26
Απρ.
11

A new game with 15 questions…

Ήρθε η ώρα να απαντήσω στην πρόσκληση της αγαπητής Angel και να συμμετάσχω στο παιχνίδι που έπαιξε και η ίδια προ λίγων ημερών…

Χαλαρή λοιπόν στο καναπέ μου, στριφογυρίζω ένα φωτοστέφανο στα χέρια (που δεν έχω), αλλά έτσι απασχολώ τα χέρια μου μέχρι να σκεφτώ τι απαντήσεις θα δώσω σε 15 ερωτήσεις… 😉

Έτοιμοι (δεν πετάω όμως τα rayban μου σαν το Σάκη, επειδή τα λατρεύω 😆 )? Πάμε:

1) Ένα αντικείμενο από τη ντουλάπα σου χωρίς το οποίο δεν μπορείς να ζήσεις.

-Χαχαχαχα, πολύ εύκολη η απάντηση για μένα. Δεν θα μπορούσα να αποχωριστώ τον σκελετό που κρύβω και που κρύβει ο καθένας μας σε μια ντουλάπα… Τον έχω αποδεχθεί κι είναι σύντροφος καλός! 😛

2) Τι είναι αυτό που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα γνώριζαν για σένα;

-Πιστεύω πως είμαι απ’ αυτούς που «διαβάζει» κανείς σαν ανοικτό βιβλίο…και είμαι δεκτική σ΄αυτό. Υπάρχουν πολλά όμως που δεν γνωρίζουν και έτσι θα μείνει αυτό, κατ’ επιλογή. Οπότε…sorry guys, χάσατε! 😉

3) Ονόμασε κάτι που θα ήθελες να κάνεις πριν πεθάνεις.

-Θα ακουστεί κοινότυπο, αλλά αληθινό: Πολλά ταξίδια.

4) Μια τροφή χωρίς την οποία δεν μπορείς να ζήσεις.

-Πετύχατε από σβέρκο! 😀 Αν και κατά καιρούς κολλάω σε κάτι, από μόνη μου τα κόβω μαχαίρι για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να νοιώθω έντονα την έλλειψή τους…Ίσως το τυρί να αποτελεί μικρή εξαίρεση, αλλά κι αυτό το ελέγχω.

5) Μια φράση που χαρακτηρίζει τον τρόπο που ζεις.

-Χμμμ φράση? Ιδιαίτερη μέσα στην απλότητά της. Χαχαχαχαχα

6) Ποιο είναι το τραγούδι που ακούς περισσότερο στο i tunes;

-Είμαι i tunes από μόνη μου. 🙂 Κολλάω σε μελωδίες, ακούσματα και τραγούδια και παίζουν στο μυαλό μου συνέχεια…Δύσκολο να επιλέξω ένα, αλλά τώρα τελευταία έχω ξεχωρίσει το «Je Veux» της Zaz… Αν και δεν γνωρίζω γαλλικά, μου αρέσει πάρα πολύ και κυρίως η μουσική του κομματιού.

 

 

7) Τι στυλ θεωρείς ότι έχεις;

-Έχωωωω? Χαχαχαχαχαχα, δεν ξέρω…νευρόσπαστο μάλλον…!

8 ) Δυο χόμπι σου.

-Δεν θεωρώ χόμπι κάτι που είναι μέρος της ζωής μου. Οπότε δεν έχω.

9) Δυο χαρακτηριστικά που μισείς ή σε ενοχλούν.

-Φαντάζομαι πως η ερώτηση αναφέρεται στους άλλους ανθρώπους. Σίγουρα το ένα είναι η κοροϊδία και το δεύτερο η υποκρισία…ιδιαίτερα μάλιστα όταν το αντιλαμβάνομαι, γίνομαι έξω φρενών. 👿

10) Απόλαυση που σου δημιουργεί ενοχές;

-Δεν απολαμβάνω κάτι τόσο που να με κάνει να νοιώθω ενοχές μετά…ίσως η σοκολάτα, κατά περίσταση όμως.

11) Ποιο είναι το αγαπημένο σου vampire;

-Μμμμμ αγαπημένο θέμα αλλά όχι τόσο για να κολλήσω σε κάποιο συγκεκριμένο. Vampire να ΄ναι κι ό,τι να ΄ναι, που λένε! 😉

12) Αγαπημένα cartoon;

-Πάρα πολλά, όμως τρέφω μια ιδιαίτερη συμπάθεια στο coyote.

13) Ποιο είναι πιο σημαντικό: αγάπη, φήμη, δύναμη ή λεφτά;

-Αδιαμφισβήτητα η αγάπη…φήμη και δύναμη τα αγνοώ επιδεικτικά …τα λεφτά καλό είναι να υπάρχουν (αν υπάρχουν) γιατί βοηθούν σε πολλά.

