13
Ιαν.
11

Όταν ακούς και βλέπεις …δράκους…!

Ζούμε στην καλύτερη χώρα του κόσμου! Όποιος ισχυριστεί το αντίθετο, θα λογοδοτήσει γι’ αυτό… 😛

Σήμερα θα ήθελα να ασχοληθώ με θέματα της καθημερινότητας και όταν αναφέρω αυτό τον όρο, μιλώ για πραγματικά γεγονότα που συνέβησαν, που υπάρχουν δίπλα μας…τα ζούμε!

Θα μου πεις: <<Ωραία Αστροφεγγιά, μπράβο κατέβηκες λίγο από εκεί που είσαι κρεμασμένη και θα ασχοληθείς με τα γήινα…αλλά τι σχέση έχουν αυτά που θα μας διηγηθείς με τον δράκο που μας «κοτσάρεις» εδώ δίπλα?>>

Μα και βέβαια έχει σχέση, αγαπητέ μου …είναι η δική μου απάντηση. Επειδή όποιος επίσης ισχυριστεί πως δράκοι δεν υπάρχουν, παρά είναι γέννημα ζωηρής φαντασίας, απατάται οικτρά…

Δράκοι υπάρχουν και ζουν ανάμεσά μας. Τους βλέπουμε και ενίοτε τους ακούμε κιόλας… Το πώς αντιδρούμε στην παρουσία τους, είναι άλλη ιστορία…

Ένας δράκος δεν είναι πάντα επικίνδυνος. Ή αν είναι δεν το αντιλαμβανόμαστε αμέσως. Επίσης δεν είναι απαραίτητο να περιμένουμε να μας κάψει με την πύρινη αναπνοή του ή να μας ξεσκίσει με τα γαμψά του νύχια. Τις περισσότερες φορές δρά «υπογείως» και υποχθόνια και πρέπει να το σκεφτείς διπλά και τριπλά καμιά φορά για να διαπιστώσεις πως σε πιάνουν «κότσο» και μασάς ωραιότατα την καραμέλα που σου πασάρουν…

Μα νομίζω πως έφτασε η ώρα να αφήσω κατά μέρος τις αοριστολογίες και να αναφέρω (όπως θα κατέθετε κανείς σε δικαστήριο) ενδείξεις και αποδείξεις…

Θα σας αναφέρω δυο παραδείγματα της δικής μου πραγματικότητας, αρχίζοντας με το πιο πρόσφατο. Εδώ και δυο εβδομάδες για όσους δεν γνωρίζουν, αλλά και σ’ όσους, ξέρουν είχα προβλήματα με τις τηλεπικοινωνίες, τουτέστιν με τον ΟΤΕ. Ξεκίνησε παραμονή Πρωτοχρονιάς το πρόβλημα και συνεχίστηκε «αισίως» μέχρι χθες το απόγευμα…Συνεχείς διακοπές του τηλεφώνου και της σύνδεσης του ίντερνετ για πολλές ώρες και μέρες…Μέχρι και νέκρωση της γραμμής. Αποκλεισμός από τον έξω κόσμο…χαμένη από φίλους και συγγενείς που ήθελαν να μου ευχηθούν και να ευχηθώ χρονιάρες μέρες!

Θα αναρωτιέστε, καλά δεν ανέφερες την βλάβη για γρηγορότερη αποκατάσταση της ζημιάς? Μα και βέβαια φίλοι μου… Μόνο στον Άρειο Πάγο δεν έφθασε η χάρη μου. [ 😆 ] Έκανα καθημερινές κλήσεις από το κινητό μου για να μάθω πότε θα λυθεί το ζήτημα και επί μέρες άκουγα τον ίδιο «δράκο» : Υπάρχει βλάβη σε κεντρικό καλώδιο του ΟΤΕ, στην περιοχή σας, εδώ και ένα μήνα και προσπαθούμε να την επισκευάσουμε. Σε δυο μέρες θα έχει τακτοποιηθεί το θέμα… Όπως καταλαβαίνετε οι δυο μέρες «μεταφράστηκαν» σε δυο εβδομάδες σχεδόν.

Αχ βρε δύσμοιρε Bell. Σίγουρα θα ταρακουνιέσαι εκεί που αναπαύεσαι, αφού στο σωτήριο έτος 2011 η αποκατάσταση της όποιας βλάβης χρειάζεται δύο εβδομάδες και όταν μάλιστα έχει διαπιστωθεί η βλάβη ένα μήνα νωρίτερα… Αλλά ας είναι. Είπαμε υπάρχουν περιπτώσεις που σου πετάνε τον δράκο και εσύ δεν έχεις κανένα περιθώριο αντίδρασης, παρά πρέπει να έχεις εφοδιαστεί με ιώβεια υπομονή!

