06
Μάι.
11

Λόγος, παρά-λογος…

Η Carrie Bradshaw, η πρωταγωνίστρια του «Sex and the City» αμειβόταν απ΄την Vogue με 4$ και κάτι ψιλά για την κάθε λέξη που έγραφε σε άρθρο της, καταθέτοντας έτσι τις σκέψεις της γύρω από τις ανθρώπινες -ερωτικές σχέσεις και της αγαπημένης της πόλης, τη Ν.Υ. Καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό θα έλεγα… 😉

Φυσικά εσείς  δεν είστε υποχρεωμένοι να κάνετε κάτι τέτοιο…Δεν φθάνει που μπαίνετε στον κόπο να διαβάζετε τις σκέψεις μου (που είναι από μόνο του μεγάλη τιμωρία για σας), αν σας χρέωνα μάλιστα, το μόνο που θα αποκόμιζα θα ήταν κάτι ντομάτες …σάλτσα και δικαίως! 😛

Μεγάλος πρόλογος αυτός για κάποια που ισχυρίζεται πως στις τελευταίες μέρες διανύει μια πνευματική εαρινή νάρκη. Κι όμως είναι αλήθεια. Αν και ο νους μου δεν εφησυχάζει ποτέ και βρίσκεται σε εγρήγορση, εντούτοις όμως, είναι ακατόρθωτο να συγκεντρωθεί κάπου. Δεν μπορώ να καταλάβω που οφείλεται αυτό. Αντί η Άνοιξη να μου δίνει ερεθίσματα για πολλές δραστηριότητες, αντί ο καλοκαιρινός σχεδόν καιρός να με ωθεί σε διάφορα ξεσπάσματα…πλήττω! Βαριέμαι φοβερά. Με αποτέλεσμα να μην κάνω τίποτα…

Η οκνηρία λένε πως είναι ένα από τα θανάσιμα αμαρτήματα. Εν μέρει θα συμφωνήσω… Αν και δεν με ενοχλεί τόσο η σωματική νωθρότητα, θεωρώ πως η πνευματική είναι τρεις φορές χειρότερη. Τον τελευταίο καιρό τίποτα δεν με εντυπωσιάζει και γενικά η έλλειψη ενδιαφέροντος φανερώνεται περίτρανα όταν «βλέπω» πως η έμφυτη περιέργειά μου έχει…πάει διακοπές! 🙂

Το ευχάριστο είναι πως σαν τους διαβητικούς λαμβάνω και εγώ τις τονωτικές με ινσουλίνη ενέσεις μου. Να το κάνω πιο συγκεκριμένα, εννοώ πως, από το πουθενά εμφανίζεται κάτι που βάζει τη μηχανή του μυαλού μου μπροστά και προσπαθεί να λύσει μια νέα σπαζοκεφαλιά ή απλά το κάνει να λειτουργεί με γρήγορες στροφές…

Σ’ ένα βιβλίο με το οποίο έχω καταπιαστεί τελευταία (δεν σας λέω ποιο, σίγουρα δεν είναι κάτι που θα σας ενδιαφέρει 😆 ) διάβασα κάτι που με κάνει να ψάχνω αν έχει ψήγματα αλήθειας. Σε μια στιχομυθία μεταξύ δυο ρωτάει μια κοπέλα έναν άντρα που τυγχάνει να είναι και αρχαιολόγος: «Τι αναζητάς στις μελέτες σου?» -«Απαντήσεις».-«Σε τι είδους ερωτήματα?»-«Κάθε είδους». -«Είσαι φιλόδοξος?»-«Όχι περίεργος»….και βγαίνει το συμπέρασμα…: «Η περιέργεια είναι απείρως καλύτερη απο τη φιλοδοξία. Η φιλοδοξία είναι συνήθως περιοριστική, ενώ η περιέργεια είναι πλατιά και ανεξάντλητη και γεμάτη προοπτικές…»

