14
Ιον.
11

Κόντρα στην γκρίνια και στην γκίνια… ;)

Με την έκλειψη Σελήνης  να καραδοκεί πάνω από το κεφάλι μου, αλλά και στα υπόλοιπα (κυρίως) Διδυμάκια…Μοιάζει να μην πηγαίνει τίποτα καλά αυτές τις τελευταίες μέρες…

Όπως λέει η γνωστή παροιμία: «Το κακό απ’ το πρωί φαίνεται»…δικαιώθηκε η διαίσθησή μου που παρά τις αντιδράσεις μου, άκουσα τον μικρό μου ήλιο να πάμε νωρίς-νωρίς στο σχολείο (τελευταία μέρα των μαθημάτων), επειδή είχε τάχα κανονίσει με φίλους του να μαζευτούν εκεί από τις 7 το πρωί για να ετοιμάσουν κάποιες εκπλήξεις για τους δασκάλους τους. – Βρε αγοράκι μου στις 7 το πρωί θα είναι κλειστή ακόμα κι η αυλόπορτα…-Όχι μαμά θα είναι ανοικτή!

Εεεε τελικά είχα δίκιο και έχασα και τον ύπνο μου κι ευτυχώς όχι ολόκληρη την ψυχραιμία μου…κι αφού κάτσαμε εκεί περιμένοντας ένα τέταρτο, επιστρέψαμε σπίτι για να κάνουμε την ίδια διαδρομή 45 λεπτά αργότερα…

Ουφ και που το περιγράφω κουράστηκα και βαρέθηκα η ίδια… Όμως βλέποντας ένα βιντεάκι μετά στη τηλεόραση, μου έφτιαξε η διάθεση και ένα μεγάλο χαμόγελο πήρε θέση στα χείλη μου…Σκέφτηκα να το μοιραστώ μαζί σας…

Ελπίζω να το χαρείτε κι εσείς όπως εγώ ή έστω να χαμογελάσετε! 😉

Δεν είναι υπέροχος ο πιτσιρικάς? Μα τι μπρίο και τι ρυθμό, που έχει αυτό το μωρό! Πώς λοιπόν να μην σου φτιάξει το κέφι ένας τέτοιος χορός? 🙂

Σας αφήνω κι εγώ για να απολαύσετε όσο μπορείτε καλύτερα τη μέρα σας. Αν είναι εφικτό μην αφήσετε τίποτα και κανέναν να σας την χαλάσει. Κόντρα στην γκρίνια και στην γκίνια!!!

Εγώ προς το παρόν θα ονειρεύομαι διακοπές στο «Saint Tropez»! 😛


18 Responses to “Κόντρα στην γκρίνια και στην γκίνια… ;)”


  1. 14 Ιουνίου, 2011 στο 10:33 πμ

    Ε, γειάσου καλό μου αστεράκι…ε, λυπάμαι αλλά για’ μένα αυτό ΔΕΝ, είναι καθόλου εφικτό…γιατί έχω τρελλαθεί, στη γκίνια που λες κι εσύ και επειδή, από γκρίνια καλά πάμε, (πάλι τσακώθηκα με τη μάνα, μου σήμερα το πρωί…(επειδή θέλω εδώ, και κάτι μέρες να πάω στο κωμμοτήριο για κούρεμα), κι αυτή με δουλέυει ότι θα το κανονίσει, να πάμε και όλο βρίσκει δικιολογίες και δ εν έχω πάει ακόμη και αυτό, τώρα έχει τραβήξει κάπου 1μήνα?) και μου’ χει σπάσει τα νέυρα, (ναί, λες και πνίγεται τόοοσο πολύ, που ΔΕΝ μπορεί να βρεί χρόνο με τίποτε) αλλά δ εν είναι, ότι πνίγεται άλλο είναι, αλλά τέσπα τώρα)….ε, όπως κατλαβαίνεις για’ μένα δεν είναι καθόλου έυκολο να πάω, κόντρα στη γκίνια και τη γκρίνια όταν ακόμη, και για το πιό απλά πράμα πρέπει, να τσακώνομαι άσχημα με τους γονείς μου και να γίνεται χαμός…..όπως τώρα και όπως και άλλες φορές…πάντως καλό το ποστάκι σου δε λέω…καλημέρες…..

