28
Ιαν.
11

In good mood…

Τι κι αν ο ήλιος κρύφτηκε…

πίσω απ’ τα μολυβένια σύννεφα που σεργιανίζουν στον ουρανό?

Τι κι αν έξω βρέχει…

και τα κλαδιά των δέντρων γέρνουν βαριά από τις χοντρές στάλες?

Τίποτα μα τίποτα δεν θα μου χαλάσει τη διάθεση… 😉

Υπάρχει κάτι καλύτερο από μια βόλτα στη βροχή…

και να ακούς στα αυτιά, αγαπημένη, παλιά μουσική?

Όχι βέβαια!!!

Γι αυτό:

Εμπρός, D.J κάνε τα μαγικά σου…

A non stop…

p.s: Καλό Π/Σ/Κ! 🙂

16 Responses to “In good mood…”


  1. 28 Ιανουαρίου, 2011 στο 1:43 μμ

    Καλό ΣΚ και σε σένα λοιπόν 🙂

    (Το άλλο ΣΚ θα είμαι στα μέρη σου!)

  2. 28 Ιανουαρίου, 2011 στο 3:25 μμ

    Γεια σου ρε Αστροφεγγιά. Καλό σου-κου και σεβασμό στους ABBA.

  3. 28 Ιανουαρίου, 2011 στο 4:33 μμ

    Υπέροχο clipάκι!

    …αν και κόβεται πάνω σ’ένα αγαπημένο τραγούδι.
    Ε δεν χωρούσε μάλλον.

    Το άκουγα το πρωί.

    Ομορφιά και βροχή, βροχή και ομορφιά…

    * * *

  4. 28 Ιανουαρίου, 2011 στο 5:22 μμ

    Επίσης Indi μου!
    Καλώς να ΄ρθεις φίλε! 😉

  5. 28 Ιανουαρίου, 2011 στο 5:24 μμ

    Πάντα σεβασμός Kanthare…Μου αρέσουν πάρα πολύ!
    Εύχομαι και σε σένα ένα καλό σ/κ (και με τη νίκη! 😉 )

  6. 28 Ιανουαρίου, 2011 στο 5:29 μμ

    Άσε πειρατή μου, ήθελα να τα βάλω όλα…Μην φανταστείς πως βολεύομαι μόνο από 1 περίπου λεπτό στο καθένα. Κρίμα γμτ που δεν παίζουν στη wordpress! 😦
    Αλλά είπαμε: Τίποτα δεν μου χαλάει τη διάθεση σήμερα!
    😆
    Ούτε το γεγονός που έγινα…πακάκι στη βροχή! Ξεκίνησε εντελώς τυχαία και μετά αφέθηκα και δεν με άνοιαζε! 🙂
    Ήταν υπέροχα. Και μετά ένα ζεστό μπάνιο για να μην πάθω καμιά πνευμονία! χαχαχαχαχαχαχα
    Ωραία η βροχή, αλλά το κρύο δεν αντέχεται! 😛

    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη! 😉

  7. 7 Angel
    28 Ιανουαρίου, 2011 στο 7:25 μμ

    Καλό ΠΣΚ κι από μένα γλυκιά μου
    Πολύ όμορφο τραγούδι
    φιλιά πολλά

  8. 28 Ιανουαρίου, 2011 στο 9:13 μμ

    Καλησπέρα!
    «Τι κι αν έξω βρέχει…»
    Μάλλον έπρεπε να πεις …»ειδικά επειδή έξω βρέχει»!
    Ξέρουμε πόσο σου αρέσει η βροχή! 🙂
    Οι Abba πολύ ωραίοι!

  9. 28 Ιανουαρίου, 2011 στο 9:43 μμ

    Γειάσου καλή μου…πολύ ωραίο…άλλες εποχές,πιό όμορφες,γλυκές τότε…αγαπημένοι οι ΑΒΒΑ..και η μπάλα σου…πολύ ωραία…λαμπερή…και με ωραία χρώματα…πολύ ωραία,ποστάκι μπράβο…καλησπέρες…

  10. 28 Ιανουαρίου, 2011 στο 11:15 μμ

    Σε ευχαριστώ Αγγελάκι μου, επίσης σου εύχομαι να περάσεις όμορφα!
    Δεν ήταν ένα τραγούδι αλλά τουλάχιστον κομμάτια από 10!
    Σμουααααατς! 🙂

  11. 28 Ιανουαρίου, 2011 στο 11:18 μμ

    Σωστή η παρατηρησή σου Ερατώ μου. Λατρεύω την βροχή…βέβαια καμιά φορά έχει και αυτή το τίμημά της! 😆

    Οι ABBA είναι τέλειοι, μου αρέσουν πολύ! 😉

    Φιλιά πολλά!

  12. 28 Ιανουαρίου, 2011 στο 11:19 μμ

    Σε ευχαριστώ Αθανασία μου, χαιρομαι που σου άρεσε!
    Καλό σ/κ να έχεις! 🙂

  13. 29 Ιανουαρίου, 2011 στο 1:49 μμ

    Αγαπημένοι οι ABBA.
    Έχει δίκιο ο πειρατής…
    Κόβεται πάνω στο καλύτερο.
    Με το που τέλειωσε όμως το δικό σου βίντεο, βρήκα το Waterloo και το άκουσα αμέσως μετά.
    Άρα, όλα καλά. 🙂
    Singing in the rain, ε;
    Ωραίο, αλλά πρέπει να πέθανες από το κρύο! 😆

    Φιλιά πολλά!!!

  14. 29 Ιανουαρίου, 2011 στο 1:59 μμ

    Lilith μου έχεις και εσύ δίκιο…Κρίμα όντως που κόβεται απότομα χωρίς να ακουστεί λίγο απ’ το ρεφρέν…
    Αλλά τι να κάνουμε? 🙄
    Πάλι καλά που υπάρχει και το youtube!

    Xαχαχαχαχαχα τραγούδι στην βροχή και στο κρύο και το βράδυ κληρονόμησα ένα φοβερό πονόλαιμο! 😛
    Ευτυχώς σήμερα ξύπνησα καλύτερα…Οπότε μάλλον είμαι βράχος, δεν παθαίνω εύκολα κάτι! 😉
    Κρίμα όμως που έχασα τη σέξυ βραχνή φωνή μου! 😆 😆 😆

    Φιλιά πολλά, νεράϊδα μου!

  15. 15 akrogialia
    29 Ιανουαρίου, 2011 στο 2:27 μμ

    Πάντα τέτοια και καλύτερα Αστεράκι!

    Πάντως πληροφοριακά…ο ήλιος σε μας δεν κρυφτήκε!

    Καλό σ/κ!

    Φιλάκια πολλά!

  16. 29 Ιανουαρίου, 2011 στο 2:30 μμ

    Εδώ Κοράλλι μου συμβαίνει το παράξενο: Τη μια μέρα ήλιο, την αμέσως επόμενη βροχή…
    Χαχαχαχαχαχαχα έχει πλάκα δεν σε κάνει να βαριέσαι!
    Καλό σ/κ και σε σένα, γλυκιά μου!

    P.S: Welcome back! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιανουαρίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.   Φεβ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 318,578 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


