10
Ιον.
11

Πουλάω τρέλα… :)

Τα νέα οικονομικά μέτρα αν δεν κάνω λάθος έχουν μόλις εξαγγελθεί…

Φως στο τούνελ δεν βλέπω πουθενά…

Αλλά εγώ, σήμερα, πουλάω τρέλα! :mrgreen:

Τριήμερο βρίσκεται μπροστά μας.

Ο καιρός είναι μια χαρά.

Ενδείκνυται για θάλασσα

κι όπως έλεγε η ατάκα:

«Life isn’t measured in minutes, but in moments»

απ’ την ταινία:

«The Curious Case of Benjamin Button»

Αδράξτε και περάστε τη μέρα μ΄ένα χαμόγελο!

🙂

Υ.Γ: Καλό Σ/Κ/Δ! 😉

32 Responses to “Πουλάω τρέλα… :)”


  1. 1 Angel
    10 Ιουνίου, 2011 στο 4:08 μμ

    Μπράβο μπράβο
    πάντα τέτοια!
    Χα χα χα χα χα
    πολύ ωραία ταινία έτσι;
    Καλό Π/Σ/Κ Αστεράκι!
    Φιλιά πολλά

  2. 10 Ιουνίου, 2011 στο 4:09 μμ

    Μπράβο μπράβο
    πάντα τέτοια!
    Χα χα χα χα χα
    πολύ ωραία ταινία έτσι;
    Καλό Π/Σ/Κ Αστεράκι!
    Φιλιά πολλά

    Y.γ Πάλι μπέρδεψα το mail
    Χα χα χα χα χα

  3. 10 Ιουνίου, 2011 στο 4:28 μμ

    Χαχαχαχαχαχα Αγγελάκι είπα να κρατήσω αυτό το καβουρο-αραχνοειδές που έχεις για avatar! 🙂
    Μου αρέσει πολύ! :mrgreen:

  4. 10 Ιουνίου, 2011 στο 4:33 μμ

    Δεν ξέρω αν θα κρατήσει η τρέλα και πόσο Αγγελάκι μου, προς το παρόν όμως είμαι αλλού! 🙄
    Η ταινία είναι πάρα πολύ καλή. Την έχω δει 3-4 φορές με τη χθεσινή και με συγκινεί πολύ!
    Εύχομαι να έχεις και εσύ γλυκιά μου ένα όμορφο τριήμερο! 😉
    Φιλάκια!

    Υ.Γ: Μήπως εκτός απ’ το mail μπέρδεψες και το όνομα, επίσης? 😛

  5. 5 Angel
    10 Ιουνίου, 2011 στο 4:48 μμ

    Είναι που απ την πολλή τρέλα
    λάλησα Χα χα χα χα χα
    Τα κανα…..
    ….άσε μην πω!

  6. 10 Ιουνίου, 2011 στο 4:51 μμ

    Να βρε και το original avatar & name ταυτόχρονα ….τα κατάφερες!
    Μπράβο! 🙂
    Η τρέλα είναι κολλητική φαίνεται, καλή μου! 😉

  7. 7 Angel
    10 Ιουνίου, 2011 στο 4:52 μμ

    Το πέτυχα! χα χα χα χα χα χα

  8. 10 Ιουνίου, 2011 στο 4:55 μμ

    Εεεμ ναι! Λίγη εξάσκηση χρειάζεται και η πεποίθηση πως τα πρώτα 100 χρόνια είναι δύσκολα! 😆

  9. 10 Ιουνίου, 2011 στο 5:07 μμ

    Δηλαδή το πσστ έχει θέμα την τρέλα;
    Χμ!
    Ενδιαφέρον και με εκφράζει πολύ!
    Καλό Σ/Κ/Δ και όσες άλλες μέρες προκύψουν καλές! 🙂

