18
Απρ.
11

Μεγάλη Εβδομάδα στην Κέρκυρα…

Μπήκαμε στη Μεγάλη Εβδομάδα

Λίγες μέρες πριν το Άγιο Πάσχα

Μια γιορτή που για μένα την  πλαισιώνουν ιδιαίτερα χρώματα, ακούσματα και εικόνες…

Τα μωβ άνθη της πασχαλιάς που στολίζουν τους φράχτες των σπιτιών…

Το κόκκινο σαν αίμα, χρώμα των αβγών

και δυο συγκεκριμένα σύμβολα  του νησιού μου:

Οι μπότηδες (=κανάτες)

και

οι Φιλαρμονικές της Κέρκυρας

Η Αστροφεγγιά τηρώντας τη συνήθειά της, θα σιωπήσει αυτές τις μέρες και θα επανέρθει το Μ. Σάββατο.

Σας εύχομαι, ολόψυχα καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα...!

Υγεία και Αγάπη σε σας και στις οικογένειές σας!

Πολλά φιλιά!

Υ.Γ: Σας αφήνω με μερικές φωτογραφίες από τις γεμάτες «αρώματα» πασχαλιές, τους μπότηδες του μικρού μου ήλιου που τις διακόσμησε με τις μπογιές του και ένα clipάκι (μικρό αφιέρωμα) του Κερκυραίικου Πάσχα!

12 Responses to “Μεγάλη Εβδομάδα στην Κέρκυρα…”


  1. 18 Απρίλιος, 2011 στο 2:23 μμ

    Πολύ όμορφα είναι στο νησί σας!
    Μου αρέσει η μουσική παράδοση που έχετε, κάτι που δεν συμβαίνει τόσο πολύ σε άλλα μέρη της Ελλάδας…
    το κλιπάκι καταπληκτικό!
    Το μόνο κακό σε αυτή την ανάρτηση είναι που …θέλεις να μην ξαναγράψεις μέχρι το Μ. Σάββατο…εντάξει, θα το δεχτούμε αναγκαστικά!
    Εύχομαι αυτές τις μέρες να περάσεις ξεχωριστά.
    Φιλιά πολλά!

  2. 18 Απρίλιος, 2011 στο 3:39 μμ

    Γειάσου αστεράκι μου!…εμ,αν κι έχω έρθει,τρίς φορές (για διακοπές)στο νησί σου…(ναί,ναι!!) κι έχω κατενθουσιαστεί,από την ομορφιά του νησιού και θα’θελα να ξανάρθω κάποτε) αν και δε το βλέπω για σύντομα…ε,ΔΕΝ έτυχε να έρθω πο-τέ άνοιξη εκεί,ή Πάσχα!(σνίφ!)…έχω έρθει μόνο καλοκαίρι…πολύυυυυυ ωραίες οι φωτό σου πάντως!….πανέμορφες…καλό Πάσχα καλό μου,με υγεία, ευτυχία και με ό,τι επιθυμείς…έυχομαι..και καλή Ανάσταση! καλά να περάσεις!….

  3. 3 Angel
    18 Απρίλιος, 2011 στο 4:58 μμ

    Καλησπέρα Αστεράκι
    Μμμμμ πασχαλιά! Αυτό το μοβ λουλούδι
    πάντα με ταξίδευε με το άρωμα του!!!
    Ποτέ δεν κατάφερα να έχω μια στο μπαλκόνι μου!
    Πολύ δύσκολο φυτό γκρρρρρρρρ
    Κατά τα άλλα καλά!
    Καλή μεγάλη εβδομάδα και πολλά φιλιά!
    Σμουατςςςςςςςςςςς

  4. 18 Απρίλιος, 2011 στο 5:11 μμ

    Το νησί μου έχει πραγματικά μεγάλη παράδοση στη μουσική. Οι φιλαρμονικές του νησιού μου είναι πασίγνωστες και είμαστε περήφανοι για αυτές.
    Το Πάσχα μας έχει πολύ έντονο εθιμοτυπικό χαρακτήρα…αξίζει κανείς να το ζήσει έστω για μια φορά!
    Ερατώ μου εύχομαι και σε σένα ό,τι ποθείς και να περάσεις όμορφα, εμείς δεν χανόμαστε…εξάλλου το Μ. Σάββατο δεν είναι μακριά, μόνο 4 μέρες! 😉
    Φιλιά πολλά!

