12
Μαρ.
11

Τόσο κοντά, όσο και μακριά…

Πολλές φορές,

όταν η νύχτα πέφτει…

(μπορεί βέβαια ο Johnny W. να μην έρχεται :mrgreen: )

κι η πόλη ησυχάζει,

στρέφω τα μάτια μου ψηλά.

Λαμπερές χαντρούλες βλέπω να κρέμονται σε αόρατες κλωστές,

που μου κλέβουν την προσοχή.

Άλλοτε πιο φωτεινές και άλλοτε ίσα που αχνοφαίνονται στον εβένινο ουρανό.

Κι όσο τις κοιτώ, μοιάζει να ανασηκώνομαι απ’ τη γη και …

φθάνω δίπλα τους σχεδόν.

Μα ναι, αν απλώσω το χέρι θα τις αγγίξω, θαρρώ.

Θα γεμίσω με των αστεριών την σκόνη τη χρυσή

και γίνομαι ένα με τ΄ άστρα.

Και αναρωτιέμαι για ποιο λόγο να ρίξω το βλέμμα μου κάτω,

που είναι όλα τόσο μικρά κι ασήμαντα?

Τόσο κοντά, όσο και μακριά…

 


16 Responses to “Τόσο κοντά, όσο και μακριά…”


  1. 12 Μαρτίου, 2011 στο 2:21 μμ

    Κοίτα, Αστεράκι μου…
    Όσο και να μη θέλεις να ρίξεις το βλέμμα σου κάτω, θα αναγκαστείς να το κάνεις γιατί, κάποια στιγμή, το παιδί θα πεινάσει. Και το παιδί δεν παίζει ποδόσφαιρο σε αλάνα δίπλα από τη Μεγάλη Άρκτο αλλά δίπλα απ’ το σπίτι σας.

    Ο αηδιαστικά… προσγειωτικός Υδροχόος της γειτονιάς σας, σας εύχεται καλό απόγευμα και καλό σ/κ! :mrgreen:

  2. 12 Μαρτίου, 2011 στο 2:28 μμ

    Δεν είναι αυτά που με κάνουν να κρατήσω το βλέμμα μου ψηλά…και εγώ άλλωστε δεν «τρώω» μόνο αστερόσκονη. 😛

    Ο αηδιαστικά… αντιδραστικός Δίδυμος,σου εύχεται ένα επίσης καλό απόγευμα και ένα υπέροχο Σ/Κ! 🙂

  3. 12 Μαρτίου, 2011 στο 7:37 μμ

    Θα αφήσω ασχολίαστη την προσγειωτική παρέμβαση της νεράιδας – βγάζει κάποια επιθετικότητα τελευταία ή είναι ιδέα μου; :)- και θα πω ότι είναι υπέροχος ο πίνακας!
    Είναι ανάγκη να κοιτάμε ψηλά κι ας ξέρουμε τη μικρότητα όλων όσων υπάρχουν γύρω μας αλλά και του ίδιου του εαυτού μας.
    Βέβαια στο συγκεκριμένο τοπίο, και κάτω να κοιτάξει κανείς πάλι μια χαρά είναι!
    Φιλιά!

  4. 12 Μαρτίου, 2011 στο 7:43 μμ

    Έλα βρε που είναι επιθετική η Νεράϊδα μας…σε καμιά περίπτωση…Ίσως βέβαια να φταίει κάποιο στερητικό σύνδρομο σοκολάτας ή γλυκού γενικότερα…οπότε δείχνω κατανόηση! 😆
    (Lilith αστειεύομαι, οκ? 😉 )

    Το συγκεκριμένο τοπίο αν αναφέρεσαι στο κάτω μέρος Ερατώ μου είναι η αντανάκλαση της αστροφεγγιάς και των φώτων της πόλης!

    Φιλιά πολλά! 🙂

  5. 5 Angel
    12 Μαρτίου, 2011 στο 9:42 μμ

    Van Gong δεν είναι;;;
    Ομορφος! Και σήμερα έχει μια υπέροχη ξάστερη βραδιά!
    Πολλά φιλιάαααααααααααααααααααααα

  6. 12 Μαρτίου, 2011 στο 9:46 μμ

    Ναι Angel, Van Gogh είναι…τουλάχιστον έτσι μου είπαν. Στο νου μου είχα μιαν άλλη πιο γνωστή «Αστροφεγγιά» του ζωγράφου και αν δεν είναι πάντως, η νοοτροπία του και η τεχνοτροπία του μοιάζει πολύ!
    Φιλιά πολλά, αγγελάκι! 🙂

