08
Απρ.
11

Τα παλιά και τα τωρινά…

Κάποτε οι αρχαίοι ημών πρόγονοι κατέφευγαν σε μάντεις και σε ιερούς χώρους να μάθουν τη μοίρα τους. Έπαιρναν χρησμούς που πίστευαν πως θα τους βοηθούσαν στα προβλήματά τους…Ζητούσαν αρωγή να καταλάβουν και να εξηγήσουν τι στραβό έχουν πάνω τους και τίποτα δεν τους πάει καλά…αναζητούσαν και προσπαθούσαν να κατανοήσουν και να γνωρίσουν το βαθύτερο «εγώ» τους…Ποιοι είναι, τι είναι….από πού έρχονται και πού πάνε…

Ο άνθρωπος ποτέ δεν έπαψε να ενδιαφέρεται για αυτά τα πράγματα παρά το πέρασμα τόσων αιώνων από τότε. Ακόμα κι εκείνοι που θεωρούν πως όλα αυτά είναι παιδιαρίσματα και χαζά, ανάξια να ασχοληθεί κανείς…ενδόμυχα όμως έστω και για την πλάκα τους αναρωτιούνται…Ας μην ξεχνάμε τα ζώδια, που είναι πια μια ολόκληρη επιστήμη…όλοι μας αν τύχει και πέσει ένα περιοδικό στα χέρια μας ή μια εφημερίδα ρίχνουμε μια κλεφτή ματιά στις τελευταίες σελίδες να διαβάσουμε το ωροσκόπιο/ζώδιό μας…

Έτσι λοιπόν η «Πυθία» δεν έπαψε να υπάρχει ποτέ. Μόνο που κατά περίσταση αλλάζει μορφή….

Θα με ρωτήσετε τώρα, «προς τι αυτός ο πρόλογος Αστροφεγγιά?» Λοιπόν υπάρχει σύνδεση. Συνάντησα σ’ ένα ιστολόγιο μιας νέας φίλης, Coulas (Η Cούλα και τα cουλά της) μια ανάρτηση που έκανε για ένα site που σου βρίσκει τι ήσουν στην προηγούμενη ζωή… 😉

Το site είναι αυτό, είναι πολύ εύκολο να μάθετε τα αποτελέσματα βάζοντας απλώς την ημερομηνία και τη χρονιά γέννησής σας, απαραίτητη όμως προϋπόθεση είναι να ανοίξετε το site στον internet explorer.

Το επιχείρησα και εγώ και ιδού τα αποτελέσματα:

Διάγνωση:

Στην προηγούμενη ζωή σου, ήσουν άντρας.
Γεννήθηκες στην περιοχή που σήμερα ονομάζεται ΗΠΑ, Νότιο-Ανατολικά περίπου το 550.
Το επάγγελμα σου ήταν δολοφόνος, μελισσοκόμος, καλόγερος

Σχόλιο:

Χαχαχαχαχαχα το θεωρώ πολύ πιθανό να ήμουν άντρας. Ώρες ώρες ψάχνω τα θηλυκά χαρακτηριστικά μου με φανάρι και μεγεθυντικό φακό! 😛 Η Αμερική μου φαίνεται εντάξει σαν χώρα, σίγουρα θα μου πήγαινε…και άκου λέει, ζούσα εκεί το 550! Wow, 1500 περίπου χρόνια πριν…τι θα έχουν δει τα μάτια μου…!!!

Το πιο κουφό ήταν το επάγγελμά μου: Τι σόι άνθρωπος θα ήμουν αν ήμουν δολοφόνος και καλόγερος μαζί? Και πες οκ…έτσι κι αλλιώς είμαι των άκρων…μια άγρια όσο και αγαθή προσωπικότητα κάτι σαν dr Jekyll and mr Hyde ένα πράγμα 😆 αλλά το μελισσοκόμος πού κολλάει? χαχαχαχαχαχαχα. Το μέλι δεν μου αρέσει, να προτιμήσω μια αλληγορική άποψη του επαγγέλματος αυτού? Μήπως απομυζώ το νέκταρ της ζωής? Μμμμμ, ενδιαφέρουσα σκέψη! 🙂


Σύντομο ψυχολογικό προφίλ στην προηγούμενη ζωή σου:
Αυτοί οι άνθρωποι είναι πάντα ανακατεμένοι σε οτιδήποτε καινούργιο. Λάτρης των αλλαγών, κυρίως στην τέχνη, την μουσική και την μαγειρική.

