18
Μαρ.
11

Citizen of the World…

Έχουμε μάθει πια  (και δεν είναι νέο αυτό) ο άνθρωπος να ορίζεται από το ΑΜΚΑ [αριθμός μητρώου κοινωνικής ασφάλισης], από το ΑΦΜ και φυσικά απ’ τον αριθμό της ταυτότητάς του. Έχουμε πάψει να επικεντρωνόμαστε στον άνθρωπο σαν ζώσα παρουσία και ύπαρξη, αλλά πάντα τον φέρνουμε στο νου μας σαν μια ακολουθία από αριθμητικά ψηφία.

Το χειρότερο και το πιο δυσάρεστο είναι πως όλοι μας νοιώθουμε φακελωμένοι, εφόσον με το πάτημα ενός κουμπιού σε έναν υπολογιστή είναι εύκολο να κατεβούν όλα τα προσωπικά μας δεδομένα. Η φημολογία για ένα bar code στους ανθρώπους δεν μοιάζει να βρίσκεται μακριά σαν μια απίθανη μελλοντική εξέλιξη.

Και όλα αυτά μας κάνουν να ασφυκτιούμε…να είμαστε  δέσμιοι, να μειώνεται η ελευθερία μας σιγά-σιγά ολοένα και περισσότερο. Πνιγμένοι σε υποχρεώσεις, υπαγόμαστε σε νόμους κατ’ ανάγκη, για τη σωστή λειτουργία της «θεσπισμένης κοινωνίας».

Το υποσυνείδητό μου επαναστατεί σε όλα αυτά. Δεν μου αρέσει αυτό το σύστημα κι ας αποτελώ μέρος του. Θα προτιμούσα να ήμουν ανώνυμη, χαμένη στο πλήθος.  Να ζω για μένα και να ανήκω μόνο σε μένα…

Σήμερα έστω για λίγα δευτερόλεπτα αισθάνθηκα πως δραπέτευσα. Έγινα μια πολίτις απλά του κόσμου! 😉


Πρωινή επίσκεψη σε μια από τις δύο εφορίες του νησιού για να δηλώσω και να καταθέσω ένα συμφωνητικό ενοικίασης κατοικίας.

-Καλημέρα, θέλω να δηλώσω αυτό το συμφωνητικό. Η υπάλληλος παίρνει τα τρία αντίγραφα, χωρίς να τα ελέγξει, αμέσως αρχίζει το σφράγισμα, μετά γυρίζει στο pc της και αρχίζει να πληκτρολογεί. – Είστε η Αστροφεγγιά? – Μάλιστα, απαντώ. – Δεν ανήκετε στο δικό μας κατάστημα, αλλά θα πρέπει να πάτε στην Α’. ΔΟΥ, που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης. – Μα για την ίδια διαδικασία έρχομαι εδώ, δέκα ολόκληρα χρόνια τώρα. Πώς γίνεται να ανήκω σε άλλη ΔΟΥ? – Λυπάμαι δεν το γνωρίζω, θα πρέπει να πάτε στην άλλη, μου αποκρίνεται. – Μα ήδη αρχίσατε να σφραγίζετε… – Δεν πειράζει, θα σας βάλουν κι άλλες σφραγίδες εκεί. Τι να κάνω, παίρνω των οματιών μου και πάω στην άλλη, έχοντας την περιέργεια για το όλο συμβάν.

Ρωτάω για να βρω το σωστό γραφείο: – Καλημέρα, θέλω να καταθέσω αυτό το συμφωνητικό και έρχομαι απορώντας, επειδή μέχρι πρότινος το κατέθετα στην άλλη ΔΟΥ. – Μην ανησυχείτε θα τα βρούμε όλα, μου αποκρίνεται ευγενικά η υπάλληλος. Κοιτάει τα στοιχεία στον υπολογιστή της και μου λέει: – Μα ανήκετε στην άλλη εφορία, γιατί σας έστειλαν εδώ? Λύθηκα στα γέλια, φίλοι μου. – Δεν ξέρω απαντώ, αλλά η συνάδελφός σας εκεί με έστειλε εδώ σε σας. Ξαναελέγχει τα κιτάπια της και μου λέει: – Είναι περίεργο. Εσείς τελικά ανήκετε εδώ, αλλά το σπίτι σας ανήκει στην άλλη ΔΟΥ. – Χαχαχαχαχαχα περίφημα, απαντώ! Μήπως να σηκώσω το σπίτι και να το μεταφέρω στη δική σας περιοχή? Φάνηκε να το σκέφτεται για λίγο η υπάλληλος και γέλασε με τη σειρά της. – Όχι μου λέει, κάποιο μπέρδεμα έγινε. – Υπέροχα πετάγομαι. Η μια εφορία με διώχνει και η άλλη δεν με θέλει. Φαίνεται γλίτωσα από εσάς! :mrgreen: – Όχι συνέχισε η υπάλληλος. Θα σας υπογράψω εγώ τα έγγραφα, είναι τυπικό το θέμα και πλέον θα έρχεστε σε μας…

