29
Δεκ.
10

Santa baby…

Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη,

Ακολουθώ την παράδοση που «προστάζει» ν’ αναμένουμε τον ερχομό σου το βράδυ της Πρωτοχρονιάς (και όχι των Χριστουγέννων), την στιγμή εκείνη που αλλάζει ο χρόνος. Λίγες μέρες λοιπόν, προτού έρθει αυτή η ώρα σαν ένα μικρό αστέρι κι εγώ, σου στέλνω το δικό μου γράμμα να θυμηθείς και μένα ανάμεσα στα δώρα που θα μοιράσεις.

Γνωρίζω καλά, πως αυτό τον καιρό προετοιμάζεσαι για το μεγάλο σου ταξίδι και διαβάζεις όλα τα γράμματα των μικρών σου φίλων, γι’ αυτό θα προσπαθήσω να μην σε κουράσω πολύ με παράλογες απαιτήσεις…

Ήμουν κατά την γνώμη μου ένα εξαιρετικό αστεράκι.  Φώτισα τις νύχτες πολλών ανθρώπων και σκόρπισα παντού άπειρη αστερόσκονη. Δεν τσιγουνεύτηκα καθόλου να χαρίσω σ΄όλους από τη χρυσή, μαγική μου σκόνη, που είναι ικανή να πραγματοποιήσει κάθε όνειρό τους.

Έτσι λοιπόν αγαπημένε μου Santa, περιμένω με αγωνία να ακούσω τα κουδουνάκια του ελκύθρου σου στον ουρανό, που θα σημάνουν και τον ερχομό σου… Περιμένω έναν αγέρωχο παππούλη με κάτασπρη γενειάδα και χαμογελαστό πρόσωπο…και φυσικά το σάκο του γεμάτο δώρα!

Βέβαια μπορεί εγώ να μην έχω καμινάδα μέσα στην οποία θα γλιστρήσεις και θα βρεθείς στο δέντρο μου μπροστά, αλλά σου έχω κρεμάσει ωραιότατες κόκκινες κάλτσες με πράσινες λεπτομέρειες, πάνω στο καλοριφέρ!

Οπωσδήποτε προτίθεμαι να σε φιλέψω και να σε κάνω να αισθανθείς άνετα και ζεστά προτού συνεχίσεις το ταξίδι σου…

Εκτός λοιπόν από μένα που θα σε περιμένω ντυμένη αναλόγως [ 😆 ], θα βρεις πάνω στο τραπέζι μου ένα πιάτο με λαχταριστά κουλουράκια κι ένα ποτήρι με μυρωδάτο, φρέσκο γάλα…Ελπίζω να ευχαριστηθείς αρκετά και να εκπληρώσεις τις κρυφές μου επιθυμίες:

Καλέ μου Άγιε,

δεν θα ήθελα να μου φέρεις το ζαχαρωτό σου μπαστούνι, γιατί θα σημαίνει πως θα είμαι γερή και δεν θα χρειάζομαι στήριγμα.

Θα ήθελα όμως να ένα κουτί με σοκολάτες να είναι γλυκιά η ζωή μου.

Ένα αρκούδο μ’ ανοιχτά χεράκια για να έχω μια τρυφερή αγκαλιά,

και μια κόκκινη καρδούλα για να έχω πάντοτε αγάπη!

Όμως αν προσθέσεις σε όλα αυτά μουσική και χαμόγελα πλατιά, θα ΄μαι απόλυτα ικανοποιημένη! 😉

 

Και εγώ για να σε ευχαριστήσω θα σου αφιερώσω ένα τραγούδι:

 

 

Με αγάπη και πολλά φιλιά!

η δική σου

Αστροφεγγιά


13 Responses to “Santa baby…”


  1. 1 akrogialia
    29 Δεκέμβριος, 2010 στο 10:08 πμ

    Αστεράκι μου, καλημέρα!

    Θα είμαι ειλικρινής μαζί σου! Δεν παίζεις τίμια με τον Άι Βασίλη μας!
    Πώς μπορείς να τον δωροδοκείς με αυτό τον τρόπο εεε?
    Υποτίθεται ότι ο Άι Βασίλης έρχεται όταν εμείς κοιμόμαστε και δεν τον βλέπουμε… Εσύ όχι μόνον δεν θα κοιμάσαι αλλά του λες ότι θα τον περιποιηθείς…

    Χαχαχαχαχαχαχαχα

    ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ!

    Λοιπόν,
    Άι Βασίλη μην ακούς το Αστέρι μας!

    Κατά τη γνώμη της λέει ότι ήταν εξαιρετικό Αστεράκι! ( Κατά τη δική μου γνώμη που είναι και πιο σεβαστή, αφού είμαι μεγαλύτερη της, το 2010 ήταν υπόδειγμα Αστεριού! ΠΡΟΤΥΠΟ ΑΣΤΕΡΙ!