  10. 10 Ιουνίου, 2011 στο 5:12 μμ

    Ερατώ βλέπω μπήκες ήδη στο πνεύμα, έτσι? 😆
    Χαίρομαι πολύ! Έλα κι εσύ στην παρέα! 😉
    Βέβαια πάλι καλά που καταλαβαίνω ποιοι μου σχολιάζετε, γιατί μάλλον θα έπρεπε να ψάχνω ip …. χαχαχαχαχαχαχα
    Φιλιά πολλά! 🙂

  11. 11 Angel
    10 Ιουνίου, 2011 στο 5:57 μμ

    Η το wordpress έκανε αλλαγές ή εσύ
    και μας δουλεύεις μου φαίνεται!
    χα χα χα χα χα

  12. 10 Ιουνίου, 2011 στο 5:59 μμ

    Βρε όχι…δεν έχω κάνει τίποτα απολύτως…μήπως εσείς έχετε πιει πολύ σήμερα? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Πνεύμα με…οινόπνευμα! 😛

  13. 13 Angel
    10 Ιουνίου, 2011 στο 6:13 μμ

    Είναι νωρίς ακόμα! 🙂 🙂 🙂
    Εχει αλλάξει πάντως… ρώτα και την Ερατώ!
    (Ασχετα απ το μπάχαλο το δικό μου)

  14. 10 Ιουνίου, 2011 στο 6:16 μμ

    Αν εννοείς πως έχουν γίνει αλλαγές στα σχόλια…ναι αυτό ισχύει.
    Κατά τα άλλα…δεν επεμβαίνω σε αναγραμματισμούς! 8)

  15. 15 Angel
    10 Ιουνίου, 2011 στο 6:26 μμ

    Για τα σχόλια λέω!
    Δεν μας έβαλε αυτόματα και
    μέχρι να θυμηθώ πάλι μέηλ κ κωδικούς
    βράστα! Ισως να μπερδεύτηκε και η Ερατώ μ αυτό!
    Δεν ξέρω!

    Kisses

  16. 10 Ιουνίου, 2011 στο 6:30 μμ

    Χμμμμμ δεν έχω σχολιάσει σε κανένα άλλο blog της wordpress οπότε δεν ξέρω τη διαφορά…Όταν σχολιάζω σε μένα αυτό που βλέπω είναι πως αποθηκεύει το προηγούμενο σχόλιό μου…
    Τεσπα…θα τα βρούμε σιγά σιγά…
    Βέβαια πέρα από το να ξεχάσει το mail κάποιος…το να γράψει αντί «Ερατώ», «ώταρΕ»…..εεεε νομίζω πως δεν έγινε τυχαία! 😉

  17. 17 Angel
    10 Ιουνίου, 2011 στο 6:31 μμ

    Για το πσστ είμαι σίγουρη
    για τον αναγραμματισμό δεν ξέρω!
    Λες; Χα χα χα

  18. 10 Ιουνίου, 2011 στο 6:34 μμ

    Όχι πως έχει σημασία, έτσι κι αλλιώς είπαμε: Τρέλα πουλάμε! 😉
    Αλλά αν θέλει η ίδια, ίσως κάποια στιγμή μας εξηγήσει…. Για το «πσστ» συμφωνώ μαζί σου! 🙂

  19. 10 Ιουνίου, 2011 στο 6:37 μμ

    Δεν καταλαβαίνω…
    Μια χαρά δεν είναι όλα; 🙂 : ) 🙂

  20. 20 Angel
    10 Ιουνίου, 2011 στο 6:39 μμ

    Ναι σούπερ!
    Χα χα χα χα χα χα

  21. 10 Ιουνίου, 2011 στο 6:41 μμ

    Δεν ξέρω για σας, εγώ δεν έχω μπερδέψει ατοπίτ !!!

