17
Ιαν.
11

What women really…want!

Μια ανοιξιάτικη μέρα θύμισε η σημερινή Κυριακή… Ένας λαμπρός ήλιος από πολύ νωρίς έκανε την εμφάνισή του και σκόρπισε παντού τις ζεστές ακτίνες του. Κάτι που έσπρωξε ακόμα και τον πιο δύσκολο άνθρωπο (εμένα δλδ 😛 ) να βγει έξω και να απολαύσει τον καθαρό αέρα…

Πράγματι ήταν πολύ όμορφη αυτή η πρωινή βόλτα. Καθάρισε το μυαλό από σκέψεις και έγνοιες και το μόνο που κατόρθωσε να αποτυπωθεί μέσα μου ήταν η αγαλλίαση και η πληρότητα… Ένοιωσα πως ήμουν ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος πάνω στη γη.

Εξάλλου τι παραπάνω να επιθυμήσει κανείς τελικά? Ρουφά και τσιμπολογά τις μικρές χαρές που του προσφέρει η ζωή… όπως τα λαχταριστά κομμάτια σοκολάτας που λιώνουν στο στόμα!

Για τους περισσότερους όμως τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα και πιο σύνθετα…Επειδή τους καλύπτει ένα πέπλο αβεβαιότητας για το τι επιθυμούν.  Τι να είναι άραγε αυτό που πραγματικά επιθυμούν? Κι αν το παραδεχθούμε πως οι άνδρες έχουν ένα προβάδισμα σε αυτό το ερώτημα, επειδή είναι «απλοϊκά» πλάσματα και ικανοποιούνται πιο εύκολα, δεν μπορούμε να αποδεχθούμε, πως ισχύει το ίδιο (κατά βάση) και για τις γυναίκες…

Σαφώς είμαστε πιο δύσκολες. Είναι δύσκολο στο να μας κατανοήσει και να μας ψυχολογήσει κανείς: Το πως σκεφτόμαστε, τι αποζητάμε από τους γύρω μας, τι προσδοκίες έχουμε απ’ τη ζωή αλλά και από εμάς τις ίδιες …και δεν περιοριζόμαστε μόνο στο «ακαταλόγιστο» των σκέψεων μας. Αλλά αρκετές φορές οι σκέψεις μας δεν συμβαδίζουν με τα λεγόμενά μας. Συνήθως άλλα λέμε και άλλα εννοούμε.

Όλα αυτά ήρθε να μου το υπενθυμίσει  μια ταινία που παρακολούθησα σήμερα…Ένα dvd που το έφερα αγκαλιά με την κυριακάτικη εφημερίδα:

«Αυτό που θέλουν οι γυναίκες¨- «What women want»

 

 

Ακόμα κι αν υπήρχε τρόπος, να εισχωρήσει κάποιος στο μυαλό μας (όπως συνέβη στην ταινία) και να γνωρίζει από πρώτο χέρι τι σκεφτόμαστε, νομίζω πως είμαστε ικανές να ζαλίσουμε και να βραχυκυκλώσουμε και τον πιο τολμηρό, που θα το επιχειρήσει. 🙂

Ίσως η λύση να βρίσκεται σ΄ ένα και μόνο μυστικό: Να αντιμετωπίζουμε τη ζωή πιο χαλαρά! 😉

 

 


16 Responses to “What women really…want!”


  1. 17 Ιανουαρίου, 2011 στο 12:40 πμ

    Εμείς είχαμε χειμωνιάτικη μέρα και δε σου κρύβω πως κάπως έτσι ένοιωσα κι εγώ άσχετα από καιρικές συνθήκες. Στα απλά λοιπόν γεμίζει η ψυχή όπως μια βόλτα ή ένα φλυτζάνι ζεστή σοκολάτα

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  2. 17 Ιανουαρίου, 2011 στο 12:47 πμ

    Το ότι άλλα λέτε και άλλα εννοείτε ισχύει. Πολλές φορές δεν μιλάτε καν και περιμένετε να τα καταλάβει ο άλλος μόνος του. Δεν είναι σωστό αυτό. Τέλος πάντων.

    Καλό ξημέρωμα.

  3. 17 Ιανουαρίου, 2011 στο 11:55 πμ

    Δεν έχεις και άδικο!
    Οι γυναίκες μιλούν μια εντελώς διαφορετική «γλώσσα» σε σχέση με τους άντρες, πράγμα που συχνά οδηγεί σε περίεργες καταστάσεις! Οι άντρες ισχυρίζονται ότι μιλάμε πολύ και εμείς νιώθουμε ότι δεν μας κατανοούν.
    Συμφωνώ στο ότι είναι «απλοϊκά» πλάσματα, με την έννοια ότι έχουν ξεκάθαρο κάθε στιγμή τι θέλουν.Αυτό είναι ένα θετικό χαρακτηριστικό τους.
    Η ταινία είναι απολαυστική, την είχα δει κι εγώ παλιότερα.
    Εύχομαι να βοηθάει ο καιρός να κάνεις συχνά τέτοιες ευχάριστες βόλτες!
    Χμμμ, μου φαίνεται πως θα πάω κι εγώ για κάτι τέτοιο σήμερα!

