24
Δεκ.
10

Christmas eve…

Παραμονή Χριστουγέννων…


 

Γύρω από το γιορτινό τραπέζι…

με αναμμένα κεράκια σε κάθε γωνία…

Δίπλα σε αγαπημένα πρόσωπα…

Με πολλές χαμογελαστές φατσούλες…

Θερμές αγκαλιές…

Αμέτρητα φιλιά…

Ατελείωτη μουσική

&

Ασταμάτητος χορός!

 

ΕΥΧΕΣ…

 

~~~~~ *****~~~~~



20 Responses to “Christmas eve…”


  1. 24 Δεκέμβριος, 2010 στο 4:10 μμ

    Γύρω από το γιορτινό τραπέζι και ΝΑ και ο Robbieee!!!
    Άντε τώρα να κάνεις Χριστούγεννα! 😆

    Σου εύχομαι να έχεις πανέμορφα χιονισμένα Χριστούγεννα με πολύ αγάπη και.. Robbie φυσικά! 😉

    Φιλιά πολλά πειρατικά

    * * *

  2. 24 Δεκέμβριος, 2010 στο 4:23 μμ

    Χαχαχαχαχαχα γίνεται γιορτινό τραπέζι χωρίς Robbie? Θα είναι ο επίτιμος καλεσμένος μου! 😉
    Και εκεί να δεις αγκαλιές και φιλιά 😆
    Επίσης δεν θα υποστεί την ταλαιπωρία, όπως στο βιντεάκι, που έγινε η αφορμή να ξεφύγει από τον τόνο του τραγουδιού…Θα τον αφήσω να τραγουδάει ανενόχλητος όλη νύχτα! 🙂

    Merry Christmas to you too, my dear captain!

    Πολλά πολλά αστρικά φιλιά!

    * * * * *

  3. 3 Angel
    24 Δεκέμβριος, 2010 στο 5:02 μμ

    Καλά Χριστούγεννα αστεράκι!
    Να περάσεις όμορφα ότι κι αν κάνεις!
    Φιλιά πολλά

  4. 24 Δεκέμβριος, 2010 στο 5:29 μμ

    Ευχαριστώ πολύ Αγγελάκι μου, σου εύχομαι επίσης σε σένα και στην οικογένειά σου ό,τι καλύτερο!
    Όμορφες, ζεστές και χαρούμενες γιορτές!
    Φιλιά πολλά! 🙂

  5. 5 akrogialia
    24 Δεκέμβριος, 2010 στο 8:56 μμ

    Χαρούμενα Χριστούγεννα Αστέρι μου!

    Εύχομαι να είσαι καλά και να σε χαίρονται οι άνθρωποι που αγαπάς και σε αγαπούν!

    Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά φιλιά!

  6. 24 Δεκέμβριος, 2010 στο 8:57 μμ

    Γιορτινό τραπέζι, κεράκια, αγαπημένα πρόσωπα, μουσική!
    Ο Robbie πολύ εκφραστικός σε αυτό το βιντεάκι!:)
    Εύχομαι ολόψυχα
    Χαρούμενα Χριστούγεννα,
    σε σένα, στον Ήλιο και σε όσους αγαπάς!

  7. 24 Δεκέμβριος, 2010 στο 9:23 μμ

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Κοράλλι μου. Οι ευχές αγαπημένων φίλων πάντα πιάνουν τόπο! 😉
    Εύχομαι και σε σένα υγεία πάνω απ’ όλα και ό,τι άλλο επιθυμείς!
    Φιλιά πολλά, γλυκιά μου!

  8. 24 Δεκέμβριος, 2010 στο 9:24 μμ

    Τις ευχές μου για Χριστούγεννα έτσι όπως τα έχεις ονειρευτεί.
    Ότι καλύτερο για εσένα και την οικογένειά σου.
    Να είσαι πάντα καλά με υγεία και λόξα όπως ο gaylord φίλος σου…!!! χοχοχοχοχο!!!

  9. 24 Δεκέμβριος, 2010 στο 9:27 μμ

    Χαρούμενα Χριστούγεννα και σε σένα Ερατώ μου και όχι μόνο…να είσαι πάντα υγιής, ευτυχισμένη και κάθε επιθυμία σου να πραγματοποιηθεί!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου… Μα δεν είναι έκτακτος ο Robbie? 😉
