21
Ιον.
11

War of the Worlds…

Η μεγαλύτερη ραδιοφωνική φάρσα που προκάλεσε τον τρόμο και τον πανικό σε όσους την παρακολούθησαν…

Δείχνει τη δύναμη και την επιρροή που ασκούν τα Μέσα σε ανυποψίαστα κι αθώα μυαλά…

War of the Worlds

by Orson Welles

Υ.Γ: Την ιστορία αυτή δεν την ήξερα, την έμαθα σήμερα από ένα ρεπορτάζ της εκπομπής «Καφές με την Ελένη».
Υ.Γ2: Αναγνωρίζω πως είναι μεγάλο το clipάκι και δύσκολο να το παρακολουθήσει κανείς καλοκαιριάτικα χωρίς (μάλιστα) υπότιτλους, αλλά αξίζει τον κόπο! 😉
Υ.Γ3: Αν σας κουράσει το βίντεο διαβάστε τα links για να έχετε μια ιδέα περί τίνος πρόκειται…
Υ.Γ4: Προσωπικά πιστεύω, πως μια εισβολή Αρειανών ίσως είναι μικρή απειλή και σχετικά ακίνδυνη μπροστά σ΄αυτά που αντιμετωπίζουμε «σήμερα»! :mrgreen:

14 Responses to “War of the Worlds…”


  1. 21 Ιουνίου, 2011 στο 1:48 μμ

    Το είχα δει σε ένα ντοκυμαντέρ για τον Welles.
    Δεν μου άρεσε αυτό που έκανε!
    Ωστόσο κάθε «είδηση» έχει τελικά στοιχεία fake μέσα…ειδικά αυτά που προβάλλονται στην τηλεόραση.

  2. 21 Ιουνίου, 2011 στο 2:03 μμ

    Δεν νομίζω πως ήταν σκόπιμη η προσπάθειά του να προκαλέσει δλδ πανικό….Μιλάμε για περίοδο του Halloween, οπότε έχουν ένα μέρος της ευθύνης κι οι ακροατές που έχαψαν την ιστορία αυτή…
    Από την άλλη μιλάμε για την χρονιά 1938 ή 1939 δεν θυμάμαι ακριβώς…που λογικό είναι η ενημέρωση των πολιτών πέρα των εφημερίδων να προέρχεται και από το ραδιόφωνο, οπότε πραγματικά ήταν αθώοι και κάπως ανυπεράσπιστοι μπροστά σ΄όλο αυτό….
    Ομολογουμένως, το παίξιμο των ηθοποιών ήταν φοβερό…όπως και η επιβλητική χροιά της φωνής του Welles…
    Πέρα απο την πλάκα όμως…είναι σύνηθες σε στιγμές πανικού ο άνθρωπος να προβαίνει σε ακραίες αντιδράσεις….!

    Τέλος και η τηλεόραση και οι εφημερίδες και τα άλλα Μέσα έχουν πολλά στοιχεία υπερβολής και fake ενημερώσεων που παρασύρουν την κοινή γνώμη, ανάλογα με τις σκοπιμότητες που εξυπηρετούν!

  3. 21 Ιουνίου, 2011 στο 3:55 μμ

    Οι Αρειανοί έχουν ήδη εισβάλλει εδώ και πολλά χρόνια. Με την απαιτούμενη υπομονή θα έρθει η απόλυτη καταξίωση. Άρης ρε.

  4. 4 Angel
    21 Ιουνίου, 2011 στο 3:55 μμ

    Αστεράκι μου δεν είμαι σε φάση να παρακολουθήσω όλο αυτό!
    Είμαι κομμάτια
    Μια καλησπέρα από μένα
    Φιλιά πολλά

  5. 21 Ιουνίου, 2011 στο 4:19 μμ

    Χαχαχαχαχαχαχα, Kanthare μου ξέχασα πως έχω φιλαράκι εσένα, ένα βαμμένο Αρειανό….Έχεις απόλυτο δίκιο…! 😉
    Επίσης να πω πως ο καθένας με τον…πόνο του! 😆
    (πλάκα κάνω, έτσι? 😉 )

  6. 21 Ιουνίου, 2011 στο 4:21 μμ

    Αγγελάκι μου γλυκό, βασικά εσένα σκεφτόμουν όταν έφερα το βιντεάκι αυτό. Δεν υπάρχει θέμα αν δεν το δεις ή μάλλον ακούσεις…απλά σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει να μάθεις τι έγινε τότε, μπορείς να ενημερωθείς από το link. Ευχαριστώ πολύ για το πέρασμά σου!
    Πολλά φιλιά και καλή ξεκούραση! 🙂

