23
Ιον.
11

Ένα βότσαλο στη λίμνη…

Ξέρεις δεν είχα καμιά πρόθεση να γράψω σήμερα. Μάλιστα στο μυαλό μου υπήρχε μια εντελώς διαφορετική (ανολοκλήρωτη, βέβαια) ιδέα για την επόμενη ανάρτησή μου…

Όμως μερικά πράγματα δεν μπορείς να τα αποφύγεις…Ακόμα κι αν είσαι από εκείνους που φορούν παρωπίδες, αν είσαι από εκείνους που συγκεντρώνονται αποκλειστικά στον στόχο τους, μόνο αν είσαι μια υπολογιστική μηχανή φτιαγμένη από μέταλλο και τσιπάκια το καταφέρνεις με σιγουριά, αν κι εφόσον βέβαια, δεν πάθεις κανά βραχυκύκλωμα στα συστήματά σου…

Η ζωή έχει αποδείξει πως ο κόσμος είναι σαν μια πελώρια λίμνη που άμα πέσει ένα βότσαλο μέσα της σχηματίζει κυκλικά κυματάκια και κλιμακωτά απλώνονται σε όλη την επιφάνειά της. Τα ήσυχα νερά ταράζονται θέλοντας και μη…και χρειάζεται χρόνος να επανέλθει η ηρεμία.

Πώς θα μπορούσα να διαφέρω κι εγώ λοιπόν? Από το ίδιο γενετικό υλικό δεν είμαι φτιαγμένη? Και να που σήμερα με βρίσκει να πληκτρολογώ κάποιες σκέψεις.

Χθες το βράδυ άκουσα και είδα ορισμένα videos… Ακούστηκαν απόψεις από ειδήμονες, που ξεκαθάρισαν και έριξαν φως σε θέματα που μέχρι στιγμή ενστικτωδώς γνώριζα και απλά διαισθανόμουν πως δεν πάνε καλά τα πράγματα. Θα μου πεις…λίγο αργά δεν τα μαθαίνεις πια βρε Αστροφεγγιά? Αυτά υπάρχουν και ακούγονται τόσο καιρό τώρα… Τι σημασία έχει αν τα μαθαίνω τώρα? Ίσως τώρα να ήταν για μένα το πλήρωμα του χρόνου, το σωστό timing (όπως λένε 😉  ) Ακόμα κι εγώ που δεν κυνηγάω τέτοιες ειδήσεις και ενημερώσεις αν είναι γραφτό να τα μάθω, θα βρεθούν μπροστά μου με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο.

Δεν μετανιώνω που τα έμαθα…Είμαι υπέρμαχος της ιδέας πως η Γνώση είναι δύναμη. Αυτό δεν σημαίνει όμως πως δεν ταράσσονται κάποιες ισορροπίες και δεδομένα. Ο μικρόκοσμος ή ο μεγαλόκοσμός μου ταρακουνήθηκε σαν να έπεσε πάνω του ένας μετεωρίτης που μετέφερε φωτιά…

Όμως τώρα γνωρίζω. Δεν θα βρεθώ εξαπίνης. Δεν θα είμαι βουτηγμένη στην άγνοια μην ξέροντας τι με κτύπησε…και έχει σημασία αυτό για μένα. Η γνώση είναι δύναμη όπως προανέφερα, αλλά υπάρχουν κι άλλα στάδια. Η παρατήρηση, η μελέτη και η κατανόηση. Και τα τρία είναι απαραίτητα για να με βοηθήσουν. Απλουστεύοντας το απόφθεγμα του Νίτσε, ό,τι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό, αφού γλίτωσα το εγκεφαλικό ή το καρδιακό επεισόδιο, κατανοώντας τη φύση του «θηρίου» απέναντί μου θα μπορέσω και να το πολεμήσω (και θα πέσω δοξασμένη στον αγώνα! 😛 )