14) Αν μπορούσες να ζεις σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο, ποια θα ήταν και γιατί;

-Αν είχα την επιλογή δεν θα ζούσα στη σημερινή αλλά ούτε και στο πρόσφατο παρελθόν. Θα προτιμούσα από την αρχαιότητα μέχρι το μεσαίωνα. Γιατί? Επειδή μου άρεσαν πολύ αυτές οι εποχές! 😉

15) Μπορείς να θυμηθείς τι έκανες σαν σήμερα ένα χρόνο πριν;

-Η μνήμη μου είναι τόσο επιλεκτική, που στιγμές δεν θυμάμαι τι κάνω το αμέσως προηγούμενο λεπτό…Σίγουρα πάντως πριν ένα χρόνο δεν απαντούσα σε 15 ερωτήσεις. 😆 😆 😆

That’s all folks… and a song (special for you)!

P.S: Όποιος το επιθυμεί δεν έχει παρά να παίξει. 😉

28 Responses to “A new game with 15 questions…”


  1. 26 Απρίλιος, 2011 στο 3:04 μμ

    🙂

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  2. 26 Απρίλιος, 2011 στο 3:11 μμ

    Wow! Μα τι όμορφο καλάθι είναι αυτό? Ευχαριστώ πολύ! Χαχαχαχαχα να αναθεωρήσω την απάντησή μου περί σοκολάτας? 😆
    Χρόνια πολλά Γλαρένια μου, Χριστός Ανέστη! Να ‘σαι πάντα χαρούμενη, υγιής και γελαστή!
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη! 🙂

  3. 3 Angel
    27 Απρίλιος, 2011 στο 8:23 μμ

    Ετσι όπως διάβασα αυτό:
    στριφογυρίζω ένα φωτοστέφανο στα χέρια (που δεν έχω)
    κατάλαβα λάθος! Χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα
    Χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα δεν μπόρεσα να συνεχίσω
    απ τα γέλια χα χα χα χα χα χα
    Λέω, τι γράφει το αστεράκι, τα παιξε;;;
    Χα χα χα χα χα χα χα χα
    Κατά τ άλλα καλά!
    Χρόνια πολλά είπα; Ε το ξαναλέω!
    Γύρισα αλλά θα ξαναφύγω! Οχι ότι σαν νοιάζει
    αλλά απ τη χαρά μου δεν μπορώ να μην το αναφέρω!
    Χα χα χα χα χα χα χα
    δεν θα σταματήσω το γέλιο απόψε!
    φιλιά πολλά και ευχαριστώ που έπαιξες!
    Smouatsssssssssssssssssssssss

  4. 28 Απρίλιος, 2011 στο 10:39 πμ

    Angel μπράβο!
    Έδωσες στο post αυτό, τη σημασία και την αξία που του αρμόζει…και εγώ μέχρι εκεί θα διάβαζα! 😆 😆 😆
    Άντε να έκανα μια εξαίρεση να ακούσω τα υπέροχα τραγούδια που έβαλα πιο κάτω!
    Να ΄σαι καλά, βιαστικό μου Αγγελάκι. Να περνάς καλά και να γελάς πολύ, σου εύχομαι!
    Φιλάκια πολλά! 😉

  5. 28 Απρίλιος, 2011 στο 12:25 μμ

    Βρήκα την απάντηση στην πρώτη ερώτηση με τον σκελετό πολύ εύστοχη και έξυπνη.
    Η Ερ.4 θα έπρεπε να είναι «ονομάστε ένα φαγητό που δεν θα τρώγατε ποτέ».
    Θα είχε πέσει πολύ γέλιο!
    Θα σου χρειαζόντουσαν 18 ποστ μόνο για να απαντήσεις τη συγκεκριμένη ερώτηση! 😆 😆 😆

    Φιλιάααααααα!!!

    ΥΓ: Τραγουδάκι, άψογο!

  6. 28 Απρίλιος, 2011 στο 1:27 μμ

    Lilith μου 18 posts τα βρίσκεις αρκετά για να καλύψουν αυτή την ερώτηση? Δεν νομίζω! 😛 😆
    Σ’ ευχαριστώ που πέρασες!
    Φιλάκια πολλά!

    Υ.Γ: Χαίρομαι που σ΄άρεσε το τραγουδάκι (αν και δεν ξέρω ποιο από τα 2 εννοείς, ενδεχομένως αναφέρεσαι στο τελευταίο)!

  7. 28 Απρίλιος, 2011 στο 1:36 μμ

    Πολύ χαριτωμένα τα λες!