  2. 14 Ιουνίου, 2011 στο 12:39 μμ

    Δεν το πιστεύω!
    Μα, είναι δυνατόν ένα μωρό που φοράει ακόμα πάνες να χορεύει έτσι;
    Είναι αληθινό το βίντεο;
    Απίστευτο!!! Κάνει και φιγούρες με τα χέρια του, το είδες; 🙂
    Όσο για τον Ήλιο σου, δεν πειράζει…
    Είμαι σίγουρη ότι κάποιοι θα τον είχαν διαβεβαιώσει ότι θα ήταν ανοιχτή η πόρτα.
    Μόνο αυτός είχε πάει νωρίς τελικά ή ήταν και άλλα παιδιά;

    Φιλιά πολλά!!!

  3. 14 Ιουνίου, 2011 στο 1:00 μμ

    Αθανασία μου δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν εύκολο για σένα να πας μόνη ή με κάποια φίλη στο κομμωτήριο, ώστε να μην είσαι και υποχρεωμένη (κατά κάποιο τρόπο) στη μητέρα σου…διαφορετικά μέχρι να ευκαιρήσει και σε συνοδέψει, μπορείς να κάνεις κάλλιστα κοτσιδάκια τα μαλλιά σου! 😉
    Μικρό κορίτσι είσαι βρε!
    Για όλα υπάρχουν λύσεις!
    Φιλιά πολλά! 🙂

  4. 14 Ιουνίου, 2011 στο 1:05 μμ

    Είναι πέρα για πέρα αληθινό αυτό το βίντεο, νεράϊδα μου! Αυτό δεν είναι που λένε πως οι Βραζιλιάνοι χορεύουν και μάλιστα σάμπα, από την κούνια? 😆
    Απίστευτο το μωρό!!!! 🙂

    Όσον αφορά τον ήλιο μου…δυστυχώς μόνοι μας ήμασταν εκεί το πρωί…ερημιά στο σχολείο και στο δρόμο απέξω…
    Τεσπά ξέσπασα…με …χμμμμ ολίγα «γαλλικά»΄…! 😳
    Χαχαχαχαχαχαχα γι αυτό και ονειρεύομαι διακοπές στο Saint Tropez! 😛
    Φιλιά πολλά πολλά!

  5. 14 Ιουνίου, 2011 στο 1:28 μμ

    Εμ, χααααααααααααααααααααααααααχααααααααααααααααχααααααααααααααααααααααααααααχααααααααααααααχαααααααααααααχαααααααααααααααααααχααααααααααααααχαααααααααααααααααααααααχαααααααααααααχααααααααααααχαχααααααααα! ε, αυτό είναι το αστεράκι μας!, πάντα πρακτικό και πάντα βρίσκει, τη λύση σε όοολα τα προβλήματα χαααααααχααααχααααααααααα! μπράβο αστεράκι μου,! άκου κοτσιδάκιααααααααααααααα! μικρό κοριτσάκι είμαι? ε,εχμ ευχαριστώ καλή μου! ε, κοκκίνησα βρέεεεεε! άκου κοριτσάκι…ε, τα’ χω και’ γω τα χρονάκια μου…33 μεσ’ το νερό….καλό μεσημέρι καλό μου….

  6. 14 Ιουνίου, 2011 στο 1:38 μμ

    Δεν μπορώ να πω, πως είμαι πάντα ψύχραιμη και με πρακτικό μυαλό…αλλά οκ, σε μικροθέματα όπως τότε που έγραψες πως υποπτευόσουν ότι έχασες το κινητό σου ή τώρα με το θέμα των μαλλιών είναι πιο εύκολο να βρεθεί μια λύση!
    Βέβαια, επαναλαμβάνω πως κι εγώ δυστυχώς, δεν είμαι ακριβώς «ο δάσκαλος που δίδασκε και νόμο εκράτει», αλλά λέμε τώρα! 😉

    Επίσης, στην εποχή μας τι σημαίνει να είναι κάποιος/α 33 χρόνων? Ακόμα παιδάκι είναι! 8)

    Καλό μεσημέρι και σε σένα γλυκιά μου! 🙂

  7. 7 Angel
    14 Ιουνίου, 2011 στο 3:38 μμ

    Χα χα χα χα χα χα χα χα χα
    χα χα χα χα χα χα χα χα χα
    χα χα χα χα χα χα χα χα χα
    Είμαι σίγουρη πως αυτό το παιδί
    πρώτα έμαθε να χορεύει και μετά να μιλάει!
    Χα χα χα χα χα χα
    Αψογος!
    Εσένα τι να σου πω; Ελα μωρέ!
    Πάει, τελευταία μέρα ήταν…
    από δω και πέρα θα αράξετε οι δυό σας!
    Φιλιά πολλάααααααααααα

