10
Μαρ.
11

Πρόσεχε…!

Μην σε ξεγελάει το χαλαρό μου στυλ και τα μισόκλειστά μου μάτια…

Μπορεί να ξαποσταίνω αλλά είμαι πάντα σε εγρήγορση.

Στις φλέβες μου σαν ποτάμι καυτό ρέει το αίμα μου.

Το τόξο είναι δίπλα μου και τα βέλη μου αιχμηρά στη φαρέτρα τους…

Μ’ ένα τίναγμα, είμαι ανά πάσα στιγμή έτοιμη

στο δρόμο για μια καινούρια μάχη…

Για την κατάκτηση της νίκης!

Μην με υποτιμάς…

 

 

 


84 Responses to “Πρόσεχε…!”


  1. 10 Μαρτίου, 2011 στο 3:25 μμ

    Σε βρίσκω σε εμπόλεμη κατάσταση και αυτό είναι καλό γιατί πέρασα για να σου πω ότι έστειλα χθες το βράδυ ανθρώπους μου και ξήλωσαν όλα τα καλώδια από το στούντιο του κάπταιν!
    Για να δούμε τώρα! Θα ξανακάνει εκπομπή να λέει για τονομακαρονάδες με κάρυ και παγωτά υπερπαραγωγές;;;
    ΔΥΟ ΚΕΚΑΚΙΑ μού στοίχισε η χθεσινή του εκπομπή!
    ΔΥΟ ΚΕΚΑΚΙΑ!!!
    Νόμιζε ότι θα το άφηνα να περάσει έτσι αυτό;
    ΧΑ! Μόλις καταβρόχθισα και το δεύτερο κεκάκι, είπα στον εαυτό μου: Να μη με λένε Lilith αν δεν του κάνω το μικρόφωνο αγνώριστο! 👿
    Αυτά είχα να πω.
    Are you with me ή θα αρχίσεις πάλι τα… «είναι κρίμα ο καπετάνιος μας, Lilith μου» κτλ κτλ…

    By the way…
    Ωραίο αυτό που έγραψες. 🙂

  2. 10 Μαρτίου, 2011 στο 3:36 μμ

    Lilith μου με κάνεις και πεθαίνω στα γέλια…
    Δηλαδή σαν να λέμε η τρομοκρατική σου ενέργεια θα μας στοιχίσει μια καινούρια εκπομπή του πειρατή? σνιφ, σνιφ 😥

    Σε πληροφορώ πως χθες η Ερατώ και εγώ μπήκαμε σε μεγάλο πειρασμό με τις περιγραφές που ακούσαμε, ειδικά με το γλυκό, εγώ προσωπικά έπαθα κάτι σαν σοκ!
    ΜΑ…Μα, επαναλαμβάνω, κρατήσαμε και οι δυο μας χαρακτήρα και δεν πεταχτήκαμε στο πλησιέστερο περίπτερο να αρπάξουμε και προπαντώς να τσακίσουμε τις σοκολάτες… 😆

    Οπότε δεν νομίζω πως φταίει ο πειρατής…πειρασμοί υπάρχουν πολλοί… :mrgreen:

    Τώρα αν θες να ξεκινήσουμε άλλον αγώνα, θα τον ακούσω και θα κρίνω…Λες να θέλετε να μπλέξετε με τις βρώμικες κάλτσες του πειρατή? 😛

    Είμαι μέσα στο να εμπλακούμε σε μάχες, αλλά όχι να καταντήσουμε Δον Κιχώτης, που πάλευε με ανεμόμυλους…! 😉

    Πάντως συγχωρείσαι για τα δυο σου κεκάκια…κάνε λίγο παραπάνω ποδήλατο σήμερα και όλα καλά!

    Φιλιά πολλά, νεράϊδα μου! 🙂

  3. 10 Μαρτίου, 2011 στο 3:43 μμ

    Δεν με φοβίζουν οι κάλτσες του πειρατή, Αστέρι μου.
    Οι αντιασφυξιογόνες μάσκες γιατί φτιάχτηκαν νομίζεις;
    Και επειδή είμαι και πολύ έξυπνη και το πρόβλεψα αυτό, τα ‘παιδιά’ που έστειλα χθες για το πλιάτσικο, τα είχα εφοδιάσει κατάλληλα. :mrgreen:

    «Οπότε δεν νομίζω πως φταίει ο πειρατής…πειρασμοί υπάρχουν πολλοί…»

    Ε, δεν τό ‘ξερα εγώ ότι θα αρχίσεις τα «δεν φταίει ο πειρατής» πάλι; 🙄
    Κάτσε να έρθει η Ερατώ από δω…
    Συνεννοούμαι καλύτερα μαζί της.
    Για να μην αναφέρω και το πάντα ετοιμοπόλεμο Αγγελάκι μου που είμαι σίγουρη ότι θα πάρει το μέρος μου! :mrgreen:

  4. 10 Μαρτίου, 2011 στο 3:52 μμ

    Χμμμ μου μυρίζει ανταρσία στο πειρατικό! 😆

    Εγώ είμαι όμως στο πλευρό του αδικημένου (τώρα κατά πόσο μπορεί να θεωρηθεί αδικημένος ο captain είναι άλλο θέμα). 😉

    Πάντως κι ο αγαπημένος μου Jack Sparrow είχε πέσει θύμα ανταρσίας, αλλά δικαίωθηκε στο τέλος! αχαχαχαχαχαχαχαχα

    Προτιμώ, λοιπόν στην παρούσα φάση να παλέψω με τα κύματα, παρά να έρθω αντιμέτωπη με φίλους…δεν σας αυμφέρει άλλωστε! (χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα, αστειεύομαι, φυσικά)

    Οπότε αναμένω αν θα ηχήσουν τα τύμπανα του πολέμου. Τι αποτέλεσμα θα έχει η σύσκεψη των πειρατίνων? 🙄

  5. 10 Μαρτίου, 2011 στο 4:02 μμ

    Η σύσκεψη θα έχει το εξής αποτέλεσμα:
    3 ψήφοι υπέρ της ανταρσίας, 1 εναντίον (η δική σου φυσικά) και 1 λευκή που μάλλον θα ρίξει η Αθανασία.

    Άκου «αδικημένος» ο πειρατής… 🙄
    Τι να σου πω, Αστέρι μου…
    Η αντικειμενικότητα δεν είναι και το δυνατό σου σημείο!