  7. 22 Ιουνίου, 2011 στο 12:03 μμ

    Γειάσου αστεράκι μου!, εεεεεεε, θυμάμαι ναί που όταν ήμουν μικρή, (στη δεκαετία του ’80) κυρίως συζητιόταν πολύυυ πάαρα πολύ αυτό το θέμα, (εννοώ μια…’ενδεχόμενη’ ‘εισβολή’ αριανών?) στη γή ή κατοίκων ενός άλλου, πλανήτη! ε, και μας γοήτευε κάπου η ιδέα αυτή αν και φοβόμασταν εμάς τα μικρά, τότε!! και από τότε μου’ χουν κολλήσει και μένα και ψάχνω αυτά τα….’μεταφυσικά’ και περίεργα ε.εχμ έχω διαβάσει κάμποσα πάνω, σε’ αυτό αλλά τίποτε που να ‘στέκεται’ γερά απλώς, θεωρίες…καμία ΑΠΟΔΕΙΞΗ ότι ΟΝΤΩΣ υπάρχει ζωή σε κάποιο άλλο πλανήτη, και αυτό ΔΕΝ μπορεί, και ΔΕ το έχει αποδείξει ού τε η ΝΑΣΑ!!!! ακόμη…έχουν ακουστεί πολλάααααααααα! κατά καιρούς, για παράξενα αντικείμενα στον ουρανό κάποιων περιοχών της Αμερικής, και άλλων χωρών για περίεργες απαγωγές, ανθρώπων από εξωγήινους….(αυτό ακουγόταν πολύ όταν ήμουν μικρή)….αλλά τί πο τε όμως που να στέκει και με σοβαρές αποδείξεις ότι στέκει, όντως…ε, ποιός ξέρει….κανείς δε ξέρει…αν όντως υπάρχει κάτι…και δε θα μάθουμε ποτέ νομίζω τώρα….όσο γι’αυτό που λες…ε, έχω ακούσει κάτι αλλά δε ξέρω, λεπτομέριες! πάντως οφείλω να πώ ότι ήταν λίγο χοντρό το αστειάκι του κύριου Welles….ε, αυτό….νομίζω ότι το Λιλιθάκι μας θα χαρεί πολύ με αυτό, το ποστάκι σου…καλό μεσημέρι καλό μου!….

  8. 22 Ιουνίου, 2011 στο 12:24 μμ

    Αθανασία μου σίγουρα (προς το παρόν) δεν μπορούμε να αποδείξουμε την ύπαρξη ή όχι εξωγήινων…Ιστορίες συνομωσίας και φαντασίας υπάρχουν πολλές…
    Βέβαια θα πάρω το μέρος εκείνων που ενστερνίζονται την ιδέα πως θα ήταν αλαζονεία εκ μέρους των ανθρώπων να πιστεύουν πως είναι μόνοι στο διάστημα…
    Τεσπα…μπορεί να έχουμε ή και όχι μια ευκαιρία συνάντησης με εξωγήινη ύπαρξη…Χαχαχαχαχαχαχα εγώ θα το ήθελα πολύ! :mrgreen:

    Εξακολουθώ να υποστηρίζω (όπως έγραψα και στην αγαπητή μου Ερατώ) πως δεν ευθύνεται ο Welles, εξ ολοκλήρου για την αλλοφροσύνη που έδειξαν οι ακροατές της εκπομπής εκείνης… Όμως τους αναγνωρίζω ότι είχαν ένα δίκιο καθώς τη δεκαετία του ’30 δεν ήταν ίσως, τόσο υποψιασμένος ο νους….

    Τώρα η άλλη αγαπημένη μου φίλη, Λίλιθ αν μου κάνει την τιμή να περάσει από το blogάκι μου, θα περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον να διαβάσω τις απόψεις της…Μεταξύ μας πιστεύω κι εγώ πως θα της αρέσει σαν θέμα! 😉

    Φιλάκια πολλά! 🙂

  9. 23 Ιουνίου, 2011 στο 1:01 μμ

    «That’s was no Martian. It’s Halloween»

    Χαχαχαχα!
    Ωραίος ο Welles!
    Απ’ ό,τι κατάλαβα όμως, στην αρχή και στο ενδιάμεσο της εκπομπής, είχαν αναφέρει ότι πρόκειται για το «War of the Worlds» του H. G. Wells, performed by Orson Welles. Απλά, αν κάποιος άνοιγε το ραδιόφωνο σε οποιοδήποτε άλλο σημείο, πάθαινε το σοκ της ζωής του! 😆
    Οι άνθρωποι είμαστε φοβισμένα, μικρά πλασματάκια και ενίοτε πιστεύω ότι είναι διασκεδαστικό το να «παίζει» κάποιος μ’ αυτόν μας τον φόβο. Τον φόβο του θανάτου.
    Όσο για τα… alien invasions, το ξέρεις ότι έχουμε τις ίδιες απόψεις.
    As far as i’m concerned, they are more than welcome! :mrgreen:

    Φιλιά πολλά!!!