Τέλος καλό, όλα καλά μπορώ να αναφωνήσω, όπως επίσης οι υπόλοιποι ομοιοπαθείς με μένα, αφόσον δεν χρειάστηκε να καταφύγουμε σε επικοινωνία με σήματα καπνού! 😉

Αυτή που σας διηγήθηκα ήταν η πρώτη ιστορία…και ας πάμε στην δεύτερη:

Δεν μπορείτε να πείτε…είμαστε μια χώρα που εκσυγχρονίζεται, προσπαθεί να ακολουθήσει τις επιταγές και τα παραδείγματα των λοιπών Ευρωπαϊκών χωρών… Θα μπορούσε να διαφέρει το πανέμορφο νησί μου? Όχι βέβαια…

Οπότε τι λείπει ενώ έχουμε τακτοποιήσει όλα τα υπόλοιπα θέματά μας? Η ύπαρξη ποδηλατόδρομων!!! 🙄 Σ’ ένα μέρος που οι δρόμοι είναι μικροσκοπικοί, στενότατοι και κυρίως άθλιοι, λόγω έλλειψης της κοινής ασφάλτου, ( ενώ αντίθετα πλεονάζουν οι λακούβες) κρίθηκε σκόπιμο εδώ και ένα χρόνο να δημιουργήσουμε χώρο για τους ποδηλάτες. Μα έχουν δικαίωμα θα μου πείτε…Συμφωνώ, απαντώ εγώ…

Αλλά υπόδειξέ μου, που θα φτιαχτούν οι ποδηλατόδρομοι? Σε ποιες συνθήκες? Σε αυτές, που προανέφερα? Εεεε μάλλον αυτή ήταν κι η εύκολη λύση. Έτσι σ’ ένα νησί που από ευτύχημα δεν έχει βουλιάξει ακόμα τους καλοκαιρινούς κυρίως μήνες από τα πολλά αυτοκίνητα, με τρομερή έλλειψη μόνιμων πάρκινγκ ή και όχι…ήρθαν να προσθέσουν και τα ποδήλατα. Η κατάσταση στους δρόμους πια έγινε αφόρητη. Οι ήδη μικροί και στενοί δρόμοι έγιναν ακόμα μικρότεροι και στενότεροι. Γέμισαν το οδόστρωμα με μεταλλικά κουμπιά ένδειξη για το που είναι ο χώρος των ποδηλάτων. Εκτός από αυτά τα «σαμαράκια» στους δρόμους έβαλαν και λαστιχένια τρίγωνα επάνω τους για να είναι πιο εμφανές το σημείο. Περιττό να σας πω, πως τα λαστιχένια τρίγωνα εξαφανίστηκαν από τα ίδια τα αυτοκίνητα που περνάνε από εκεί. Άρα μιλάμε για το μεγαλύτερο «δράκο» και φιάσκο της ιστορίας! Τα σημεία αυτά των δρόμων μόνο για διέλευση ποδηλάτων δεν χρησιμοποιούνται…

Αλλά είπαμε. Το καθήκον μας το επιτελέσαμε ως οφείλαμε στους νόμους, στους ποδηλάτες …στην κοινωνία…!

Και μην ξανακούσω πως δεν υπάρχουν δράκοι…ξηγηθήκαμε? :mrgreen:

Τώρα αν θέλουμε να τους πολεμήσουμε, μόνο ένα όπλο αρμόζει στην περιπτωσή τους: Το χιούμορ!

Τέλος μην με ρωτήσετε γιατί, αλλά αυτό το τραγούδι νομίζω πως ταιριάζει…:

 

 

Υ.Γ: Οι δράκοι είναι αφιερωμένοι στην Angel που τους επιθυμούσε τόσο! 😉

12 Responses to “Όταν ακούς και βλέπεις …δράκους…!”


  1. 1 Angel
    13 Ιανουαρίου, 2011 στο 11:12 πμ

    Ευχαριστώ ευχαριστώ! Δεν περίμενα αυτό ακριβώς αλλά είναι οκ!
    Ηθελα το παραμύθιασμα μου κι εγώ, όχι να διαβάζω για τον ΟΤΕ
    Αυτά τα ξέρουμε!
    Να κάτι σαν κι αυτό:

    Τι περίμενες δλδ απ το γκρινιάρικο αγγελάκι;;;;;;
    Ευχαριστώ πολύυυυυυ

    Φιλιά

  2. 13 Ιανουαρίου, 2011 στο 11:30 πμ

    Χαχαχαχαχαχα Angel μου έχεις δίκιο…Βασικά εγώ σου χάρισα τις φωτό…Δυστυχώς όσο και να ψάξω αληθινοί δράκοι είναι μόνο μεγάλες σαύρες, κάπως έτσι ονομάζουν κάποια είδη μεγάλων ινγκουάνα, αν δεν κάνω λάθος.
    Και εδώ που τα λέμε αυτοί οι δράκοι ήταν πιο ευγενικά πλάσματα και μεγαλειώδη. Αναρωτιέμαι ειλικρινά για ποιο λόγο πήραν τη σημασία που τους δίνουμε σήμερα!
    Το βιντεάκι σου εκπληκτικό!
    Το «Dragonheart» είναι μια αγαπημένη ταινία και πώς άλλωστε να μην είναι όταν χαρίζει στον υπέροχο αυτό δράκο τη φωνή του ο Sean Connery? 🙂