Σχόλιο:

Δεν πέφτει και πολύ έξω σε αυτό…Η μαγειρική ίσως μου τα χαλάει…αλλά ουδείς αλάνθαστος και τέλειος! χαχαχαχαχαχα

Το δίδαγμα που η τελευταία προηγούμενη ζωή σου φέρνει στην παρούσα ζωή σου:
Υπάρχει μια αόρατη σύνδεση ανάμεσα στον υλικό και τον πνευματικό κόσμο. Το δίδαγμα σου είναι να βρεις και να μάθεις να χρησιμοποιείς αυτή τη μαγική γέφυρα.

Σχόλιο:

Πάρ’ το αβγό και κούρευτο! 😆 Δεν μου λέει κάτι καινούριο…Τέτοιες ανησυχίες όντως τις έχω…πού να βρω όμως το μαγικό αυτό γεφύρι? Μοιάζει σαν το γεφύρι της Άρτας που ολημερίς το έκτιζαν και το βράδυ γκρεμιζόταν… Ουφ τι μπελάδες είναι αυτές οι σπαζοκεφαλιές! 😀

Αυτά τα νέα εεε τα παλιά εννοώ, αγαπημένοι μου φίλοι. Γνωρίσαμε τι ήμουν στην προηγούμενη ζωή, αλλά και το ψυχολογικό μου προφίλ…Πολύ ελκυστική προσωπικότητα έτσι?

Αν ενδιαφέρεστε και εσείς να μάθετε τα δικά σας δεν έχετε παρά να το δοκιμάσετε… 😉



12 Responses to “Τα παλιά και τα τωρινά…”


  1. 8 Απρίλιος, 2011 στο 7:08 μμ

    Χααααααχαααααααααααχααααααααχαααααααχα!γειάσου αστεράκι μου! ωραίο ποστάκι γέλασα!ε,ντάξει μη νομίζεις ό-λοι κάποτε,ψάχνουμε αυτό το μυστικό σπασμένο?κρίκο που μας ενώνει με το μακρυνόοοοο παρελθόν μας!και πιθανόν κάποιες φορές να βρίσκουμε,τυχαία και διάφορα στοιχεία από τις προηγούμενες ζωές και στη τωρινή χαααααααααααααχααααααααααααχααααααααχααααα!ε,λοιπόν το έκανα κ αι εγώ καλό,μου το τεστάκι και να τι μου’βγαλε!-:

    Διάγνωση:
    ——————————————————————————–
    Στην προηγούμενη ζωή σου, ήσουν άντρας.
    Γεννήθηκες στην περιοχή που σήμερα ονομάζεται Μογγολία περίπου το 1750.
    Το επάγγελμα σου ήταν δραματουργός, μουσικός, σκηνοθέτης, βάρδος.
    ——————————————————————————–
    Σύντομο ψυχολογικό προφίλ στην προηγούμενη ζωή σου:
    Ήσασταν ένα πρακτικό άτομο, υλιστής χωρίς ιδιαίτερες πνευματικές ανησυχίες. Αυτή η απλή φιλοσοφία της ζωής σας, βοήθησε όμως τους φτωχούς και τους αδύναμους.
    ——————————————————————————–
    Το δίδαγμα που η τελευταία προηγούμενη ζωή σου φέρνει στην παρούσα ζωή σου:
    Το δίδαγμα σου είναι να καλλιεργήσεις την αυτοεκτίμηση σου και να αναπτύξεις την ικανότητα να δίνεις ελπίδα στις καρδιές των ανθρώπων. Η φιλοδοξία δεν είναι το παν. Ο αληθινός πλούτος βρίσκεται στην ψυχή.
    ——————————————————————————–
    Μήπως θυμήθηκες..?

    Βρε λές? μα ροπή προς τη καλλιτεχνική φύση την έχω, αλήθεια είναι (λατρέυω τη μουσική και τις καλλιτεχνικές κατασκευές) τώρα πρακτική δε θα’λεγα πως είμαι και πολύ,αλλά τέσπα αλλά τα τελευταία που λέει, στο ηθικό δίδαγμα τα πιστέυω ακράδαντα! περί αυτοεκτίμησης (είμαι άτομο με χαμηλή αυτόεκτίμηση,αλλά μου αρέσει να βοηθάω τους άλλους ηθικά κυρίως να τους κάνω ευτιχισμένους και το τελευταίο που λέει περί φιλοδοξίας και αληθινού πλούτου θα μπορούσε, να είναι το μότο μου?