Όσο το σκέφτομαι τείνω να πιστέψω πως είναι αλήθεια…Αν κάποιος κατακτήσει και εκπληρώσει τη φιλοδοξία του, σταματά. Δεν πάει παρακάτω…Ενώ η περιέργεια τρέφεται με συνεχείς ερωτήσεις και γεννά ακόμα περισσότερες, έτσι σε κάνουν να εξελίσσεσαι να μην εφησυχάζεις μέχρι να ικανοποιηθείς…

Ξέρω σας έχω κουράσει με τις παράλογες σκέψεις μου…Αλλά άμα καβαλήσω αυτό το τρελό άτι των εσωτερικών διαλόγων μου…με δυσκολία σταματώ.

Προς το παρόν μέχρι να βγω από τα θολά νερά της τύρφης, σημειώνω νοερά το επόμενο βιβλίο που πρόκειται να αγοράσω και τη νέα ταινία που προτείνει το Movie Nights για να παρακολουθήσω. Αν στο μεταξύ δείτε πουθενά την Αστροφεγγιά να έχει επανέλθει στα συγκαλά της, φωνάξτε με! (call me:mrgreen:

P.S: Το πιο πιθανόν να την ανακαλύψετε εκεί που υπάρχει μουσική! 😉

10 Responses to “Λόγος, παρά-λογος…”


  1. 1 Angel
    6 Μαΐου, 2011 στο 10:43 μμ

    Μη δίνεις σημασία αστεράκι
    είναι κι η πανσέληνος στο Σκορπιό….
    χα χα χα χα χα χα
    Φάση είναι θα περάσει!
    Λίγο πολύ όλοι το χουμε δει το έργο
    και δεν λέω αυτό που επιλέξανε στο movie nights
    Να σχολιάσω την εικόνα ή θα χουμε πάλι αναλύσεις επί των αναλύσεων;;;;
    Θα γινόταν ωραίο tattoo πάντως! Φιλιάαααααααααα

  2. 6 Μαΐου, 2011 στο 10:50 μμ

    Λες να επηρεάζομαι με την είσοδο της πανσέληνου στον Σκορπιό, Αγγελάκι? Αυτό δεν το περίμενα ποτέ!
    Τελικά μια Δίδυμος απ’ όλα επηρεάζεται? 🙄
    Όπως έθεσες το θέμα, καλή μου, είσαι υποχρεωμένη να σχολιάσεις τη φωτό…Δεν σου έχουν πει να μην αφήνεις τίποτα μισοτελειωμένο? 😆
    Tattoo, εεεε? Καθόλου άσχημο θα έλεγα…λίγο μεγάλο είναι βέβαια και δεν μπορώ να με φανταστώ με κάτι τέτοιο…
    Πάντως η συμφωνία ισχύει…όταν θα αποφασίσω για το δεύτερο επάνω μου, εσύ θα το φτιάξεις! 😉
    Φιλάκια πολλά! 🙂

  3. 7 Μαΐου, 2011 στο 11:19 πμ

    Παρ-άλογα πράγματα!
    Τι ωραία εικόνα!
    «Η περιέργεια είναι απείρως καλύτερη απο τη φιλοδοξία»
    Και τα δύο μαζί όμως είναι απείρως καλύτερη κατάσταση! (αστειεύομαι!)
    Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!