    Πάντως δεν είσαι καθόλου γκρινιάρικο Αγγελάκι, να θυμάσαι σου χρωστάω μια ιστορία…! 😉

    Καλή σου μέρα και πολλά φιλιά!

  3. 13 Ιανουαρίου, 2011 στο 12:08 μμ

    Ουυυφ!καλή μου πόοσο δίκιο έχεις (οι δράκοι και τα ξωτικά, που λέει κι ο φίλος μου ο Γιάννης), ε,καλή μου δ εν είσαι, η μόνη μη νομίζεις που να δείς,τι γίνεται’δω στην Αθήνα…εδώ μιά χρονιά που είχε,βρέξει πολύ που είχε μεγάλες βροχές, ε, μας είχαν κόψει το ρέυμα τρίς (!!!!!!) μέρες παρακαλώ…και δε μπορούσαμε,να κάνουμε τί πο τε απολύτω,από μπάνιο,μαγειρεμα,πλύσιμο όταν λέμε τίποτε,εννοούμε τίποτε…αναγκαζόμαστε να κάνουμε,μπάνιο με κρύο (!!!!!)μπούζι νερό μέσα στο καταχείμωνο, δεν δούλευε τίποτε εδώ μέσα,κουζίνες,ψυγεία, τίποτε μας χάλασαν τρόφιμα που είχαμε στο ψυγείο….και ένα χάος…πραγματικά….ε,και μείς είχαμε πάθει τότε το ίδιο, παίρναμε διακόσιες χιλιάδες,τηλ στην αρμόδια υπηρεσία,της ΔΕΗ…να μας το φτιάξουν και μας δουλέυανε όπως εσένα…καλή μου….ε,η ανωργανοσιά και το χάλι των δημοσίων υπηρεσιών στην Ελλαδίτσα μας δε λέγεται…ε,τελικά το φτιάξανε…αλλά μέχρι να το φτιάξουν τι τραβήξαμε μείς όμως…μας αλλάξαν τον αδόξαστο…..τώρα το κόβουν ακόμη, κατά καιρούς αλλά ευτυχώς το φτιάχνουν μέσα σε λίγες ώρες….αλλά έχεις, δίκιο που τα χώνεις…πολύ δίκιο έτσι όπως το λες είναι..καλημέρες καλή μου…και ο καλύτερος τρόπος να αντιμετωπίζεις,τέτοιες καταστάσεις και γιανά μη καταλήξεις,στο τέλος στο ψυχιατρείο είναι αυτό που γράφεις στο τέλος του πόστ σου…

  4. 13 Ιανουαρίου, 2011 στο 1:46 μμ

    Νομίζω, Αστέρι μου, ότι you are not looking at the big picture here…
    Δεν σκέφτηκες ότι τώρα που έχετε τους ποδηλατόδρομους, θα λιγοστεύσουν τα αυτοκίνητα γιατί τώρα θα πηγαίνετε με τα ποδήλατα στη δουλειά σας;
    (άσε… μην το σχολιάσεις… απλά όφειλα – ως ποδηλάτης – να υπερασπίσω τον ποδηλατόδρομο) :mrgreen:

    Οι δημόσιες υπηρεσίες της Ελλάδας είναι ένας δράκος που δεν πρόκειται ποτέ να γίνει καλός αλλά ούτε και να πεθάνει!
    Υπομονή…

    Έχει δίκιο το Αγγελάκι πάντως…
    Παραμύθι σου ζήτησε κι’ εσύ του έγραψες για τον ΟΤΕ!
    Έξαλλο θα το έχεις κάνει!
    Χαχαχαχαχαχα!!! 😆

    Φιλιά πολλά!

