13
Μάι.
11

Την έχει η ψυχή μου τη φωτιά…

Στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε…σε μια εποχή που τα πάντα δείχνουν να καταρρέουν στη ζωή μας …είναι συγκινητικό και ευτύχημα που υπάρχει κάτι και κρατά την ελληνική ψυχή ζωντανή.

Αναφέρομαι στην ψυχή εκείνη την αγνή και τη λεβέντικη. Την ψυχή εκείνη που είναι υπερήφανη. Όσο κι αν αμφισβητείται αυτό στις μέρες μας, η φλόγα της γνήσιας ελληνικής ψυχής διατηρείται δυνατή και άσβηστη!

Αυτό θέλει να φωνάξει η φετινή μας συμμετοχή στη Eurovision. Με ένα πάντρεμα του παλιού με το καινούριο… του ζεϊμπέκικου χορού και του breakdance, αλλά κυρίως με το «Ζεϊμπέκικο», η ελληνική ψυχή θέλει να δηλώσει ευθαρσώς την παρουσία της:

«Την έχει η ψυχή μου τη φωτιά…»

Τη φωτιά του εξαγνισμού…τη φωτιά που θα φέρει ένα νέο, καλύτερο κόσμο!

Η Τέχνη (η κάθε μορφή τέχνης όπως η μουσική) πάντα υπήρξε η οδός κι ο καθρέπτης του Πολιτισμού κάθε λαού!

Υ.Γ1: Για να μην κάνω την κάποια…είχα δηλώσει πως δεν μου άρεσε το κομμάτι, επειδή το έβρισκα φορτωμένο και υπερβολικό!
Υ.Γ2: Παρόλα αυτά εύχομαι θερμά «καλή επιτυχία» στην ελληνική αποστολή!

16 Responses to “Την έχει η ψυχή μου τη φωτιά…”


  1. 13 Μαΐου, 2011 στο 2:57 μμ

    Ούτε σ’ εμένα αρέσει το τραγούδι αλλά κι’ εγώ τους έυχομαι κάθε επιτυχία.
    Είναι σημαντικό το ότι προκρίθηκαν.

    Φιλιά πολλά!!!

  2. 13 Μαΐου, 2011 στο 3:03 μμ

    Γειάσου αστεράκι μου!….ε, ούτε και μένα, μου αρέσει το κομμάτι και το είπα εξ’αρχής!ε,εμ είναι αρκετά βαρύ για τα γούστα,μου…αλλά όσο γι’αυτό που λες…ναί έχεις δίκιο έχω,να πώ!και πολύυυ μάλιστα…ε,’την έχει η ψυχή, μας τη φωτιά’πως να το κάνουμε τώρααααααα!ε,είμαστε θερμός λαός…Ελλαδάρααααααααααα ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!τι θερμός λαός υφαίστεια είμαστε αλλά τέσπα….ωραίο ποστάκι πάντως…σσ.ο Λούκας πάντως έχει κάψει καρδούλες χαααααααχαααααααααααααααααααααχαααααααααααααχααααααααααααα!αν και δε τα πάει,και τόσο καλά σαν τραγουδιστής (ε,θέλει δουλειά,πιστέυω εγώ ακόμη)παρ’αυτά έκαψε πολλές καρδιές μέχρι και η Ντάνα Ιντερνάσιοναλ,είπε ότι θα τον ήθελε στο κρεββάτι της,που είναι τρανσέξουαλ :lol:…ε,φαντάσου!!….τρελλές επιτυχίες ο Λούκας στο αντίθετο φύλλο….καλό απόγευμα αστεράκι μου….

  3. 13 Μαΐου, 2011 στο 3:40 μμ

    Το ίδιο θα πω κι εγώ με σένα:
    Καλή επιτυχία στην ελληνική αποστολή, αλλά ούτε κι εμένα μου άρεσε το κομμάτι..
    Αφού προκρίθηκε όμως, σημαίνει ότι αρέσει σε πολλούς, άρα έχει ελπίδες να πάρει μια καλή θέση. Το εύχομαι!

  4. 13 Μαΐου, 2011 στο 4:36 μμ

    Κατά την γνώμη μου, Λιλιθάκι μου, ένα τέτοιο μήνυμα θα έπρεπε να αποδοθεί με αμιγώς ελληνικό στίχο και μουσικό χορό…
    Βέβαια, υποτίθεται απευθυνόμαστε και σε ξένους, οπότε θα πρέπει να καταλάβουν και εκείνοι με κάποιο τρόπο το πνεύμα μας και το μήνυμά μας!
    Ότι προκρίθηκαν είναι επίσης σημαντικό. Ας ακουστεί κάτι καλό για την Ελλάδα στο εξωτερικό, έστω κι αν αυτό είναι μόνο η μουσική!
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ! 🙂

  5. 13 Μαΐου, 2011 στο 4:40 μμ

    Αθανασία μου θα συμφωνήσω μαζί σου…είμαστε θερμός λαός, με ό,τι συνεπάγεται!
    Όταν λες ο Λούκας έχει επιτυχίες στο αντίθετο φύλο (φυσικά στα κοριτσάκια [δεν είναι του γούστου μου]) και αναφέρεις σαν παράδειγμα τη Ντάνα…εεεε για ποιο αντίθετο φύλο λες? 😆
    Eεεεε αστειεύομαι! Αφού έκανε διόρθωση φύλου, θεωρείται πια γυναίκα! 😉
    Καλό Σ/Κ, γλυκιά μου! 🙂