  4. 7 Μαΐου, 2011 στο 12:19 μμ

    Χρησιμοποιώντας το «καλύτερη» άμεσα χωράει σύγκριση…
    Σε σχέση με τι είναι καλύτερος ένας συνδυασμός φιλοδοξίας-περιέργειας, Ερατώ μου?
    Αν εννοείς το πασιφανές…οκ…δεκτόν!
    Καλή σου μέρα, καλό Σ/Κ! 🙂

  5. 7 Μαΐου, 2011 στο 12:43 μμ

    Εγώ ξέρω γιατί δεν μας λες ποιο βιβλίο διαβάζεις.
    Είναι Άρλεκιν και ντρέπεσαι έτσι δεν είναι;
    Δεν θα έπρεπε πάντως. Εγώ έχω διαβάσει ένα τρισεκατομύριο Άρλεκιν και αν είχα κι’ άλλα θα τα διάβαζα ευχαρίστως!
    Και μετά αυτό το υπέροχο αυθαίρετο συμπερασματάκι που έβγαλα με τόση μαεστρία και ευκολία, ας συνεχίσουμε. :mrgreen:
    «Η περιέργεια είναι απείρως καλύτερη απο τη φιλοδοξία»
    Ε, όχι και ‘απείρως’…
    Δηλαδή, παρά να είσαι η απλή περίεργη κουτσομπόλα της γειτονιάς που ‘μιλάς’ για όλους και όλα, δεν είναι καλύτερα να είσαι αυτός που το πάει (φιλόδοξα) λίγο παρακάτω και φτιάχνει μια επίσημη κίτρινη φυλλάδα και το κάνει επαγγελματικά;
    Ε, αφού τον κάνεις που τον κάνεις τον κόπο, να μη βγάζεις και κάτι; 🙄
    Ουφ…! Ας με σταματήσει κάποιος!
    Έχει δίκιο τελικά το Αγγελάκι για την πανσέληνο στον Σκορπιό…
    Μας έχει κάνει αγνώριστους!
    Αλλά τι να περιμένει κανείς από τον Σκορπιό;
    Love you too, Αγγελάκι μου. 😛

    Φιλιά πολλάαα!!!

    ΥΓ: By the way… εγώ διάβασα τον ‘Εξορκιστή’ του Peter Blatty πριν 6-7 μέρες. Ενδιαφέρον! :mrgreen:

  6. 7 Μαΐου, 2011 στο 1:05 μμ

    Καταρχάς Λιλιθάκι μου δεν ντρέπομαι ποτέ για κάτι που διαβάζω. Αυτές οι ντροπές πέρασαν ανεπιστρεπτί χρόνια πριν…Όταν λέω πως δεν θα σας ενδιέφερε ο τίτλος, το εννοώ και είναι αλήθεια, επειδή δεν έχει να προσφέρει τίποτα περισσότερο από μερικές αράδες που μετέφερα κι εδώ…
    Βέβαια ένα βιβλίο, οποιοδήποτε βιβλίο έχει πολλές χρήσεις και σκοπιμότητες ανάλογες με εκείνες αυτού που το επιλέγει να το διαβάσει!
    Χαχαχαχαχαχαχα και μετά από το μπερδεμένο ξεκαθάρισμα, θα ήθελα επίσης να διαχωρίσω την περιέργεια από το κοτσομπολιό-κατινιά. Είναι εύκολο όταν μας κάνει τη χάρη η ελληνική γλώσσα, να μπερδεύουμε λέξεις με έννοιες και στην πραγματικότητα να μην αναδεικνύουμε την ουσία και τη σωστή ερμηνεία κάθε λέξης και έννοιας.
    Οπότε δεν αναφέρομαι στο κουτσομπολιό. Άλλοι το έχουν μέσα τους πολύ, άλλοι λίγο και ελάχιστοι καθόλου. Δεν κρίνω κανέναν.
    Η περιέργεια όμως οδήγησε τον άνθρωπο μακριά…και μαζί με το λόγο τον έβγαλε έξω από τις σπηλιές και τον κατέβασε από τα κλαδιά των δέντρων που ήταν κρεμασμένος. Επίσης δεν θα κρίνω ποια είναι τα καλά ή τα κακά επιτεύγματά του.
    Ένα από αυτά είναι και οι «κίτρινες φυλλάδες».
    Οπότε μιας και έχω τη δικαιολογία της εισόδου της πανσέληνου στον Σκορπιό, νομίζω πως παίρνω άφεση αμαρτιών για τα άνωθι σχόλιά μου! :mrgreen:
    Τέλος γλυκό μου Lilithάκι, θα ήθελα σε παρακαλώ να μου πεις ποιων εκδόσεων είναι ο Εξορκιστής του P. BLatty, επειδή ενδιαφέρομαι πολύ να το διαβάσω…Φυσικά η ταινία είναι μια από τις αγαπημένες μου, αλλά αγνοούσα εντελώς τίνος συγγραφέα…Ψάχνω στον google, χωρίς αποτέλεσμα. Μήπως μπορείς να με βοηθήσεις?
    Πολλά πολλά φιλάκια με αστερόσκονη! 😉