    τι να πεί κανείς αστεράκι μου,κανείς δε μπορεί επακριβώς να ξέρει τι είναι αυτό που τον ενώνει(αν υπάρχει κάτι τέτοιο οκ?) με τυχόν προγούμενες ζωές που ίσως έχει ζήσει και δ ε τις θυμάται?! βλέπεις αυτά είναι τα μυστήρια και τα ανεξήγητα που ποτέ κα νείς δε βρήκε απάντηση σε αυτά όσο,και με όποιον τρόπο και αν έψαξε! πάντως έχεις, δίκιο σε αυτά που λές στο ποστάκι σου…ωραίο ποστάκι μπράβο μ’άρεσε!…καλησπέρες…

  2. 8 Απρίλιος, 2011 στο 7:24 μμ

    Δεν ήσουν καθόλου «κακός» άνθρωπος την προηγούμενή σου ζωή, Αθανασία μου…Είδες? Μερικές τονωτικές ενέσεις στην αυτοεκτίμησή σου κι όλα θα είναι εντάξει!
    χαχαχαχαχαχαχαχα αστειεύομαι φυσικά…
    Όπως κάτι για να γελάσουμε είναι ακριβώς αυτό το post.
    Χαίρομαι που σ΄άρεσε…
    Πολλά φιλιά! 🙂

  3. 8 Απρίλιος, 2011 στο 9:32 μμ

    Πολύ ωραίο αυτό το site!
    Λοιπόν το έκανα κι εγώ και ιδού τα αποτελέσματα:
    «Διάγνωση:
    ——————————————————————————–
    Στην προηγούμενη ζωή σου, ήσουν άντρας.
    Γεννήθηκες στην περιοχή που σήμερα ονομάζεται Βόρεια Κίνα περίπου το 1225.
    Το επάγγελμα σου ήταν ξυλοκόπος, ιππέας, βοσκός.
    ——————————————————————————–
    Σύντομο ψυχολογικό προφίλ στην προηγούμενη ζωή σου:
    Επαναστατικό πνεύμα. Εμπνέετε αλλαγές σε κάθε τομέα της ζωής – πολιτική, θρησκεία, επιχειρήσεις, νοικοκυριό. Θα μπορούσες να ήσουν ο αρχηγός.
    ——————————————————————————–
    Το δίδαγμα που η τελευταία προηγούμενη ζωή σου φέρνει στην παρούσα ζωή σου:
    Το δίδαγμα σου είναι να μάθεις την ταπεινότητα και την πίστη στις αρχές της πνευματικότητας. Θα έπρεπε να πιστεύεις στην υψηλή λογική.
    ——————————————————————————–
    Μήπως θυμήθηκες..?»

    Ναι θυμήθηκα κάτι που δεν είχα ξεχάσει ποτέ: ότι μου αρέσει να είμαι αρχηγός (του εαυτού μου!)
    Ότι είμαι ένα φοβερό επαναστατικό πνεύμα!
    Ότι είμαι μεγάλο ψώνιο 🙂
    Αλλά με τέτοια διάγνωση πώς να μην είμαι;
    Μόνο στο τέλος «μου τη λέει» λίγο με την ταπεινότητα αλλά εγώ δεν πτοούμαι: η ταπεινότητα και η πνευματικότητα είναι οι μεγάλες μου αρετές , μαζί με τις πολλές άλλες που έχω!

    Ευχαριστώ Αστεράκι για την…αναδρομή! Πολύ ωραία! Μου έφτιαξε το κέφι!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ και ένα ακόμη καλύτερο Σαββατοκύριακο!