    Ξεχωρίζω: «Είμαι i tunes από μόνη μου»

    «Τι στυλ θεωρείς ότι έχεις;

    -Έχωωωω? Χαχαχαχαχαχα, δεν ξέρω…νευρόσπαστο μάλλον…!»

    Τι είναι αυτό; Καινούργιο στυλ; 🙂

    Τα τραγούδια και τα δύο φανταστικά!
    Καλή σου μέρα και να έχεις πάντα αυτή την ανάλαφρη διάθεση που βγάζει αυτό το ποστ!
    Φιλιά πολλά!

  8. 28 Απρίλιος, 2011 στο 1:39 μμ

    Ναι, στο τελευταίο.
    Το πρώτο τώρα το έψαξα και το βρήκα. :mrgreen:

    Ε, εντάξει… ας μην είμαστε και υπερβολικοί.
    18 ποστ νομίζω θα φτάσουν.
    Αν δεν φτάσουν, θα πάρω τα βουνά και θα πάρω και σένα μαζί μου! 😆

  9. 28 Απρίλιος, 2011 στο 1:45 μμ

    Χαχαχαχαχαχα Ερατώ μου εύστοχες οι παρατηρήσεις σου.
    Όταν κάποιος έχει στο νου του συνέχεια μουσική, μελωδίες κλπ…δεν χρειάζεται i-tunes (μεταξύ μας δεν ξέρω ακριβώς τι είναι, μια αμυδρή ιδέα έχω μόνο 😛 ).

    Η ερώτηση με το στυλ με μπέρδεψε κάπως, δεν ξέρω αν εννοούσε το στυλ ντυσίματος ή προσωπικότητας, οπότε προτίμησα να απαντήσω στο δεύτερο, που με χαρακτηρίζει η πνευματική (για να μην πω το χειρότερο, ψυχική) διαταραχή! 😆
    Και ως προς την απάντηση, θεωρώ, πως βρίσκω στόχο.

    Χαίρομαι που άρεσαν και σένα τα τραγούδια…είναι και η μόνη μου φιλοδοξία μου αν θες, να κάνω αγαπημένες μουσικές επιλογές, που να βρίσκουν ανταπόκριση και στους φίλους μου! 🙂

    Εεεε όσο για την ανάλαφρη διάθεση που γράφεις…εεε προφανώς έπεσα μέσα σε μια φωτεινή αναλαμπή μου! χαχαχαχαχαχαχα

    Φιλάκια πολλά!

  10. 28 Απρίλιος, 2011 στο 1:50 μμ

    Λιλιθάκι μου μπορώ να γίνω τόσο αηδιαστικά αναλυτική στο τι δεν μου αρέσει να τρώω, που πραγματικά 18 ποστς δεν θα έφθαναν.
    Οπότε ετοιμάσου, βάλε τα ορειβατικά μποτάκια σου, ετοίμασε σάκο με υπνόσακο και βρες κι ένα κασμά.. και βουρ να κατακτήσουμε τα Ιμαλάϊα! :mrgreen:

    P.s: ελπίζω να σου άρεσε και το γαλλικό τραγουδάκι, γκουγκλάροντας έψαξα την μετάφραση και δεν μπορείς να φανταστείς πόσο απόλυτα με καλύπτουν οι στίχοι του! 😉

  11. 28 Απρίλιος, 2011 στο 1:59 μμ

    Κατάλαβα…
    Πάω να βρω τα μποτάκια μου.
    Τον κασμά άσ’ τον καλύτερα… 🙄
    Το γαλλικό τραγουδάκι είναι ωραίο.
    Το έχω ακούσει μέχρι τώρα άπειρες φορές στο ραδιόφωνο.
    Να σου εξομολογηθώ κάτι όμως;
    Στο α ααα ααα που κάνει στο 1:33, πάντα μου ακούγεται σαν γάτα που της πατάνε την ουρά. :mrgreen:
    Η τρομπέτα όμως είναι πολύ ωραία και γενικότερα είναι πολύ πιασάρικο τραγούδι.
    Μ’ αρέσει. 🙂

  12. 28 Απρίλιος, 2011 στο 2:04 μμ

    Ναι άσε καλύτερα τον κασμά…πολύ φοβάμαι πως θα με κυνηγάς μ’ αυτόν, έχω κι εκείνο το χάρισμα ξέρεις να εκνευρίζω τον κόσμο, οπότε με «βλέπω» πετσοκομένη και πεταμένη από ένα κατσάβραχο! Ας περιοριστούμε στα σχοινιά μόνο! 😆
    Δεν έχω προσέξει το»αααααα» που λες, τώρα το έκανα, αλλά δεν με πειράζει, δεν ξέρω, νομίζω όμως πως δένει όμορφα συνολικά.
    Μα ποια τρομπέτα λες εσύ? 🙄 έχω δει μια live εκτέλεση του τραγουδιού που τον ήχο της «τρομπέτας» τον κάνει η ίδια με τα χέρια και τη φωνή της…Λες να έχω πέσει τόσο έξω? 😉

  13. 28 Απρίλιος, 2011 στο 2:09 μμ

    Σοβαρά;
    Δεν έχω ιδέα!
    Αν όντως το κάνει αυτό, μπράβο της!