  4. 17 Ιανουαρίου, 2011 στο 2:29 μμ

    «I can’t believe this is what i’m gonna be wearing the last day i’m a virgin!»
    Χαχαχαχααχαχα!!!
    Κόκκαλο ο μπαμπάς! 😆
    Πρέπει να έχει πολλή πλάκα η ταινία.
    Και η Hunt είναι από τις αγαπημένες μου.

    Προσωπικά, ανήκω στην κατηγορία των γυναικών που όταν λένε ‘ναι’ εννοούν ναι και όταν λένε ‘όχι’ εννοούν όχι. Δεν θεωρώ το μυαλό μου ακατανόητο και συγκεκριμένα πιστεύω ότι είμαι από τους πιο πρακτικούς ανθρώπους ever! Ακατανόητοι είναι αυτοί που δεν με καταλαβαίνουν. :mrgreen:

    Πάντως, μεταξύ μας τώρα, οι άντρες είναι τόσο… αλλού γι’ αλλού τις περισσότερες φορές, που είναι αδύνατον να ‘πιάσουν’ το υπονοούμενο που λέμε ή να διαβάσουν ανάμεσα στις γραμμές του γυναικείου ‘βιβλίου’. Άρα, ίσως και να τους οφελούσε πού και πού να μπορούν να διαβάζουν τις σκέψεις μας. 😆

    Φιλιά, Αστεράκι μου!

  5. 17 Ιανουαρίου, 2011 στο 6:48 μμ

    αγαπημένη μου ταινία αυτή! ο μελ γκίπσον φοβερός κι η χελεν χαντ ανεχτή (δε μου αρέσει και τόσο αλλά εδώ είναι οκ) την έχω δει παρα πολλές φορές και όποτε την πετυχω θελω να τη ξαναδώ και τρελαίνω τον άντρα μου 😆

    όντως αν ένας άντρας μπορούσε να ακούσει τις σκέψεις μας θα τρελαινόταν και θα παρακαλούσε να μην μπορεί να ακούει τίποτα πια 🙂

  6. 18 Ιανουαρίου, 2011 στο 3:28 μμ

    Φ-Μ ο καλόκαιρος συνεχίζει, δεν ξέρω τι μας επιφυλάσσει το μέλλον, αλλά χειμώνα δεν αισθανθήκαμε…
    Πάντως και εγώ πιστεύω, πως η ψυχή μας γεμίζει στα απλά πράγματα!
    Πολλά αστρικά φιλιά!

  7. 18 Ιανουαρίου, 2011 στο 3:30 μμ

    Kanthare, αγγίζεις άλλο ένα αληθές κομμάτι. Συχνά όντως (κρίνοντας από τον εαυτό μου) δεν μιλάμε και περιμένουμε μέσα από τη σιωπή ο άλλος να καταλάβει τι θέλουμε…
    Σοβαρά αναρωτιέμαι, αν η σιωπή τελικά είναι ισάξια του λόγου! 🙄
    Καλό απόγευμα!

  8. 18 Ιανουαρίου, 2011 στο 3:31 μμ

    Ερατώ μου χαίρομαι που συμφωνούμε…Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο πάνω σ΄αυτό!
    Απλά σου εύχομαι να απολαύσεις και εσύ μια όμορφη βόλτα, όσο κρατάει αυτός ο ωραίος καιρός! 😉
    Φιλιά πολλά!

  9. 18 Ιανουαρίου, 2011 στο 3:38 μμ

    Lilithάκι μου η ταινία έχει πράγματι και αστείες στιγμές, πέρα απ’ αυτήν. Έχει όμως και συγκινητικές. Είμαι σίγουρη πως αν την δεις ποτέ θα την απολαύσεις! Η Hunt είναι εξαιρετική ηθοποιός και τη συμπαθώ πολύ…Δεν μπορώ να ισχυριστώ όμως το ίδιο και για τον Gibson! 😆

    Λοιπόν σε μικρότερη ηλικία ήμουν περισσότερο φλου στο τι σκεφτόμουν και στο τι ήθελα και στο τι έλεγα τελικά… Ίσως έχει να κάνει με τον Δίδυμο που έχω μέσα μου. Τώρα πλέον η ειλικρίνεια μεταξύ σκέψης, θέλησης και λόγου, συμβαδίζουν και είμαι περήφανη για τον εαυτό μου!

    Εξακολουθώ όμως να μην κατηγορώ τους άντρες αν δεν μας καταλαβαίνουν. Αντιλαμβάνομαι πως είμαστε διαφορετικοί με άλλη ψυχοσύνθεση, οπότε είναι δύσκολη καμιά φορά η συνεννόηση μεταξύ μας!

