24
Ιαν.
11

Songs, songs, songs and…music!

Συνήθως λέμε η επανάληψη είναι η μητέρα της μάθησης. Θα συμφωνήσω σ΄αυτό αν και μερικές φορές ενίσταμαι. Επειδή βαριέμαι συχνά εύκολα, δεν αντέχω να ακούω, να βλέπω ή να κάνω τα ίδια ακριβώς πράγματα…

Αυτήν μου την άποψη ήρθε να την ανατρέψει (κάπως) η φίλη μου Ερατώ. Πρόσφατα της μίλησα για μια παλιά κασέτα που είχα με τραγούδια του 50-60 και το πόση σημασία έχει για μένα αυτό το σουβενίρ των παιδικών μου χρόνων.

Πείστηκα λοιπόν να αναδημοσιεύσω αποσπάσματα από ένα post που είχα κάνει στο παλιό μου blog και που αναφερόμουν στο συγκεκριμένο θέμα και να το εμπλουτίσω με περισσότερα τραγούδια και να τα μεταφέρω και στο blog της Αστροφεγγιάς

Όταν η επανάληψη αφορά ένα τόσο αγαπημένο θέμα όπως είναι η μουσική για μένα, δεν είναι ποτέ βαρετή…Αντίθετα αποτελεί μια γλυκιά εμμονή!

<<…σε ένα συρτάρι του κομομοδίνου μου ανακάλυψα μια παλιά σκονισμένη κασέτα…Ήμουν δεν ήμουν 8 χρονών τότε που την κράτησα για πρώτη φορά στα μικρά μου χεράκια και στάθηκε η αφορμή να θέλω να μάθω όσο γίνεται πιο γρήγορα αγγλικά για να καταλαβαίνω τους στίχους. Αυτή η κασέτα περιείχε παλιά τραγούδια, μπλουζ ίσως, δεκαετίες 50-60. Κομμάτια ρομαντικά γεμάτα συναίσθημα και ερμηνευμένα από «μεγάλες φωνές». […]

Σε μια προσπάθειά μου να διαφυλάξω αυτά τα ακούσματα τα τόσο λατρευτά, έψαξα στο youtube για να τα βρω. Αν και όχι όλα, βρήκα αρκετά…Ας είναι καλά τελικά η τεχνολογία…είναι χρήσιμη ακόμα και σε μένα την άσχετη! :mrgreen:

Σας παραθέτω τα “τραγούδια μου” και σας τα αφιερώνω με αγάπη…: >>

1. April love {Pat Boone, 1957}

2. Sixteen candles { The Crests}

3. I can’t stop loving you {Ray Charles}

4. The great pretender {The Platters, 1956}

5. I believe {Elvis Presley, 1957}

6. Go away little girl {Steve Lawrence}

7. Diana {Paul Anka, 1957}

8. Raindrops keep falling on my head {B.J Thomas}

9. Don’t make me over {Dionne Warwick, 1967}

10. Just walkin’ in the rain {Johnnie Ray}

11. Goin’ out of my head {Florence Ballard}

12. I will follow Him {δεν βρήκα δυστυχώς την ίδια εκτέλεση, αλλά έβαλα μια άλλη αγαπημένη} 😉

13. Downtown {Petula Clark}

14. I who have nothing {Tom Jones}

♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫

 

Σ’ ένα βροχερό απόγευμα όπως το σημερινό, η συντροφιά μιας τέτοιας καλής μουσικής είναι πάντα καλοδεχούμενη! 🙂







12 Responses to “Songs, songs, songs and…music!”


  1. 24 Ιανουαρίου, 2011 στο 9:15 μμ

    Μάλλον δεν είχα άδικο πως θα ήταν ωραίο ποστ αυτό! 🙂

    Συνειρμικά μου ήρθαν δύο πράγματα στο μυαλό:
    1) η πρώτη μου επαφή με το youtube και ο ενθουσιασμός που επιτέλους έβλεπα μερικούς από τους αγαπημένους τραγουδιστές της εφηβείας μου σε παραστάσεις τους!
    2) η πρώτη δική μου κασέτα, δώρο ενός συγγενή και ένα τραγούδι που προσπαθούσα κι εγώ να καταλάβω τους στίχους,αυτό εδώ ενώ από την άλλη πλευρά της κασέτας υπήρχε για κάποιο περίεργο λόγο , ελληνικό περιεχόμενο, από τα οποία ξεχώρησα θυμάμαι αυτό!