  5. 18 Απρίλιος, 2011 στο 5:13 μμ

    Αθανασία μου εύχομαι την επόμενη φορά που θα μας επισκεφτείς να είναι το Πάσχα!
    Καλό Πάσχα, με υγεία και χαρά σε σένα και στους αγαπημένους σου!
    Πολλά φιλιά! 🙂

  6. 18 Απρίλιος, 2011 στο 5:15 μμ

    Αγγελάκι μου μην εγκαταλείπεις την προσπάθειά σου..μην το βάζεις κάτω και πού ξέρεις μπορεί τελικά να ευδοκιμήσει μια πασχαλιά στο μπαλκόνι σου! 😆
    Κατά τα άλλα εύχομαι και σε σένα και στην οικογένειά σου, καλή Ανάσταση, καλό Πάσχα και φυσικά σου στέλνω πολλά φιλιά! 🙂

  7. 19 Απρίλιος, 2011 στο 10:49 πμ

    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα. Υγεία, ευτυχία και σύνεση. Καλά να περάσεις.

  8. 19 Απρίλιος, 2011 στο 11:27 πμ

    Από κοντά πρέπει να είναι πράγματι καταπληκτική εμπειρία!
    Μπράβο σας που διατηρείτε αυτή την τόσο όμορφη παράδοση σε μια τόσο μεγάλη γιορτή.
    Το κλιπάκι είναι πολύ ωραίο και η μουσική που ακούγεται από τη φιλαρμονική, αρκετά συγκινητική…

    Καλή Ανάσταση εύχομαι, Αστέρι μου, σε σένα και στον μικρό σου Ήλιο. 🙂

    Φιλιά πολλά!!!

  9. 19 Απρίλιος, 2011 στο 1:24 μμ

    Kanthare μου σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου και ανταποδίδω με όλη μου την καρδιά!
    Αν θυμάμαι έχεις δηλώσει κι ερασιτέχνης ζαχαροπλάστης…ελπίζω να φτιάξεις κανένα τσουρεκάκι για μένα! (αστειεύομαι) 😆
    Πολλά φιλιά!

  10. 19 Απρίλιος, 2011 στο 1:32 μμ

    Σε ευχαριστώ Λιλιθάκι μου, αλλά όλα τα μπράβο ανήκουν σε εκείνους που κρατούν τη λαογραφία και τα έθιμα ζωντανά!
    Επίσης ένα τεράστιο «μπράβο» αξίζει σε όλες τις φιλαρμονικές του νησιού μου…κάνουν πολύ καλή δουλειά, έχουν διακριθεί και εκτός νησιου (και μεταξύ μας μετανιώνω που δεν πήγα και εγώ ποτέ να μάθω και να παίξω μουσική σε μια από αυτές).
    Το κομμάτι αν και κακώς δεν γνωρίζω τον τίτλο του είναι ένα από τα …χμμμ «θρηνητικά/πένθιμα» άσματα που ακούγονται κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας. Όντως είναι πολύ συγκινητικό!
    Νεράϊδα μου, σε ευχαριστώ και εγώ για τις ευχές σου και με τη σειρά μου ανταποδίδω, στέλνοντάς σου πολλά φιλιά με πολλή αστερόσκονη, συνάμα! 😉

  11. 23 Απρίλιος, 2011 στο 2:58 πμ

    Μπάαα!

    Η Αστροφεγγιά θα σιωπήσει;;;
    Απίστευτο! 😆

    Υπέροχα πράγματα μας χάρισες εδώ!
    Ένιωσα πως είχα πάει ένα μακρινό ταξίδι καθώς έβλεπα το clipάκι με φόντο όλη αυτή την ομορφιά.
    Με ταξίδεψαν επίσης και τα σχέδια του μεγάλου πρωταθλητή.

    Σου εύχομαι να περάσεις όμορφο Πάσχα να βρεις κάτι που να σου αρέσει για να φας από όλες τις Πασχαλιάτικες λιχουδιές, και να δεις πολλές πολλές ταινίες.

    Καλή Ανάσταση Αστεράκι.
    Πειρατικό φιλί της Αγάπης για το βράδυ της Ανάστασης.
    *

  12. 23 Απρίλιος, 2011 στο 11:08 πμ

    Χαχαχα, Πειρατή μου, καμιά φορά σιωπά και η Αστροφεγγιά…μέχρι σήμερα δλδ! 😉

    Χαίρομαι που σ΄άρεσε το clip, και έκανες κι εσύ ένα σύντομο νοητό ταξίδι στο νησί μου αυτές τις μέρες!
    Εύχομαι κάποτε αν το επιθυμήσεις να το κάνεις αληθινά…

    Θα σου αποκαλύψω ένα μικρό μυστικό. Στο χρωμάτισμα των μπότηδων του Ήλιου μου, συμμετείχα και εγώ. Μάντεψε ποια ζωγράφισα εγώ, αν μπορείς. 😉

    Πάντως μην ανησυχείς, πάντα υπάρχουν λιχουδιές που απολαμβάνει η Αστροφεγγιά. Όσο ιδιότροπη κι αν είναι δεν μένει ποτέ νηστική! 😆

    Καλέ μου, πειρατή ανταποδίδω και εγώ το φιλί της Αγάπης και όχι μόνο για απόψε!

    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Απρίλιος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Blog Stats

  • 317,719 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


