24
Μάι.
11

Τι ζώδιο, είπαμε, πως είστε…?

Και ‘κεί που η αγαπημένη μου φιλενάδα Lilith προσπαθούσε να ξεπεράσει τη φρίκη που έφαγε, όταν έπιασε το βατράχι…ήρθα εγώ να της μάθω καινούριες λέξεις. Κοντολογίς της έκανα μάθημα τοπολαλιάς. Άντε τώρα να μαντέψει ο κοινός άνθρωπος τι σημαίνουν οι λέξεις «μοστερίτσα» και «μόστακας»

Δεν θα σας ταλαιπωρήσω αγαπητοί μου φίλοι. Το πρώτο είναι είναι η μικρή σαύρα και το δεύτερο η ακρίδα (έχω ακούσει να την λένε και «μάστακα»).

Θα μου πείτε τώρα, «σιγά τα ωά»  Αστροφεγγιά… Θα συμφωνούσα μαζί σας και το θέμα θα έμενε εκεί μεταξύ της φίλης μου και εμού, αν η νεραϊδούλα μου δεν με ρωτούσε για την ετυμολογία των λέξεων αυτών.

Στον «Γκούγκλη» που κατέφυγα μπορεί να μην βρήκα από πού προέρχονται οι λέξεις αυτές, έκανα όμως μια άλλη ανακάλυψη. 😉 Τους συμπατριώτες μου να έχουν φτιάξει ένα δικό τους ζωδιακό χάρτη, άσχετο απ΄ τον ισχύοντα, χρησιμοποιώντας τοπική διάλεκτο φυσικά… Ιδού τα «νέα»  ζώδια (υπάρχει και σελίδα στο FB) :

Κερκυραϊκά Ζώδια
Περιγραφή:
Βόρδονας 21/3-20/4 (εξώγκομα, ερεθισμός του δέρματος)
Γαρδέλι 21/4-20/5 (Καρδερίνα)
Ζάμπα 21/5-21/6 (Είδος βάτραχου)
Κουτσούνα 22/6-22/7 (Κορμός καρπού καλαμποκιού)
Μόμολος 23/7-23/8 (Γελοίος)
Μοστερίτσα 24/8-22/9 (Μικρή σαύρα)
Παγανέλι 23/9-22/10 (Συλλογή από μικρά ψάρια)
Ρούβελας 23/10-22/11 (Κοκκινολαίμης)
Σκούτζικας 23/11-21/12 (Μεγάλη Σαύρα)

Σγόρνα 22/12-19/1 (Υδρορροή)

Σφαλάγκι 20/1-19/2 (Μικρή αράχνη)
Φορτίκι 20/2-20/3 (Γάιδαρος)
Δυστυχώς δεν είχαν τα γνωρίσματα και τη σημασία των ζωδίων αυτών, αλλά και πάλι…εκεί που σας ρωτούν, «τι ζώδιο είσαι?» δεν θα είχε πλάκα ανάμεσα στα γνωστά 12, είτε και του Κινέζικου ωροσκοπίου να προσθέσετε και το Κερκυραϊκό? :mrgreen:
 Εγώ είμαι ένα είδος βάτραχου σαν το γλυκό πλασματάκι της φωτογραφίας πιο πάνω! 🙂
Για το τέλος, σαν τραγουδάκι θα σας χαρίσω από την αξέχαστη Ρένα Βλαχοπούλου, «το πετεινάρι»… Νομίζω πως ταιριάζει στην περίσταση! 😉

10 Responses to “Τι ζώδιο, είπαμε, πως είστε…?”


  1. 24 Μαΐου, 2011 στο 11:01 μμ

    Κάθε ζώο έχει κι ένα δικό του κερκυραϊκό όνομα!
    Αν αυτό ισχύει και σε άλλα πράγματα, τότε οι κερκυραίοι έχουν δική τους γλώσσα! 🙂
    Πάντως εγώ είμαι «σγόρνα» σε αυτά τα ζώδια!
    (τη γλύτωσα και δεν με έχουν στα ….ζώα σε αυτή την κατάταξη!)
    Καλησπέρα, φιλιά πολλά!

  2. 24 Μαΐου, 2011 στο 11:55 μμ

    Χαχαχαχα!!!
    Τέλειο ποστ και πολύ καλή ανακάλυψη έκανες!
    Εγώ είμαι Σφαλάγκι (and proud of it)! :mrgreen:
    Ε, τουλάχιστον είμαι έμψυχο (αυτή ήταν σπόντα για τις… Υδρορροές)
    Χαχαχαχααα! I love you too, Ερατώ μου. 😆
    Αστέρι μου, ο βατραχάκος που έβαλες πάνω είναι αξιαγάπητος! Αυτόν θα τον φιλούσα χωρίς δεύτερη σκέψη!