  6. 10 Μαρτίου, 2011 στο 4:09 μμ

    Η αντικειμενικότητα ΕΙΝΑΙ το δυνατό μου σημείο…Απορώ ποια είναι η κατηγορία που καταθέτεις εναντίον του πειρατή! 🙄
    Επίσης έχω και μια αμφιβολία ως προς το Αγγελάκι, επειδή υπάρχει μια περίπτωση να μην άκουσε την εκπομπή…Οπότε αν έρθει με το μέρος σου …ίσως παίζει κάποια συμφωνία κάτω από το τραπέζι 😛

    Όσο για τον «αδικημένο πειρατή» ουδείς το πιστεύει, πόσο μάλλον εγώ! 😆

  7. 10 Μαρτίου, 2011 στο 4:18 μμ

    Η κατηγορία που καταθέτω εναντίον του είναι ότι, ενώ ξέρει ότι αρκετές από τις πειρατίνες προσπαθούν να χάσουν τα κιλά του χειμώνα (για να είναι θεές όπως πάντα το Καλοκαίρι), χρησιμοποιεί τη δύναμη που του δίνει το μικρόφωνο για να περιγράψει – με άπειρες λεπτομέρειες και μεγάλο σαδισμό – φαγητά και ΚΥΡΙΩΣ επιδόρπια που ξέρει ότι μας είναι (προς το παρόν) απαγορευμένα!
    Το Αγγελάκι δεν έχει σημασία αν άκουσε την εκπομπή.
    θα έρθει με το μέρος μου γιατί έτσι είναι το σωστό αλλά και επειδή ξέρει πολύ καλά ότι στο σπίτι που θα μείνουμε μαζί όταν γίνουμε χούφταλα, i’ll be doing the cooking. :mrgreen:

  8. 10 Μαρτίου, 2011 στο 4:25 μμ

    ΑΧΑ! Καλά είπα εγώ πως παίζει δωροδοκία και συμφωνία κάτω από το τραπέζι… :mrgreen:

    Αγαπημένη μου Λίλιθ, ουκ ολίγες φορές σε έχω υπερασπιστεί στον πειρατή, όταν κραδαίνει το σπαθί του εναντίον σου (έχω και μάρτυρες γι αυτό). Αλλά αυτή τη φορά ενίσταμαι:

    Και εγώ χαρακτήρισα τον καπετάνιο, «σαδιστή» χθες, όμως δεν έβαλε σε καμιά μας με το ζόρι τονομακαρονάδα και παγωτό στο στόμα… Μάλιστα εγώ πρότεινα μια παραλλαγή στη μακαρονάδα σύμφωνα με τις γαστρονομικές μου προτιμήσεις. 😛
    Άρα στην περίπτωσή σου έχουμε καθαρά μια αδυναμία χαρακτήρος! 😆

    Τι σόι πειρατίνες είμαστε αν δεν είμαστε λιγουλάκι σκληρές ακόμα και με τον εαυτό μας? 😉

  9. 10 Μαρτίου, 2011 στο 4:31 μμ

    «Άρα στην περίπτωσή σου έχουμε καθαρά μια αδυναμία χαρακτήρος!»

    Αστεράκι, μου φαίνεται ότι μόλις επιστρέψουν τα ‘παιδιά’ από τον πειρατή, θα τα στείλω στο μπλογκ σου! Συνέχισε να μου παίζεις την ανώτερη συγκρατημένη με βράχο χαρακτήρα και θα δεις τι ωραία που θα έχει ‘ανακαινιστεί’ το μπλογκάκι σου μέχρι το βράδυ! 👿

  10. 10 Μαρτίου, 2011 στο 4:37 μμ

    Χαχαχαχαχαχα οπότε το μένος κορυφώνεται και οι καταπέλτες σου εκτοξεύουν πύρινες σφαίρες σε κάθε κατεύθυνση…
    Ποιος σου είπε πως έχω ισχυρό χαρακτήρα? Απλά χθες αντιστάθηκα…Έπρεπε να με έβλεπες σε μια παλιότερη εκπομπή του (που μιλούσε για σοκολάτα), πως έτρωγα εγώ κάτι μεγάλες πλάκες σοκολάτας ΙΟΝ…
    Αλλά έβαλα μυαλό, από τότε…

    Στείλε τους «μπράβους» σου νεράϊδα μου…εκεί θα δεις πόσο ετοιμοπόλεμη είμαι! 😆

  11. 10 Μαρτίου, 2011 στο 4:48 μμ

    Φτιάξε καφέ.
    Θα έρθουν σε καμιά ωρίτσα. :mrgreen:
    Εγώ φεύγω προς το παρόν…
    I’ll be back!

  12. 10 Μαρτίου, 2011 στο 4:52 μμ

    Νομίζεις πως μια πειρατίνα σαν εμένα θα τους φιλέψει και καφέ? Μπαρούτι από την πιστόλα μου και χαρακιές από το σπαθί μου τους περιμένουν!
    (Και για να είμαι πιο κοντά στο σημερινό μου post…πληγές από τα δηλητηριώδη βέλη μου! :mrgreen: )
    Χαχαχαχαχαχαχαχα!
    Φιλιά πολλά, νεράϊδα μου…θα σε περιμένω! 😉

  13. 13 Angel
    10 Μαρτίου, 2011 στο 5:25 μμ

    Xα χα χα χα χα χα χα
    Χα χα χα χα χα χα χα
    Περιμένω μια πλήρη ενημέρωση
    γιατί προς στιγμήν νόμισα πως διάβαζα παλιότερο μου ποστ
    με συνταγή για τονομακαρονάδα και γλυκάκι!
    Μετά κατάλαβα ότι κάτι έκανε πάλι…
    ποιός άλλος… ο πειρατής! Ενημερώστε με να ξέρω
    προς τα που θα γυρίσω τα κανόνια μου! Θέλω συντεταγμένες!
    Χα χα χα χα χα
    Καλησπέρεςςςςςςςςςςςςςςςς

  14. 10 Μαρτίου, 2011 στο 5:33 μμ

    Χαχαχαχαχαχαχαχα όντως έχασες επεισόδιο Αγγελάκι μου…
    Χθες είχαμε μια νέα εκπομπή, που ο πειρατής μας περιέγραψε (και μας λίγωσε πραγματικά) δυο συνταγές..Η μια τονομακαρονάδα με λαχανικά, τυρί και ψωμί, μαγειρεμένη σε wok και η άλλη ένα παγωτό αλα Osiris σκέτο κόλαση με πολλή σοκολάτα, σαντυγί και αμύγδαλα…

