23
Απρ.
11

Το Άγιο Φως της Ανάστασης…

Η μικρή, η πρώτη Ανάσταση έγινε… Αναμένουμε το βράδυ όπου τα μεσάνυχτα θα ψάλουμε όλοι μαζί χαρμόσυνα το:

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

 Το Άγιο Φως της Ανάστασης θα ανάψει σε κάθε λαμπάδα και σε κάθε κερί των Χριστιανών…

Η αφή του Άγιου Φωτός για πολλούς είναι ένα μυστήριο, γι’ άλλους ένα ουράνιο θαύμα και σε μερικούς ίσως ένα εξυπνο τέχνασμα. Ο κόσμος όμως, που εισρέει κάθε χρόνο στα Ιεροσόλυμα και γίνεται αυτόπτης μάρτυρας του γεγονότος είναι πολύς.

Χιλιάδες πιστοί περιμένουν την εμφάνιση του ορθόδοξου Πατριάρχη να βγει απ΄ το κουβούκλιο του Πανάγιου Τάφου με τα 33 κεριά αναμμένα να λάβουν και αυτοί με τη σειρά τους το άκαυτο αυτό Φως.

~~~***~~~

Έχει άραγε σημασία να αποδείξουμε την αξιοπιστία ενός ιερού τελετουργικού, που χάνεται στα βάθη των αιώνων?

Εξάλλου η Πίστη για τον καθένα δεν βασίζεται σε χειροπιαστά στοιχεία. Είναι κάτι που πηγάζει από μέσα μας…

Είθε απόψε, το βράδυ της Ανάστασης του Κυρίου να ανάψει στην καρδιά μας για πάντα ένα άλλο φως:

Το φως της Αγάπης,

το φως της Ζωής!

Χρόνια σας πολλά, φίλοι μου!


8 Responses to “Το Άγιο Φως της Ανάστασης…”


  1. 23 Απρίλιος, 2011 στο 1:50 μμ

    Το Πάσχα με θλίβει πάντα…
    Αυτά που πέρασε ο Χριστός σε συνδυασμό με την υποκρισία των ανθρώπων και την πλειοψηφία των ιερομένων, μου προκαλέί μεγάλη ψυχική αναστάτωση.
    Αυτό όμως που γίνεται στα Ιεροσόλυμα, είναι κάτι που μου προκαλεί δέος και με συγκινεί αφάνταστα!
    Μπράβο σου που έβαλες τα βίντεο! Το πρώτο ειδικά με τη μαρτυρία του μοναχού, είναι απίστευτο!

    Καλή Ανάσταση, Αστέρι μου και σ’ ευχαριστώ γι’ αυτό το ποστ.
    Με έκανες να νιώσω Ανάσταση!

    Φιλιά πολλά πολλά!!!

  2. 23 Απρίλιος, 2011 στο 2:29 μμ

    Λιλιθάκι μου σε καταλαβαίνω απόλυτα…Έτσι αισθάνομαι και εγώ αυτές τις μέρες γι’ αυτό και δεν θέλω να ποστάρω συχνά…
    Επηρεάζομαι από το Θείο Δράμα…και οι πολλές σχετικές ταινίες που παρακολουθώ μετά μανίας αυτό τον καιρό, συμβάλουν σ΄ αυτό.
    Το τι κάνει ο υπόλοιπος κόσμος ή η πλειοψηφία των ιερωμένων δεν θα το κρίνω και δεν με αφορά. Σκέφτομαι πως νοιώθω και τι πράττω εγώ. Η Πίστη είναι προσωπική κι εσωτερική κι αφορά τον καθένα ξεχωριστά.

    Τα videos τα έψαξα πολύ…υπάρχουν πολλά θέματα που δεν εξηγούνται και κατά την γνώμη μου καλύτερα που δεν συμβαίνει αυτό. Η Πίστη μου συμπληρώνει τα κενά.

    Χαίρομαι που έστω και για λίγο σε έκανα να χαρείς…και η χαρά σου θα μεγαλώσει σίγουρα αν αναλογιστείς πως σε λίγες ώρες θα δοξάσουμε όλοι μας την ΑΝΑΣΤΑΣΗ Του!

    Σου εύχομαι να έχεις μια πολύ όμορφη Λαμπρή…με πολλά χαμόγελα και χαρά!

    Φιλιά πολλά, νεράϊδα μου!

  3. 23 Απρίλιος, 2011 στο 9:11 μμ

    Πολύ όμορφο το ποστ και ειδικά αυτό που λες στο τέλος:
    «να ανάψει στην καρδιά μας το φως της αγάπης,το φως της ζωής».
    Σου εύχομαι να περάσεις ευχάριστα αυτές τις μέρες με πολύ φως γύρω σου!
    Φιλιά πολλά πολλά, αναστάσιμα!

  4. 23 Απρίλιος, 2011 στο 9:53 μμ

    Ερατώ μου νομίζω πως είναι και το ουσιώδες νόημα των όσων κήρυξε ο Χριστός, πως πιστεύοντας σε Αυτόν πιστεύουμε στη Ζωή και μας ζήτησε απλά να αγαπάμε…
    Δεν θέλω να πω περισσότερα. Δεν είμαι θεολόγος και μάλιστα απέχω κατά πολύ από αυτά…έχω όμως το δικαίωμα της γνώμης και το ελεύθερο να την εκφράζω, όπως όλοι ΜΑΣ άλλωστε!

    Με τη σειρά μου εύχομαι και σε σένα να περάσεις όπως επιθυμείς. Να είσαι πάντα χαρούμενη, υγιής και ευτυχής!

    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη σαν τη λάμψη των πυροτεχνημάτων που θα φωτίσουν τον ουρανό απόψε!

  5. 25 Απρίλιος, 2011 στο 9:31 πμ

    Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά πολλά! Εύχομαι υγεία, χαρά και ευτυχία σε σένα και τα αγαπημένα σου πρόσωπα! 🙂 Φιλιά πολλά!

  6. 25 Απρίλιος, 2011 στο 11:08 πμ

    Leviathan μου, αληθώς Ανέστη! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και εύχομαι και σε σένα τα καλύτερα!
    Χρόνια πολλά, χαρούμενα κι ευτυχισμένα! 🙂

  7. 7 nandia
    26 Απρίλιος, 2011 στο 5:27 μμ

    Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη….

  8. 26 Απρίλιος, 2011 στο 5:30 μμ

    Αληθώς Ανέστη, Nandia μου!
    Χρόνια σου πολλά και καλά!
    Καλωσήρθες στο blogάκι μου! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Απρίλιος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Blog Stats

  • 316,358 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


