31
Δεκ.
10

2011 ευχές…!

Αγαπημένοι φίλοι της Αστροφεγγιάς

γνωστοί και άγνωστοι επισκέπτες…

Σας εύχομαι μέσα απ’ την καρδιά μου:

Ας αποδειχθεί ο νέος χρόνος για όλους ένα ατέλειωτο πάρτι!

Να πιούμε τη ζωή σ’ ένα κρυστάλλινο ποτήρι σαν την πιο ακριβή και γευστική σαμπάνια.

Σας εύχομαι πάνω απ’ όλα

*

υγεία

αγάπη

ευημερία

αισιοδοξία

χαρά & ευτυχία

έρωτα & μουσική

και πολλά πολλά

χαμόγελα

Χαρίζω σε όλους σας απ’ ένα γούρικο ρόδι 😉

και μην ξεχνάτε πως απόψε…

Santa Claus is coming to town!


18 Responses to “2011 ευχές…!”


  1. 1 vad
    31 Δεκέμβριος, 2010 στο 6:58 πμ

    Μακάριιιιι!:)
    Καλή Χρονιά…..

  2. 31 Δεκέμβριος, 2010 στο 10:29 πμ

    Μου άρεσε το αισιόδοξο και χαρούμενο… δεντράκι σου. 🙂
    Το ρόδι θα το κρατήσω.
    Σ’ ευχαριστώ πολύ!

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, Αστέρι μου!
    Ό,τι καλύτερο και όμορφο, σου εύχομαι.

    Φιλιά πολλά!!!

  3. 31 Δεκέμβριος, 2010 στο 11:22 πμ

    Πολύ όμορφες ευχές! Ευχαριστώ και ανταποδίδω, προσθέτοντας και μια δόση έμπνευσης για συναρπαστικές αναρτήσεις!
    Αντε καλή μας χρονιά

    http://newagemama.com

  4. 4 akrogialia
    31 Δεκέμβριος, 2010 στο 11:29 πμ

    2011 ευχές και για σένα Αστεράκι μου!

    Να περάσεις τέλεια σήμερα!

    Πολλά πολλά πολλά φιλιά!

  5. 31 Δεκέμβριος, 2010 στο 12:47 μμ

    Γεια σου ρε Αστροφεγγιά.

  6. 31 Δεκέμβριος, 2010 στο 2:01 μμ

    Εύχομαι να έχεις μια χαρούμενη Πρωτοχρονιά και ένα ευχάριστο και δημιουργικό 2011 γεμάτο αγάπη!
    Πολλά φιλιά Αστεράκι!
    Λάμπει σήμερα το ποστ σου!

  7. 31 Δεκέμβριος, 2010 στο 2:25 μμ

    VaD ας ενώσουμε τις ευχές μας και θα πετύχει…πού θα πάει? 😉
    Καλή Χρονιά φίλε μου!

  8. 31 Δεκέμβριος, 2010 στο 2:28 μμ

    Lilithάκι μου μόνο εσύ φαίνεται πρόσεξες το δεντράκι (πώς θα σου ξέφευγε άλλωστε? 😆 ) και σε ευχαριστώ που τίμησες το ρόδι μου…
    Ξέρεις το προτιμώ από το αληθινό ρόδι έπαψα να το τρώω κιόλας! χαχαχαχαχαα
    Καλή Χρονιά γλυκιά μου νεράϊδα!
    Φιλιά πολλά με χρυσή αστερόσκονη! 😉

  9. 31 Δεκέμβριος, 2010 στο 2:29 μμ

    Mama καλοδεχούμενη η ευχή σου για έμπνευση…το έχω ανάγκη τώρα τελευταία.
    Σ’ ευχαριστώ πολύ!
    Ευτυχισμένο το 2011 σου εύχομαι! 😉