    Μπήκαμε όλες σε πειρασμό, αλλά το Λιλιθάκι μας υπέκυψε και έφαγε δυο κεκάκια σοκολάτας, ενώ όλες μας είμαστε σε πρόγραμμα δίαιτας να ξεχυθούμε στις παραλίες…
    Η Lilith φυαικά έγινε έξαλλη με την αδυναμία της και τα έβαλε με τον πειρατή και έστειλε μπράβους και έκαναν γης μαδιάμ το studio του πειρατή…
    Η νεράϊδα μας ψάχνει συνεργούς ανάμεσα στις πειρατίνες για ανταρσία κατά του πειρατή…Όμως βρίσκει εμένα αντίθετη, καθώς υπερασπίζομαι τον πειρατή…

    Καλησπέρα, είπα? Μεγάλη παράλειψη! 😉

    Για να δούμε, ποια πλευρά θα συμμεριστείς? Αν και ήδη υποπτεύομαι…αφού έχεις ήδη έτοιμα τα κανόνια σου! :mrgreen:

  15. 15 Angel
    10 Μαρτίου, 2011 στο 5:40 μμ

    Αυτή τη στιγμή επειδή είμαι χορτάτη και
    δεν μου τρέχουν τα σάλια δεν μπορώ να πάρω θέση!
    Αν ήμουν όμως στη θέση της Λίλιθ χθες κι επειδή
    είμαι γνωστό λιγούρι νομίζω πως θα ριχνα 2 3 προειδοποιητικές
    βολές από κάπου κοντά! θα περιμένω βέβαια και την απάντηση
    της Λίλιθ για να έχω μια αντικειμενική γνώμη επί του θέματος!
    Πως μπορώ να σε εμπιστευτώ όταν μου λες πως θα πας στην Κρήτη
    και θα τρώς μόνο μακαρόνια χωρίς βούτυρο και τυρόπιτες ε;;;;;;;
    Είδες… δεν αναφέρω καθόλου το…. “αδικημένος” ο πειρατής…
    Χα χα χα χα χα χα
    Κάνω πως δεν το είδα

    Φιλιά πολλά

  16. 10 Μαρτίου, 2011 στο 5:45 μμ

    Χαχαχαχαχαχαχα οκ περιμένω, αλλά πολύ φοβάμαι πως σε έχει ήδη τουμπάρει με το μέρος της, η Λίλιθ, επειδή, σου έχει τάξει πως θα μαγειρεύει στο σπίτι σας…

    Κοίτα ξέρω πως είμαι ιδιότροπη στο φαγητό, αλλά χθες μπήκα σε μεγάλο πειρασμό, ομολογουμένως! 😉

    Φιλιά πολλά, Angel! 🙂

  17. 17 Angel
    10 Μαρτίου, 2011 στο 5:48 μμ

    Με τη Λίλιθ δεν τα βρήκαμε στη συγκατοίκηση
    γιατί θέλει να της κάνω τη λάντζα!
    Εχεις δει εσύ ποτέ αγγελάκι να πλένει κατσαρόλες;;;;
    Οχι πες μου!!!
    Οπότε δεν πιάνεται αυτό που λέει!
    Ε αφού εσύ που είσαι ιδιότροπη με το φαγητό
    μπήκες σε πειρασμό, φαντάσου τι θα πάθαινα εγώ
    αν άκουγα τη χθεσινή εκπομπή! Οπότε…
    Καταλαβαίνεις….

    Χα χα χα χα χα χα χα χα

    Τις συντεταγμένες ΤΩΡΑ κι ας είμαι και χορτάτη!

  18. 10 Μαρτίου, 2011 στο 5:51 μμ

    Σιγά που θα σου δώσω συντεταγμένες…Εγώ τάσσομαι υπέρ του Πειρατή, οπότε προβλέπεται μάχη! 😆

  19. 10 Μαρτίου, 2011 στο 7:45 μμ

    Είδες που είπα εγώ ότι το Αγγελάκι θα με καταλάβει;
    Αυτή είναι πειρατίνα!
    Με τα κανόνια πάντα έτοιμα και γυαλισμένα!
    Όχι σαν κάτι άλλες… 🙄
    Αγγελάκι μου, να είσαι σίγουρη ότι αν άκουγες την εκπομπή, χορτάτη ή μη, θα είχες ρημάξει όχι μόνο το ψυγείο αλλά και το διπλανό περίπτερο!
    Take my word for it!
    Λοιπόν, συντεταγμένες δεν έχω πρόχειρες να σου δώσω, επειδή είναι και πονηρός και κινείται συνέχεια. Ανοίγουμε πυρ όμως on sight! :mrgreen:

    (Σημ. Αστεράκι, αυτή πρέπει να είναι η 55η φορά που μας πουλάς παίρνοντας το μέρος του κάπταιν.
    You do know what happens to teacher’s pets, don’t you). 😛

  20. 10 Μαρτίου, 2011 στο 7:50 μμ

    Εεεε όχι και σας πουλάω βρε Λιλιθάκι, επειδή παίρνω το μέρος του «αθώου» πειρατή?
    Εγώ είμαι με το δίκαιο! 😉

    Και δεν θέλω αμφισβήτηση πως δεν είμαι πειρατίνα, ξηγηθήκαμε? 👿

    xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa!

    Υ.Γ: Σιγά που τα κανόνια σας θα πετύχουν τον πειρατή! 😛

  21. 10 Μαρτίου, 2011 στο 7:57 μμ

    Γιατί; Τι έχουν τα κανόνια μας και δεν θα τον πετύχουν;
    Πρεσβυωπία; 😆

  22. 10 Μαρτίου, 2011 στο 8:00 μμ

    Ο πειρατής είναι έμπειρος και αλώβητος…! 😉

    Μα πού ακούστηκε τώρα να πέφτει λογοκρισία στην εκπομπή του και όχι μόνο αυτό αλλά να κάνετε και ανταρσία…!!!

