12
Απρ.
11

The Champion…

1ος ΝΙΚΗΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΕΡΚΥΡΑΣ 2010-2011 χορηγός "ΕΠΤΑΝΗΣΙΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ"

Σήμερα το blog της Αστροφεγγιάς έχει τη χαρά να φιλοξενήσει έναν πρωταθλητή.

Τον πρώτο σκακιστή, που λίγες ώρες μετά τη μεγάλη επιτυχία του και τη στέψη του, μου έκανε την τιμή να μου παραχωρήσει τις πρώτες δηλώσεις του.

– Γεια σου Αλέξανδρε! Πες μας σε παρακαλώ, καταρχάς, σε ποιο αγώνισμα έλαβες μέρος και ποια θέση κατέκτησες…

– Καλησπέρα! Σήμερα (σημ.= χθες) στο σχολείο μου είχαμε ένα τουρνουά σκακιού και βγήκα πρώτος.

– Συγχαρητήρια Αλέξανδρε! 🙂 Βγήκες πρώτος, μπράβο! Μα καλά, πόσο χρονών είσαι? Συμμετείχαν όλες οι τάξεις του σχολείου στο τουρνουά?

– Είμαι 8 χρονών. Πήραν μέρος όλες οι τάξεις του σχολείου εκτός από την Β΄ τάξη.

– Πίστευες μέσα σου, πως θα κέρδιζες?

– Όχι.

– Τι αισθανόσουν?

– Είχα άγχος, νόμιζα πως θα κάνω μια λάθος κίνηση και θα τα χάσω όλα. Και είχα αγωνία  να δω το μεγάλο νικητή.

– Με πόσα παιδιά διαγωνίστηκες, τους νίκησες όλους?

– Έπαιξα με πέντε μεγαλύτερα παιδιά, τους νίκησα όλους, αλλά τους τρεις τελευταίους με αρκετή δυσκολία.

– Οι συμμαθητές σου σε εμψύχωναν, σε στήριξαν στην προσπάθειά σου?

– Ναι με εμψύχωναν, αλλά πολύ περισσότερο ο φίλος μου ο Χριστόδουλος.

– Πώς αισθάνθηκες όταν ανακοίνωσαν πως κέρδισες?

– Μου φάνηκε απίστευτο, νόμιζα πως ήταν όνειρο.

– Χάρηκες? – Πάρα πολύ!

– Αντιμετώπισες δυσκολίες?

– Η μεγαλύτερη ήταν στον τελευταίο αγώνα, που κέρδισα με διαφορά έναν πόντο.

– Ποιος σου έμαθε σκάκι? Ποιος είναι ο προπονητής σου?

– Ο παππούς μου και παίζουμε συχνά.

– Χάρηκαν οι δικοί σου μόλις το έμαθαν?

– Πάρα πολύ. Με φίλησαν και με αγκάλιασαν.

– Σ΄ αρέσει το σκάκι? – Πολύ!

Συγχαρητήρια και πάλι Αλέξανδρε και σε ευχαριστώ πολύ γι΄αυτή τη συνέντευξη…!

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά για μια μητέρα να βλέπει το παιδί της να διακρίνεται και να διαπρέπει… Όταν βλέπει τα ματάκια του να λάμπουν από ευτυχία κι όταν μάλιστα  κατακτά κάτι μόνο με τις δικές του δυνάμεις…!

Ήταν ξαφνικό και για μένα, δεν γνώριζα…μου το ετοίμαζε για έκπληξη… Ήθελε να μου το αποκαλύψει στο σπίτι, αλλά παρατήρησα την κορδέλα του μεταλλίου μέσα απ’ την μπλούζα του…Όταν μου αφηγήθηκε τι συνέβη, η περηφάνεια μου και η συγκίνησή μου ήταν τεράστια…!!!

My Su(o)n, you are the champion!


12 Responses to “The Champion…”


  1. 12 Απρίλιος, 2011 στο 3:19 μμ

    Συγχαρητήρια στον Αλέξανδρο και να έχει πάντα επιτυχίες στη ζωή του!
    Σημαντικό που διακρίθηκε σε κάτι που απαιτεί ευφυία, προσπάθεια, αγώνα σε μια εποχή που πολλά παιδιά διαλέγουν εύκολα πράγματα για να ασχολούνται!

    Μπράβο Αλέξανδρε , είσαι αξιέπαινος!

  2. 12 Απρίλιος, 2011 στο 3:44 μμ

    Ερατώ σ’ ευχαριστώ πολύ εκ μέρους του και εγώ προσωπικά!
    Μπορεί να ακουστεί κλισέ, αλλά κάθε μαμά χαίρεται με το παιδί της κι ο δικός μου ήλιος είναι πράγματι πολύ έξυπνος και με κάνει πολύ ευτυχισμένη!