  14. 28 Απρίλιος, 2011 στο 2:14 μμ

    Ναι, χωρίς να βάζω το χέρι στη φωτιά, το κάνει μόνη της. Κι αν προσέξεις το κάνει και στο video clip. Ο ήχος της μουσικής είναι τόσος φυσικός από τα απλά όργανα που παίζουν προφανώς…και νομίζω πως διακρίνεται αυτή η λεπτομέρεια.
    Πάντα ό,τι γράφω τώρα τα λέω με επίφυλαξη, έτσι? Δεν είμαι δυστυχώς, μουσικός! 😦

  15. 28 Απρίλιος, 2011 στο 2:21 μμ

    Το έψαξα.
    Έχεις δίκιο. Με το στόμα της το κάνει!
    She’s amazing!!!

  16. 28 Απρίλιος, 2011 στο 2:25 μμ

    Είναι όντως εκπληκτική!
    Και ύστερα από αυτές τις «άχρηστες-χρηστικές πληροφορίες» που ανταλλάξαμε, θες να γίνουμε ζευγάρι να παίξουμε σε κανένα τηλεπαιχνίδι γενικών γνώσεων να τα σαρώσουμε όλα? 😆 😆 😆

  17. 28 Απρίλιος, 2011 στο 2:25 μμ

    Παίρνω πίσω αυτό που είπα για τη γάτα προηγουμένως.
    Respect! 🙂

  18. 28 Απρίλιος, 2011 στο 2:26 μμ

    Μη γελάς!
    Σε τηλεπαιχνίδι οι δυο μας, θα τους είχα πάρει το σκαλπ!!! 😆

  19. 28 Απρίλιος, 2011 στο 2:27 μμ

    Έλα βρε μην το πάρεις πίσω…Έτερον εκάτερον. Κανείς δεν βρίσκεται στο απυρόβλητο! 😉

  20. 28 Απρίλιος, 2011 στο 2:28 μμ

    Θα τους είχαμε, εννοώ…

  21. 28 Απρίλιος, 2011 στο 2:28 μμ

    Ωωωωωω σε βλέπω πολύ σκληροπυρηνική! Και εγώ φανατίζομαι στα παιχνίδια, οπότε θα τα σπάγαμε σίγουρα. Δεν θα αφήναμε τίποτα όρθιο! :mrgreen:

  22. 28 Απρίλιος, 2011 στο 2:30 μμ

    Όχι…
    Το κάνω αυτό καμιά φορά με τα τραγούδια.
    Κολλάω σε ένα σημείο που μου φαίνεται κάπως και δεν βλέπω the bigger picture.

  23. 28 Απρίλιος, 2011 στο 2:30 μμ

    Όχι καλά το είπες στην αρχή…Ας μπεις εσύ μπροστά…και εγώ ακολουθώ…ξέρεις να γλιτώσω να πληρώσω τη νύφη μετά! χαχαχαχαχαχαχαχαχα

  24. 28 Απρίλιος, 2011 στο 2:32 μμ

    Δεν μου φαίνεται περίεργο αυτό που λες…και εγώ κολλάω σε λεπτομέρειες (κυρίως αρνητικές) και αναφέρω τα πάντα θετικά και αρνητικά μαζί. Οπότε βλέπω πως μοιάζουμε και σε αυτό, Λιλιθάκι μου! 😉

  25. 28 Απρίλιος, 2011 στο 2:32 μμ

    Δεν έχει σημασία ποια θα είναι μπροστά.
    Τη νύφη δεν θα την πληρώσει καμιά απ’ τις δυο μας γιατί πολύ απλά… ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!!!
    Ακόμα και αν χάσουμε όμως, πάλι δεν θα τρέχει τίποτα. :mrgreen:

  26. 28 Απρίλιος, 2011 στο 2:34 μμ

    Ωχ η ήττα πάντα με ενοχλεί…οπότε καλό είναι που θα σε έχω δίπλα μου να αντιμετωπίσω αυτό το συναίσθημα! 🙂

  27. 28 Απρίλιος, 2011 στο 2:38 μμ

    It’s how you play the game…
    Don’t forget that.
    And win or lose, we are going to ROCK!!! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Απρίλιος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Blog Stats

  • 316,354 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