    Πάω να γυαλίσω και να ετοιμάσω τα όπλα μου…η μάχη προβλέπεται σφοδρή! 🙂

  23. 23 Angel
    10 Μαρτίου, 2011 στο 8:21 μμ

    Λιλιθάκι πιάσε το Αστεράκι
    να το ποτίσουμε 2-3 τσικουδιές
    να πέσει σε κόμμα και ξεκινάμε δουλειά!
    Τι μας φταίει καλέ ο άμαχος πληθυσμός;;;;;
    Για ποιόν αθώο μιλάει το αστέρι; Εχει ξεκινήσει
    να πίνει από μόνο του, πριν αρχίσουμε;;;
    Ελεος λέμε….
    Λοιπόν… Ολα είναι έτοιμα
    και στη θέση τους! Μάχιμη πάντα…
    Εφαγα κιόλας και περιμένω νεότερα!

  24. 10 Μαρτίου, 2011 στο 8:24 μμ

    Χαχαχαχαχα μπορείτε να πιάσετε μια Αστροφεγγιά? Γελιέστε κυρίες μου! 😛
    Ξεχνάτε πως είμαι ατρόμητη πειρατίνα?

    Τουτ-τουτ-τουτ…ήχησαν οι σάλπιγγες του πολέμου!

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Υ.Γ: Είμαι ανθεκτική και στο ποτό! 😉

  25. 25 Angel
    10 Μαρτίου, 2011 στο 8:30 μμ

    Ναι καλά… γι αυτό κάνεις οχτάρια
    και φωνάζεις σαν βραχνιασμένη αμαξοστοιχία;;;
    Αλήθεια πόσες μας βλέπεις;;; 2 3 4 Οχι γιατί είμαστε πολλές!
    Χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα Ακούς εκεί τουτ τουτ τουτ

  26. 10 Μαρτίου, 2011 στο 8:30 μμ

    Ουφ!
    Ελπίζω να πρόλαβα!
    Μόλις τώρα έφτασα και ενημερώθηκα για το συμβάν.

    Lilith μην το κάνεις αυτό!
    Ο ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΟΣ!

    Μη στρέψεις τα κανόνια επάνω του.
    Δεν είναι θέμα αν τον υποστηρίζω ή όχι αλλά πρέπει να καταθέσω την αλήθεια!
    Αυτό που έγινε στην εκπομπή δεν ήταν προβοκάτσια εναντίον μας, αλλά είχε εντελώς άλλο κίνητρο.
    Δημοσιεύω αυτό για να προλάβω την νεράιδα να δώσει εντολή να σταματήσουν οι εχθροπραξίες και θα επανέλθω να εξηγήσω ποιο ήταν ακριβώς το νόημα της χτεσινής εκπομπής….:)

  27. 10 Μαρτίου, 2011 στο 8:32 μμ

    Έτσι κάνει η σάλπιγγα…ή τελοσπάντων κάπως έτσι και ούτε οχτάρια κάνω…είμαι νηφάλια…και σας βλέπω 2. Μια νεράϊδα και ένα αγγελάκι.
    Πέρασα τις εξετάσεις? 😛

  28. 10 Μαρτίου, 2011 στο 8:35 μμ

    Ερατώ καλωσήρθες, χαίρομαι που χάρην σε σένα θα λάμψει η αλήθεια.

    Αν και έχω αδυναμία στον πειρατή, η σημερινή μου υποστήριξη είναι πέρα για πέρα αμερόληπτη….

    Για να δούμε, η συμβολή σου θα φέρει άραγε ειρήνη στο πειρατικό? 😆

    Καλησπέρα, γλυκιά μου! 🙂

  29. 29 Angel
    10 Μαρτίου, 2011 στο 8:40 μμ

    Αστεράκι πότε πήγες σ οφθαλμίατρο τελευταία φορά;;;
    Το Λιλιθάκι δεν είναι εδω για την ώρα! Μάλλον είμαι εγώ
    κι εγώ! Αρα δύο! Μαζί με τη Λίλιθ θα γίνουμε 4 χα χα χα χα
    Μα που έχει πάει αυτό το παιδί!!!!!!

    Ερατώ σταμάτα να κάνεις τον Κούγια και πιάσε τη γόβα της Βατίδου
    γιατί θα χουμε δράματα! Χα χα χα χα χα χα χα χα χα

    Πα να τσιμπήσω κάτι… τουλάχιστον να πάω χορτάτη!

  30. 10 Μαρτίου, 2011 στο 8:44 μμ

    Μια χαρά τα λογαριάζω Αγγελάκι και τελικά βλέπω να έχουμε και αριθμητική ισορροπία…
    Αμή τι άλλο η Ερατώ αν χρειαστεί, φαντάζομαι θα πάρει το μέρος του αδικημένου…
    Πειρατής ή όχι…χθες είχε δίκιο και έκανε μια καταπληκτική εκπομπή…!

    Κάποιοι άλλοι φαίνεται έχουν βάψει τα πρόσωπά τους με τα χρώματα του πολέμου (αλα ινδιάνοι) 😆

    Καλή όρεξη, Angel! 😉

  31. 10 Μαρτίου, 2011 στο 9:30 μμ

    Λοιπόν!
    1)Lilith φυσικά και θα είμαστε θεές το καλοκαίρι! (και τώρα είμαστε βέβαια, απλά λίγη αυτοσυντήρηση δεν βλάπτει…)
    2)Συνήθως συννενοούμαστε καλά αλλά τώρα βλέπω διάσταση απόψεων!Ε, μα μην είσαι τόσο αυστηρή ούτε με τον πειρατή ούτε με τον εαυτό σου.Δύο κεκάκια ίσον τίποτα! (εγώ ανησυχώ μετά τα τέσσερα).
    3)Αστροφεγγιά χαίρομαι που παίρνεις το μέρος του πειρατή αν και είσαι πιο ανθεκτική στους γευστικούς πειρασμούς, άρα σε αφήνει αλώβητη το θέμα τέτοιων εκπομπών. Δηλαδή είναι εύκολο για σένα να πάρεις το μέρος του πειρατή.
    4)Αγγελάκι, ψυχραιμία! Δεν μου έδωσες σαφείς οδηγίες τι να κάνω με τη γόβα της Βατίδου:)
    Με τις τσικουδιές συμφωνώ αν και προτιμώ κάτι πιο ελαφρύ να πιούμε. Να φέρω κανένα κόκκινο κρασάκι;

