01
Μαρ.
11

When you’re …a single woman…

Ο Μάρτης μπήκε με βροχή… «Μια χαρά» σκέφτηκα και άφησα την ανακούφιση να βγει από μέσα μου με μορφή αναστεναγμού…

Ευτυχώς πρόλαβα και δεν αναγκάστηκα να ταλαιπωρηθώ επιπλέον, έχοντας άλυτο από χθες το πρόβλημα του αυτοκινήτου…

Λένε η καλή είτε η κακή μέρα από το πρωί φαίνεται. Και χθες ήταν όντως μια κακή μέρα που χάλασε το πρόγραμμά μου… Βγήκα με τον μικρό να τον πάρω στο σχολείο και να τακτοποιήσω και κάποιες άλλες υποθέσεις με λογαριασμούς κλπ και όλα πήγαν στραβά…Διαπίστωσα μια δυσκολία στο χειρισμό του τιμονιού, χωρίς ο νους μου να μαντέψει το λόγο…Παρόλα αυτά συνέχισα να οδηγώ κάνοντας άσκοπες περιφορές στους δρόμους της πόλης εις μάτην να ανακαλύψω πάρκινγκ. Σε ένα φανάρι ένας προπορευόμενος ταρίφας ανοίγει την πόρτα του και μου κάνει νόημα..Μα και πάλι το μυαλό της ξανθιάς αδυνατούσε να αντιληφθεί το αυτονόητο: Είχα σκασμένο το μπροστινό δεξί λάστιχο…

Εεεε εκεί πελάγωσα, ομολογώ και δεν ήξερα τι να κάνω…Παράτησα μισοτελειωμένες τις δουλειές (που έπρεπε να διεκπεραιώσω) και επέστρεψα σιγά σιγά σπίτι με φόβο μήπως μείνω πουθενά στο δρόμο…

Φθάνοντας πλακώνω τα τηλέφωνα, για έξωθεν βοήθεια… – Έλα, έπαθα αυτό κι αυτό και δεν έχω ιδέα τι να κάνω… – Δεν έχεις ρεζέρβα και γρύλο? – Εεεε μάλλον, αλλά νομίζεις πως ακόμα κι αν ανακάλυπτα που βρίσκονται αυτά, ξέρω και να αλλάξω το λάστιχο? – Τότε θα περιμένεις ως τ’ απόγευμα που θα είμαι διαθέσιμος…

Αυτό μου συνέβη φίλοι μου, χθες… Και σκέφτομαι πως, στην εποχή της γυναικείας χειραφέτησης, όταν οι γυναίκες δείχνουν να κερδίζουν τον αγώνα της ισότητας των δυο φίλων και να κάνουν τόσα και τόσα επιτεύγματα και κατορθώματα…έρχομαι εγώ να τα γκρεμίσω όλα σαν χάρτινο πύργο.

Οι γνώσεις μου και κάθε μέλημα όσον αφορά το αυτοκίνητο περιορίζονται στο να έχω γεμάτο το ρεζερβουάρ του με βενζίνη και να κάνω τα σέρβις του. Δεν ξέρω καν πως ανοίγει το καπό…Μου έχουν πει, ότι το «κουμπί» βρίσκεται κάτω από το τιμόνι, αλλά εγώ δεν το έχω βρει… Όλα αυτά σας τα αποκαλύπτει μια που παρακολουθεί συχνά και formula1!!!! 😆

Καλά θα μου πείτε…υπάρχουν και άντρες που δεν ξέρουν να αλλάζουν σκασμένο λάστιχο. Αλλά να ήταν μόνο αυτό! Δεν είμαι ικανή να αλλάξω μια καμμένη λάμπα στο σπίτι…Το πιο extreme ήταν να αντικαταστήσω το λαμπάκι νυκτός! 😛

Οπότε πάει η ελευθερία και η ανεξαρτησία που συνεχώς διακυρήττω όπου βρεθώ και σταθώ. Τα πάντα σκορπούν στον αέρα όταν βρεθώ μπροστά σε προβλήματα τεχνικής φύσεως. Εκεί χρειάζομαι επειγόντως βοήθεια.

Και πάλι ο αντίλογος θα μπορούσε να ισχυριστεί, πως θα μπορούσα να μάθω να τα κάνω όλα αυτά μόνη μου και πως τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο αν υπάρχει θέληση. Μα εδώ έγκειται ένα επιπλέον θέμα μου…Δεν έχω καμιά διάθεση να μάθω, αλλά ούτε και θεωρώ όλες αυτές τις «δουλειές» γυναικείες. Σίγουρα οι φεμινίστριες θα μου τα ψέλνουν, αλλά όπως δεν περιμένω, ούτε θέλω να δω έναν άντρα να σιδερώνει…έτσι και δεν θέλω οι γυναίκες να αλλάζουν καμμένες ασφάλειες και σκασμένα λάστιχα…Για μένα υπάρχουν ρόλοι που αντιστοιχούν σε κάθε φύλο και σε ορισμένες περιπτώσεις είναι  απόλυτα ξεκάθαροι…!