  6. 13 Μαΐου, 2011 στο 4:44 μμ

    Οι Έλληνες του εξωτερικού διψάνε πάρα πολύ για κάθετι ελληνικό. Όπως οι κίονες, το ζεϊμπέκικο…όλα αυτά είναι στοιχεία πους τους θυμίζουν την πατρίδα. Ίσως αυτοί διαθέτουν περισσότερο αυτό που λέμε ελληνική, λεβέντικη ψυχή!
    Οι ξένοι, χμμμ, αυτοί μένουν με τις εντυπώσεις που αποκομίζουν στις διακοπές τους!
    (souvlaki, mousaka & syrtaki)
    Καλή επιτυχία λοιπόν για άλλη μια φορά στην ελληνική αποστολή, όπως κι εγώ εύχομαι σε σένα, Ερατώ, ένα καλό Σ/Κ! 😉

  7. 7 Angel
    13 Μαΐου, 2011 στο 5:18 μμ

    Θα συμφωνήσω μαζί σου Αστεράκι
    όπως και με τα σχόλια των κοριτσιών.
    Το κεφάλι ψηλά…. 🙂
    Φιλιά πολλάαααααααααα

  8. 13 Μαΐου, 2011 στο 5:21 μμ

    Είσαι πολύ γλυκό Αγγελάκι σήμερα…και συντονισμένο στο «κανάλι» των πειρατίνων! 😉
    (Αστειεύομαι, έτσι?)
    Φιλιάααααα! 🙂

  9. 9 Angel
    13 Μαΐου, 2011 στο 5:22 μμ

    Υ.γ ερατώ μου πολύ όμορφο ποστάκι
    αλλά η blogger team συνουσιάζεται
    και δεν μπορώ ν αφήσω σχόλιο πουθενά!
    Οhmmmmmmmmmmmmmmm
    Φιλιά πολλά

  10. 10 Angel
    13 Μαΐου, 2011 στο 5:23 μμ

    Ουπς, πάνω που κάποιος είπε καλό λόγο
    για μένα! Χα χα χα χα χα χα χα
    Ευχαριστώ Αστεράκι
    Φιλιά

  11. 13 Μαΐου, 2011 στο 5:25 μμ

    Ίσως η Ερατώ ξέρει περισσότερα, Αγγελάκι μου και να με συγχωρεί που παίρνω την πρωτοβουλία να απαντήσω…αλλά κάπου διάβασα πως η Google γενικότερα και ο Blogger, έχουν κάποιο πρόβλημα…Μακάρι να λυθεί σύντομα το θεματάκι αυτό!
    Έχουμε τόσους φίλους που ανήκουν στον Blogger!

  12. 13 Μαΐου, 2011 στο 5:27 μμ

    Angel, υπάρχει άνθρωπος που λέει κάτι άσχημο για σένα? Υπέδειξέ μου ποιος να πάω να …του αλλάξω τα φώτα! 👿 χαχαχαχαχαχα
    Φιλάκια πολλά, γλυκιά μου! 🙂

  13. 13 Μαΐου, 2011 στο 9:53 μμ

    emena mia xara moy arese
    vgazei ton ellina apo mesa mas…

  14. 13 Μαΐου, 2011 στο 10:04 μμ

    Γναγν, τι να πω? Καλώς όρισες ξανά στο blog μου ύστερα από δυο χρόνια? Σ’ ευχαριστώ πολύ πάντως! 😉

    Σίγουρα το τραγούδι μας βγάζει τον «Έλλήνα» από μέσα μας. Εκείνη την αθάνατη ψυχή παλαιότερων εποχών. Οι στίχοι έχουν μια δυναμική και σε συνδυασμό με το ζεϊμπέκικο γεννούν μέσα μας αυτά τα στοιχεία. Λεβεντιά και υπερηφάνεια…
    Ένας λαός σαν το δικό μας κρίμα να οδηγείται εκεί που οδηγείται…!

    Καλό σου βράδυ! 🙂

  15. 14 Μαΐου, 2011 στο 5:18 πμ

    Με τιμάει που δεν έχω ασχοληθεί ούτε δυο δευτερόλεπτα με το μικρό ψευτοπαρτάκι που λέγεται Γιουρο-βίζιον;

  16. 14 Μαΐου, 2011 στο 11:18 πμ

    Kanthare δεν ξέρω πως μπορεί να χαρακτηριστεί…δλδ τιμητικό ή όχι. Έχει να κάνει καθαρά με τα γούστα και τις επιλογές του καθενός. Άλλος παρακολουθεί φανατικά, άλλος λίγο κι άλλος καθόλου.
    Όπως κάλλιστα το ίδιο θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος για το ελληνικό ποδόσφαιρο και τον αθλητισμό γενικότερα.
    Είμαστε ελεύθεροι να κάνουμε ό,τι θέλουμε, έτσι δεν είναι?
    Από αυτή την άποψη είναι τιμητικό και φοβερό δικαίωμα: Να είμαστε ελεύθεροι!
    Εύχομαι να έχεις ένα πολύ-πολύ καλό Σ/Κ! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαΐου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 317,715 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