    Λοιπόν, ήρθε η ώρα να λάμψει η αλήθεια.
    Η χτεσινή εκπομπή ήταν στα πλαίσια του καινούργιου προγράμματος διατροφής που λέγεται «πειρατική δίαιτα της απόλαυσης» και μας διδάσκει πως μπορούμε να απόλαύσουμε την τροφή χωρίς να τη φάμε, ή έστω να φάμε πολύ λίγο έχοντας όμως όλες τις αισθήσεις μας συγκεντρωμένες σε αυτό που κάνουμε.
    Με αυτόν τον τρόπο ικανοποιούνται οι νευρώνες του εγκεφάλου που που σχετίζονται με τη γευστική απόλαυση χωρίς να παίρνουμε επιπλέον θερμίδες! Ακόμη κι αν υπάρχουν πρόσκαιρες παρενέργειες (βλέπε κεκάκια της Λίλιθ) μακροχρόνια έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα!
    Η δίαιτα αυτή εφαρμόζεται πιλοτικά πάνω μου και μπορώ να πω πως είναι καταπληκτική!
    Βέβαια την εφάρμοζα με την κατανάλωση μικρών ποσοτήτων τροφής, αλλά χθες ανακάλυψα πως γίνεται και χωρίς καθόλου τροφή!
    Να ποιο ήταν το κρυμένο νόημα της εκπομπής! 🙂
    Τώρα που ξέρετε την αλήθεια προτείνω να ζητήσουμε από τον πειρατή να συνεχιστούν αυτές οι εκπομπές εν όψει του καλοκαιριού που έρχεται ώστε να επωφεληθούμε όλες μας από αυτή τη θαυματουργή μέθοδο! 🙂

  32. 10 Μαρτίου, 2011 στο 9:31 μμ

    Συγνώμη για το τεράστιο σχόλιο – αλλά έπρεπε να εξηγήσω πλήρως….

  33. 10 Μαρτίου, 2011 στο 9:39 μμ

    Ερατώ μου μια χαρά τα λες αλλά θα ήθελα να «διορθώσω» και να προσθέσω ορισμένα σημεία:

    Δεν είμαι τόσο αλώβητη στις εκπομπές αυτές και εσύ ειδικά θα πρέπει να ξέρεις καλύτερα πόσο λιχούδα είμαι. Η διαφορά είναι πως τα φέρνω στα μέτρα μου…Δεν θυμάσαι τις μεγάλες ποσότητες σοκολάτας που κατανάλωσα στο παρελθόν?

    Επίσης θα ήθελα να επισημάνω πως ο Πειρατής πέρα των γαστρονομικών προτάσεων που μας έκανε (θα μπορούσε να είναι κάλλιστα master chef) είχε και το «αντίδοτο». Ξεχνάς που είχε να μας προτείνει λύση για να χάσουμε τις θερμίδες που θα πέρναμε? 😆

    Με όλα αυτά τα στοιχεία, που κατάθεσε η φίλη μου Ερατώ, θα ήθελα να επικρατήσει η λογική και να επανέλθει η ηρεμία στην παρέα των πειρατίνων…

    Ειρήνη ημήν, φίλες μου! 🙂

  34. 10 Μαρτίου, 2011 στο 9:41 μμ

    Ερατώ μου μην δικαιολογείσαι…Σε αυτό το blog δεν υπάρχουν περιορισμοί. Μπορείς να γράψεις όσα θες! 😉

  35. 10 Μαρτίου, 2011 στο 9:52 μμ

    Α, ναι είχε προτείνει και μια λύση για τις επίμονες θερμίδες , η οποία ήταν κι αυτή απολαυστική! 🙂
    Αυτό όμως θα πρότεινα να μην αποκαλυφθεί, μήπως χρειαστεί να μπει αργότερα σε μεταγενέστερο εξελιγμένο εμπορικό πακέτο…(ε, όχι κι όλα δωρεάν!)

  36. 10 Μαρτίου, 2011 στο 9:57 μμ

    Μα δεν προτίθεμαι να αποκαλύψω το μυστικό, Ερατώ μου, απλά το παραθέτω σαν extra επιχείρημα υπεράσπισης του captain!

    Καλό είναι να έχουμε ορισμένους, απολαυστικούς σαφώς, άσσους στο μανίκι μας! 😉

  37. 37 Angel
    10 Μαρτίου, 2011 στο 10:53 μμ

    Εγώ αυτά δεν τα καταλαβαίνω!
    Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί
    λέει ο σοφός λαός κι έχει απόλυτο δίκιο!
    Είναι σαν να κάθομαι να παρακολουθώ
    ερωτική εκπομπή και να λείπει ο σύντροφος!
    Ε δεν εξυπηρετεί!
    Το ίδιο και με το φαγητό!
    Δεν γίνεται ν ακούς απολαυστικές συνταγές και
    να μην έχεις κάτι να τσιμπολογάς…

    Μη με κολάζετε αγγελάκι πράμα!
    Χα χα χα χα χα χα

    Υ.γ Η γόβα στο χέρι της Βατίδου ενίοτε
    χρησιμοποιείται κ ως φονικό όπλο!

  38. 10 Μαρτίου, 2011 στο 10:56 μμ

    Μάλλον εσένα πρέπει να δέσουμε Αγγελάκι και να σε κλείσουμε στο αμπάρι! 😆

    Εσύ αν θυμάμαι καλά, όταν πείνασες έφυγες και πήγες να φας. Τι γκρινιάζεις τώρα?

    Και δεν άκουσες χθες την εκπομπή και υποκινείς πραξικόπημα! 😛

  39. 39 Angel
    10 Μαρτίου, 2011 στο 11:04 μμ

    Ναι γιατί συμπάσχω στον πόνο της Λίλιθ
    και δεν αντέχω τους πειρασμούς!
    Κακό είναι αυτό;;; Κάθε φυσιολογικό
    αγγελάκι έτσι φέρεται!
    Χμ…

  40. 10 Μαρτίου, 2011 στο 11:07 μμ

    Μόνο που η Λίλιθ σε άφησε μονάχη…ίσως πρυτάνευσε η λογική του Υδροχόου…
    Οπότε γλυκό μου Αγγελάκι μην χτυπάς με δύναμη τις φτερούγες σου. Σήκωσες αέρα στο μπλογκ μου! χαχαχαχαχαχαχαχα

    Θεότρελο, Αγγελάκι! 😉

  41. 41 Angel
    10 Μαρτίου, 2011 στο 11:14 μμ

    Χα χα χα χα χα
    Ναι αλλά δεν μπορείς να πεις ότι έχω άδικο!
    Γιατί κι εγώ αθώο είμαι… όπως κι ο πειρατής!
    Αθεόφοβο!
    Χα χα χα χα χα χα χα

    Υδροχόοι… πφφφφφ….
    Χα χα χα χα χα χα χα χα

  42. 10 Μαρτίου, 2011 στο 11:17 μμ

    Ναι όλοι αθώοι είμαστε μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου! χαχαχαχαχαχαχαχα

    Βλέπω τσίμπησες το δόλωμα και έστρεψες τα πυρά σου αλλού!