    !!!Κ/Σ όλακ ιλάπ ιαΚ

  22. 10 Ιουνίου, 2011 στο 6:42 μμ

    Χαχαχαχαχαχα. Ερατώ ήμουν σίγουρη…αλλά φαίνεται εσύ ξεκίνησες τις μπύρες και το ρούμι από νωρίς! 😛

  23. 10 Ιουνίου, 2011 στο 6:42 μμ

    Angel στο είπα πως μπήκε άλλος δάχτυλος σχετικά με τον αναγραμματισμό! 😉

  24. 10 Ιουνίου, 2011 στο 6:44 μμ

    Δεν έχω πιεί τίποτα, μόνο ένα φραπέ!
    Φαντάσου να πιω και αρύπμ ή ιμύορ! 😉

  25. 10 Ιουνίου, 2011 στο 6:45 μμ

    Τρελές πειρατίνες είμαστε, Ερατώ μου, όχι μπερδεμένες! 😉
    Ανταποδίδω ξανά για το Σ/Κ! 🙂

  26. 10 Ιουνίου, 2011 στο 6:48 μμ

    Ερατώ είμαι σίγουρη πως μέχρι το βράδυ θα κελαηδάς. Θα λες:
    «Ουουουουουου, Barbra Streisand!»
    😆 😆 😆

  27. 10 Ιουνίου, 2011 στο 8:00 μμ

    και τρέλα και κορδέλα αν χρειαστεί 🙂

  28. 10 Ιουνίου, 2011 στο 8:03 μμ

    Χαχαχχχαχαχαχα πες το ψέματα….Μην σου πω, ότι είναι κι απαραίτητη! 😆
    Καλό βράδυ, γλυκιά μου, Γλαύκη! 🙂

  29. 11 Ιουνίου, 2011 στο 8:34 πμ

    Αρι αφιχθείς,λέω να το ριξω λιγο στο ριλάξ το τριήμερο και μετά να πιάσω κατά θάλασσα μεριά!

    Καλημέρα εξ Ελλάδος:)

  30. 11 Ιουνίου, 2011 στο 12:42 μμ

    Wow, Καλώς όρισες VaD μου στα πάτρια εδάφη!
    Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα και να πιάσεις και «πολλή» θάλασσα!
    Εγώ ήδη έκανα σήμερα την πρώτη βουτιά για φέτος…Εεεε πήρα μια ψυχρολουσία, επειδή είχε σηκώσει αέρα από χθες, αλλά όλα καλά! 😉
    Φιλιά πολλά! 🙂

  31. 11 Ιουνίου, 2011 στο 1:34 μμ

    Αυτά τα παιδιά στο βίντεο, τι έπαθαν και λένε συνέχεια «Barbra Streisand»;
    Η δήλωση, δε, στο τέλος ότι «Sauces make the difference», είναι απόλυτα σχετική. 🙄
    Νομίζω ήταν ό,τι πρέπει βίντεο για ποστ με τίτλο «Πουλάω τρέλα». 🙂
    Άντε… ας την αδράξουμε κι’ αυτή τη μέρα…
    Αν και… έχω την εντύπωση ότι με τόση ζέστη θα μου κάψει τα χέρια αν την… αδράξω, αλλά τέλος πάντων.

    Φιλιά πολλά και καλό σ/κ/δ σε όλους!

  32. 11 Ιουνίου, 2011 στο 1:45 μμ

    Εεεε νομίζω πως κάθε ποστ μου σχετίζεται λιγάκι με το clip που βάζω στο τέλος…Οπότε τρελοί κι αυτοί στο βίντεο αναφωνούν : Barbra Streisand , ουουουουου! 😀
    Σου προτείνω λοιπόν καλή μου νεράιδα μια βουτιά στη θάλασσα όπως έκανα εγώ…όπου κάθε πόρος του σώματός μου έγινε ολόκληρο σπυρί από το κρύο. Έτσι θα ξεχάσεις αμέσως τη ζέστη! 😛

    Στο καπάκι αν θες λίγο cinema…μπορείς να δεις και τον Brad Pitt σαν Μπέντζαμιν Μπάτον…! 😉

    Φιλάκια πολλά, Lilithάκι μου! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουνίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Blog Stats

  • 316,484 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