    Φιλιά πολλά, αγαπητή μου Ζάμπα! 😆

    ΥΓ: Και η σαυρούλα είναι adorable!

  3. 25 Μαΐου, 2011 στο 12:41 μμ

    Νομίζω κάθε τόπος «έχει τη δική του γλώσσα». Δεν νομίζω πως αποτελούμε εξαίρεση…! 😉
    Πάντως στη θέση σου δεν θα ήμουν και τόσο χαρούμενη με τη «σγόρνα»…Είναι πάση φύσεως υδρορροή…χιχιχιχιχιχιχιι!
    Φιλιά πολλά, Ερατώ μου!

  4. 25 Μαΐου, 2011 στο 12:47 μμ

    Λιλιθάκι μου το σφαλάγκι δεν είναι η τόσο μικρή αράχνη…Έχεις υπόψιν σου εκείνη που ναι μεν έχει μικρό σώμα, αλλά κάτι τεράστια πόδια και την κάνει να μοιάζει πως περπατά σε ξυλοπόδαρα? Αυτήν ονομάζουμε έτσι!

    Μα φυσικά θα φιλούσες αυτό τον βάτραχο που έχω στη φωτό. Με τόσο zwarovski και στρας επάνω του πως να μην είναι ελκυστικός? 😛
    Δυστυχώς η αλήθεια είναι πολύ σκληρή όμως, επειδή η ζάμπα είναι εκείνος ο κακάσχημος, μεγάλος και καφέ βάτραχος…αν δεν κάνω λάθος λέγεται και φρήνος…
    Άστα να πάνε, νεράϊδα μου …δεν είναι και τόσο όμορφο ζωάκι! 😦
    Επίτηδες έβαλα αυτή τη φωτό! :mrgreen:

    Φιλάκια πολλά!

  5. 5 Angel
    25 Μαΐου, 2011 στο 9:37 μμ

    Εγώ πάλι τι να πω;
    Κοκκινολαίμης;;;;;
    Δεν μπορώ να πω, είναι πανέμορφο πτηνό
    και κελαηδάει υπέροχα!
    Τώρα να θεωρήσω τυχαίο
    πριν 2 χρόνια που μου τον φέραν
    δώρο στα γενέθλιά μου;;;;
    Σύμπτωση;

    Εντυπωσιάστηκα απ το ποστ!
    Δεν είχα ιδεα
    Φιλιά πολλάαααααααααα

  6. 25 Μαΐου, 2011 στο 9:42 μμ

    Angel, σοβαρά? Είσαι ρούβελας και είχες και pet έναν? Τι απέγινε? Τον έφαγε η Sheba? 😆
    Πάντως χωρίς να θέλω να μακρηγορήσω, έχω μάθει πως τίποτα δεν είναι τυχαίο…Ιδιαίτερα τα …βατραχάκια! χαχαχαχαχαχαχαχα
    Φιλάκια πολλά, γλυκιά μου! 🙂

  7. 7 Angel
    26 Μαΐου, 2011 στο 3:45 μμ

    Χα χα χα χα χα χα χα
    Ναι… αλήθεια σου λέω
    αλλά δεν άντεξα να τον έχω στο κλουβί!
    Τον άφησα ελεύθερο όσο κι αν λυπήθηκα!
    Φιλιά πολλά

  8. 26 Μαΐου, 2011 στο 3:52 μμ

    Χαίρομαι που το ελευθέρωσες! Πραγματικά στο λέω!
    Πάντως όπως βλέπεις τίποτα δεν είναι τυχαίο στη ζωή μας…! 😉
    Φιλιά πολλά, γλυκέ μου κοκκινολαίμη! 🙂

  9. 9 Margaret
    24 Μαΐου, 2016 στο 10:04 μμ

    Σας παρακαλώ πολύ πείτε μου το ζώδιο και τον ωροσκόπο μου.
    Έχω γεννηθεί στις 26 Οκτωβρίου του 1976 χρονιάς(39 χρονών), στις 07:55 π.μ, χώρα Ελλάδα, πόλη Χανιά.

  10. 2 Νοέμβριος, 2016 στο 6:06 μμ

    Αγαπητή Margaret, δεν είμαι αστρολόγος και δεν έχω ειδικές γνώσεις σε αυτό τον τομέα πέρα από όσα έχω διαβάσει η ίδια από περιέργεια. Αν δεν κάνω λάθος όμως θα πρέπει να είσαι σκορπιός…τον ωροσκόπο σας όμως δεν έχω τις γνώσεις για να σας το πω.
    Το ποστ αυτό ήταν καταβάση ένα αστείο του τόπου μου…
    Σας ευχαριστώ για το σχόλιό σας!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαΐου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 315,888 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