    Άσε τους συμπαθείς μου Υδροχόους στην άκρη! 😛

  43. 43 Angel
    10 Μαρτίου, 2011 στο 11:20 μμ

    Χα χα χα χα χα χα χα
    Οχιιιιιι κάνεις λάθος!
    Δεν έστρεψα τα πυρά μου αλλού!
    Γιατί κι εγώ στη θέση της το ίδιο θα κανα!
    Απλά απορώ που χάθηκε αυτό το πλάσμα!
    Κάτι ετοιμάζει είμαι σίγουρη!

  44. 10 Μαρτίου, 2011 στο 11:26 μμ

    Μάλλον με την προσμονή θα μείνεις. Η Λίλιθ είναι λογικό πλασματάκι και θα έχει ξεφουσκώσει ο θυμός της! 😀

  45. 45 Angel
    10 Μαρτίου, 2011 στο 11:28 μμ

    Οταν ζυγιστεί θα ξαναφουσκώσει όμως!
    Είμαι προνοητικό αμέεεεε

  46. 10 Μαρτίου, 2011 στο 11:31 μμ

    «Ανάβεις φωτιές και όλα τα καις» … λέει ένα άσμα…
    Δεν νομίζω πως θα σου περάσει όμως 😉

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχα

  47. 47 Angel
    10 Μαρτίου, 2011 στο 11:38 μμ

    Εγώ;;;; Τι λες καλέ!
    Απλά είμαι αντικειμενική κ ρεαλίστρια!
    Χα χα χα χα χα

  48. 10 Μαρτίου, 2011 στο 11:42 μμ

    Χμμμ και μετά από αυτό πάγωσε η κόλαση! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα 😛

    Σοβαρά τώρα..μια χαρά Αγγελάκι είσαι, αλλά Σκορπιός! 🙂

  49. 49 Angel
    10 Μαρτίου, 2011 στο 11:49 μμ

    Εεε κανείς δεν είναι τέλειος!

  50. 10 Μαρτίου, 2011 στο 11:52 μμ

    Ουφ…τώρα μπορώ να πω, πως επιτέλεσα κοινωφελές έργο!
    Ηρέμησα τις πειρατίνες! 😛

    WOW!!! 🙂

  51. 51 Angel
    10 Μαρτίου, 2011 στο 11:55 μμ

    Ναι καλά! Κοιμήσου ήσυχη! Χα χα χα χα χα

  52. 10 Μαρτίου, 2011 στο 11:57 μμ

    Χαχαχαχαχαχαχα ένα πράγμα δεν ξέρεις καλά για μένα…καιρός να το μάθεις: Κοιμάμαι ελάχιστα! 😉

  53. 53 Angel
    11 Μαρτίου, 2011 στο 12:02 πμ

    Δεν είναι ο ύπνος το θέμα μας λέμεεεεεε….

  54. 11 Μαρτίου, 2011 στο 12:03 πμ

    Ίσως όχι, αλλά σίγουρα όσα συνεπάγει! χαχαχαχαχαχαχαχα 😉

  55. 11 Μαρτίου, 2011 στο 2:00 πμ

    Κορίτσια μου, ξέρω ότι έλειψα (για λίγο) αλλά είμαι ευχαριστημένη με τη συναγωνίστρια Αγγελάκι που μίλησε ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ! :mrgreen:
    Ερατώ, τι είναι αυτά για δίαιτες πειρατικές που ακούω;;;
    Για ποιους νευρώνες μού λες;;;
    Οι δικοί μου νευρώνες ικανοποιούνται μόνο με το actual thing και στις σωστές ποσότητες!
    Τς, τς, τς…
    «Η δίαιτα αυτή εφαρμόζεται πιλοτικά πάνω μου και μπορώ να πω πως είναι καταπληκτική!»
    Τι άλλο θ’ ακούσω απόψε…!!!
    Σε λίγο θα μας πεις ότι θα πρέπει να τον ευχαριστήσουμε κιόλας τον κάπταιν! 👿
    Τέλος πάντων…
    Επειδή μάλλον θα έχετε κοιμηθεί όλες, θα τα ξαναπούμε αύριο.

    Φιλιάαα!!!

  56. 11 Μαρτίου, 2011 στο 2:03 πμ

    Δεν κοιμούνται όλες, Λιλιθάκι μου…αλλά ένα έχω να πω: Με τόση οργή που έχεις για τα δυο κεκάκια που έφαγες, σίγουρα κατανάλωσες πολλή ενέργεια και πολλές θερμίδες!
    Οπότε μάλλον καλό σου έκανε, ο captain!
    Xaxaxaxaxaxaxaxaxaxa! 😉

  57. 11 Μαρτίου, 2011 στο 2:07 πμ

    Δεν ξέρω αν κατανάλωσα πολλή ενέργεια και θερμίδες, πάντως το σίγουρο είναι ότι σήμερα αναγκάστηκα να τη βγάλω με ένα βραστό αυγό και 2-3 μανταρίνια μέχρι τις 11 το βράδυ για να ‘πατσίσω’. 😦
    Το σίγουρο είναι πάντως ότι πάλι πέθανα στα γέλια.
    Καις θερμίδες όταν γελάς; 🙂

  58. 11 Μαρτίου, 2011 στο 2:12 πμ

    Σίγουρα με το γέλιο καις πολλές θερμίδες…και από χθες μέχρι «αύριο», τώρα πια, δεν έχω πάψει να γελάω! 😆

    Απίστευτο να τα βάζεις με τον «αθώο» πειρατή μας … και όχι μόνο αυτό, αλλά να σιγοντάρει και το Αγγελάκι!