    Τη γλυκιά ζωή, την τρυφερή αγκαλιά, την αγάπη, τη μουσική και τα χαμόγελα που σου ζητάει…είναι ψίχουλα για σένα…εγώ λέω να της χαρίσεις μια θέση στο έλκηθρο σου, άλλωστε χρειάζεσαι ένα φωτεινό Αστέρι να σε οδηγεί!

    Αυτά για την ώρα…θα επιστρέψω μετά για τα περαιτέρω!

    Είμαι στη διάθεσή σου για οποιεσδηποτε διευκρινίσεις!

    Φιλιά

    Κοραλλένια!

    ΥΓ: ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΛΑΜΠΕΡΟ ΑΣΤΕΡΙ, Αστροφεγγιά μου!

  2. 29 Δεκέμβριος, 2010 στο 11:38 πμ

    Χμ… δεν ξέρω βέβαια αν θα το εκτιμήσει ο Άγιος Βασίλης που, ενώ γράφεις το γράμμα απευθεινόμενη σ’ αυτόν, αντί να βάλεις την εικόνα του βάζεις τη φωτό του Αγίου Νικολάου (κατά κόσμον ‘Santa Claus’) και μάλιστα αυτήν που δημιούργησε η Αμερικάνικη Coca Cola!!!
    Αστεράκι μου, θα σε μαλώσω!
    Δεν την ξέρεις καλά την παράδοση!

    Αυτός είναι ο Άγιος Βασίλειος! 😉
    Και εύχομαι, μέσα από την καρδιά μου, να σου φέρει ό,τι ακριβώς του ζήτησες!

    Φιλιά πολλά και Καλή Χρονιά σε σένα και στον μικρό σου Ήλιο! 🙂

    ΥΓ: Μήπως θα έπρεπε να ξεστολίσεις και το υπέροχο δέντρο σου και να στολίσεις ένα… καραβάκι;
    😆

  3. 29 Δεκέμβριος, 2010 στο 12:36 μμ

    Χαχαχα τι να πω τώρα Κοράλλι μου?
    Με συγκίνησες πάρα πολύ, με τις ευχές σου και τα καλά σου λόγια. Σ’ ευχαριστώ πολύ!

    Εγώ σίγουρα θα συναντήσω τον Σάντα επειδή δεν κοιμάμαι νωρίς το βράδυ και ως συνήθως ξενυχτώ και πολύ!
    Οπότε ετοιμάζω μια θερμή υποδοχή του Αγίου! 😉

    Υ.Γ: Δικιά μου τιμή που μιλάω εγώ μαζί σου…είσαι μια πολύ αγαπημένη φίλη!

    Φιλιά πολλά με λαμπερή αστερόσκονη!

  4. 29 Δεκέμβριος, 2010 στο 12:46 μμ

    Γλυκό μου ξωτικό…καλή η αγιογραφία μας καθώς και μια πολύ όμορφη τέχνη, αλλά ένα παιδάκι ή ένα αστεράκι ζει στο όνειρο και στη φαντασία! 😉
    Δεν είναι κακό να πλάθουμε τον Άγιο όπως θέλουμε, κανείς δεν θα μας κακολογήσει! Εξάλλου το κόκκινο είναι το αγαπημένο μου χρώμα και επίσης μου αρέσει εικόνα ενός γελαστού παππούλη με μεγάλη κοιλιά κι άσπρη γενειάδα!
    Για μένα έτσι θα είναι πάντα ο Άγιος Βασίλης μου!
    Όσον αφορά την coca cola, δεν επηρεάζομαι καθόλου, αφού δεν πίνω κιόλας! :mrgreen:

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που ενώνεις τις δικές σου ευχές με τις δικές μου, και ελπίζω να εισακουστούν!

    Ο μικρός μου ήλιος και εγώ σου στέλνουμε τις δικές μας θερμότερες ευχές, για ό,τι εσύ ποθήσεις!
    Τέλος με τη σειρά μου θα σκορπίσω πάνω σου την αστερόσκονή μου να χαρίσουν περισσότερη λάμψη στα όμορφα σου φτερά! 🙂

    Φιλιά πολλά!

