03
Μαρ.
11

Ενάντια…

Ενάντια στη δυστυχία, στη θλίψη και στο δράμα…

Ενάντια στην κοροϊδία, στην κατήφεια και την γκρίνια…

Δεν είμαι αναίσθητη, αλλά κουράστηκα και βαρέθηκα μ΄ όσα συμβαίνουν!

so

Stayin Alive


14 Responses to “Ενάντια…”


  1. 3 Μαρτίου, 2011 στο 8:14 μμ

    Πως πάμε; Όλα καλά; Από εμάς εξαρτάται η θλίψη, η δυστυχία, η κατήφεια, το δράμα κ.λπ.

    Υ.Γ. Καλοί οι Bee Gees δεν μπορώ να πω. Τους πάω.

  2. 3 Μαρτίου, 2011 στο 8:19 μμ

    Και να μην θέλεις Kanthare, με όσα βλέπεις και ακούς…ένα ψυχοπλάκωμα το αποκτάς!
    Οπότε μόνο σε κανένα ερημόνησο αν βρεθούμε θα έχουμε ησυχία! 😛

    Το τραγούδι είναι… μια λέξη που ξεκινάει από «γα»… και τελειώνει σε «το»! 😆

  3. 3 Μαρτίου, 2011 στο 9:08 μμ

    Μα γιατί δεν το λες;;;
    Απλά γαμάτο!!!!Χα χα χα χα
    Καλησπέρεςςςςςςςςςς

  4. 3 Μαρτίου, 2011 στο 9:10 μμ

    Angel αν το έλεγα εγώ, πώς θα ερχόσουν να με διορθώσεις? 😆
    Καλησπέρα, καλή μου! 🙂

  5. 3 Μαρτίου, 2011 στο 9:55 μμ

    Είναι κι αυτό!
    Μη με κάνεις και κοκκινίζω!
    Χα χα χα χα χα χα
    Φιλιά

  6. 3 Μαρτίου, 2011 στο 10:00 μμ

    Έλα βρε… Σιγά τις ντροπές. Λοιπόν εγώ θα το πω αλλιώς: It’ s so f@cking good!
    Άψογο το αγγλικό, εεε? 😛
    Πάει, ξεσπάθωσε η Αστροφεγγιά! :mrgreen:

  7. 4 Μαρτίου, 2011 στο 12:20 πμ

    Ενάντια σε ό,τι μας χαλάει!
    Έτσι είναι!
    Ωραία η φωτογραφία.
    Φιλιά πολλά!

    Υ.Γ. Νόμιζα ότι το τραγούδι ήταν για κάποιον γάτο 🙂

  8. 4 Μαρτίου, 2011 στο 1:19 πμ

    Έτσι, αντίσταση, Ερατώ!
    Η φωτό μου λέει πολλά. Χαίρομαι που σ΄άρεσε.
    Φιλιά κι’ από μένα!

    Υ.Γ: Γάτος? Χμμμμ, ξέρεις δεν είσαι τόσο εκτός θέματος! 😉

  9. 4 Μαρτίου, 2011 στο 1:07 μμ

    Η θλίψη και το δράμα συνήθως μειώνονται όταν αποφασίσουμε να μαθαίνουμε από τα λάθη μας.

    Βρε κορίτσια, για ποιον γάτο μιλάτε;
    Εγώ πάντως όποτε ακούω το υπέροχο Staying Alive των Bee Gees, ένα πράγμα μου έρχεται στο μυαλό:
    THE WALK!
    You know… John’s walk! 🙂

    *http://www.youtube.com/watch?v=zlxETNyPb_M*

    Ain’t no other walk like John’s walk. 😉

    Φιλιάαααα!!!

  10. 4 Μαρτίου, 2011 στο 1:24 μμ

    Αν ήταν μεμονωμένο το κακό ή έστω προσωπικό θα μπορούσε όντως να δοθεί ένα τέλος.
    Τεσπά ήταν ένα ψυχικό ξέσπασμα το χθεσινό post.

    Για το γάτο, Lilith μου, πού να σου εξηγώ τώρα? Χαχαχαχαχαχα! Ίσως κάποια άλλη φορά (κατ’ ιδίαν). 😉

    Η ταινία θρυλική, δεν λέω, συμφωνώ πάραυτα…! Τον Τραβόλτα ποτέ δεν συμπάθησα, αλλά ξέρω πόσο σου αρέσει, οπότε δεν συνεχίζω! 😆

    Φιλιά πολλά, νεράϊδα μου! 🙂

  11. 4 Μαρτίου, 2011 στο 1:48 μμ

    Γειάσου αστεράκι μου…ε,δίκιο έχεις έχω να πώ, τι άλλο να πώ….πολύ δίκιο και ποιός δε βαρέθηκε???όλοι μας πιστέυω….πάντως ωραίο το τραγουδάκι από αυτά,που μ’αρέσουν….φιλιά πολλά….

  12. 4 Μαρτίου, 2011 στο 1:57 μμ

    Αθανασία μου όλοι οι σώφρονες και οι μη (μην σου πω) λένε κάποια φορά: Έλεος, φθάνει πια!
    Ευτυχώς υπάρχει η μουσική, είναι το φάρμακό μου και με φέρνει στα ίσα μου πάλι! 😆
    Πολλά φιλιά και καλό σ/κ!

  13. 9 Μαρτίου, 2011 στο 7:11 μμ

    Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ !!!

    Για να δούμε πόσο θα αντέξουν οι υπόλοιποι… 🙂

  14. 9 Μαρτίου, 2011 στο 7:14 μμ

    Αφού είπα φτάνει εγώ…νομίζω θα ακολουθήσουν και άλλοι! 😆

    Για μισό…μήπως αναφέρεσαι σε κάτι άλλο? 🙄


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαρτίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Blog Stats

  • 317,286 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