Οπότε εύχομαι στο μέλλον να μην με εγκαταλείψει η «θεά Τύχη», ή έστω αν συμβεί κάποιο απρόοπτο να βρω ξανά εξωτερική βοήθεια! (Ευτυχώς που μεγαλώνοντας τον ήλιο μου, του περνώ αυτά τα μηνύματα 😀 )

Όπως και να έχει πάντα η παρουσία ενός άντρα στη ζωή μιας γυναίκας είναι χρήσιμη και ενίοτε διασκεδαστική! 😉

Παρακολουθώντας, λοιπόν, τη σημερινή βροχή έρχεται στο μυαλό μου το γνωστό τραγούδι, που μοιάζει και σαν ευχή…:

Ιt’s Raining Men

Άντε και καλό μας μήνα! 😉


18 Responses to “When you’re …a single woman…”


  1. 1 vad
    1 Μαρτίου, 2011 στο 3:48 μμ

    Συμπαρίσταμαι!Σαν να περιγράφεις εμενα:))

    Καλό μήνα…

  2. 1 Μαρτίου, 2011 στο 4:09 μμ

    Όταν λες πως περιγράφω εσένα, τι εννοείς VaD μου…? 🙄
    Από ποια άποψη? Ως τι? 😆 😆 😆

    Πάλι παρεξηγεί το πονηρό μου μυαλό? :mrgreen:

  3. 1 Μαρτίου, 2011 στο 4:14 μμ

    Αστεράκι μου, θα συμφωνήσω στο ότι υπάρχουν αντρικιές και γυναικείες δουλειές.
    Ούτε κι’ εμένα θα ήταν το καλύτερό μου να δω τον άντρα να σιδερώνει.
    Όσο για την αλλαγή του σκασμένου λάστιχου…
    Προσπάθησα μια φορά να ξεβιδώσω τη βίδα με το κλειδί, αλλά γέλασε και το παρδαλό κατσίκι!
    Χοροπηδούσα ολόκληρη πάνω στο κλειδί και η βίδα δεν κουνιόταν από τη θέση της! 😆
    Φυσικά, όλο αυτό έγινε για λόγους εξάσκησης στο σπίτι, προληπτικά (thank God!).
    Από την άλλη όμως, βρε Αστεράκι μου, επιβάλλεται να μάθεις ν’ αλλάζεις τουλάχιστον μια λάμπα και τα βασικά και απλά πράγματα τέλος πάντων…
    Αυτό το… «είμαι γυναίκα και είμαι εντελώς άσχετη», δεν είναι πάντα τόσο χαριτωμένο. 🙂

    Φιλιά πολλά!!!

    ΥΓ: Το τραγούδι τα σπάει!

    It’s Raining Men! Hallelujah!
    It’s Raining Men! Amen!
    I’m gonna go out
    I’m gonna let myself get
    Absolutely soaking wet!

  4. 1 Μαρτίου, 2011 στο 4:20 μμ

    Lilithάκι μου αυτό το: «επιβάλλεται να μάθεις ν’ αλλάζεις τουλάχιστον μια λάμπα και τα βασικά και απλά πράγματα τέλος πάντων…» είναι σχετικό θα έλεγα εγώ…
    Αν δεν ήμουν τόσο ατσούμπαλη και φοβιτσιάρα πως μπορεί να σπάσει η λάμπα στα χέρια μου ή θα πάθω ηλεκτροπληξία από αφέλεια ίσως να το τολμούσα…
    Μάλλον η βαφή στο μαλλί έχει ποτίσει τα εγκεφαλικά κύτταρα για καλά 😛

    Χαίρομαι που σ΄αρέσει το τραγούδι!

    Φιλάκια πολλά! 🙂

  5. 1 Μαρτίου, 2011 στο 4:24 μμ

    Here’s a crazy thought:
    TRY! :mrgreen:

  6. 1 Μαρτίου, 2011 στο 4:25 μμ

    Καλό μήνα και καλά λάστιχα.

  7. 1 Μαρτίου, 2011 στο 4:26 μμ

    NO, NO, NO, Lilith μου!

    Να ‘σου ώρα που βρήκε να πρυτανεύσει η λογική! 😆

  8. 1 Μαρτίου, 2011 στο 4:28 μμ

    Kanthare, ευτυχώς την γλίτωσα πολύ φθηνά…Είχε βέβαια μπει μέσα στο λάστιχο μια βίδα 5 mm τουλάχιστον, αλλά μ’ ένα μπάλωμα 15 ευρώ, την έβγαλα καθαρή!