    ΥΓ: Ωραίες οι φωτογραφίες με τους δράκους. 🙂

  5. 13 Ιανουαρίου, 2011 στο 2:11 μμ

    Δίκαια χαρακτηρίζεις τον ΟΤΕ σαν δράκο, με αυτές τις υπηρεσίες που θυμίζουν δράκο!
    Τι να πει κανείς…μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν αυτά σε τέτοιο βαθμό!
    Όσο για τους ποδηλατόδρομους κι εγώ θα κάνω μια επισήμανση, ότι ίσως, με κατάλληλο σχεδιασμό να λύσουν προβλήματα σε κάποιους στενούς δρόμους και όχι να φέρουν κι άλλα..δεν έχω όμως όλα τα στοιχεία για να εκφέρω γνώμη.Απλά πάντα ονειρευόμουν τα ποδήλατα σαν ένα εναλλακτικό μέσο κυκλοφορίας σε μια πόλη.
    Ωραίο κείμενο, με αρκετό χιούμορ, που συχνά είναι το μόνο που έχουμεως άμυνα απέναντι σε κάποιες καταστάσεις σαν αυτή του ΟΤΕ…
    Καλημέρα, και πολλά φιλιά!

  6. 13 Ιανουαρίου, 2011 στο 2:45 μμ

    Αθανασία μου έγραψα και εγώ το παράπονό μου για τον ΟΤΕ, αλλά το δικό σας με της ΔΕΗ το πρόβλημα είναι ακόμα χειρότερο!
    Σίγουρα οι συνθήκες τότε θα ήταν άσχημες…
    Μου θυμίζουν εποχές σπηλαίων! 🙄
    Άστα να πάνε, καλή μου!
    Πολλά φιλιά!

  7. 13 Ιανουαρίου, 2011 στο 2:54 μμ

    Lilithάκι μου δεν θα πω πολλά και σε καταννοώ που έχεις αυτή την άποψη, ούσα ποδηλάτης…Και θα συμφωνούσα και εγώ ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ποδηλάτες.
    Σε μέρος που κανείς δεν κυκλοφορεί με ποδήλατο…πρέπει να υπάρχουν άλλοι παράγοντες προτού δημιουργήσουν τους ποδηλατόδρομους.
    Ας δόσουν κίνητρα, ή να επιβάλλουν νόμους σε κεντρικά σημεία να απαγορεύονται τα αυτοκίνητα…
    Αλλά ως γνωστόν στην Ελλάδα πρώτα πράττουμε και μετά σκεφτόμαστε, αν σκεφτόμαστε! 😛

    Επίσης έκανα παραλληρισμό δράκου/δημόσιας υπηρεσίας, με την γνωστή φράση… «Μου είπε δράκο» δλδ κάτι ψέμα, αναληθές!

    Πάντως υποσχέθηκα να αφιερώσω στο Αγγελάκι ένα παραμύθι με δράκους! 😉

    Φιλιά πολλά! 🙂

  8. 13 Ιανουαρίου, 2011 στο 3:00 μμ

    Ερατώ μου θα πω και σε σένα περίπου τα ίδια που έγραψα στη Λίλιθ μας. Το ποδήλατο όντως θα ήταν μια όμορφη εναλλακτική λύση και θα ταίριαζε μάλιστα πολύ εδώ που οι απαστάσεις στο κέντρο της πόλης τουλάχιστον είναι μικρές και οι δρόμοι πολύ στενοί και μικροί…
    Αλλά δεν υπάρχει προγραμματισμός και σχεδιασμός..
    Τώρα αυτό που έχουμε στους δρόμους είναι τα πάμπολλα σαμαράκια που ταλαιπωρούν τα λάστιχα…ποδηλατόδρομους που έχουν μετατραπεί σε πεζόδρομους ή τοποθετούν εκεί τους κάδους απορριμάτων.
    Ενώ ποδήλατα δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα! 😦

    Σε ευχαριστώ που σ΄άρεσε το κείμενό μου. Προσπαθώ να βλέπω κάτι θετικό σ’ όλα αυτά ή να έχω καλή διάθεση!

    Καλό σου απόγευμα και πολλά φιλιά!

  9. 13 Ιανουαρίου, 2011 στο 3:59 μμ

    Ποδηλατόδρομοι; Γινόμαστε Ολλανδία και δεν το πήρα χαμπάρι;

  10. 10 Angel
    13 Ιανουαρίου, 2011 στο 4:25 μμ

    Δεν κάνεις λάθος!
    Μια χαρά όλα και σ ευχαριστώ για τις υπέροχες φωτό!
    Λιλιθάκι, τώρα που τα βρήκαμε θα μου δώσεις λίγα πατατάκια;
    Χα χα χα χα χα χα
    Φιλιά πολλά κ πάλι

  11. 13 Ιανουαρίου, 2011 στο 4:32 μμ

    Kanthare μόνο στην Ολλανδία υπάρχουν ποδηλατόδρομοι? 🙄

  12. 13 Ιανουαρίου, 2011 στο 4:34 μμ

    Θα απαντήσω στο πρώτο μισό που μου αναλογεί, Αγγελάκι μου:

    Παρακαλώ! Εγώ σε ευχαριστώ για την υπομονή, που δείχνεις μέχρι να σκαρφιστώ το παραμύθι! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιανουαρίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.   Φεβ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 316,776 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