    ΥΓ: Την ταινία με τον Tom Cruise, Dakota Fanning kai Tim Robbins, την είδες;

  10. 23 Ιουνίου, 2011 στο 1:29 μμ

    Lilithάκι μου το είχα πάνω από σίγουρο πως οι γνώμες μας θα συνέπιπταν. Και όχι μόνο το έλεγαν πως πρόκειται για το έργο του Welles, αλλά δήλωναν πως έπαιζε και ένας γνωστός θίασος της εποχής.
    Αλλά είπαμε: Όπου δεν επικρατεί ψυχραιμία, βασιλεύει το χάος…
    Άρα τάσσομαι υπέρ του Welles….
    Επίσης και στα άλλα έχουμε τις ίδιες απόψεις…οπότε μεγάλη μου επιθυμία είναι άμα τύχει να μας επισκεφτούν εξωγήινοι να είμαστε παρέα, χέρι με χέρι…Μην σου πω, πως οι δυο μας θα τους κάνουμε να τρέξουν μακριά με χίλια! 😆

    Έχω δει την ταινία (αρκετές φορές) με τον Tom και τους υπόλοιπους…βασίζεται στο έργο του Welles, αλλά δεν μπορώ να πω πως με ενθουσίασε…Περίμενα κάτι παραπάνω ίσως…Μάλιστα αν δεν το γνωρίζεις υπάρχει και το Νο2 το οποίο όμως δεν το έχω δει.
    Εσένα πώς σου φάνηκε?

    Φιλάκια πολλά νεράϊδα μου! 🙂

  11. 23 Ιουνίου, 2011 στο 1:53 μμ

    Εμένα μου άρεσε. Θα μπορούσε, βέβαια, να ήταν και καλύτερη, αλλά θυμάμαι ότι με είχε βάλει σε ένα συναίσθημα end of the world…
    Αυτό που με ενόχλησε ήταν η Dakota που τσίριζε συνέχεια και μου πήρε τ’ αυτιά! 😆
    Το Νο2 δεν το είδα…

  12. 23 Ιουνίου, 2011 στο 2:13 μμ

    Ο Cruise ήταν αίσχος…! Η Dakota για την ηλικία της ήταν μια χαρά. Δεν με κατέβαλε το ίδιο συναίσθημα, επειδή είδα σημάδια προχειρότητας στην ταινία…
    Τεράστιες μηχανές που ρουφούσαν ανθρώπινο αίμα…και? Για λίγο διάστημα στην επιφάνεια της γης…μέσα στο ανθρώπινο στοιχείο που στάθηκε ικανό και αρκετό για να τους εξολοθρεύσει.
    Με μια τέτοια λογική το ανθρώπινο γένος δεν κινδυνεύει από κανέναν εξωγήινο πολιτισμό… :mrgreen:
    Περισσότερο μου άρεσε το «Independence Day» με τον αγαπημένο μου Will Smith! 😉

  13. 23 Ιουνίου, 2011 στο 2:26 μμ

    Κινδυνεύει από τον εξωγήινο πολιτισμό που θα είναι αόρατος στα μάτια του…
    Ο Will Smith, πολύ καλός όπως πάντα, αλλά και τον Cruise πολύ δύσκολα τον περιγράφεις ως «αίσχος». 🙂

  14. 23 Ιουνίου, 2011 στο 2:36 μμ

    Σε κάποιο σημείο θα μπορείς να με περιγράψεις υπερβολικά αναίσθητη ή υπεραισιόδοξη…Αλλά πάντα έχω την αίσθηση πως αργά ή γρήγορα ο άνθρωπος (ακόμα και την ύστατη ώρα που λένε) έχει την ικανότητα να επιβιώνει…
    Αν δεν αντιληφθεί εγκαίρως πως κινδυνεύει…για μένα τουλάχιστον είναι ασήμαντος παράγοντας.
    Και πάλι σου λέω όλα αυτά τα υποστηρίζω βάσει των δικών μου χαρακτηριστικών…
    Ο Tom για μένα έπαψε να είναι γόης και είναι απλά ένας «καλός» ηθοποιός από την εποχή του «top gun» που σαν έφηβη τότε είχα ερωτοχτυπηθεί! Στη συγκεκριμένη ταινία…λοιπόν για μένα έμοιαζε σαν κομπάρσος…δεν με μάγεψε καθόλου! Το «αίσχος» ‘έχεις δίκιο ήταν υπερβολικός ως χαρακτηρισμός.
    Ο Will για μένα είναι πιο ολοκληρωμένος σαν ηθοποιός, άντρας κλπ χαχαχαχαχαχαχαχα (προσωπική άποψη πάντα)
    Συγκρίνοντας τις ταινίες τώρα…σαφώς η δεύτερη έχει περισσότερη δράση, αλλά και σεναριακά μου φάνηκε καλύτερη…


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουνίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Blog Stats

  • 316,484 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