    Καλό μήνα και σε σένα! 😉

  9. 1 Μαρτίου, 2011 στο 5:39 μμ

    Καλό μήνα!
    θίγεις ένα σημαντικό «γυναικείο» πρόβλημα!
    Η Λίλιθ λέει:
    «Χοροπηδούσα ολόκληρη πάνω στο κλειδί και η βίδα δεν κουνιόταν από τη θέση της! »
    Να καταθέσω ότι αυτές οι βίδες είναι πολύ σκληρές και δεν κουνιούνται καθόλου!
    Και μένα μου είχαν δείξει και μου είχαν πει να το κάνω με το πόδι για περισσότερο βάρος, αλλά τίποτα! Τώρα πώς έγινε και ο τεχνικός τις ξεβίδωσε αμέσως είναι κάτι που δεν μπορώ να εξηγήσω 🙂
    Τα δύο φύλα είναι μεν ισότιμα, αλλά, υπάρχουν και κάποιες μικροδιαφορές κατασκευαστικές …..Ε, το ένα συμπληρώνει το άλλο!

  10. 1 Μαρτίου, 2011 στο 5:44 μμ

    Πολύ σωστά Ερατώ μου…Αν θα πρέπει να καταντήσω ο Mr Ποντίκης, αποκτώντας μούσκουλα για να γυρίσω μια βίδα, άστο καλύτερα… 😉
    Όπως και να το κάνουμε οι άντρες υπερισχύουν σε μυική δύναμη!
    Εμείς σε κάτι άλλο! 😆

    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

  11. 1 Μαρτίου, 2011 στο 8:14 μμ

    Καλησπέρα και καλό μήνα!
    Μετά απ αυτά που διαβασα θέλω να σου πω ένα μυστικό!
    Εγώ ξέρω ν αλλάζω λάστιχο και τα πάω μια χαρά μόνο που υπάρχει ένα πρόβλημα!!!
    Το μεταλλικό κρεβάτι μας εδώ κ δυο χρόνια έχει λυγίσει απ τη μία πλευρά και το
    άλλο μου μισό είχε ΤΗΝ ιδέα να τοποθετήσει από κάτω τον γρύλο μου για να έρθει στα ίσα
    του μέχριιιιιι να πάρω άλλο!!! Οπότε τώρα καταλαβαίνεις! Οπότε συμβεί κάτι η γνωστή ατάκα
    ακούγεται στο σπίτι και πεθαίνω στα γέλια » Αντε …. κι εσύ κι ο γρύλος σου!»
    Και μετά απ αυτό ξαναδιαβάζω τα λόγια σου:

    Όπως και να έχει πάντα η παρουσία ενός άντρα στη ζωή μιας γυναίκας είναι χρήσιμη και ενίοτε διασκεδαστική! 😉

    Respect
    Χα χα χα χα χα χα χα χα χα

    Φιλιά πολλά

  12. 1 Μαρτίου, 2011 στο 8:20 μμ

    Angel είμαι πολύ περίεργη να μάθω, πώς ένα μεταλλικό κρεβάτι κατάφερε να «μπατάρει» από τη μια πλευρά! Θα πρέπει να έχουν δωθεί πολλές μάχες εκεί πάνω! 😆
    Πάντως το έτερον ήμισύ σου, έχει εφευρετικό μυαλό…να υποθέσω πως έχεις καιρό να αλλάξεις λάστιχο? χαχαχαχαχαχαχαχα

    Πολλά φιλιά και καλό μήνα! 🙂

    Υ.Γ: ο γρύλος σου κάνει θόρυβο? :mrgreen:

  13. 1 Μαρτίου, 2011 στο 8:26 μμ

    Αν σκεφτείς ότι και το πατωμα είναι ξύλινο!!!
    Γκρρρρρρρρρρρρρρρρ
    Κάνει…
    Το επόμενο μου κρεβάτι θα είναι χτιστό!!!
    Χα χα χα χα χα χα

  14. 1 Μαρτίου, 2011 στο 8:31 μμ

    Το απλό τούβλο δεν το βρίσκω ικανό να διασώσει το κρεβάτι. Από τσιμεντόλιθο και πάνω, μαζί με σιδερένιες βέργες στο μπετόν αρμέ! 😛
    Σας βλέπω να αλλάζετε και πάτωμα λίαν συντόμως!
    Χαχαχαχαχαχαχαχα!

  15. 2 Μαρτίου, 2011 στο 4:32 πμ

    Οταν μαθεις πώς αλλαζουνε λάστιχα,μάθε με και μένα:),
    όταν μαθεις πώς αλλάζουνε μια λάμπα,μάθε με κι εμενα:),
    ε,τι αλλο θες για να καταλαβεις ότι και μένα δεν πιάνει το χερι μου;:))

  16. 2 Μαρτίου, 2011 στο 12:49 μμ

    Λοιπόν VaD μου, σου υπόσχομαι όταν μάθω όλα αυτά στο μόνο που θα «μεταλαμπαδεύσω» τις γνώσεις μου, θα είσαι εσύ!!!! :mrgreen:

  17. 9 Μαρτίου, 2011 στο 7:10 μμ

    !!!!!!!

    Έσκασε το λάστοιχο!!!

    Α το παλιολάστοιχο! Θα το μαλώσω… 😉

  18. 9 Μαρτίου, 2011 στο 7:12 μμ

    Άσε σε πρόλαβα εγώ και το μάλωσα! 😆
    Είχε μπει μια βίδα μέσα ναααααα μετά συγχωρήσεως! 😀


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαρτίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Blog Stats

  • 316,354 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