    Υ.Γ: Ερώτηση: το βραστό αβγό με τα μανταρίνια είναι καλός συνδυασμός? 🙄

  59. 11 Μαρτίου, 2011 στο 2:16 πμ

    Το Αγγελάκι με καταλαβαίνει.
    Μην ξεχνάς ότι λατρεύει τους Υδροχόους! :mrgreen:
    Και όπως πολύ συχνά λέει:
    ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥ ΑΣΤΕΡΑΚΙ!
    Δεν τα έφαγα μαζί! 🙄

  60. 11 Μαρτίου, 2011 στο 2:20 πμ

    Το Αγγελάκι είναι όπως ανέφερες νωρίτερα εσύ, ετοιμοπόλεμο … οπότε σίγουρα του έριξες καλό δόλωμα για να τσιμπήσει…

    Εγώ Αστεράκι είμαι και Δίδυμος γαρ, τα τρελά μου τα έχω…

    Όσο για το φαγητό σου, έλεγα μήπως αρχίσεις και εσύ να μας παρουσιάζεις ενδιαφέρουσες συνταγές …να τις ακούω/διαβάζω εγώ και να κάνω μετά τα δικά μου κόλπα! 😆

  61. 11 Μαρτίου, 2011 στο 2:25 πμ

    Δεν ήταν ‘δόλωμα’ και δεν ‘τσίμπησε’.
    Πιστεύεις ότι θα υποστήριζε ποτέ κάτι που δεν θα πίστευε;
    Τς, τς, τς…
    Όσο για τις συνταγές…
    Αφού σε ξέρω.
    Λες να έμπαινα στον κόπο να σου περιγράψω συνταγή για να την πάρεις και να της αλλάξεις τα φώτα; 😆

  62. 11 Μαρτίου, 2011 στο 2:30 πμ

    Μια αντιδραστική φύση την έχει το Αγγελάκι, εδώ που τα λέμε…οπότε δεν περίμενα κάτι λιγότερο…

    Με χαρά όμως είδα, πως η Ερατώ, σαν αντικειμενικός κριτής ήρθε και έβαλε τα πράγματα στη θέση τους και έτσι η «σύσκεψη» των πειρατίνων έφερε ισόπαλο αποτέλεσμα και ξέρεις η αμφιβολία είναι υπέρ του κατηγορούμενου! 😉

    Φτου! Έχασα την ευκαιρία να αναπλάσω μια καινούρια συνταγή! 😛

  63. 11 Μαρτίου, 2011 στο 2:35 πμ

    Ναι, η αλήθεια είναι ότι η Ερατώ μού χάλασε λίγο τα σχέδια, αλλά δεν πειράζει.
    I’ll get him next time. :mrgreen:

  64. 11 Μαρτίου, 2011 στο 2:40 πμ

    Χα χα χα χα είναι λίγο δύσκολο να πιάσεις τον πειρατή. Είναι τετραπέρατος και πανούργος…

    Ίσως χρειαστείς κάτι παραπάνω από τη σύμπραξη της Ερατώς: Μια καθολική μάζωξη και συμφωνία των πειρατίνων εναντίον του κάπταιν… Ισχύς εν τη ενώσει!

    Εννοείται πως θα τον δέσουμε σαν έρθει εκείνη η ώρα… 😆

  65. 11 Μαρτίου, 2011 στο 2:42 πμ

    Χμ… δηλαδή θα υπάρξει μέρα που θα είσαι με το μέρος μας και δεν θα υποστηρίξεις τον πειρατή;
    Άντε να δούμε… 😛

  66. 11 Μαρτίου, 2011 στο 2:46 πμ

    Μα αμφιβάλεις για την αντικειμενική μου κρίση, σοβαρά? 🙄

    Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα ξυπνήσει ο «άλλος μου» εαυτός, Λίλιθ! 😉

    Υ.Γ: Μεταξύ μας, τις περισσότερες φορές, ο πειρατής έχει το δίκιο με το μέρος του!

  67. 11 Μαρτίου, 2011 στο 2:59 πμ

    «Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα ξυπνήσει ο “άλλος μου” εαυτός, Λίλιθ!»
    Well… i suppose anything is possible. 😛
    Προς το παρόν όμως, ο δικός μου ο εαυτός θα με πλακώσει στο ξύλο σε λίγο αν δεν πάω για ύπνο!

    Φιλιά πολλά, Αστεράκι μου!
    Sweet dreams! 🙂

  68. 11 Μαρτίου, 2011 στο 3:01 πμ

    Sweet dreams, νεράϊδα μου…σίγουρα μου έφτιαξες τη μέρα με την παρέα σου!

    Φιλάκια πολλά! 🙂

  69. 11 Μαρτίου, 2011 στο 11:23 πμ

    Καλημέρα!
    Lilith, νεραϊδούλα, αν και συνήθως είσαι αντικειμενική και δυναμική -και έχεις μια τάση όπου παρουσιάζεσαι να τα κάνεις όλα άνω κάτω με το μαγικό σου ραβδάκι (πχ το παρόν ποστ)- μερικές φορές δεν καταλαβαίνω τις …εμμονές σου!
    Αφού σου είπα πως η πειρατική δίαιτα έχει αποτελέσματα και ξέρεις πως ό,τι λέω το εννοώ!
    Άσε τα πείσματα και βάλε την σε εφαρμογή!
    Α, να πω πως εγκρίνω το θέμα με τα μανταρίνια, τα οποία αποτελούσαν σε πρώτη φάση το βραδινό μου, μέχρι που σταδιακά δεν χρειάστηκα πια βραδινό! (τα βαρέθηκα!)
    Λοιπόν, μας βλέπω στην παραλία να μην ξέρουμε τι να κάνουμε με τους άπειρους θαυμαστές που θα έρχονται με διάφορα προσχήματα να μας γνωρίσουν! 🙂
    Εγώ πάντως το ξαναλέω: να ζητήσουμε όλες από τον πειρατή να κάνει συχνότερα μία θεματική εκπομπή απόλαυσης! 🙂
    Lilith δεν είμαστε απέναντι!
    Σε αυτόν τον αγώνα είμαστε μαζί και σχεδόν τον έχουμε κερδίσει!

    Αγγελάκι, πώς γίνεται ένα αγγελάκι να μην είναι φιλειρηνικό;

    Αστεράκι, χαίρομαι που συμφωνούμε απόλυτα 🙂

  70. 11 Μαρτίου, 2011 στο 11:25 πμ

    🙂 🙂 🙂
    Ήμουν το 69στό σχόλιο!
    Αριθμός με πολλαπλό συμβολικό περιεχόμενο!

  71. 11 Μαρτίου, 2011 στο 12:27 μμ

    Ερατώ μου καλημέρα!
    Χαίρομαι που συμφωνούμε και μάλιστα με βρίσκει σύμφωνη η πρότασή σου να ζητήτουμε από τον πειρατή περισσότερες εκπομπές σαν την προχθεσινή…

    Μα το είχε πει και ο ίδιος άλλωστε: «Δείτε το σαν πρόκληση!»
    Εμένα μου αρέσουν οι προκλήσεις….