    Ήμουν τυχερή σε αυτά τα πρώτα ακούσματα!
    Σου τα αφιερώνω!

  2. 2 vad
    25 Ιανουαρίου, 2011 στο 5:44 πμ

    Πειράζει που σου τα έκλεψα όλα;:))
    Σ’ευχαριστώ πολύ,
    Καλημέρα από Χαρτούμ…

  3. 25 Ιανουαρίου, 2011 στο 9:01 πμ

    «i believe», Ελβις και ξερό ψωμί! Υπέροχο που τα θυμηθήκαμε, thanks!

    http://newagemama.com

  4. 5 Angel
    25 Ιανουαρίου, 2011 στο 7:23 μμ

    Τι να πω;
    Ορισμένα απ τα τραγούδια αυτά
    ούτε που τα χω ξανακούσει!!!
    Φιλιά πολλά Αστεράκι!
    Καλό απόγευμα!

  5. 26 Ιανουαρίου, 2011 στο 7:08 πμ

    Ωχ! Πάλι βρέχει;
    Αρχίσαμε τα ίδια και εκεί κυρία βροχούλα;
    Αστεράκι… το shampoo γρήγορα! 😆

    Τη θυμάμαι πολύ καλά τη μαγική σου κασσέτα. Υπέροχα κομμάτια!

    Πάω για κανένα ποτάκι για να απολαύσω ξέρεις ποια, ε; Ε… ποιά άλλη!
    Τη μαγική βροχούλα φυσικά!
    Αν αρχίσουν να κυκλοφορούν καλαμάρια στους δρόμους, δεν θα μου κάνει καμία εντύπωση…
    Χάχαχααα 😆

    Φιλιάαα

    * * *

  6. 26 Ιανουαρίου, 2011 στο 2:25 μμ

    Ερατώ μου σε ευχαριστώ πολύ για την ιδέα σου και για τις αφιερώσεις σου!
    Μάλιστα το «yesterday» το έχω βάλει πρόσφατα σε ποστ μου!
    Σ’ ευχαριστώ και πάλι, φιλιά πολλά! 🙂

  7. 26 Ιανουαρίου, 2011 στο 2:26 μμ

    VaD μου χαίρομαι πολύ, που σ΄άρεσαν όλα ώστε να τα κλέψεις όλα!
    Φιλιά πολλά από Ελλάδα! 🙂

  8. 26 Ιανουαρίου, 2011 στο 2:27 μμ

    Σου αρέσει ο Elvis, mama? Και μένα πολύ!
    Καλό σου απόγευμα! 🙂

  9. 26 Ιανουαρίου, 2011 στο 2:29 μμ

    Γλαρένια μου σ΄ευχαριστώ ΕΓΩ πολύ για το πολύτιμο δώρο σου!
    Φιλιά πολλά! 🙂

  10. 26 Ιανουαρίου, 2011 στο 2:30 μμ

    Η μουσική και τα τραγούδια δεν έχουν αρχή ούτε τέλος…Ευκαιρία να έχουμε και νέα ακούσματα!
    Φιλιά πολλά Αγγελάκι! 🙂

  11. 26 Ιανουαρίου, 2011 στο 2:33 μμ

    Θα ΄ρθεις να με βοηθήσω να λούσω τα μαλιά μου πειρατή μου? Είναι πολύ μακριά και θέλω μια βοήθεια για να μην καθυστερώ! 😆
    Καλαμάρια στους δρόμους? Wow! Σενάριο από ταινία τρόμου, μου θυμίζει! 😛

    Σ’ ευχαριστώ που θυμήθηκες αυτήν την αγαπημένη μου κασέτα και εύχομαι να απολαύσεις όσο γίνεται περισσότερο τη βολτούλα σου στη βροχή!

    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιανουαρίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.   Φεβ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 318,578 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