  4. 4 Angel
    8 Απρίλιος, 2011 στο 11:11 μμ

    Χα χα χα χα χα
    Παλιό αλλά καλό!
    Το χα κάνει πριν καιρό όταν είχα ie
    μιας και όπως γνωρίζετε μ αρέσει να διαγράφω διάφορα
    απ το pc Αντρας κι εγώ και μάλιστα νεκροθάφτης μου είχε πει!!!!
    Δύσκολο το ξεχνάς αυτό! Χα χα χα χα χα Τα υπόλοιπα
    δεν τα θυμάμαι αλλά τι σημασία έχει…
    Το γρήγορο φτυάρι λέμε!
    Χα χα χα χα χα χα
    Φιλιάααααααααααα

  5. 9 Απρίλιος, 2011 στο 11:10 πμ

    «δολοφόνος, μελισσοκόμος, καλόγερος»

    Χαχαχαχαχαχαααααα!!! Αυτός κι αν είναι συνδυασμός! 😆
    Υπάρχει εξήγηση όμως…
    Ήσουν δολοφόνος που για να μην τον πιάσουν πήγε στο μοναστήρι και έγινε καλόγερος και για να περνά τον χρόνο του και να μην πλήττει, ασχολιόταν με τη μελισσοκομία. Μια μέρα όμως τρελλάθηκαν οι μέλισσες (για άγνωστο λόγο) και του επιτέθηκαν με μοιραία αποτελέσματα. Γι’ αυτό και δεν αγαπάς το μέλι. 😉
    Για το ότι γεννήθηκες στις ΗΠΑ, θα το πίστευα.

    Λοιπόν, το έκανα κι’ εγώ (naturally) και ιδού τα αποτελέσματα:

    Στην προηγούμενη ζωή σου, ήσουν άντρας.
    Γεννήθηκες στην περιοχή που σήμερα ονομάζεται Ουαλία περίπου το 975.
    Το επάγγελμα σου ήταν ποιητής, διασκεδαστής, μουσικός.
    ——————————————————————————–
    Σύντομο ψυχολογικό προφίλ στην προηγούμενη ζωή σου:
    Πάντα σας άρεσε να ταξιδεύετε και να ερευνάτε. Θα μπορούσατε να είστε ντέτεκτιβ ή κατάσκοπος.
    ——————————————————————————–
    Το δίδαγμα που η τελευταία προηγούμενη ζωή σου φέρνει στην παρούσα ζωή σου:
    Το δίδαγμα σου είναι να καταφέρεις να νικάς την ζήλια και τον θυμό που έχεις μέσα σου αλλά και σε αυτούς που θα σε επιλέξουν για οδηγό τους. Θα πρέπει να καταλάβεις ότι αυτές οι αδυναμίες οφείλονται σε έλλειψη αυτοπεποίθησης και φόβο.
    ——————————————————————————–

    Παρατηρήσεις:

    1) Ουαλία; Μα εννοείται! It was either that or Scotland. :mrgreen:
    2) Λίγο με προβληματίζει το γεγονός ότι όλες ήμασταν άντρες…
    3) Θα μπορούσα να είμαι ντέτεκτιβ ή κατάσκοπος. Σωστό και πάλι! Γιατί νομίζεις ότι έχω δει τόσα CSI, Σέρλοκ, Μις Μάρπλ κτλ κτλ;
    4) Παρόλη την (περίεργη, ομολογώ) ορθότητα των προηγούμενων, το δίδαγμα είναι λίγο εκτός τόπου-χρόνου. Ζήλια και θυμό; Έλλειψη αυτοπεποίθησης και φόβο; Χμ… τι να πω; Μάλλον στην αντρική έκδοσή μου, ήμουν κομματάκι κομπλεξικός. 😆

    Πολύ καλό ποστ, Αστεράκι μου!
    Γέλασα πολύ με το «δολοφόνος, μελισσοκόμος, καλόγερος»!
    Αλήθεια σου λέω! 😆

    Φιλιά πολλά!

    ΥΓ1: Αθανασία μου… και τώρα στη Μογγολία γεννήθηκες! Χαχαχαχααα!!!
    ΥΓ2: Ερατώ μου, αυτό το «ξυλοκόπος, ιππέας, βοσκός» πολύ το ζήλεψα!
    ΥΓ3: Αστεράκι μου, είσαι όμως η αρχαιότερη, ε; Respect! :mrgreen:

  6. 9 Απρίλιος, 2011 στο 11:15 πμ

    Να ευχαριστήσουμε και την Coula για το σημερινό γέλιο! 🙂

  7. 9 Απρίλιος, 2011 στο 11:51 πμ

    Ερατώ μου δεν μπορώ να σε φανταστώ βοσκό ή ξυλοκόπο…ιππέα ίσως. 🙂
    Επαναστατικό πνεύμα σίγουρα για αρχηγός…χμμμ τι να σου πω? Πρόσεχε έχεις να κάνεις με έναν «δολοφόνο» 😆
    Πάντως θα κάναμε καλό ζευγάρι στο θέμα των αλλαγών. Εσύ εμπνέεις καινοτοτομίες και εγώ πάντα εμπλέκομαι σε αυτές…άσε που θα μπορούσες να με βοηθήσεις στο θέμα της μαγειρικής! χαχαχαχαχαχαχα
    Πολλά φιλιά, γλυκιά μου και καλό σου Σ/Κ! 🙂

  8. 9 Απρίλιος, 2011 στο 11:54 πμ

    Αγγελάκι μου τι να πω? Βρήκα σε σένα το ταίρι μου… Εγώ θα τους ξεπαστρεύω και εσύ θα τους εξαφανίζεις φυτεύοντάς τους και από πάνω για ξεκάρφωμα θα έχουμε ένα μελίσσι!
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Πάντως από σένα τα πάντα θα μπορούσα να περιμένω! 😆
    Σμουάαααααααατς!

  9. 9 Απρίλιος, 2011 στο 12:06 μμ

    Lilith μου ξέρεις τι με προβληματίζει? Ότι ήμουν δολοφόνος καμιά σας δεν φαίνεται να πτοεί ή να ανησυχεί! Δεν σας κάνει κανένα κλικ ότι εγώ ήμουν ο «ψυχάκιας» της παρέας από δολοφόνος σε καλόγερο και τούμπαλιν? 😆 😆 😆
    Και με σένα θα ταίριαζα όπως και με την Αθανασία μας επειδή και οι δυο σας ασχολείστε με τις τέχνες…Οπότε θα βρίσκατε σε μένα μια φανατική οπαδό! 😉
    Είσαι βλέπω δεύτερη στην ιεραρχία σε θέμα παλαιότητας και η Ουαλία όντως σου πάει πολύ…
    Αλλά και εσύ βλέπω πως το επάγγελμά σου το έχεις για ξεκάρφωμα αφού στο βάθος είσαι ντετέκτιβ…
    Χμμμμ μήπως το κάνεις για να ανακαλύψεις ..τον δολοφόνο? 😛
    Τα διδάγματα ομολογώ δεν έχουν καμιά συνοχή με τα προηγούμενα…οπότε θα δεχθώ την εξήγηση που δίνεις και εσύ ως προς το φύλο…!

    Λογικό είναι να ήμασταν άντρες στην προηγούμενη ζωή, εξού ότι είμαστε γυναίκες τώρα…
    Όλες μας είμαστε σκορπισμένες σε όλα τα πλάτη και μήκη της υφηλίου, αλλά όπως τότε έτσι και τώρα δεν μας εμποδίζει να είμαστε φίλες….

    Χαίρομαι που σου άρεσε το ποστ…ήταν ό,τι πρέπει να γελάσουμε! 😉

    Πολλά πολλά φιλάκια με αστερόσκονη και εύχομαι και σε σένα ένα χαρούμενο Σ/Κ!

    Υ.Γ: Την υπέροχή μου γατούλα-δολοφόνο την πρόσεξες? χαχαχαχαχαχαχα

  10. 9 Απρίλιος, 2011 στο 12:08 μμ

    Ουπς πράγματι, ξέχασα να ευχαριστήσω την Coula για την όμορφη και διασκεδαστική ιδέα της! 🙂

  11. 9 Απρίλιος, 2011 στο 12:20 μμ

    Ναι, είναι φοβερή! Τώρα την πρόσεξα όμως…
    Στην αρχή νόμισα ότι παραδίδεται.
    ΤΩΡΑ πρόσεξα το μαχαίρι!
    Χαχαχαχαχααα!!!
    Και το μάτι όμως…
    Την βλέπεις και κάνεις 3 μέρες να κοιμηθείς! 😆

  12. 9 Απρίλιος, 2011 στο 12:23 μμ

    Να ταν μόνο το μαχαίρι…έχει και μια καραμπίνα στον ώμο! Αρματωμένη σαν αστακός η ξανθιά γατούλα μου…και δυο ματάκια που στάζουν…αίμα!
    Χααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Απρίλιος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Blog Stats

  • 316,358 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