  7. 13 Μαρτίου, 2011 στο 1:23 μμ

    Ε, έχετε δίκιο…
    Μια επιθετικότητα τη βγάζω.
    Σίγουρα από το στερητικό θα είναι. Και να φανταστείτε ότι, i was so busy being cynical, που δεν σχολίασα καν τον πανέμορφο πίνακα.
    Bad Lilith. 😦

  8. 13 Μαρτίου, 2011 στο 1:28 μμ

    Όπως είπα Λίλιθ μου δεν παρεξηγώ… μια παροιμία λέει: Αγάπα τους φίλους σου με τα ελαττώματά τους! :mrgreen:

    Και εγώ σ’ αγαπώ πολύ!
    Μην λες λοιπόν, «bad Lilith» 😉

    Πολλά φιλιά! 🙂

  9. 13 Μαρτίου, 2011 στο 1:35 μμ

    Καλημέρα!
    Νεραϊδούλα, η προσγείωση είναι πάντα χρήσιμη!
    Και συ με το ανατρεπτικό ραβδάκι σου κάνεις τη διαφορά!
    (αυτά τα λέω και γιατί τα πιστεύω, αλλά και για να σε κατευνάσω νεράιδα!- μην πεις τίποτα στα «παιδιά» για μένα, οκ;) 🙂

    Υ.Γ. Εγώ σήμερα δεν έχω στερητικό , γιατί χτες εξαφάνισα κάτι φυστίκια 😦

    Καλημέρα Αστεράκι!

  10. 13 Μαρτίου, 2011 στο 1:39 μμ

    Καλημέρα Ερστώ μου…
    Τι έκανες? Πάνε τα φυστίκια? Μήπως πήρες και τ’ αμύγδαλα που έχω στο ντουλάπι μου? Τρέχω να κοιτάξω! :mrgreen:

    Βρε μην φοβάσαι το Λιλιθάκι μας…είναι τόσο καλό και γλυκό…Και μένα απείλησε πως θα στείλει τα «παιδιά», αλλά όπως βλέπεις είναι άθικτο το blogάκι μου…

    I love you both! 🙂

  11. 13 Μαρτίου, 2011 στο 3:13 μμ

    Ερατώ μου, τα ‘παιδιά’ είναι απασχολημένα προς το παρόν.
    Τα έστειλα να ξαναφτιάξουν το στούντιο του κάπταιν που το έκαναν ένα χάλι και μισό και να ζητήσουν και συγνώμη. :mrgreen:

    Αστέρι μου, ναι… το ξέχασα.
    Είχα απειλήσει να στο κάνω ‘καλοκαιρινό’ το μπλογκάκι σου, ε;
    Τς, τς, τς…
    Μα τι με πιάνει ώρες ώρες; :mrgreen:

  12. 13 Μαρτίου, 2011 στο 3:17 μμ

    Μήπως έχεις ανάδρομο Ερμή αυτές τις μέρες Lilith μου? 😛

    Αλλά θα επαναλάβω, δείχνω κατανόηση στις δύσκολες στιγμές! 😆

  13. 13 Μαρτίου, 2011 στο 3:25 μμ

    Τώρα που το λες…
    Τα άστρα φταίνε.
    Χθες (12 Μαρτ.), ο πλανήτης του Υδροχόου (Ουρανός) βγήκε από τους Ιχθείς και μπήκε στον Κριό.
    Αυτό, όπως λένε οι ειδικοί, θα μας κάνει (ελαφρώς) εμπόλεμους. :mrgreen:

  14. 13 Μαρτίου, 2011 στο 3:47 μμ

    Ελπίζω η αρματοθήκη σου να είναι πανέτοιμη και πλήρως εξοπλισμένη! χαχαχαχαχαχαχαχαχα

  15. 13 Μαρτίου, 2011 στο 3:52 μμ

    Δεν θα την έλεγα ‘εξοπλισμένη’.
    Άλλωστε, δεν είμαστε συνηθισμένοι σε κάτι τέτοια.
    Αφού είμαστε τα καλύτερα παιδιά, το ξέρεις αυτό! :mrgreen:

  16. 13 Μαρτίου, 2011 στο 3:56 μμ

    Άρα ξαναγυρίζουμε στα γνωστά μας…Επανήλθαν οι πλανήτες στις θέσεις τους. χιχχιχιχιχιχι!
    Στη γλυκιά νεράϊδα μας, το καλύτερο παιδί ever! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαρτίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Blog Stats

  • 317,242 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


