19
Ιον.
11

Guess who…

Ένα από τα παρακάτω μωρά ήρθε στον κόσμο αυτό πριν από….εκατομμύρια χρόνια! :mrgreen:

Μπορείτε να το βρείτε?

Για να σας βοηθήσω είναι εκείνο το «άσχημο» στην ερασιτεχνικά τραβηγμένη φωτογραφία…

Ναι, μπράβο αυτό στη μέση …το στρουμπουλό! 😉

Αυτό το μωράκι λοιπόν, σήμερα έχει τα γενέθλιά του…επειδή όμως σας βοήθησα να το ανακαλύψετε, θα φάτε μόνο ένα μικρό κομμάτι τούρτας (πλάκα κάνω)! 😆

Απλή, λιτή κι απέριττη …πάντα όμως σοκολατένια, όπως μου αρέσει!

Το μωράκι μεγάλωσε…και του αρέσει να ακούει αγαπημένα τραγούδια, αλλά και να ονειρεύεται τα καλοκαιρινά κυρίως βράδια εκεί, γύρω στα μεσάνυχτα…

Ελάτε, το πάρτυ μόλις άρχισε…! 😉

Να με χαίρομαι και να με χαίρεστε, βρε…
Φιλιά πολλά! 🙂

16 Responses to “Guess who…”


  1. 19 Ιουνίου, 2011 στο 6:46 πμ

    Καλημέρα!
    Άκουσα για απέρριτη σοκολατέναι τούρτα και ήρθα! 🙂 🙂
    Ώστε αυτό το κοριτσάκι έχει τα γενέθλιά του;
    Κλείνει τον ένα χρόνο φαντάζομαι!!!

    Να σοβαρευτώ τώρα:
    Σου εύχομαι

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
    ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ!!!!!!!

    [url=http://www.allgraphics123.com/happy-birthday-to-you-7/][img]http://www.allgraphics123.com/ag/01/13970/13970.gif[/img][/url]
    ΝΑ

  2. 19 Ιουνίου, 2011 στο 9:33 πμ

    Αααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα! εμένα πάντως (καλημέρες αστεράκι μου) μ’αρέσει η φωτό αυτή…καλό μου να τα χιλιάσεις, να είσαι πάντα καλά κι ευτιχισμένη, και να γελάς πάντα!, σου έυχομαι! χρόνια πολλά και και καλά και με πολλές χάρες και γέλια….καλημέρες…ωραία η τουρτίτσα και μένα μ’αρέσουν τα σοκολατένια! πάααρα πολύ…

  3. 19 Ιουνίου, 2011 στο 10:08 πμ

    Καλημέρα!
    (είχα βάλει κι άλλο σχόλιο αλλά χάθηκε!)
    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!!
    ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ!!!!
    ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ!!!!

    Να πάρω τώρα ένα μικρό μικρό κομμάτι σοκολατένια τούρτα;
    (Γιατί πρέπει να προσέχουμε και τις θερμίδες που παίρνουμε!) 🙂
    Φιλιά πολλά πολλά και εύχομαι σήμερα να περάσεις όσο πιό όμορφα μπορείς!

  4. 19 Ιουνίου, 2011 στο 12:30 μμ

    Χμμμ τότε στη φωτό πρέπει να ήταν μόνο 9 μηνών…έκτοτε έχουν περάσει εκατομμύρια χρόνια όπως έγραψα! 🙂
    Η σοκολατένια τούρτα είναι για όλους και ειδικά για όσους την λατρεύουν όπως εσύ, Ερατώ μου.
    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, να ΄σαι καλά…
    Ευχαριστώ πολύ για το δωράκι…αν και δεν «ανοίγει», αλλά η πρόθεση πάντα μετράει! 😉
    Σε ευχαριστώ και πάλι! 🙂

  5. 19 Ιουνίου, 2011 στο 12:32 μμ

    Αθανασία μου γλυκό μου κορίτσι σε ευχαριστώ θερμά για τις όμορφες ευχές σου!
    Να ‘σαι πάντα καλά, κοριτσάκι!
    Κόπιασε η τούρτα δεν τελειώνει…κι αν τύχει υπάρχει απόθεμα! :mrgreen:
    Φιλιά πολλά! 🙂

  6. 19 Ιουνίου, 2011 στο 12:35 μμ

    Το σχόλιο δεν χάθηκε, αλλά το έκανε spam η wordpress…Αλλά οκ αποκαταστάθηκε το θεματάκι!
    Και πάλι ευχαριστώ, Ερατώ μου! Μπορείς να φας όση τούρτα επιθυμείς…
    Φιλιά πολλά! 😉

  7. 19 Ιουνίου, 2011 στο 12:59 μμ

    Δεν υπάρχει το μωρό, λέμε!!!
    Μαγουλάκια κόκκινα, απορημένο ύφος του στυλ «why am i here?» και άπαιχτο φυστικί ζακετάκι! 🙂

    HAPPY BIRTHDAYYYYYYYY!!!
    And many many happy returns!!!
    Εύχομαι να έχεις μια χαμογελαστή και πολύ όμορφη μέρα.

    Λοιπόν, enough με τις ευχές…
    Θα έρθει κανένας άλλος όσο γράφω και δεν θα μου αφήσει τούρτα για τούρτα!
    Δεν φαντάζομαι να ενοχλήσει κανέναν αν φάω όλες τις maltesers; :mrgreen:

    Φιλιά πολλάαααα!!!