Πάει μου γκρέμισε το όνειρο [ 😦 ], αλλά για όσο διέρκησε καλό ήταν… 😆

You Give Love a Bad Name


8 Responses to “Citizen of the World…”


  1. 18 Μαρτίου, 2011 στο 10:05 μμ

    Χαχαχαχα!!! 🙂
    Νόμιζες ότι θα γλίτωνες ε;
    Πάντως πρέπει να είσαι η μοναδική στη χώρα, η οποία μετά από την επίσκεψή της στην εφορία, φτιάχνει τόσο χαριτωμένα ποστ!
    Γι αυτό οι άνθρωποι σε έστειλαν και στις δύο εφορίες για να εμπνευστείς ακόμη περισσότερο!

    Το τραγούδι τέλειο!

    Φιλιά!

  2. 18 Μαρτίου, 2011 στο 10:59 μμ

    Τελικά, όντως η εφορία μου δίνει έμπνευση για posts, Ερατώ μου…! :mrgreen:
    Φιλιά πολλά!

  3. 3 Angel
    18 Μαρτίου, 2011 στο 11:17 μμ

    Μου άρεσε κι εμένα το τραγουδάκι!
    Κατά τα άλλα δόξα το Θεό να λες
    που ξεμπέρδεψες έτσι εύκολα!!!
    Αθάνατο ελληνικό δημόσιο!!!!
    🙂 🙂
    Καλό Σ/Κ Αστεράκι!

  4. 18 Μαρτίου, 2011 στο 11:21 μμ

    Bon Jovi είναι…είναι δυνατόν να μην σου αρέσει Αγγελάκι?
    Καλό Σ/Κ και σε σένα γλυκιά μου! 🙂

  5. 19 Μαρτίου, 2011 στο 3:35 μμ

    «Πάντως πρέπει να είσαι η μοναδική στη χώρα, η οποία μετά από την επίσκεψή της στην εφορία, φτιάχνει τόσο χαριτωμένα ποστ!»

    Έχει δίκιο η Ερατώ.
    Ίσως το γεγονός ότι ήταν ευγενική η κοπέλα στη δεύτερη εφορία και όχι ένα αγενέστατο ‘κράμα’ ανάμεσα σε ανθρωποειδές και ζόμπι, να έπαιξε ρόλο στη διατήρηση της καλής σου διάθεσης. 🙂

    Φιλιά πολλά, Αστεράκι μου!

  6. 19 Μαρτίου, 2011 στο 3:45 μμ

    Νεραϊδούλα μου κάθε φορά που πάω σε δημόσια υπηρεσία πάω με συναίσθηση πως κάτι στραβό θα συμβεί. Σχεδόν ποτέ δεν πέφτω έξω. Οπότε το χιούμορ είναι καταλύτης να μην πιάσω κανέναν από το γιακά! 😆
    Πάντως το χθεσινό ήταν πολύ αστείο από μόνο του. Η ιστορία είχε περισσότερες λεπτομέρειες που αν έπρεπε να τις αφηγηθώ θα χρειαζόμουν μια εβδομάδα! ( χαχαχαχαχαχα καλά υπερβάλω τώρα! :mrgreen: )
    Είχε πλάκα όμως όταν την είδα να σκέφτεται λίγο αν θα πρέπει να μεταφέρω το σπίτι μου αλλού, λες και ήταν » a piece of cake»!
    Καλό Σ/Κ Λιλιθάκι μου, πολλά φιλιά! 🙂

  7. 25 Μαρτίου, 2011 στο 8:43 μμ

    Χα! Νόμιζες πως θα του ξέφευγες, ε; 🙂
    Όταν είναι για το δικό τους καλό, πάντα βρίσκουν τον τρόπο…

    Όμορφη φωτό και το clipάκι τα σπάει.

    * * *

  8. 25 Μαρτίου, 2011 στο 8:50 μμ

    Δεν έχεις άδικο πειρατή μου!
    Ευχαριστώ, χαίρομαι που σ’ άρεσε το τραγούδι! 🙂
    Φιλιά πολλά!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαρτίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Blog Stats

  • 316,484 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


