25
Φεβ.
11

Η Αστροφεγγιά κι η Βασίλισσα…

Εν τω μέσω της Αποκριάς, είθισται να μασκαρευόμαστε και να διασκεδάζουμε,

μόνο που είμαι σε τρομερό δίλημμα:

Δεν ξέρω τι στολή να διαλέξω για να ντυθώ φέτος! 😦

Έψαξα παντού και οι επιλογές είναι πολλές…

Η θεματολογία μεγάλη και τα κουστούμια πολύχρωμα… Εύκολο να ζαλιστεί κανείς.

Μα νομίζω πως κάτι κατάφερα. Βρήκα μια στολή Βασίλισσας που ταιριάζει πολύ στην Αστροφεγγιά!

Μα είπα «Βασίλισσα»?

Μα ναι!!! Πώς το ξέχασα?

Σήμερα είναι η γιορτή του μου… Γιορτάζει το γήινο όνομα της Αστροφεγγιάς που σημαίνει  βασίλισσα (στα λατινικά).

Κοπιάστε στο πάρτι μου, έχει κέρασμα για όλους… 🙂

Happy Name Day

to me!

Υ.Γ: Φυσικά δεν θα λείπει και ο επίτιμος καλεσμένος μου ντυμένος κατάλληλα για την περίσταση…δλδ μασκαρεμένος! 😉

Sorry guys, but you know me! :mrgreen:

 


14 Responses to “Η Αστροφεγγιά κι η Βασίλισσα…”


  1. 25 Φεβρουαρίου, 2011 στο 12:38 μμ

    Ώστε σημαίνει ‘βασίλισσα’, ε;
    Δεν το ήξερα.
    Η στολή που διάλεξες νομίζω ότι πράγματι σου ταιριάζει.
    Pink for blondes. 🙂

    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    Να είσαι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη!
    Έχω πάρει ήδη ποτάκι, καναπεδάκια και τώρα βρίσκομαι στην τούρτα η οποία είναι απίστευτος πειρασμός! Και επειδή είμαι η πρώτη που σου εύχομαι, θα πάρω όσο μεγάλο κομμάτι θέλω. :mrgreen:
    Ο Robbie πάντα υπέροχος και θεότρελλος! Σέξυ ακόμα και ως κουνέλι! 😆

    Φιλιά πολλά, Αστεράκι μου!
    Να’ σαι πάντα καλά!

  2. 25 Φεβρουαρίου, 2011 στο 12:51 μμ

    Χρόνια σου πολλά!
    Εύχομαι κάθε σου ευχή να πραγματοποιηθεί!

    Για σένα!

  3. 25 Φεβρουαρίου, 2011 στο 1:40 μμ

    Lilith μου σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου! 🙂

    Don’t you think, I’m too pink? 😆

    Μπορείς να πάρεις ό,τι θέλεις από τα καλούδια που έχω εδώ… Και μην φοβάσαι άμα τελειώσουν θα φέρω κι άλλα. Τα καλύτερα για τους φίλους μου! 🙂

    Έχεις τόσο δίκιο για το Robbie… He’s so sexy as the rabbit of «Alice in Wonderland»! 😉

    Πολλά φιλάκια, νεράϊδα μου! 🙂

  4. 25 Φεβρουαρίου, 2011 στο 1:43 μμ

    Ερατώ μου σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για την ευχή σου και την υπέροχη ανθοδέσμη σου!
    Έλα να κεραστείς και εσύ …διάλεξε ό,τι σου κάνει κέφι! 😉
    Φιλιά πολλά!

    Sorry, που έβαλα ξανά Ρόμπι! :mrgreen:

  5. 25 Φεβρουαρίου, 2011 στο 2:23 μμ

    There’s no such thing as «too pink», my dear. 🙂

  6. 25 Φεβρουαρίου, 2011 στο 3:49 μμ

    Γιορτή;;;
    Μα σήμερα είναι του Αγίου Αστροφεγγίωνα;
    Χμ! 😆

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Αστεράκι.
    Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά, να λάμπεις και να στολίζεις τον ουρανό με τα πολύχρωμα αστεράκια σου.
    Όσο για τη στολή… ε, καλά… δεν το συζητάω… 😉

    Δωράκι για σένα:

    Pirate Kisses
    * * *

  7. 8 vad
    25 Φεβρουαρίου, 2011 στο 4:00 μμ

    ….rosas amat:))),Χρόνια Πολλά ,Βασίλισσά μας:)

  8. 25 Φεβρουαρίου, 2011 στο 4:57 μμ

    Πολύχρονη κι ευτυχισμένη εύχομαι γλυκιά μου!
    Κάθε επιθυμία σου ευχή μου!

    Πολύ όμορφη η στολή σου!….
    Είσαι μια κούκλα!
    Τσιμπάω ένα καναπεδάκι στα γρήγορα
    μιας κι έχω λιγούρα για κάτι αλμυρό
    κι εξαφανίζομαιιιιιιιιιιιιι
    Σμουατς

  9. 25 Φεβρουαρίου, 2011 στο 5:28 μμ

    Γεια σου ρε Αστροφεγγιά. Ωραία η στολή. Σου πάει.

  10. 25 Φεβρουαρίου, 2011 στο 5:49 μμ

    Osiri μου, σήμερα γιορτάζει ένας τύπος με ριχτά! 😆 (κάπως έτσι τον χαρακτήρισε ο issallos, κάποτε).
    Και ως γνωστόν κοντά στον βασιλικό ποτίζεται και η βασίλισσα! χαχαχαχαχαχαχα

    Πειρατή μου σ’ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Αυτή τη στολή θα φορώ αυτές τις μέρες της Αποκριάς!
    Θα είμαι η βασίλισσα αλλά πολύ δημοκρατική με τους υπηκόους της! :mrgreen:

    Το δώρο σου είναι καταπληκτικό! Ο Robbie είναι για… φάγωμα! 😛 (μιαμ, μιαμ)
    Να τον πάρω και να εξαφανιστώ? χιχιχιχιιχι!

    Πολλά φιλιά, πειρατή μου με άπειρη αστερόσκονη! 🙂

  11. 25 Φεβρουαρίου, 2011 στο 5:50 μμ

    VaD μου σ’ ευχαριστώ πολύ! Να ‘σαι πάντα καλά εκεί στα ξένα! 😉

  12. 25 Φεβρουαρίου, 2011 στο 5:53 μμ

    Αγγελάκι μου σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Σήμερα πίνουμε και τρώμε όσο θέλουμε…και αργότερα φαντάζομαι θα διασκεδάσουμε και θα χορέψουμε! 😉
    Φιλάκια πολλά!

    Υ.Γ: Εσύ τι θα ντυθείς στις Απόκριες?

  13. 25 Φεβρουαρίου, 2011 στο 5:55 μμ

    Σ’ευχαριστώ πολύ Kanthare. Έλα και συ στην παρέα να σε κεράσω! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Φεβρουαρίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν.   Μαρ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

Blog Stats

  • 316,354 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