    ΥΓ1: Τραγουδάκια υπέροχα!
    ΥΓ2: Τι είναι αυτό στο (baby) λαιμό σου (if i may ask);

  8. 19 Ιουνίου, 2011 στο 1:10 μμ

    Χαχαχαχαχαχαχαχα Lilithάκι μου γλυκό…σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια…!!!
    Το μωρό είχε από τότε απορίες για τον κόσμο ολάκερο και δεν νομίζω πως ποτέ θα σταματήσει να έχει…

    Οι maltesers είναι όλες δικές σου, εγώ δεν θα διεκδικήσω καμιά δλδ, επειδή δεν μπορώ αυτές τις «μπάλες με το φελιζόλ» μέσα! 😆

    Χαίρομαι που σ’ άρεσαν τα τραγουδάκια…! 🙂

    Αυτό που φορώ στο λαιμό είναι το βαπτιστικό μενταγιόν μου που μου έκανε δώρο η νονά μου… (δεν μου έκαναν σταυρό, τεσπα) αλλά ήταν τεράστιο όπως βλέπεις για την ηλικία αυτή…
    Χμμμμ, πρέπει να το έχω καταχωνιασμένο σε κανά συρτάρι… 😉
    Φιλιά πολλά, νεράιδα μου! 🙂

  9. 19 Ιουνίου, 2011 στο 4:36 μμ

    Γεια σου ρε λεβέντισσα. Χρόνια πολλά και καλά.

    Υ.Γ. Καλοί οι Stranglers, ακόμα καλύτερη η Σίρλεϋ.

  10. 19 Ιουνίου, 2011 στο 4:38 μμ

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Kantharάκο μου! 🙂
    Κόπιασε να σε κεράσω τουρτίτσα…

    Χαίρομαι που σ΄άρεσαν οι μουσικές επιλογές μου! 😉

  11. 11 Angel
    19 Ιουνίου, 2011 στο 4:44 μμ

    Πολύ σέξι χειλάκια το μωρό! Χα χα χα
    Χρόνια πολλά Αστεράκι!
    Να χαίρεσαι και να σε χαίρονται
    όσοι αγαπάς και σ αγαπάνε!
    Οτι επιθυμείς!
    Φιλιά πολλάαααααααα

    Υ.γ Το τραγουδάκι άπαιχτο

  12. 19 Ιουνίου, 2011 στο 4:47 μμ

    Εεεεε ναι Αγγελάκι μου, εκεί φαίνεται το ΕΝΑ σέξυ στοιχείο μου….τα άλλα αναπτύχθηκαν εν καιρώ! 😆 😆 😆
    Χαχαχαχαχαχαχαχα σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου, για τις ευχές σου…Να είσαι καλά εσύ και η οικογένειά σου!

    Φιλάκια πολλά!

    P.S: Ειλικρινά χαίρομαι που σας αρέσουν τα τραγουδάκια! 😉

  13. 20 Ιουνίου, 2011 στο 2:07 μμ

    Νομίζεις οτι επειδή είμαι στη θάλασσα θα γλυτώσεις το κέρασμα; γελασμένη γλυκειά μου..ένα δροσερό λεμονάτο ποτό θέλω..γρανίτα ίσως και ..ε! βάλε και λίγη τουρτίτσα για να πιάσει η ευχή! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

  14. 20 Ιουνίου, 2011 στο 2:11 μμ

    Μα φυσικά! Για σας ό,τι ποθείτε…Μια δροσερή γρανίτα μ’ ένα παρδαλό καλαμάκι για την κυρία Αχτίδα παρακαλώωωωωωω!
    Αααααα μην ξεχάσετε κι ένα μεγάλο κομμάτι τούρτας! 😉

    Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την ευχή σας, να ‘στε πάντα καλά!
    Πολλά φιλιά! 🙂

  15. 15 Rostar
    16 Αύγουστος, 2011 στο 2:43 πμ

    Το να σου ευχηθώ για τα γενέθλιά σου μετά από 60 (τις μέτρησα!) μέρες είναι ίσως άκομψο, αλλά υπάρχουν δυο δικαιολογίες: Η πρώτη στηρίζεται στο ότι εξήντα μερούλες σε κάποια εκατομμύρια χρόνια είναι μόνο μια ανάσα!… Η δεύτερη ότι δεν είχα καλό KARMA εκείνη την ημέρα ;)… Παρ’ όλα αυτά η ευχή κατατίθεται…
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΣΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΝΑΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ, ΕΙΤΕ ΣΕ ΧΩΜΑΤΙΝΟ, ΕΙΤΕ ΣΕ ΤΕΡΑΙΝ ΜΕ ΤΑΠΗΤΑ!… ΓΙΑ ΧΑΡΗ, ΓΟΗΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ, ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΠΩΘΕΙ… ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΡΙΞΕΙ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΣΤΟ ΦΙΛΕ :)…
    Για κομμάτι από το γλυκό, δεν πειράζει Αστροφεγγιά μου… Κρατάς ένα παραπάνω του χρόνου!
    FAREWELL,,,

  16. 16 Αύγουστος, 2011 στο 7:48 πμ

    Οι ευχές και μάλιστα σαν τις δικές σου Rostar, είναι καλοδεχούμενες οποιαδήποτε μέρα του χρόνου…και σίγουρα δεν χρειάζονται δικαιολογίες ή κίνητρα για να ειπωθούν…
    Οπότε σ’ ευχαριστώ θερμά έστω και 60 μέρες αργότερα! 😉

    Από εκεί και πέρα …το περιεχόμενο των ευχών εναποτίθενται «στα χέρια της Δύναμης» για το αν πραγματοποιηθούν ή όχι! 😆

    Όσο για το γλυκάκι…το δικό μου είναι από εκείνα που δεν τελειώνουν ποτέ…!
    Υπάρχει και για σένα, λοιπόν! 😉

    Σ’ ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα από το blogοσπιτάκι μου! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουνίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Blog Stats

  • 317,265 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


