01
Απρ.
11

Ένα ψέμα…για αρχή…

Το μεγαλύτερο ψέμα που θα μπορούσε να πει κανείς…

θα ήταν αν ισχυριζόταν, πως δεν είπε ή δεν θα πει ποτέ ψέματα.

Δεν αποφεύγονται καν εκείνα, που ονομάζουμε «κατά συνθήκη ψέματα»!

Δεν ξέρω για ποιο λόγο μπαίνουμε στη διαδικασία να αφιερώνουμε μια ολόκληρη μέρα σ΄αυτά,

όταν επί 365 ή 366 μέρες το χρόνο τα συναντάμε μπροστά μας…

Μήπως το κάνουμε για να τιμήσουμε κάπως, αυτόν που χάβει τα ψέματα?

Μπαααα πολύ ψεύτικο ακόμα κι αυτό ακούγεται… 😆

Κράτα ένα ψέμα για το τέλος

***

Όποιος δεν πιστέψει πως είμαι μια ξανθομαλλούσα δίμετρη με  φτερά στην πλάτη, που σκορπίζει χρυσόσκονη παντού … την έβαψε! 😛

Υ.Γ: Άντε, καλό μήνα σε όλους! 😉


16 Responses to “Ένα ψέμα…για αρχή…”


  1. 1 Angel
    1 Απρίλιος, 2011 στο 10:21 πμ

    Μα ποιός είναι αυτός που δεν πιστέυει πως είσαι μια ξανθομαλλούσα δίμετρη με φτερά στην πλάτη, που σκορπίζει χρυσόσκονη παντού;;;; Εγώ ότι πεις!Μαζί σου…Χα χα χα χα
    Καλό μήναααααααααααααα
    Σμουατςςςςςςςςςςςςςςς

  2. 2 Angel
    1 Απρίλιος, 2011 στο 10:22 πμ

    Χα….
    Πάλι μπέρδεψα το gr με το com
    και βγήκα με ηλίθια φάτσα!
    Χα χα χα χα χα χα

  3. 1 Απρίλιος, 2011 στο 10:30 πμ

    Φοβερό. Να λες ψέμματα και μετά να ξαναλές ψέμματα για να υποστηρίξεις το αρχικό ψέμα. Έχω ένα φίλο που το κάνει αυτό συνεχώς. Δεν αλλάζει. Δεν είναι μόνο ο φίλος μου που λέει ψέμματα. Αλήθεια, πόσο υποκριτικό είναι να έχουμε θεσπίσει και συκρεκριμένη ημερομηνία για να λέμε ψέμματα; Επίσημα ψέμματα.

  4. 1 Απρίλιος, 2011 στο 12:20 μμ

    Δίμετρη ή όχι, εγώ ένα έχω να πω:
    Κανόνισε να μου στείλεις κάποιον να μου καθαρίσει το μπλογκ μου, γιατί μια η χρυσόσκονη που πετάς παντού, μια τα φτερά και τα πούπουλα που μας αφήνεις κάθε φορά ‘σουβενίρ’, έχει γίνει εκεί μέσα χαμός! Έχω βαρεθεί να μαζεύω! Άσε που, κάθε φορά που μπαίνω και βλέπω τη χρυσόσκονη χαίρομαι ότι είναι Χριστούγεννα μόνο και μόνο για να απογοητευτώ μετά όταν θυμηθώ ότι είναι ΜΟΝΟ ΑΠΡΙΛΗΣ! 👿

    Ουφ… πάλι συγχίστηκα…
    Πάω να πιω ό,τι βαλεριάνα μου έχει μείνει (μετά από το χθεσινό Λεπα effect). 🙄

    Φιλιάαα!!!

    ΥΓ: Και καλό μήνα εύχομαι, αγαπητή μου φτερωτή Κλώντια Σίφερ! 😆

  5. 1 Απρίλιος, 2011 στο 12:44 μμ

    Ουπς τι τερατάκι είναι αυτό? Πού είναι το Αγγελάκι, οέοοο?
    Χαχαχαχαχαχαχααχα και εγώ που έλεγα θα με υποστήριζες φορώντας και εσύ τα δικά σου φτερά!
    Καλό μήνα, γλυκιά μου…
    Πολλά φιλιά! 🙂

  6. 1 Απρίλιος, 2011 στο 12:46 μμ

    Να το Αγγελάκι βρε, που όλοι ξέρουμε…
    Κι όπως πάντα μές τα κέφια!
    😆 😆 😆
    Δεν πειράζει που μπερδεύεις τα mails…Αφού έχεις πολλά είπαμε! 😉
    Φιλιάαααα!