    Φιλάκια πολλά με αστερόσκονη! 🙂

  10. 18 Ιανουαρίου, 2011 στο 3:41 μμ

    Στην ταινία αυτή μου αρέσει ο Μελ, όχι όμως πάντα σε όλες τις ταινίες του, όπως έγραψα και παραπάνω, Amelinia μου…
    Ο κινηματογράφος είναι όμορφη ενασχόληση, χαίρομαι που σ΄ αρέσει η συγκεκριμένη…εεεε σε τέτοιες περιπτώσεις για να μην τρελαίνεις τον άντρα σου, πρότεινέ του να βλέπει αθλητικά! 😉

    Σ’ ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου, καλώς ήρθες! 🙂

  11. 18 Ιανουαρίου, 2011 στο 9:18 μμ

    Αστροφεγγιά κάπως έτσι την πάτησα. Από την σιωπή. Δεν στάθηκα ικανός να καταλάβω τι (δεν) έλεγε ο ποιητής. Και τώρα είμαι δυστυχισμένος.

    Καλό βράδυ.

  12. 18 Ιανουαρίου, 2011 στο 9:27 μμ

    Kanthare, δυστυχώς αυτά συμβαίνουν. Το ξέρω δεν μπορώ να δώσω γιατρειά στον άρρωστο με μια ασπιρίνη, αλλά σου εύχομαι όλα να περάσουν και γρήγορα να έρθει η ευτυχία κοντά σου!
    Χαμογέλα, είναι το μόνο αληθινό γιατρικό!

    Καλό βράδυ και φιλιά πολλά!

    Υ.Γ: Οι γυναίκες για τους άνδρες αποτελούν ένα μυστήριο, αλλά σε πληροφορώ το ίδιο και εμείς σκεφτόμαστε για σας πολλές φορές…Είναι δύσκολες οι σχέσεις των δύο φύλων, φίλε μου!

    Να ‘σαι πάντα καλά! 🙂

  13. 19 Ιανουαρίου, 2011 στο 6:50 πμ

    Πολύ απλά ο άνδρας πολλές φορές δεν καταλαβαίνει την ευαιασθησία και τον ρομαντισμό μιας γυναίκας κι αυτή με τη σειρά της δεν αντιλαμβάνεται την ορμητικότητα του άνδρα.

  14. 19 Ιανουαρίου, 2011 στο 10:56 πμ

    Kanthare είναι αυτά που αναφέρεις κάποιοι λόγοι που φέρνουν ασυνεννοησία και κατά συνέπεια οξύνουν τις σχέσεις των δύο φύλων, όμως να δεν είναι οι μόνοι ούτε και θα τους περιόριζα με αυτή τη «φορά».
    Υπάρχουν φορές που κι άντρες αποδεικνύονται πιο ευαίσθητοι από τις γυναίκες και εκείνες παρουσιάζονται ως στυγνοί ορθολογιστές/υπολογιστές…
    Προσωπικά εγώ πιστεύω στη χημεία που αναπτύσσεται μεταξύ μας και τι συναισθήματα σου γεννά ο άλλος…οπότε πράττεις και ανάλογα…
    Από την άλλη ίσως κάνω και λάθος!

  15. 26 Ιανουαρίου, 2011 στο 6:35 πμ

    Αυτό που θέλουν οι γυναίκες;
    Νομίζω πως απάντησε μια χαρά ο Ζορμπάς…

    Όσον αφορά στο τραγούδι τώρα… είδα τον τραγουδιστή των Opus και νόμισα πως ήταν ο γιος της Βουγιουκλάκη!
    Μάλλον χρειάζομαι ύπνο… 🙄

    😆

    * * *

  16. 26 Ιανουαρίου, 2011 στο 11:25 πμ

    Ο Ζορμπάς πειρατή μου (αν και τα περισσότερά μου σχόλια θα τα αφήσω στο cinema) μας χαρακτήρισε ως «φτωχά και αδύναμα πλάσματα» και πως θέλουμε μόνο αγάπη…
    Πιστεύεις πραγματικά πως είμαστε φτωχά και αδύναμα? Για την «αγάπη» συμφωνώ! Μάλιστα όλοι μας την θέλουμε, ακόμα και εκείνοι που δεν την παραδέχονται.
    Η αγάπη είναι το παν! 😉

    Χαχαχχαχαχα για τον τραγουδιστή των Opus δεν έχεις κι άδικο, αλλά φαίνεται είναι τόσο πρόσφατο το video και φυσικά μεγάλωσε κι αυτός. Δυστυχώς clipάκι να παίζει στην wordpress, που να είναι νεώτερος ή το κανονικό δεν βρήκα…οπότε περιορίστηκα σε αυτό!

    Απ΄την άλλη …μπρός για ύπνο γρήγορα πειρατή, σου χρειάζεται! 😆


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιανουαρίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.   Φεβ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 317,242 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