  10. 31 Δεκέμβριος, 2010 στο 2:32 μμ

    Αγαπημένο μου Κοράλλι σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ και θέλω να ανταποδόσω, μα όχι μόνο για σήμερα, καλή μου αλλά για όλο το χρόνο στον κοραλλένιο σου βυθό!
    Φιλιά πολλά με «κοραλλένια» αστερόσκονη! 🙂

  11. 31 Δεκέμβριος, 2010 στο 2:34 μμ

    Γεια σου βρε Kanthare (με μπερδεύει λίγο το όνομά σου)!!!
    Καλή χρονιά και σε σένα!
    Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη, καλωσήρθες! 😉

  12. 31 Δεκέμβριος, 2010 στο 2:38 μμ

    Σε ευχαριστώ Ερατώ μου! Είπα να φορέσω τα καλά μου σήμερα και να επιμεληθώ με extra full αστερόσκονη το blog μου!
    Καλή Πρωτοχρονιά και σε σένα αγαπημένη μου φίλη. Εύχομαι να σε βρει μελωμένη και γλυκιά για να σε συνοδεύσει έτσι κι όλο τον υπόλοιπο χρόνο!
    Φιλιά πολλά με «ζαχαρένια» αστερόσκονη! 🙂

  13. 13 Angel
    31 Δεκέμβριος, 2010 στο 7:05 μμ

    Αντε με το καλό να μας μπειιιιι
    Φιλιά πολλάαααααα

  14. 31 Δεκέμβριος, 2010 στο 7:13 μμ

    Αμήν Αγγελάκι μου, αλλά αφού το λέει ένα αγγελάκι είμαι αισιόδοξη! 😆
    Καλή Πρωτοχρονιάαααααα!

    Φιλάκια!

  15. 1 Ιανουαρίου, 2011 στο 7:31 μμ

    Υπέροχη ατμόσφαιρα, υπέροχο post και πανέμορφες σκέψεις – ευχές.
    Μ’ έκανες να ταξιδέψω αρκετές φορές που πέρασα από εδώ.
    Νομίζω πως όλες οι πειρατίνες τα φετινά Χριστούγεννα, μας χαρίσατε πολλή ομορφιά!
    Εκείνο που έχει σημασία για όλους, είναι η διάθεσή μας να ζήσουμε.
    Να ζήσουμε στις στιγμές.
    Να ζήσουμε τις στιγμές.
    Να ζήσουμε μοναδικά.

    Εύχομαι το 2011 να χαρίσει περισσότερα χαμόγελα, Υγεία, Αγάπη και μοναδικές στιγμές σε σένα, στην οικογένειά σου και σε όλους τους αγαπημένους σου.

    Καλά ταξίδια, Αστεράκι!
    * * *

    Ps: Πηγαίνοντας πάνω στο ρόδι μου, είδα πως κέρδισα μία Olympus Digital Camera!
    Αχ! Είμαι πολύ χαρούμενος, Αστεράκι, που κέρδισα!
    θα περιμένω να μου τη στείλεις.

  16. 1 Ιανουαρίου, 2011 στο 7:36 μμ

    Ώρα να ξεκινήσω εγώ ανάποδα, απαντώντας στο σχόλιό σου αγαπημένε μου πειρατή. Την camera δεν θα στην στείλω, αλλά θα στην δώσω αυτοπροσώπως όταν συναντηθούμε! 😉

    Για όλα τα άλλα θα πω ένα μεγάλο Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω ! για τις δικές σου ευχές προς όλους μας, αλλά και σε μένα την ίδια!
    Φυσικά αυτές οι ευχές περιλαμβάνουν και σένα!

    Φιλιά πολλά, πειρατή μου!

  17. 2 Ιανουαρίου, 2011 στο 2:48 μμ

    όμορφη γεμάτη συναισθηματα…ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

  18. 2 Ιανουαρίου, 2011 στο 7:01 μμ

    Αμήν Glayki μου! 😉

    Φιλιά πολλά! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Δεκέμβριος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Blog Stats

  • 317,719 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