  8. 8 Angel
    14 Ιουνίου, 2011 στο 3:43 μμ

    Αυτό το χετε δει;

    Χα χα χα χα χα χα χα χα

  9. 14 Ιουνίου, 2011 στο 3:45 μμ

    Καλά αυτό το μωρό δεν υπάρχει λέμε, είναι υπέροχο! 🙂

    Βρε συ Αγγελάκι το λες εσύ αυτό να κρατώ την ψυχραιμία μου? Αφού είναι πεισματάρης ο μικρός…Εεεε και εγώ με τόσες εκλείψεις πώς να αντέξω? (Είδες? Έχω τη δικαιολογία έτοιμη! χαχαχαχαχαχαχα)
    Σμουάαααααατς!

  10. 14 Ιουνίου, 2011 στο 3:48 μμ

    Πω πω πω! Απίστευτα αυτά τα μικρά παιδάκια…Εμ άμα έχεις ταλέντο το δείχνεις από μωρό…δεν κρύβεται!
    Ευχαριστώ, Αγγελάκι μου για το ωραίο αυτό δωράκι σου!
    Φιλιά πολλά! 🙂

  11. 14 Ιουνίου, 2011 στο 9:11 μμ

    Και βέβαια κόντρα στη γκίνια και τη γκρίνια!
    Τα σχολεία τελείωσαν, θα φύγει και η έκλειψη κάποια στιγμή και όλα θα είναι εντάξει!
    Καιρός για βόλτες στην παραλία, μπάνια και άλλα απολαυστικά πράγματα!
    Η γκρίνια δεν έχει θέση πια πουθενά! 🙂

  12. 14 Ιουνίου, 2011 στο 9:19 μμ

    Το σχολείο δεν αποτελούσε πρόβλημα ή εμπόδιο. Η έκλειψη ίσως να παίζει ένα μικρό ρόλο…
    Το να έχει κανείς μια καλή διάθεση θεωρητικά είναι εύκολο ίσως στην πράξη τα πράγματα να αποδεικνύονται πολύπλοκα….
    Τεσπά. Για αυτό είμαστε όλοι εδώ για να το παλεύουμε καθημερινά! 😉

  13. 14 Ιουνίου, 2011 στο 9:21 μμ

    Να μην ξεχάσουμε να δούμε την έκλειψη σελήνης, (τώρα είδα το λινκ) που θα είναι ορατή και από την Ελλάδα, και θα γίνει αύριο!

  14. 14 Ιουνίου, 2011 στο 9:51 μμ

    Σαν θέαμα σίγουρα θα είναι ενδιαφέρον κι ωραίο….Ελπίζω να μπορέσω να το δω από εδώ που θα ΄μαι. Όπως όλοι, φυσικά! 😉

  15. 15 Ιουνίου, 2011 στο 2:04 μμ

    Μορφή ο ήλιος σου. Όσο για τον μπέμπη το κατέχει το άθλημα.

  16. 15 Ιουνίου, 2011 στο 2:08 μμ

    Αχαχαχαχαχαχααχαααααααα!!!
    Χαχαχαχαχααα!!!
    Έχω πεθάνει στα γέλια με τον πιτσιρικά που έβαλε η Angel!
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ!!!
    😆 😆 😆

  17. 15 Ιουνίου, 2011 στο 2:18 μμ

    Το DNA φταίει για τον μπέμπη, Kanthare μου…έτσι φαίνεται! 😉
    Ο Ήλιος μου είναι περίπτωση! 🙂

  18. 15 Ιουνίου, 2011 στο 2:21 μμ

    Δεν θα διαφωνήσω Lilith μου, αλλά ο μπέμπης κατά την γνώμη μου είναι εξαιρετικός και δεν συγκρίνεται, επειδή κατά την ταπεινή μου άποψη είναι πιο μικρούλης (το πολύ 2… 2 1/2 χρόνων), αφού φοράει και πάνες…κάνει εξαιρετικές φιγούρες και έχει και το ανάλογο ύφος…ενώ το άλλο παιδάκι, όντας μεγαλύτερο…μπορείς να πεις πως το έχει «δουλέψει» κάπως το ταλέντο του!
    Είναι και τα δυο όμως …όπως και όλα τα παιδάκια του κόσμου αξιαγάπητα!
    Φιλιά πολλά! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουνίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Blog Stats

  • 317,719 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


