02
Ιαν.
11

Ugly or cute…?

Συχνά λέμε πως τα φαινόμενα απατούν…κι ίσως όχι άδικα!

Έτυχε σήμερα να παρακολουθήσω στην τηλεόραση ένα «τύπου»  ντοκιμαντέρ με τα πιο παράξενα ζώα στο πλανήτη…

Το βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον και διάλεξα δύο από αυτά να σας τα δείξω, επειδή με εντυπωσίασαν…

Άλλοι θα τα βρείτε άσχημα και άλλοι ίσως… όμορφα.

***~~~***

Εγώ πάντως τα βρήκα αξιαγάπητα…!!!

 


Γι’ αυτό θα τους αφιερώσω ένα εύθυμο τραγούδι  (έτσι ελπίζω, διότι δεν ξέρω «γρι» γιαπωνέζικα 😆  )… που σίγουρα όμως θα ευχαριστήσει τον μικρό μου ήλιο! 😉


11 Responses to “Ugly or cute…?”


  1. 3 Ιανουαρίου, 2011 στο 9:57 πμ

    Καλημέρα καλή μου…και…αχαααααααααααααχαααααααααααααααχα!χααααααααχαααααααααααααχαααααααααα! καταρχήν να ευχηθώ καλή χρονιά με υγεία,ευτυχία και με όλα τα καλά για σένα,και όσους αγαπάς και κατά δέυτερον ε, όπως το πάρει κανείς…ο καθένας πιστέυω έχει πολύυ γενική,και πολύυυ υποκειμενική άποψη για το τί είναι,ή τί σημαίνει η λέξη ομορφιά…..και διαφέρει,η γνώμη του καθενός από εμάς….πάνω σε αυτό….καλημέρες καλή μου…

  2. 3 Ιανουαρίου, 2011 στο 10:55 πμ

    Καλημέρα 🙂

    Να σου πω την αλήθεια μου, κι αφού είμαι λάτρης των ντοκιμαντέρ με θέμα τη φύση, κανένα ζώο της δεν μου φαντάζει άσχημο.

    Τα βρίσκω όλα αξιολάτρευτα!

    🙂

  3. 3 Ιανουαρίου, 2011 στο 11:49 πμ

    Μα αυτά τα ζωάκια είναι απλά διαφορετικά και πολύ ιδιαίτερα από ό,τι είπαν και οι ιδιοκτήτες τους!
    Πραγματικά όλα είναι σχετικά, τίποτα απόλυτο.
    Καλή σου μέρα!

  4. 3 Ιανουαρίου, 2011 στο 1:37 μμ

    Wendy and Oscar, ugly???
    NO WAY!!!

    Είναι αξιαγάπητοι! 🙂
    Πολύ ωραίο ποστ, Αστροφεγγιά μου.

    Φιλιά πολλά!!!

  5. 3 Ιανουαρίου, 2011 στο 2:05 μμ

    ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ:

    Αχ τι τραβάω αρχές του χρόνου…
    ΟΤΕ & COSMOLINE παίζουν με τα νεύρα μου…δεν έχω τηλέφωνο, το ίντερνετ έρχεται και παρέρχεται και δεν μπορώ να μείνω για πολύ ώρα κοντά σας (κλαψ..σνιφ, σνιφ) 😥
    Μου είπαν πως ίσως χρειαστεί δυο μέρες για αποκατάσταση της βλάβης και ήδη αρχίζω να βγάζω καπνούς!

    Για αυτό να με συγχωρείτε αν με χάνετε, φίλοι μου…

    Φιλιά!

  6. 3 Ιανουαρίου, 2011 στο 2:08 μμ

    Αθανασία μου καλή χρονιά καλή μου!
    Έχεις δίκιο η ομορφιά όπως και πολλά άλλα ακόμα είναι μια υποκειμενική έννοια.
    Φιλιά πολλά!

  7. 3 Ιανουαρίου, 2011 στο 2:09 μμ

    Βάσσια χαίρομαι, συμφωνώ και εγώ μαζί σου! 🙂
    Καλή σου εβδομάδα!

  8. 3 Ιανουαρίου, 2011 στο 2:14 μμ

    Ερατώ μου τα ζωάκια αυτά πάσχουν από πολύ σπάνιες ασθένειες.
    Η Oscar ξεπέρασε κάθε ρεκόρ ζωής που επέζησε τόσα χρόνια, ενώ οι προβλέψεις ήταν πολύ δυσοίωνες…
    Παρόλα αυτά αν και μοιάζει σαν κοτόπουλο που αγοράζουμε απ΄ τον κρεοπώλη, είναι πραγματικά αξιολάτρευτη.

    Η Wendy από την άλλη αν και επίσης με την πρώτη ματιά τρομάζει, είναι τόσο χαριτωμένη και φιλική!

    Ένα μπράβο στους ιδιοκτήτες τους και σ’ όλους εκείνους που βλέπουν την ομορφιά πέρα από την επιφάνεια!

    Καλή μέρα και σένα! 🙂

  9. 3 Ιανουαρίου, 2011 στο 2:16 μμ

    Lilithάκι μου δεν θα περίμενα κάτι λιγότερο από σένα!
    Είσαι γλυκύτατη, νεράϊδα μου!
    Φιλιά πολλά! 🙂

  10. 8 Ιανουαρίου, 2011 στο 1:37 μμ

    Είναι πραγματικά αξιαγάπητα!
    Τα ζώα ξέρουν πολύ καλά να αγωνίζονται, όπως και να χαρίζουν αγάπη.
    Τους εύχομαι να είναι καλά.
    Όσο για το clip… πιο εύθυμο δεν γίνεται! 🙂

    * * *

  11. 8 Ιανουαρίου, 2011 στο 2:22 μμ

    Έχεις δίκιο πειρατή. Μάλιστα χαρίζουν ανιδιοτελή αγάπη!
    Με το κλιπάκι πεθαίνω στα γέλια κάθε φορά που κοιτώ το…παλικάρι να χορεύει…Άσε δεν το ‘χει το χάρισμα το παιδί…
    Λες και του έχουν χώσει ένα ξυλάγγουρο! 😆


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιανουαρίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.   Φεβ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 317,242 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


