά και ένα αντιανεμικό μπουφάν δεν είναι κακό! 😆
    Αυτή τη φορά (μετά από τη λαϊκή απαίτηση στο προηγούμενο ποστ μου σχετικά με τον Φράνκι) έβαλα Σινάτρα στη μουσική, που θα συμφωνήσω μαζί σου Ερατώ μου…Χριστούγεννα χωρίς Σινάτρα δεν γίνεται! 😉
    Φιλιά πολλά!

  5. 23 Δεκέμβριος, 2010 στο 4:56 μμ

    Πανέμορφα! Έστω και μέσα από τις φωτογραφίες.
    Στην επόμενή μου ζωή που θα γεννηθώ στη Νορβηγία, σου υπόσχομαι ότι θα σου στέλνω άπειρες τέτοιες φωτογραφίες με μένα να ποζάρω στο κέντρο. :mrgreen:

    MERRY CHRISTMAS, Αστεράκι μου!
    Εύχομαι να τα περάσεις όμορφα και ζεστά με τον Ήλιο σου. 🙂

    Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΥΓ: Sinatra, Nat King Cole, Bing Crosby… definitely not Christmas without them.

  6. 23 Δεκέμβριος, 2010 στο 5:46 μμ

    Είσαι ο δεύτερος Υδροχόος που γνωρίζω και εκφράζει την ίδια ακριβώς επιθυμία…Να γεννηθεί και να ζήσει στην Βόρεια Ευρώπη! Στο αίμα σας το έχετε? 😆
    Οι φωτό που θα τραβήξεις θα είναι δίπλα στα ζωάκια αυτά? χαχαχαχαχαχαχα

    Merry Christmas to you too, my sweet fairy!

    Many kisses with stardust! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Δεκέμβριος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Blog Stats

  • 316,382 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