Ίσως βέβαια δεν θα εμπλακώ σε μάχες που είναι ήδη χαμένες εκ των προτέρων. Ίσως να μην γίνω μέλος σ΄ ένα γαϊτανάκι που γυρίζει άσκοπα γύρω γύρω. Ίσως να μην καταραστώ ή να αναθεματίσω τη μοίρα που προδιέγραψαν άλλοι για μένα… Ευθύνες καταλογίζονται παντού και ο καθένας φέρει το βάρος εκείνων που του αναλογεί. Αλλά αυτός που κινδυνεύει να πνιγεί, απ΄ τα μαλλιά του πιάνεται. Και ποιος έχει το δικαίωμα να με κατηγορήσει που θα κάνω ο,τιδήποτε να διαφυλάξω τον εαυτό μου και τον «κόσμο» μου?

Λόγια βαρύγδουπα και κούφια θα μου πεις πως ξεστομίζω…Ίσως να έχεις και δίκιο. Δεν ξέρω καν σε ποια διάθεση με βρει η αυριανή μέρα…Αυτό το αφήνω στο αύριο και στο δικό μου εσωτερικό μηχανισμό άμυνας, που ανάλογα θα λειτουργήσει για να με θωρακίσει…

Αυτή τη στιγμή σημασία έχει το τώρα και τις διεργασίες που γίνονται μέσα μου για να χωνέψω τα δεδομένα και τις καταστάσεις…

Οπότε σε λυπάμαι, αγαπημένε μου γνωστέ κι άγνωστε αναγνώστη…Λυπάμαι που μπήκες στον κόπο να διαβάσεις αυτό το παραλήρημα…!

Υ.Γ: Εμμένω στην απόφασή μου να μην επεκταθώ σε λεπτομέρειες περί πολιτικής κι οικονομικής κατάστασης της χώρας μου. Αλλά για όποιον ενδιαφέρεται, έχει το κέφι …δεν έχει ενημερωθεί, έχει και τον χρόνο κι το επιθυμεί μπορεί να τα μάθει από εδώ!

16 Responses to “Ένα βότσαλο στη λίμνη…”


  1. 23 Ιουνίου, 2011 στο 2:34 μμ

    Τα είδα κι’ εγώ…
    Οι λεπτομέρειες με έκαναν να θέλω να βαρέσω το κεφάλι μου στον τοίχο από απελπισία!
    Είναι φοβερό και τόσο απίστευτα ΑΝΗΘΙΚΟ όλο αυτό που έγινε!
    Έχεις δίκιο…
    Είναι καλύτερα να ξέρεις.
    Είναι καλύτερα να ξέρεις για να ξέρεις και πού θα στείλεις τις κατάρες σου την ώρα που πεθαίνεις.
    Ο Θεός να βάλει το χέρι του…

  2. 23 Ιουνίου, 2011 στο 2:42 μμ

    Ξέρεις …καμιά φορά συγκρούονται τα πιστεύω σου, ο ανθρωπισμός σου, η δικαιοσύνη κι η ηθική σου…
    Δεν ξέρεις πως να φερθείς όταν σε πληγώνουν, όταν σε προδίδουν, όταν σε πονούν…!
    Αν άφηνα τα άγρια ένστικτά μου να υπερισχύσουν θα έπαιρνα ένα καλάσνικοφ (καλά το λέω? δεν έχω ιδέα) και θα σκότωνα και τους 300 και όσους εμπλέκονται, στο ένα μέτρο…
    Μετά σκέφτομαι θα είμαι χειρότερή τους? Και πάλι αναρωτιέμαι κι έχω δίλημμα…
    Πόσο θα ήθελα τέτοιες ώρες να ήμουν ένα απλό ζώο….!

  3. 23 Ιουνίου, 2011 στο 2:59 μμ

    Καλά το λες, ναι και θα ήταν μια λύση.
    Μόνο που αυτοί είναι σαν τη Λερναία Ύδρα… ένα κεφάλι κόβεις, φυτρώνουν δύο στη θέση του.