  5. 29 Δεκέμβριος, 2010 στο 4:27 μμ

    Είμαι σίγουρη ότι θα σου τα φέρει Αστεράκι!
    Άλλωστε ήσουν καλό Αστέρι , πραγματικά!
    Εύχομαι να έχεις με τη νέα χρονιά που έρχεται μόνο γλυκές εμπειρίες ,πρόσωπα που να σε αγαπούν κοντά σου, και απεριόριστη μουσική και χαμόγελα! 🙂
    Πολλά χαμόγελα!
    🙂 🙂 🙂

  6. 6 Angel
    29 Δεκέμβριος, 2010 στο 5:30 μμ

    Ευχομαι από καρδιάς το 2011
    που έρχεται να πραγματοποιήσει
    τις επιθυμίες σου! Μην ντυθείς
    έτσι την παραμονή πάντως! Δεν τον λυπάσαι
    γέρο άγιο;;;; Θες να σου μπαστακωθεί εκεί;;;
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου
    Να περάσεις όμορφα

  7. 31 Δεκέμβριος, 2010 στο 12:01 πμ

    Ερατώ ευχαριστώ και σένα πάρα πολύ, ειλικρινά…εύχομαι και σε σένα να εκπληρωθούν όλες οι επιθυμίες και τα όνειρά σου!
    Φιλιά πολλά καλή μου! 🙂

  8. 31 Δεκέμβριος, 2010 στο 12:04 πμ

    Και γιατί παρακαλώ να μην ντυθώ έτσι? Η παράδοση δεν λέει να φοράμε κάτι κόκκινο? χιχιχιχιιχιχιχιχι
    Ελπίζω να μην έχει προβλήματα καρδιάς μόνο! 😛

    Σ’ ευχαριστώ Αγγελάκι μου για τις ευχές σου, εύχομαι το 2011 να είναι λαμπρό για σένα και την οικογένειά σου!
    Φιλιά πολλά! 🙂

  9. 31 Δεκέμβριος, 2010 στο 9:43 πμ

    Αστροφεγγιά καλημέρα 🙂

    Τις θερμές ευχές μου για ένα καλύτερο 2011.

    Ό,τι επιθυμείς
    Χρόνια Πολλά
    🙂

  10. 31 Δεκέμβριος, 2010 στο 9:53 πμ

    Βάσσια σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Εύχομαι και σε σένα ό,τι ποθείς!
    Καλή Πρωτοχρονιά να ‘χουμε και γενικά ο νέος Χρόνος να φέρει σε όλους μας ό,τι καλύτερο! 🙂
    Ευχαριστώ για την επίσκεψη!

  11. 1 Ιανουαρίου, 2011 στο 7:23 μμ

    Χμ! Δεν ξέρω από πού να ξεκινήσω.
    Ας ξεκινήσω ανάποδα, όπως πάντα.
    Ε, η Kylie! Τι να πει κανείς γι’ αυτή;
    Καταπληκτική καλλιτέχνης, με ποιότητα, φωνή, ταλέντο και πολλές δισκογραφικές δουλειές.
    Ομολογώ πως στο συγκεκριμένο κομμάτι, διακρίνω μια παιδικότητα και μια αθωότητα.
    Ας ευχηθούμε το 2011 να υπάρξουν αρκετοί καλλιτέχνες που να ακολουθήσουν τα χνάρια της αγαπητής Kylie έτσι ώστε να έχουμε όλο και πιο συχνά ακούσματα ανάλογης ποιότητας.

    Όσον αφορά στο επίσημο ένδυμα, οφείλω να ομολογήσω πως η επιλογή σου αγαπητή Αστροφεγγιά για μια τέτοια βραδιά, με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Νομίζω πως η παιδική αθωότητα που διακρίνω στο γράμμα προς τον Άη όσο και η γενική ατμόσφαιρα της βραδιάς, με κάνουν να αισθάνομαι ιδιαίτερα αισιόδοξος για το 2011.

    Έδωσες ένα υπέροχο μήνυμα με τρόπο μοναδικό που με έκανε να αναφωνήσω:
    «Ακόμη και αν ο Santa δεν είναι εκεί το συγκεκριμένο βράδυ, θα πρέπει να είμαστε όλοι εμείς…»

    Πειρατικούς ασπασμούς αμφοτέρας τας παρειάς
    * * *

  12. 1 Ιανουαρίου, 2011 στο 7:24 μμ

    …Υποσχέθηκα στον εαυτό μου το 2011 ν’ αλλάξω ως άνθρωπος…

  13. 1 Ιανουαρίου, 2011 στο 7:31 μμ

    Μα πειρατή μου ένα μικρό αστεράκι είμαι οπότε κάπως έτσι έπρεπε να γράψω…το κατά πόσο αθώο, δεν ξέρω 😆

    H Kylie μια λέξη την χαρακτηρίζει: Θ Ε Α !!!!!

    Χαίρομαι πολύ που θα είστε παρέα μου…Με ευχαριστεί αφάνταστα αυτό…! 🙂

    Υ.Γ: Όταν λες θα αλλάξεις σαν άνθρωπος πως το εννοείς? Θα απαρνηθείς την πειρατική σου φύση (και όχι ιδιότητα?) 🙄


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Δεκέμβριος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Blog Stats

  • 318,521 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