    Και πάλι ευχαριστώ!

    Να ‘σαι καλά, πολλά φιλιά!

  3. 3 Angel
    12 Απρίλιος, 2011 στο 3:51 μμ

    Ωωωωωωωω
    Πολλά πολλά συγχαρητήρια!!!!
    Φαντάζομαι τη χαρά σας έτσι;
    Πολλά φιλιά κ στους δυο σας
    Σμουατςςςςςςςςς x 2

  4. 12 Απρίλιος, 2011 στο 4:05 μμ

    Σ’ ευχαριστούμε πολύ Αγγελάκι μου!
    Όντως η χαρά μας είναι μεγάλη…εγώ δε, είμαι σαν γύφτικο σκερπάνι. Εγώ να κέρδιζα δεν θα χαιρόμουν τόσο πολύ! 😉
    Πολλά πολλά φιλιά και σε σένα! 🙂

  5. 5 vad
    13 Απρίλιος, 2011 στο 5:56 πμ

    Συγχαρητήρια,αντε να τον καμαρωσεις γκραν μετρ:)

  6. 13 Απρίλιος, 2011 στο 12:55 μμ

    Πρόσφατα διάβασα το «8», ένα μυθιστόρημα της Katherine Neville, λες να ανακαλύψει και το ελιξήριο της ζωής? 😆 😆 😆
    Σ’ ευχαριστώ πολύ, VaD μου, να ‘σαι καλά! 🙂

  7. 13 Απρίλιος, 2011 στο 6:16 μμ

    YES,YES YES!!!
    Μπράβοοοοοοοοοοοο!!!
    Αλέξανδρέ μου, συγχαρητήρια! Είμαι πολύ περήφανη για σένα και ας μη σε γνωρίζω προσωπικά!
    Είναι πολύ εντυπωσιακό που νίκησες σε ένα τουρνουά σκακιού και πόσο μάλιστα που νίκησες παιδιά μεγαλύτερα από σένα! Φαντάζομαι η μαμά σου θα νιώθει ten feet tall και με το δίκιο της. :mrgreen:
    Πάντα τέτοια, αγόρι μου, σου εύχομαι!
    Πάντα επιτυχίες και χαρές!

    Φιλιά πολλά πολλά και στους δυο σας!

    ΥΓ: Ο γιος κερδίζει σε αγώνα σκακιού και η μαμά έχει Windows 8 και κάνει… προσωρινό save!
    DNA acts in mysterious ways! 😆 😆 😆

  8. 13 Απρίλιος, 2011 στο 6:29 μμ

    Lilithάκι μου, δεν ξέρω πώς έγινε αυτό, αλλά το νέο μαθεύτηκε…Μπαμπάδες και μαμάδες μου δίνουν συγχαρητήρια…λένε στον ήλιο μου, «Αλέξανδρε τα σάρωσες όλα»!
    Είμαι πολύ χαρούμενη και υπερήφανη…και ο μικρός χάρηκε πολύ! 🙂
    Σε ευχαριστούμε και οι δύο πολύ για τα καλά σου λόγια…!

    Χαχαχαχαχαχα εννοείται το DNA παίζει σπουδαίο ρόλο: Ο «προπονητής» του είναι ο πατέρας μου…έχει και μένα σαν μητέρα που έχει φοβερές αποκλειστικότητες…πώς να μην βγει ο Αλέξανδρος genius? 😆

    Άσε που είμαστε και οι τρεις ζώδια του Αέρα, Δίδυμοι οι μεγαλύτεροι, Ζυγός η νέα γενιά…Τυχαίο? Δεν νομίζω! 😉

    Φιλιά πολλά έχεις κι από εμάς! 🙂

  9. 14 Απρίλιος, 2011 στο 12:26 μμ

    Συγχαρητήρια Αλέξανδρε!!!

    Πάντα να βγαίνεις νικητής σε όλες της μάχες και να κατακτάς τον κόσμο σαν εκείνον από τον οποίο πήρες το όνομά σου…

    * The Winner Takes It All *

    Αυτό για σένα:

    Fair Winds Man

  10. 14 Απρίλιος, 2011 στο 1:09 μμ

    Πειρατή μου σε ευχαριστώ πολύ εκ μέρους του…Να είσαι σίγουρος πως παρακολουθεί αυτό το post και είναι χαρούμενος και συγκινημένος για τα καλά σας λόγια και τις ευχές σας!

    Σας(σε) ευχαριστώ και εγώ πάρα πολύ!!!!!

  11. 14 Απρίλιος, 2011 στο 1:10 μμ

    «The Winner Takes It All» : Ένα πολύ όμορφο και αγαπημένο τραγούδι, ευχαριστούμε για την αφιέρωση!

    Φιλιά πάρα πάρα πολλά! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Απρίλιος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Blog Stats

  • 316,354 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