    Φιλάκια πολλά κατακόκκινα και ζεστά!

  10. 24 Δεκέμβριος, 2010 στο 9:43 μμ

    Δέχομαι μόνο τις δυο πρώτες προτάσεις σου και ευχές, Adonie…
    Αλλά «gaylord»??? GAYLORD ….GAYLORD ο Robbie? Πας καλά? grrrrrrrrrrrrrrr 👿
    Ανάκαλεσε διότι θα διακοπούν οι διπλωματικές μας σχέσεις! 😆
    Άκου gaylord….δεν το γλιτώνω το εγκεφαλικό, λέμε χρονιάρες μέρες!

    Καλά Χριστούγεννα και στο γράφω καλή τη πίστει! (grrrrr)

  11. 25 Δεκέμβριος, 2010 στο 7:49 πμ

    Χρόνια Πολλά,Καλές Γιορτές,Υγεία,Αγάπη…

  12. 25 Δεκέμβριος, 2010 στο 4:52 μμ

    Χρόνια πολλά VaD μου ό,τι επιθυμείς να σου’ ρθει! 😉

  13. 26 Δεκέμβριος, 2010 στο 11:11 πμ

    Χρόνια Πολλά, Αστέρι μου!
    Με υγεία, χαρά και πολύ… Robbie. 🙂

    Φιλιά πολλά!!!

  14. 26 Δεκέμβριος, 2010 στο 12:46 μμ

    Χρόνια πολλά γλυκιά μου νεράϊδα. Οι ευχές σου είναι τέλειες όπως πάντα!
    Εύχομαι και σε σένα αγαπημένη μου τα καλύτερα…ξέρεις εσύ με το μαγικό σου ραβδάκι όλα θα τα καταφέρεις!

    Αχ αυτός ο Robbie με έχει βάλει σε μπελάδες…και η αιτία είναι η πολύμηνη απουσία μου πέρσι…
    Δεν φθάνει που έβαλα την ίδια εποχή το «my way» που είχε αναρτήσει σε τριπλό post ο πειρατής μας…αλλά διαπίστωσα μόλις χθες πως και με σένα χρησιμοποίησα το ίδιο clip του Robbie με το «I’m dreaming of a white Christmas»
    Τι να πω? Ούτε τηλεπάθεια να είχαμε γιατί σε συμπτώσεις δεν πιστεύω! 🙄

    Φιλιά πολλά με χρυσή αστερόσκονη στα φτερά σου, καλή μου! 😉

  15. 26 Δεκέμβριος, 2010 στο 12:57 μμ

    That was LAST year.
    Φέτος το έβαλες εσύ και το ξαναείδα κι’ εγώ.
    Don’t worry. There’s no such thing as ‘too much Robbie’! :mrgreen:

  16. 26 Δεκέμβριος, 2010 στο 1:01 μμ

    Ευτυχώς που έχω εσένα και με υπερασπίζεσαι. Ειλικρινά στο λέω! Επειδή έχουν διαρρεύσει φήμες πως έχω τρελάνει και έχω πρήξει τους υπόλοιπους με την εμμονή μου στο Robbie…Και πού είσαι ακόμα!!!! 😆 😆 😆

    Μου αρέσει που πάμε χέρι με χέρι, νεράϊδα μου! 😉

  17. 26 Δεκέμβριος, 2010 στο 1:09 μμ

    You’re such a sweetheart! Love YOUUUUUUU! 😉

  18. 27 Δεκέμβριος, 2010 στο 9:49 πμ

    χρόνια πολλά Αστροφεγγιά μου! Με το καλό η νέα Χρονιά!

  19. 27 Δεκέμβριος, 2010 στο 1:30 μμ

    Vasili μου σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου. Εύχομαι και σε σένα να είσαι πάντα υγιής, χαρούμενος και ευτυχισμένος…και πάντα χαμογελαστός!
    Πολλά φιλιά! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Δεκέμβριος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Blog Stats

  • 317,286 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