  7. 7 Μαΐου, 2011 στο 1:22 μμ

    Φυσικά και έκανα πλάκα με την κουτσομπόλα και τη φυλλάδα. 😉

    Λοιπόν…
    Ο Εξορκιστής στα ελληνικά, είναι εκδόσεις «Ζάρβανος». Κοίτα εδώ:
    http://www.bibliopolio.gr/%CE%9F-%CE%95%CE%BE%CE%BF%CF%81%CE%BA%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%82-p-236395.html

    Το δικό μου βιβλίο, είναι αγορασμένο από τη δεκαετία του 80 και έχει άλλο εξώφυλλο αλλά είναι οι ίδιες εκδόσεις. Το μόνο που ήταν λίγο αρνητικό στην τότε έκδοση και δεν ξέρω αν το έχουν διορθώσει στην καινούρια, είναι η μετάφραση από τα αμερικάνικα.
    Υπήρχαν σημεία που ήταν για κλάματα!
    Ξέρεις… αμερικάνικες εκφράσεις που ο μεταφραστής τις μετέφραζε όπως τις άκουγε σχεδόν. 🙂

    Χμ… κοίτα τι βρήκα:

    http://www.kouniosbooks.gr

    Παλαιοπωλείο, λέει και έχει τον Εξορκιστή με το εξώφυλλο που το έχω εγώ!

    http://www.kouniosbooks.gr/katigories/40_Epistimonikhfantasia.htm

  8. 7 Μαΐου, 2011 στο 1:32 μμ

    Και μέσα από ένα αστείο, περνάει κανείς μηνύματα…και το προτιμώ έτσι! 😉
    Επίσης θέλω να σε ευχαριστήσω ειλικρινά για την άμεση εξυπηρέτηση. Σίγουρα θα πάω να το αγοράσω και εγώ το βιβλίο. Δεν θα ήθελα με τίποτα να λείπει από τη συλλογή μου!
    Ξανά σ’ ευχαριστώ!
    Φιλιά πολλά! 🙂

  9. 9 Angel
    7 Μαΐου, 2011 στο 4:02 μμ

    Δεν ξέρω τι λέτε εσείς
    Λίλιθ ακούς;;;
    Αλλά η πανσέληνος
    στο σκορπιό σας έχει κάνει
    σαν τα μούτρα μου, όταν είμαι
    στις καλές μου βεβαίως βεβαίως!
    Χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα

    δεν την παλεύω εδώ και 2-3 μέρες!
    Καλό μου φεγγαράκι μείνε λίγο παραπάνω στο σκορπιουδάκι!
    Είναι σούπερρρρρρρρρρρρρ

  10. 7 Μαΐου, 2011 στο 4:18 μμ

    Τι ποιο καλό κι επικίνδυνα ενδιαφέρον από το να μοιάζουν όλες οι πειρατίνες έστω και λίγο…Βέβαια δεν ξέρω αν θα είχε την ίδια άποψη και ο πειρατής, αλλά ποιος τον ρωτάει? 😆
    Πολύ όμορφο το σκιτσάκι σου, Αγγελάκι μου!
    Φιλιά πολλά! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαΐου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 318,970 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