    Ελπίζω πως σήμερα τρίτη μέρα πια, Αγγελάκι και Νεράϊδα να έχουν ηρεμήσει και να απολαύσουμε (πειρατού θέλοντος και ΖΙΟΝ επιτρέποντος) μια ακόμα ευχάριστη βραδιά και όχι μόνο ευχάριστη! 😉

  72. 11 Μαρτίου, 2011 στο 12:30 μμ

    Εεεεε σ’ αυτό το σχόλιο δεν ήθελα να πω πολλά…

    Απλά δεν ήθελα να μείνουν σε μονό αριθμό τα σχόλια 😆

    Το 69ο σχόλιο ήρθε και έδεσε Ερατώ σαν σύνοψη της όλης κατάστασης! 😉

    Φιλάκια πολλά σε όλους! 🙂

  73. 11 Μαρτίου, 2011 στο 1:17 μμ

    Η αλήθεια είναι ότι σήμερα που είναι μια καινούρια μέρα, έχει ξεθυμάνει αρκετά ο θυμός μου.
    Σε σημείο μάλιστα που να νιώθω και τύψεις που έστειλα έτσι αβίαστα τα ‘παιδιά’ να κάνουν ρημάδι το στούντιο του κάπταιν.
    Του έστειλα ένα απολογητικό σημείωμα, αλλά δεν μου απάντησε ακόμα.
    Μάλλον θα είναι απασχολημένος με την… επανασυναρμολόγηση.
    Χιχιχι! :mrgreen:
    Όσο για την πειρατική δίαιτα, θα τη δοκιμάσω αφού επιμένεις, Ερατώ μου.
    Πέρα από την πλάκα όμως, να σου πω κάτι;
    Κιλά χάνεις μόνο όταν ηρεμήσεις και σταματήσεις να τρως από νεύρωση.
    Όταν είσαι χαλαρός δεν σκέφτεσαι συνέχεια «τι θα φάω μετά».
    Γίνεσαι ένας φυσιολογικός άνθρωπος που τρώει μόνο όταν πεινάσει και σε λογικές ποσότητες.
    Άρα, αυτό που λέει η πειρατική δίαιτα, όσο κι αν δεν θέλω να το παραδεχτώ :), έχει βάση.

    Φιλιά πολλά!

  74. 11 Μαρτίου, 2011 στο 1:27 μμ

    Ωχ! Πάει το στούντιο!
    Έπεσε θύμα μοιραίου λάθους!
    Αλλά δεν νομίζω πως πρέπει να ανησυχούμε.
    Ο πειρατής δεν «μασάει» με κάτι τέτοια και έχει όλους τους τρόπους να τα ξαναφτιάξει!
    Ναι, η δίαιτα είναι και ψυχολογικό θέμα Lilith – μπορώ να το επιβεβαιώσω αυτό από την εμπειρία μου! Μετά από καιρό, δεν νιώθω την ανάγκη για εκείνα τα περίεργα γλυκά που πήγαινα και δοκίμαζα στο δρόμο για το σπίτι…ο εγκέφαλος άρχισε να δίνει τις σωστές κατευθύνσεις!
    Φιλιά και καλή μέρα σε όλες σας!

  75. 11 Μαρτίου, 2011 στο 1:32 μμ

    Η μετάβαση είναι συνήθως το δύσκολο σημείο, Ερατώ μου.
    Όταν ‘γυρίσει’ το μυαλό σου, τότε όλα είναι εύκολα.
    Αν στην πορεία ‘κατρακυλήσεις’ όμως, πρέπει να αρχίσεις από την αρχή. 🙂

  76. 11 Μαρτίου, 2011 στο 1:35 μμ

    Λιλιθ μου χαίρομαι που επιτέλους αν και καθυστερημένα θα έλεγα πρυτάνευσε η λογική του Υδροχόου…
    Χαίρομαι πάλι που έχουμε σύμπνοια οι πειρατίνες! 😉

  77. 11 Μαρτίου, 2011 στο 1:37 μμ

    Ερατώ μου, ο πειρατής δεν «μασάει» από αυτά…σίγουρα θα έχει προστατευτικές ασπίδες γύρω από το studio του!

    Και αυτό που λες με τον εγκέφαλο, Ερατώ μου είναι πολύ σωστό…είχε και έχει εφαρμογή και σε μένα! 😉

  78. 11 Μαρτίου, 2011 στο 1:38 μμ

    Λίλιθ μου ξέχασα …ελπίζω τώρα να κατευνάσεις και το ετοιμοπόλεμο Αγγελάκι μας. Μην ξεχνάς πως εσύ το ξεσήκωσες! 😆

  79. 11 Μαρτίου, 2011 στο 1:46 μμ

    I think you have to! 😛

    Αλλά από την άλλη χμμμ, ας δούμε τι διαθέσεις έχει σήμερα το Αγγελάκι. 😉

  80. 81 Angel
    11 Μαρτίου, 2011 στο 5:18 μμ

    Ερατώ: Αγγελάκι, πώς γίνεται ένα αγγελάκι να μην είναι φιλειρηνικό;

    Μα το αγγελάκι δεν με αντιπροσωπεύει… το χω για ξεκάρφωμα
    Δεν σας έχω πει ότι το φωτοστέφανο με στενεύει;;;;

    Η διάθεση μου είναι σχεδόν πάντα καλή όταν ξυπνάω
    άσχετα αν στην πορεία διαβάζω διάφορα
    (περισσότερα δεν λέμε, σπίτια δεν κλείνουμε
    και studio δεν καίμε :)) και υπερασπίζομαι το δίκαιο!

    Μη μου δημιουργείτε ψυχολογικά, έχω από μόνη μου!

    Kissesssssssssssssssssssssss

  81. 11 Μαρτίου, 2011 στο 5:23 μμ

    Let me guess: You’re in good mood! 🙄

  82. 83 Angel
    11 Μαρτίου, 2011 στο 5:26 μμ

    Ναι αλλά ποτέ δεν ξέρεις
    τι θα συμβεί μέχρι το βράδυ!
    Χα χα χα χα χα χα χα χα χα

  83. 11 Μαρτίου, 2011 στο 5:38 μμ

    Εεεεε καλά δεν έχεις μόνο εσύ αυτό το προνόμιο! 😛


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαρτίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Blog Stats

  • 318,970 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