  7. 1 Απρίλιος, 2011 στο 12:48 μμ

    Kanthare συμφωνώ απόλυτα μαζί σου…
    Φαύλος κύκλος είναι το ψέμα…χωρίς αρχή και τέλος!
    Καλό σου μήνα! 🙂

  8. 1 Απρίλιος, 2011 στο 12:59 μμ

    Πω πω νεύρα! Γιατί Λιλιθάκι μου?
    Θα έρθω η ίδια αυτοπροσώπως, με τσεμπέρι και ποδιά να συμμαζέψω το blog σου…Δεν θέλω να μου συγχίζεσαι. Αν και πιστεύω πως λίγη χρυσόσκονη υπογραμμίζει τη δική σου θεσπέσια ομορφιά…
    Όμως μην μου λες πως μαδάνε τα φτερά μου βρε…Μην με κάνεις να αισθάνομαι σαν μαδημένο κοτόπουλο… 😆
    Και μην μου αγχώνεσαι τα Χριστούγεννα θα είναι πάλι κοντά μας σε 8 μήνες! 😉

    Φιλιά πολλά, λαμπρή μου νεράϊδα και καλό σου μήνα! 🙂

    Υ.Γ: Μόνο μην με παρομοιάζεις πλζ σαν την Claudia ή σαν αγγελάκι της Victoria Secret, επειδή…κυκλοφορούν πειρατές τριγύρω και ποτέ δεν ξέρεις! 😛

  9. 1 Απρίλιος, 2011 στο 3:44 μμ

    Υπάρχει αλήθεια ακόμη και στα ψέματα!
    Και ψέμα ακόμη και μέσα σε μια αλήθεια.

    Αλλά τα πρωταπριλιάτικα ψέματα είναι τα καλύτερα, γιατί γίνονται με καλή πρόθεση!
    Άρα αξίζει να γιορτάζουμε αυτή τη μέρα!

    Όσο για τη χρυσόσκονή σου είναι πολύ όμορφη, όπως και η «αστροφεγγιά» που δημιουργείς γύρω σου! 🙂
    Φιλιά πολλά πολλά Αστεράκι!

  10. 1 Απρίλιος, 2011 στο 5:00 μμ

    Έχουν επινοηθεί τόσες μέρες για να γιορτάζουμε κι από κάτι…που σιγά μην ξέφευγε το ψέμα!

    Και εγώ πιστεύω πως ψέμα κι αλήθεια πάνε μαζί χέρι με χέρι…!

    Δηλαδή, Ερατώ μου, σου αρέσει η χρυσόσκονή μου…δεν χρειάζεται να έρθω να καθαρίσω και το δικό σου blog, έτσι? 😆

    Πολλά φιλιά, καλό μήνα και καλό Σ/Κ, Ερατώ μου! 🙂

  11. 2 Απρίλιος, 2011 στο 12:53 μμ

    «Αν και πιστεύω πως λίγη χρυσόσκονη υπογραμμίζει τη δική σου θεσπέσια ομορφιά…»

    Flattery will get you everywhere.
    Feel much calmer now. :mrgreen:

  12. 2 Απρίλιος, 2011 στο 12:58 μμ

    Χαχαχαχα μα πιστεύεις πως το να σου κάνω κοπλιμέντα πάω να σε εξευμενίσω ή ότι δεν πιστεύω όσα λέω?

    Εεεεε λοιπόν, αν πιστεύεις στο πρώτο έχεις δίκιο, αν πιστεύεις στο δεύτερο έχεις άδικο! 😉

    (Και οι κρίσεις ειλικρίνειας συνεχίζονται… 😆 )

    I LOVE YOU so much!

  13. 2 Απρίλιος, 2011 στο 1:53 μμ

    I love you too, but you’re still cleaning my blog. 😛

  14. 2 Απρίλιος, 2011 στο 2:01 μμ

    Χαχαχαχαχα οκ…αλλά θα το διαπραγματευτώ πρώτα:
    Έχω πετριά να κάνω δουλειές Κυριακάτικα…οπότε μάλλον αύριο θα στο καθαρίσω…επιπλέον τα καθαριστικά δικά σου…
    Εννοώ σκούπες, ξεσκονόπανα, απορρυπαντικά κλπ…
    Εγώ θα φέρω μόνο την ποδίτσα μου! 😛
    :mrgreen:

  15. 2 Απρίλιος, 2011 στο 2:08 μμ

    Σύμφωνοι.
    Ρώτα τον Garfield για τα καθαριστικά.
    Θα σου δείξει πού τα φυλάω.
    Μην περιμένεις βέβαια να σε βοηθήσει κιόλας…
    Συνήθως, ούτε ‘γεια’ δεν σου λέει αν δεν του δώσεις την πιστωτική σου κάρτα. 😆

  16. 2 Απρίλιος, 2011 στο 2:12 μμ

    Ok it’s a deal, then…
    Θα έρθω αύριο και θα συννενοηθώ με τον Garfield, αν και θα προτιμούσα τον σκυλάκο…
    Δεν θέλω βοήθεια κι ας μην μου νιαουρίσει κιόλας…δεν πειράζει, εξάλλου δεν έχω καν πιστωτική να του δώσω! χαχαχαχαχαχαχαχα!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Απρίλιος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Blog Stats

  • 316,484 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