  4. 23 Ιουνίου, 2011 στο 3:01 μμ

    Τι ψάχνεις να βρεις και τι ψάχνω να βρω; Ο καθένας λειτουργεί με βάση τη δικιά του ιδιοσυγκρασία. Ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό. Υπάρχουν άνθρωποι που θα προτιμούσαν το θάνατο από το γίνουν πιο δυνατοί. Τέλος πάντων. Απολαμβάνω την τραγουδάρα από την Σίρλεϋ και μοιράζω καλησπέρες.

  5. 23 Ιουνίου, 2011 στο 3:09 μμ

    Lilith μου ο Ηρακλής όταν έκοβε ένα κεφάλι της Λερναίας το έκαιγε κιόλας για να μην φυτρώσει άλλο…πιστεύω πως υπάρχει κάτι αντίστοιχο στην περίπτωσή μας! :mrgreen:

  6. 23 Ιουνίου, 2011 στο 3:10 μμ

    Kanthare μου ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να διαφωνήσω μαζί σου…Αντίθετα μάλιστα…θα λιώσω κι εγώ το τραγουδάκι μέχρι να μου φύγει ο καημός!
    Τα φιλιά μου! 🙂

  7. 7 Angel
    23 Ιουνίου, 2011 στο 3:58 μμ

    Μάλλον κατάλαβα σε τι αναφέρεσαι!
    Δεν είναι κάτι νέο, απλά είναι μια
    πραγματικότητα που αρνούμαι
    να αποδεχτώ- παραδεχτώ όπως θες πες το!
    Δεν θέλω να προβληματίζομαι άλλο!
    Δεν είναι στο χέρι μου η λύση…
    Καλά περνάω στον κόσμο μου!
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου
    Καλό Σ/Κ

  8. 23 Ιουνίου, 2011 στο 4:01 μμ

    Είναι κι αυτή μια επιλογή κι αντιμετώπιση, απολύτως σεβαστή! 😉
    Δεν είναι νωρίς να εύχεσαι από τώρα καλό Σ/Κ, Αγγελάκι μου? 🙂

  9. 9 Angel
    23 Ιουνίου, 2011 στο 4:02 μμ

    Δεν είπαμε ότι ζω στον δικό μου
    φανταστικό κόσμο;;;;
    Χα χα χα χα χα

  10. 23 Ιουνίου, 2011 στο 4:05 μμ

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα welcome to the club….όλοι μας δεν το κάνουμε?
    Φιλάκια πολλά, γλυκιά μου!

    Σημ: Δεν προτείνω καμιά λύση σε τίποτα, έτσι? Απλά διατύπωσα ορισμένες δικές μου σκέψεις…!

  11. 11 Angel
    23 Ιουνίου, 2011 στο 4:07 μμ

    I know
    🙂 🙂 🙂

  12. 23 Ιουνίου, 2011 στο 4:10 μμ

    I know, you know, he knows, she knows…..we know, etc! :mrgreen:
    😆 😆 😆

  13. 23 Ιουνίου, 2011 στο 6:58 μμ

    Δεν υπάρχει περίπτωση να διαφωνήσεις μαζί μου; Υπερβολές.

  14. 23 Ιουνίου, 2011 στο 7:00 μμ

    Στο συγκεκριμένο σχόλιο βρε…σιγά μην δεσμευτώ για κάτι περισσότερο! 😛

  15. 24 Ιουνίου, 2011 στο 7:04 πμ

    Αυτό δεν ήταν βότσαλο, αυτό ήταν τεράστια πέτρα!
    Τι να πει πια κανείς….
    Καλημέρα!

  16. 24 Ιουνίου, 2011 στο 11:55 πμ

    Βότσαλο, κοτρόνα, μετεωρίτης…όπως θες πες το Ερατώ μου…
    Άστα να πάνε! 😦
    Καλή σου μέρα!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουνίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Blog Stats

  • 318,525 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


